Wake-up light

Mies.Malmberg

25

41442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimii minulla

      Just tota laitetta ei ole, mutta vastaava!

      Ja ai että heräämnen on helppoa aamuänkeröisellekin!

      Oikeasti tämän kanssa on helppo herätä vaikka parituntia ennen tavanomaista heräämisaikaa.

      • Mies.Malmberg

        Vai on sinulla vastaava laite. Pystykö kertomaan millainen ja kuinka kallis. Tuo Philipsihän on poskettoman kallis.
        -M.M-


      • on kannattanut
        Mies.Malmberg kirjoitti:

        Vai on sinulla vastaava laite. Pystykö kertomaan millainen ja kuinka kallis. Tuo Philipsihän on poskettoman kallis.
        -M.M-

        Tämä malli on minulla:
        http://www.soleilsunalarm.com/

        Ostin sen täältä:
        http://www.adlux.fi/cgi-bin/cart/shopcart.pl?query=basic&search=id,^2093

        Ei näytä olevan tuota minun mallia enää. Ja eihän nämäkään mitää halpoja ole.

        Unikulmakin on myynyt joitain malleja.
        http://kauppa.unikulma.fi/PublishedService?file=&pageID=3&action=view&groupID=312&OpenGroups=312
        Nämä vasta kalliita ovatkin.


      • Haluaa hyvät aamu he

        Eli mistä saa niitä halvempia vastaavia? Oon ettinyt tosi kauan halpoja mutta yhtä hyvää mutta niitä ei oikein löydy. Jos joku tietää niin ois iha mukava :-D


    • kymmenen yli vuotta

      Nimittäin ajastimella toimiva valo.

    • auttaa

      Hei, hankin itselleni kyseisen herätys/kirkasvalolampun. Noin kuukauden käytön jälkeen voin todellakin kertoa, että herääminen on luonnollista ja pehmeää ja olo on paljon pirteämpi. Loistojuttu. Suosittelen. Prismassa oli perusmallia (ilman radiota) syyskuussa 99,-.

      • Hips

        Kyseisen mallin radio ei kuulosta kovin hyvältä. Muuten OK. Ehkä siihenkin voisi olla joku vinkki, en ole perehtynyt tarkemmin, vain pannut päälle.


    • ainakin ekana aamuna

      Ostin eilen, eikä herääminen ole ollut koskaan niin helppoa. Uskomatonta! Pelkkä ajastimella oleva valo ei auta. Kokeiltu on sekin.

      • nukkuja123

        kuulemma saa enää jouluksi.

        tod.näk hinta tippuu heti,kun niitä taas kauppoihin tulee.


    • Ku sai nii halavalla

      1 kpl 500W työmaahalogeeni
      1 kpl ajastin

      Molemmat Hong Kongista, Biltemasta yms alle 20 eurolla.

      Kivasti herää. Halogeenin voi laittaa joko porottamaan suoraan katosta alaspäin tyynyä kohti tai sitten seinälle niin että valo tulee epäsuorasti katon kautta sänkyyn.

      • 25 W riittää

        Ja tämä sitten lämähtää laakista päälle? Varmasti herää, mutta ei sarastusvaloon!


      • Hemmo
        25 W riittää kirjoitti:

        Ja tämä sitten lämähtää laakista päälle? Varmasti herää, mutta ei sarastusvaloon!

        Laakista päälle ?

        Osaat siis kirjoittaa kysymyksiä ja kommentoida, mutta et osaa lukea tuotteen tietoja ?


      • Päivi.-.-.Tanssitytsä
        Hemmo kirjoitti:

        Laakista päälle ?

        Osaat siis kirjoittaa kysymyksiä ja kommentoida, mutta et osaa lukea tuotteen tietoja ?

        Lukea tuotteen tietoja? Sen 500W työmaahalogeeninko?

        Eiköhän se lukutaidoton ollut nyt Hemmo itse...


    • T

      Vuoden ollut tuo kyseinen malli ja nyt lamppu ei syttynyt enää tänä aamuna...
      Parin tunnin päästä koitin uudelleen ja muutaman kerran nappia painamalla lamppu heräsi taas eloon.

      Ohjeen mukaan lamppua ei voi vaihtaa itse ja sen tulisi toimia normaalisti 7 vuotta jep jep.

      • Vastauksia?

        minkä laisia kokemuksia tuosta on, onko mahdollista että laukaisisi migreenin jos on taipumusta siihen??


      • Beni

        Onko joku ostanut täältä: http://www.digishop.fi/ tuota uusinta 3480 mallia?

        Jos jostain saa halvemmalla voisitteko laittaa osoitteen?


      • lilde
        Beni kirjoitti:

        Onko joku ostanut täältä: http://www.digishop.fi/ tuota uusinta 3480 mallia?

        Jos jostain saa halvemmalla voisitteko laittaa osoitteen?

        hei, miten tuo lampun vaihto, voiko mihinkään philipsin malliin vaihtaa sitä lamppua? Tuntuu tuhlaukselta ostaa tuote, joka varmasti joku päivä lentää roskiin...


      • nukkumatti_2
        Beni kirjoitti:

        Onko joku ostanut täältä: http://www.digishop.fi/ tuota uusinta 3480 mallia?

        Jos jostain saa halvemmalla voisitteko laittaa osoitteen?

        Biltemassa myyvät wake up light:a 29,90, kannattaisiko kokeilla?


      • kiitos vinkistäsi,
        nukkumatti_2 kirjoitti:

        Biltemassa myyvät wake up light:a 29,90, kannattaisiko kokeilla?

        tilasin joulun maissa ja lamppu on ihan ok. KIITOS vinkistä!


    • Suosittelen PURE:a!

      Tässä hyvä herätyslamppu. Itselläni oli aiemmin Philips ja olin ostamaisillani Lumien Eliteä, mutta keskustelupalstoilla oli kirjoiteltu siitä niin paljon negatiivista, että päädyin PURE:n Twilightiin:
      http://www.pure.com/twilight/
      Siinä on hemmetin hyvä äänentoisto toisin kuin monissa muissa herätyslampuissa. Radion ja laineiden liplatus ym. linnunlaulujen lisäksi siihen saa kytkettyä Ipodin. Lisäksi tykkään siitä, että valon syttymisajankohdan voi itse määritellä (Max 1 h herätyksestä) ja on siinä myös iltaruskotoiminto, joka on päinvastainen kuin herättäessä. :)

      Vehkeessä on kajarit, jota muissa herätyslampuissa ei oo, ja siksi äänentoisto on ihan eri luokkaa. Lampussa on myös joitakin itselleni turhia ominaisuuksia kuten kosketuksellakin toimiva valokatkaisin, monta eri valovärivaihtoehtoa ja yövälo. Mutta myönnän, että olen itsekin takka ääntä kuunnellut kera punaoranssisti välkehtivän valotoiminnon. :)

      Jos laatua kaipaa, niin tässä oikea lamppu!

    • Nim. Tietämätön
    • uhoilj

      Mistä tommosen Puren Twilightin sais tilattua?? vai löytyskö jostain kaupasta?

    • SamHd

      Mulla on ollut sarastuslampusta aika paljon hyötyä, kaverit hankki sellasen synttärilahjaksi vuosi sitten. Mulla ei sinällään oo koskaan ollut heräämisongelmia, mutta nyt ne vähätkin ongelmat on tipo tiessään. Ja aina oon ollut aamuäreä, oikea "lohikäärme" ennen ensimmäistä kupillista kahvia. Tää sarastuslamppu (se on siis phillipsin juuri) tekee musta aamulla lempeän ko mäyrän pentu :D

      Aiemmin oon käyttänyt ihan vaan kirkasvalolamppua ja Hämeessä mökillä vielä tänäkin talvena, kun vietiin sarastuslampun tieltä vanha kirkasvalolamppu mökille http://lomamokit.wordpress.com/2011/02/27/kirkasvalolampulla-jaksat-mokkeilla/ On se meinaan sarastuslamppu tai kirkasvalolamppu, niin joka tapauksessa jotain hoitoa kaamokseen kannattaa hankkia. Ja nyt saattaa saada halvallakin, kun talvivarastoja tyhjennetään. Ei kannata reagoida sitten ensi marraskuussa, kun on jo hirveä väsymys päällä, vaan aloittaa hoidot jo hyvissä ajoin alkusyksystä, kun illat tummenee. Tää on mun kokemus. Mökillä joka tapauksessa ollaan jaksettu olla paljon pirteempiä, nakuteltu pihavajakin tosa syksyllä ennen lumen tuloa. Aiemmin mennyt sellaiseksi koomaamiseksi.

      Tästä tuli mieleeni, että onko muuten kellään kokemusta kirkasvalo kuulokkeista? Vaikuttaa niin mystiseltä touhulta, mutta sitten olen lukenut, että tutkimusten mukaan tehoaisivat. Outo homma, mutta uskotaan. Onko kokemuksia?

      Entä onko kokemuksia sarastusvalokuulokkeista? ;)

    • Pää perseessä

      Kuka ihmeen penisnaama näitä oikein ostelee? 200 egee valosta, saman voi tehdä minkä vaan lampun ja ajastinpistokkeen kanssa.

      • Itelläs on. :)

        Ota nyt edes vähän selvää asioista ennenkö kommentoit. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe