Varjo-olento?

(OO)

Muistan joskus pienenä nähneeni kahdesti sellaisen ihmisen varjoa muistuttavan hahmon. Ensimmäisen kerran meidän vuokra-asunnossa, joka oli vanha puutalo, makuuhuoneen ulkopuolella käytävässä, se tapahtui yöaikaan kun en saanut unta, olin silloin alle kymmenen vuotta mutta jo koulun aloittanut.
Toisen kerran näin saman hahmon kesämökillämme päiväsaikaan, hahmo kulki äitini perässä ulkona kuistilla, itse olin sisällä ja näin tapahtuman ikkunasta. Kysyinkin äitiltäni, että tuliko eno käymään, koska hahmo näytti yhtä pitkältä kuin enoni eli n. 195. Äitini siihen ettei ole tullut ja minä kysyin sitten että kukas se kulki sinun perässä kuistilla..? Johonka äitini vastasi ettei kukaan.. ja itse jatkoin inttämistä, että mutkun minä näin.. ei paljoa auttanut;) Olin silloin varmaan noin 10v.
Pikkusiskoni on myös nähnyt kyseisen hahmon nimen omaan pienenä. Ja kysyttyäni häneltä miltä se näytti, niin kaikki yksityiskohdat mitä hää kertoi vastasi täysin samaa hahmoa, jonka itse olin nähnyt. Käsittääkseni isoveljeni myös nähnyt hahmon, en muista tarkaan, koska on aikaa kun hänen kanssaan olen viimeksi moisista keskustellut.

Näin jälkeenpäin kun ajattelee tuntuu karmaisevalta, silloin pienenä en osannut pelätä lainkaan tai yhdistää asioita kummituksiin tai muihin.. paitsi silloin kun näin sen hahmon yöllä käytävässä;) Silloin kyllä pelotti.

Onko kukaan nähnyt vastaavia hahmoja? Heh, ja älkää heittäkö viestejä tyyliin, että "siellä oli sun isäsi pelottelemassa sua ja heijasteli omaa varjoaan seinille.." Haluaisin asiallisia vastauksia ja kuulla vastaavia kokemuksia. Tai jotain teorioita mikä mahtoi olla kyseessä?

11

934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noita-Nainen.

      No kirjoitin tuolla alempana "Shadow-miehesta"...

      • sen...

        olit saanut paljon mielenkiintoisia kommentteja;) Harmittaa ettei siellä mainittu mitään, mitä ne voisi olla ja miksi ne seurailee..


    • Varjoja

      Tuttava perheen asunnon käytävällä käveli samankaltainen varjo. Varjo käveli joka kerta asunnon ulko-ovea kohti ja katosi sen jälkeen.
      Kuulemma hiuksia nostattava kokemus.Tämä hahmo näyttäytyi myös iltaisin, joten auringosta aiheutunut varjo ei selitä sitä.

    • Indiska__87

      Kun olin pieni, näin myös sellaisia tummia, oikeestaan mustanpuhuvia hahmoja.
      Nään niitä joskus mutta todella harvoin.

      Tämä tapahtui viime syksynä, muutamaa viikkoa ennen joulua.olin kaupassa kassajonossa, ja näin sellasen tumman sumuisen hahmon erään naisen takana.
      Nainen siitä sitten poistui kaupasta, ja
      minä hänen perässään.

      Katsoin kun nainen lastasi kasseja autoonsa,ja hahmo seuraili häntä edelleenkin.
      Autoonkin hahmo haihtui sisään.

      Tästä n. muutamaa päivää myöhemmin sain kuulla paikallis radiosta ja lukea lehdistä että tämä
      nainen oli jäänyt autollansa kyseisenä päivänä junan alle tasoristeyksessä.

      Eli, päivä oli sama jolloin näin häntä seuraavan tuon hahmon.

      Oliko se sitten kuoleman enkeli vai?

      • en osaa sanoa

        En varsinaisesti usko enkeleihin.. mutta joku kuolema tyyppi se saattoi hyvinkin olla. Ne hahmot mitä minä näin vaikuttivat jotenkin ilkeiltä ja pahoilta jopa.

        Pikkusiskoni näki yksi ilta vastaavanlaisen hahmon kuin sinä. Hän oli huoneessaan jä hänelle tuli pakonomainen tarve mennä katsoo isää (isä oli silloin ulkona) ja että hän tarvitsee apua. Huoneestaan poistuttuaan hän näki sivusilmällä jonkun tumman hahmon seisovan isän sängyn vierellä. Ulos päästyään sisko huomasi, että isä oli kaatunut jotenkin portaissa ja satuttanut selkänsä tosi pahasti, kivut olivat todella kovat.


    • Shadow People

      Outo yhteen sattuma, että mäkin pikku poikana nähny sellasen varjoihmisen. Ja vielä nykyäänki.

    • VaahtokarkkiLatte

      kun muutimme miehen kanssa yhteen, valvoin usein iltaisin olohuoneessa miehen vetäydyttyä jo nukkumaan. tällöin näin aina eteisessä liikkuvan, varjomaisen hahmon joka tuntui suuntaavaan vessaan.. olin pikemminkin huvittunut kuin peloissani, ilmiö jatkui muutaman kuukauden.

      se sensijaan pelästytti, kun myöhemmin tultuani raskaaksi ja saatuani vauvan, syötin tytärtä keittiössä ja keittiön oviaukon ohi "lehahti" varjomainen hahmo. ihan keskellä päivää!

      • Eeehehhe

        Noi nopeet vilaukset varjo ihmisistä on mulle tuttuja niit näkyy joka viikko muutaman kerran.


    • asianne sir?

      Kun tietäisi mitä varjoherralla ois niiku ASIAA?

    • Eehehe

      Tarkkailevat meitä. Onko meidä ihmisten arki niin erikoista vai?

    • Hahmoalien

      Pienenä ehkä 5 v tai pienempänä näin hahmon yöllä. Oltiin siis meidän mökillä koko perhe ja ukki. Nukuin vielä silloin valkoisessa pinnasängyssä jossa oli korkeat reunat. Nukuin samassa huoneessa äidin, isän ja veljen kanssa. Oli aika pimeää mutta esim. tavarat kyllä erotti. Sitten jokin hahmo tuli sänkyni reunalle. Se katsoi minua jonkin aikaa tekemättä mitään ja minä katsoin sitä. Se näytti hyvin paljon avaruusoliolta. Sillä oli isot mustat/tummat silmät joiden rajat olivat hieman epäselvät. Suuta en tarkalleen muista mutta sellainen pieni sillä muistaakseni oli. Väriltään luultavasti harmaa sillä pimeässä saattoi olla vaikea erottaa värejä. Muistan nähneeni vain naaman ja hämärästi kädet jotka pitivät sängyn kaiteesta, muita asioita en siitä muista. Hetken tuijotettua toisiamme se vain lähti enkä enään ole sitä nähnyt. Silloin en osannut pelätä sitä mutta nyt jos näkisin saisin varmaan kunnon sätkyt. Se saattoi olla tietysti isä niinkuin äiti yön jälkeisenä aamuna väitti kun kerroin asiasta. En älynnyt kuitenkaan kysyä sitä itse isältä, mutta itse en usko että se oli isä. Mutta olen nyt 13 joten tapahtuneesta on KAUAn. Se on kuitenkin jäänyt mieleeni luultavasti pysyvästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe