vieläkin olet minulle ensimmäinen

hkfdlöösdfh

Olet minun ensimmäiseni aina vaikka en voi sitä sinulle sanoakaan..menin naimisiin toisen kanssa,tiedät miksi.En voi tavata sinua tai puhua sinulle -se on liian vaikeaa.Toivottavasti ymmärrät.

71

13465

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mättää

      Johan sanoit, ensimmäinen. Mistä sen tietäisin, miksi nait toisen? Miksi et voi tavata ja puhua, miksi on liian vaikeaa? Miksi pitäisi ymmärtää?

      oletko mies vai nainen?

    • kauan.

      Kuinka kauan olet kestänyt kulissiliittoasi ja kuinka kauan aiot sitä jatkaa? Kuka siitä eniten kärsii? Siltä tuo vaikuttaa, kulissiliitolta, naimisiin toisen kanssa... Kannattaisko puhua suoraan sille, jota kaipaat? Tuskin viestit täällä perille menevät, sopivat niin monelle. Kirjoita vaikka, sen ainakin osaat, kun olet tälle palstalle tullut ja viestin jättänyt. Tai reilusti jomman kumman nimi esille, jos vaikka tärppäisi.

    • mitäs sanot

      Voi hyvä mies tai nainen, kun kannat tuskaa sydämessäsi lopun elämäsi, jos et tee asialle mitään.

      Jo olisi aika sanoa sille toiselle, jonka kanssa menit naimisiin, että sinulla on ensimmäinen. Tuskin se toinen, jonka kanssa olet naimisiin mennyt, on järjestyksessä edes toinen sydämessäsi vaan sieltä loppupäästä. Miksi muuten haluaisit tuskaasi lievittää tällä palstalla, jos teillä olisi asiat edes jotenkin hyvin.

      Miksi haluaisit ensimmäisellesi viestiä lähettää, jos omatuntosi ei kolkuttaisi? Jos kerrot julkisesti toista ja palstalla toista, niin kauanko kestät sairastumatta?

      Kauanko olet ollut naimisissa ja aioit vielä olla? Jos on tuollaista, voisi se toinen löytää eron jälkeen toisen, joka rakastaa häntä eikä kulissiliittoa. Mitä jos toinen ottaa eron, oletko tyytyväinen? Vaikka haluaisit erota, niin tuskin haluat olla se, josta eroa haetaan.

      Ensimmäisesi ottaa luultavasti toisen, joka on hänen sydämessä toinen, mutta ei taatusti ota ketään, joka on loppupäästä. Mitä siitä sanot? Kärsit, kun näet mitä menetit. Tai ehkä ensimmäiselläsi on jo toinen ja nyt olet hätää kärsimässä... Tuskasi tuskin lievenee sillä, että yrität tavoittaa ensimmäistä tämän palstan kautta. Tee asialle suoraan jotain. Tuskin ensimmäisesi sinua tyrmää, jos anteeksi pyydellen ja nöyränä häntä lähestyt.

    • pitäis...

      tavata ensimmäistään, jos on toisen kanssa naimisissa, häh!

    • ja pysytäänkin...

      tällä menolla, hitaita ja saamattomia...

      • usko mua

        tekosyitä niitähän tästä maailmasta löytyy. tuo oli kyllä hyvä, ihan nauratti. tässä ois lisää. - auto pitäis myydä, asunto pitäis myydä, ei ole rahaa ostaa toista asuntoa, vuokra-asuntoja ei saa, äiti masentuu erosta, ei osaa laittaa ruokaa ja pitää olla naimisissa sen takia että toinen laittaa sapuskan, mihin lapset (jos on) menee jouluna, uskonto kieltää, rikas sukulainen jättää perinnöttä... jatkakaa listaa

        pelko ja häpeä, siinä niitä todellisia syitä ja onhan niitä muitakin.


      • kuulostaa

        Yksi työkaveri kerto ihanasta avioliitostaan niin vakuuttavasti, että me uskoimme. Ihmettelimme vain voiko moinen totta olla. Mies oli paljon matkatöissä. Sitten hän näytti prinssin kuvan ja taas me ihmeteltiin, voiko olla totta, mitä hän tuossa näkee? Kukaan ei tohtinut suoraan sanoa. Ajateltiin vain että kait se on niin ihana kuin mitä meille kerrotaan. Perheenlisäystäkin tuli. Koko maailma romahti yhtenä aamuna, kun työkaveri kerto paenneenssa miestään. Koko ajan alkoholi ja väkivaltaisuus oli ollut läsnä, mutta hän oli kieltänyt sen itseltään ja ulkopuolisilta.

        Näitä tarinoita riittää. Aloittajasta en tiedä, mutta kuinka moni on avioliitossa vain koska häpeää kertoa totuutta tai myöntää epäonnistuneensa, itselleen tai ulkopuolisille. Vielä pahempaa, jos on mennyt naimisiin toisen kanssa, koska äiti halusi just tuollaisen puolison tai omaa miehistä / naisellista itsetuntoaan kohottaakseen. Näitäkin tapauksia on. Kuinka moni on naimisissa siksi, että ei uskalla elää omien tunteiden mukaan vaan yrittää viimeiseen asti pitää yllä kulisseja onnellisesta suhteesta.


      • löytyy
        usko mua kirjoitti:

        tekosyitä niitähän tästä maailmasta löytyy. tuo oli kyllä hyvä, ihan nauratti. tässä ois lisää. - auto pitäis myydä, asunto pitäis myydä, ei ole rahaa ostaa toista asuntoa, vuokra-asuntoja ei saa, äiti masentuu erosta, ei osaa laittaa ruokaa ja pitää olla naimisissa sen takia että toinen laittaa sapuskan, mihin lapset (jos on) menee jouluna, uskonto kieltää, rikas sukulainen jättää perinnöttä... jatkakaa listaa

        pelko ja häpeä, siinä niitä todellisia syitä ja onhan niitä muitakin.

        kavereitten kanssa lyötiin vetoa, että menen naimisiin viimeistään päivänä xx mennessä

        löin vetoa, että avioliitto kestää ja vedon häviäminen tulisi kalliiksi

        toinen uhkailee jos vaikka millä, jos haen eroa

        puolison mukana pääsee linnan juhliin


      • niinkö.

        uskot että se toinenkin on hidas ja saamaton


      • nuori...

        vielä, koska aikaa on tuhlata seuraavat 10 tai 20 vuotta avioon joka on tuskaa ollut alusta asti. Toivottavasti ei ole lapsia näkemässä, koska heillä on herkkä sydän, tarkat korvat ja vaistovat enemmän kuin aikuiset uskoo.


      • kiire'

        oli mennä naimisiin sellaisella kiiruulla että oksat pois, ja kyllä sitä seuroissa ja sukulaisissa ihmeteltiin. nyt sitten ollaan niin hitaita ja saamattomia.


      • ensimmäinen

        Tiedän, Sinä haluat itse tehdä päätöksesi ja siksi en ole koskaan pyytänyt Sinua kanssani naimisiin, en eroamaan. Tiedän, että et vastaa viestiini, olethan hidas ja saamaton ja pelkäät kertoa minulle totuutta, vaikka tiedät minun sen tietävän. Mutta, mutta, suuressa kangaspulassani, kysyn Sinulta Rakas hkfdlöösdfh, tulisitko ja olisitko Kultainen Kulkurini?

        Tänään karkauspäivänä, on naisilla lupa, jopa kansalaisvelvollisuus kosia. Olen suorittanut kansalaisvelvollisuuteni karkauspäivän suhteen. Missä niin on sanottu, että pitää kosia naimattomia miehiä?


    • ensimmäinen

      Tiedän kyllä, että olen ensimmäinen ja sen tietävät muutkin, myös se toinen, jonka kanssa olet naimisissa.

    • totta?

      Menit naimisiin toisen kanssa, koska
      - eksä halusi sut takaisin eli pakenit eksää
      - olit rakastunut "ensimmäiseen", jonka perään haikailet, mutta et ollut saanut sitä sanotuksi eli pakenit unohtaaksesi
      - voimakas perhevietti
      - toinen oli "pakkoavioliitto" raskauden takia, joka oli huijausta
      - äitisi tykkäsi toisesta ja painosti naimisiin
      - toinen on niin hyvin koulutettu ja hyvännäköinen, että kohotit itsetuntoasi sillä / miellytit sukuasi
      - tiukat moraalisääntösi (uskonto?) estivät kuuntelemasta sydäntä ja tunteita eli pelkäsit toisten tuomiota ja paheksuntaa
      - menettämisen pelossa et uskaltanut edes yrittää "ensimmäisen" kanssa

      mikä osui oikeaan vai kaikki vai onko vielä joku muu syy?

    • totuutta

      Tosi kiva lukea palstalta totuus. Miksi muutes et vastaa viesteihin.

    • *****

      Oletko se blogin päähenkilö, joka rakastui oppilaansa äitiin.

    • ensimmäinen

      Miksi et voi kertoa sekä minulle että toiselle suoraan, että olen ensimmäisesi aina? Mitä teet, jos seuraavan kerran kohdatessamme kerron saaneeni viestisi? Kiistätkö, kuten ennenkin olet tehnyt?

    • ensimmäinen

      Sinäkin olet ensimmäiseni aina ja olen sen sinulle sanonut. Voin tavata sinua ja puhua sinulle eikä ole vaikeaa vaan helppoa.

      Myönnät, että tiedän miksi menit naimisiin toisen kanssa, niin tiedän, mutta miksi olet sen minulta ja muilta kiistänyt? Rehellisyys on arvoni rakkaudessa ja avioliitossa ja siksi minun Toinen, jos kohdalle osuu, saa tietää kaiken mitä välillämme on ollut ja tapahtuu. Jos rehellisyyteni takia tulisin jätetyksi, niin en ollut hänelle ensimmäinen, en toinen ja tuskin edes kolmas. Toivottavsti ymmärrät.

    • tosi mies

      väärällä tiellä? Mitä jos itse olisit toinen tai eka tai kaverisi olisi tehnyt saman tempun. Kunnioittaisitko kaveriasi tuollaisen tempun jälkeen. Eiköhän ihmiset kunnioita enemmän ihmistä joka myöntää väärät tekonsa ja pyytää anteeksi kuin ihmistä joka väkisin rakastaa, se joka mikä näkyy ulkopuolisille. Petätkö itseäsi noin pahasti. Mitä toinen sanoo, kun tietää kuitenkin vai onko samanlainen petturi. Ei väliä kuinka pitkälle olet väärää tietä kulkenut, käänny takaisin. Kerro ja pyydä anteeksi, niin tekee tosi mies.

    • on...

      joulusi? Luulen että vessa on paras paikka jouluna, siellä kun yleensä saa olla yksin eikä tarvii näytellä rakastavaa puolisoa sukulaisille ja toiselle eli puolisolle jota ei ees rakasta. Uskallatko ees unelmoida onnellisesta joulusta ja rakkaudesta?

    • vatsahaavan

      kun arvuuttelee ja kun et yhtään valaise mistä on kyse. Kerro ihmeessä ei se sun toinen näitä lueskele eikä se kuitenkaan arvaa että on sun tarinas ja jos lueskelee, on jo hatkat ottanut, kun on saanut selville kuin paljon oot sitä pettänyt. Saat suukon, jos kerrot lisää, edes sen ootko mies vai nainen ja miksi menit toisen kanssa naimisiin.

    • rakas ihminen

      kyllä on kovaa sinun elämäsi. Mahdatko kestää hautaan asti ilman että romahdat täydellisesti? Näetkö edes ensimmäistäsi joskus, jotta voisit edes testata mille tuntuu puhua tai tavata ja avata sydämesi ja saada mahdollisuus oikeaan rakkauteen? Voi sinua, voi, voi kun on kovaa elämäsi. Ethän vain jatka samaa perinnettä lapsillesi, jos niitä on tai tulee? Millaistahan olisi vanhempana katsoa vierestä kun oma lapsi olisi ensimmäinen, toinen tai sinun osassasi? Rohkeutta aidolle rakkaudelle.

    • ensimmäinen

      Mitä kuuluu, ikuinen rakkauteni?

    • ensimmäinen

      Kuskasitko takkapuita, kun tänään ohi kuljin?

    • ensimmäinen

      Hei AS, olet liikkis. En tiedä itkisinkö vai nauraisinko?

    • ensimmäinen

      Hyvää Syntymäpäivää!

    • onnea!

      Hyvää syntymäpäivää esikoiselle!

    • ensimmäinen

      Niin ovat suloisia lapsesi, ihan sydäntä lämmittää. Tervetuloa virpomaan - ajalla ei väliä

    • mitä tekisit

      Miten menettelisit ap:n eli avauksen kirjoittajan tilanteessa? Mitä tekisit jos toinen tai eka sanoisi saaneensa tietää totuuden? Kiistäisitkö edelleen vai myöntäisitkö?

      Mitä tekisit jos olisit toinen ja saisit tietää palstan kautta totuuden eli avioliiton olevan kulissisuhde? Mitä tekisit jos puolisosi tunnustaisi suoraan totuuden?

      Mitä tekisit jos olisit eka ja saisit palstan kautta tietää totuuden joka on muutoin kiistetty?

      Kuka kolmesta kärsii mielestäsi eniten tilanteesta?

      • olisin mä

        ap niin kertoisin totuuden suoraan enkä palstalla. Omatunto kolkuttaa ja tuska on kova kun täytyy tänne tulla asiaa selvittämään. On niitä keinoja asia kertoa muukin kuin puhua, mutta palstalla kaikki viestit käy lähes kaikille. Kertoisin, en kestäisi omatunnon kolkutusta enkä katsoa silmiin puolisoa moisen valehtelun jälkeen. Itse kunnioitan enemmän ihmisiä jotka myöntävät virheensä, vääryytensä, valehtelunsa ja nöyränä anteeksi pyytävät kuin jatkuvaa inttämistä ja väärää totuutta, jota kukaan ei kuitenkaan usko.

        Voihan olla myös se toka on kulissiliiton tehnyt eikä vain ap. Tod.näk. kiittäisin tiedosta, mutta selityksen vaatisin ja häipyisin vähin äänin.


    • M vai N

      harvemmin kait naiset "ei voi tavata, ei puhua". mies tai nainen, niin olet ilmeisesti ajatellut sinulle parasta on elää kulissiliitossa eli rangaista itseään kulissiliitolla.

    • ensimmäinen

      Nyt on aika rukoilla, että minua vihdoin onnistaa. Olisi ihanaa lähettää sinulle hääkutsu minun (ensimmäinen) ja Toinen vihkiäisiin.

    • ensimmäinen

      Olette kieltäneet lapsianne olemasta meidän kanssa tekemisissä, kuului kuopus kavereilleen sanovan, vaikka kuopuksesi minua salaa tervehtii... Millaisen selityksen olette lapsillenne antanut ja mitä naapurinne siitä ajattelevat. Teille siitä häpeä koituu, ei minulle. Sääli lapsia.

      Mutta on se niiiiin hellyttävää, kun ajelet lastesi kanssa pyörillä. Kuopus on niiiiiin ihana. Toivottavasti toiveensa toteutui, jonka pk:ssa palkaksi annoin.

    • ensimmäinen.

      Vain tätä pyysin, TOTUUTTA, monta vuotta, mutta kiisti sen minulta ja monelta muulta. Kertoi väärää totuutta. Mikä helvetti minulle siitä on aiheutunut monella tavoin. Edelleen elän pelon vallassa kuka seuraavaksi pilkkaa vainoharhaiseksi. Kollegansa huusi, "vika on sinun päässäsi!" Onneksi osa kollegoista uskoo siihen, mitä yllä kirjoittaa, vaikka heille kertoo asian juuri päinvastoin. Työkaveri, joka aloitti opiskelut minun jo valmistuttua, kertoi hänen tunneilla kertoneen häiriköstä, joka oli omassa päässään kehitellyt koko tarinan, vaikka hän ei ollut koskaan puhunut sanaakaan ko. tytön kanssa. Työkaveri sanoi, säälittää, kun se on niin kiltti. Jos olimme kahden, kerroin kuinka kiltti. Myöhemmin pelkäsin ottaa asiaa puheeksi. Vielä kuulen tiettyihin ihmisiin "törmätessäni" kuinka olen omassa päässäni tarinan kehittänyt, että solmi kulissiliiton ja minä olin ensimmäinen. HELVETTIÄ. Olo on kuin kuin istuisin syyttömänä vankilassa ihmisten mennen tullen halveksuttavana. Naimisiin menoa en koskaan ole pyytänyt, vain totuutta. Se olisi minulle riittänyt.

      Ajattele kuinka väärin hän tekee vaimoaan kohtaan, on moni yhteinen tuttavamme sanonut. Ethän vain huolisi, jos eroaisi ja tulisi luoksesi, on myös moni yhteinen tuttavamme kysynyt. Mutta, vielä on heitä, jotka toisin uskovat ja heidän halveksunta ja pilkka on helvettiä. Totuus tekisi vapaaksi myös hänet.

    • ensimmäinen.

      Muistatkos tuota, kun koulun juhlasalissa rummutit? Muistatkos mitä teit jokaisen, sinäkö se olet se enkeli-kertosäkeen aikana? Lapseni soittelee taas levyä, jossa tuokin sinun rummuttama biisi on. Mitä pahaa lapseni on sinulle tehnyt, kun et edes häntä tervehdi?

    • ensimmäinen.

      Auto oli pihassa, kun kuljimme ohitse. Katsoitko ikkunasta, kun koiramme kakkasi teidän portin pieleen? Jätin suloisen kasan siihen jäähtymään - ajatuksena korjata paluumatkalla. Auto oli poissa palatessamme, mutta niin oli kakkakin sinun palatessasi. Enkös ollut kiltti?

    • siskoseni

      Jatkan tätä lukua, kun luin vieläkin olet minulle ensimmäinen.

      Tuo pitää varmasti paikkansa. Ilmeisesti kirjoittaja on melko nuori ihminen. Kun nuorille tulee eroja, ei siitä kärsi vaan itse nuoret. Luulen sen koskettavan yhtä paljon siinä ympärillä olevaa perhettä. Valitettavasti kun kiintyy ihmisiin. On kauhean vaikea irrottaa otetta..

      No kyllä se ajatus muuttuu ajan myötä mutta ihminen on ihminen, tunteineen.


      No hei!

      • ensimmäinen.

        Hän, joka kertoo menneensä naimisiin toisen kanssa, eikä voi tavata ja puhua henkilölle, joka on hänelle sydämessä ensimmäinen, on mies. Aloittaja on siis mies ja täyttää parin viikon päästä 46 vuotta.


    • ketä kiinnostaa

      hahhah... luuletko että mulle riittäis joku tuollainen liirumlaarum lipilää.. sä olet aikuinen ihminen ja vastaat teoistasi ja mun elämäni ei ole sun ratkaisuistasi millään tavalla kiinni, vaikka sä haluaisitkin itsekkyydessäsi niin ajatella. Kukaan eikä mikään pakota sua tekemään omia ratkaisujas, jotka sä olet itse tehnyt. Siksipä good bye. Sua en tartte enkä sun vinkuiluja perään.

    • ensimmäinen.

      Näin on! Voit tuoda kakkupalan ohikulkiessasi meidän oven taakse tai jättää teidän portin pieleen, josta sen saamme ohikulkiessamme. Kiitos!

    • ensimmäinen.

      Tänään, jos oikein muistan, on 15v. aikaa siitä kun seisoimme tyhjällä käytävällä luokan numero 14 edessä. Kiitin eräästä asiasta ja sanoin, eihän asiat parane syyllisiä etsimällä vaan keskustelemalla. - Muistatko tämän, ja siinä taisi tapahtua jotain kauan kestävää...?

    • ensimmäinen.

      Meidän koira etsii teidän pihasta naapurinne kissoja, ja siksi hän aamulla hyökkäsi pensasaidan väliin ja meinasimme jäädä autosi alle, kun lähdit viemään toista lapsistasi kouluun.

    • ensimmäinen.

      Tänään siitä on tasan 13 vuotta, kun istuimme vierekkäin kirkossa ja kuuntelimme teidän kuulutukset. Vaan tiedätkö minkä helvetin olet minulle aiheuttanut sillä, että julkisesti kiistät totuuden. Vielä löytyy ihmisiä, jotka pilkkaavat ja halveksuvat, kun uskovat sinun totuutta, jonka julkisesti kerrot. Aika moni kollegasi ja tuttavasi uskovat sen mitä täällä salassa tunnustat. Vaan ei se minuun kohdistuvaa pilkkaa poista, ja siitä kärsin.

      Olisit voinut tervehtiä edes lastani, kun tänään ohi kuljimme. Vähintä mitä voit entiselle oppilaallesi tehdä. Hän kun joka tapauksessa sanoo, "oli se hyvä maikka".

      Sinä iltana, kun olet aloituksen tehnyt, teillä oli koko "kylän" valaiseva roihu pihassa, joka näkyi myös meille ja kulissijuhlat mitä parhaimmat.

    • ensimmäinen.

      Päätin onnitella, jos näen, mutta unohdin. Sujuvasti taas poistuit tervehtimättä roskikselta ja postilaatikolta, kun ohi kuljimme. Menitkö ambulanssilla vihille vai haettiinko vain joku pois saaresta samoihin aikoihin? Tyttösi ovat suloisia, kun leikkivät kanssamme piiloleikkiä. Täytyy miettiä hääpäiväonnitteluruno tänne lisättäväksi.

    • ensimmäinen.

      Sain tekstiviestin, jossa pyydettiin lausumaan ääneen toivomus, ja vasta sen jälkeen lukemaan viesti loppuun. Arvaa mitä lausuin ääneen? "AS tunnustaisi rakkautensa minuun." Arvaa miksi? On helvettiä, kun lähes päivittäin olen suoraan tai välillisesti tekemisissä ihmisten kanssa, joille olet toisen totuuden kertonut kuin mitä täällä tunnustat. Koska jankkaaminen ja asioiden todistelu heille vain lisäisi heidän pilkkaa, koska he niin vakaasti sinun julkista totuutta uskovat, niin olen tyytynyt kärsimään. Onneksi osa kollegoistasi ja pari yhteistä tuttavaamme ovat ihan itse heränneet näkemään oikean totuuden, sen jonka täällä tunnustat.

      Viis siitä, että olen anteeksi antanut. Se on pieni lohtu, kun päivittäin kärsii pilkasta ja halveksunnasta. Tietoisuus siitä, että kohtaamani ihmiset ovat suoraan tai selkäni takana minua pilkanneet, on tuskaa, siis TUSKAA!

    • ensimmäinen.

      toistuvat autosi rekisterissä, oletko huomannut? Onko tämä jo vai vasta neljäs? Entäs oletko huomannut, että kasteessa annetut etunimemme ovat peräkkäin almanakassa?

    • ensimmäinen.

      Tänään on tasan 8v. kun vaimosi käveli kotikadullani kotiini päin ja nähdessään minun saapuvan, jäi odottamaan kadulle. Kun olin kohdalla, hän tuijotti silmät päästä pullistuen kuin sammakolla, ja tiuskaisi: "Jos vielä kuljet ohitsemme, naksautan niskasi!" Sanaakaan sanomatta ja vilkaisematta menin vapisten kotiini ja peloissani soitin yhteiselle tuttavallemme.

      Muistatko kun vaimosi oikeudessa kertoili, "silloin mä vasta niinku tajusin niinku et se päivystää niinku meitä niinku edellisenki asunnon ympärillä niinku... ja sitten mä suutuin ja sanoin, että varo ettei pääsi naksahda irti..." Arvaa itkinkö katkerasti monta vuotta, kun vaimosi yritti rajoittaa liikkumistani kotiseudullani. Edellisen asuntonne tonttinaapurissa asui ja asuu lapseni paras päiväkotikaveri. Puisto, jossa te kävitte lastenne kanssa, siellä minä olin käynyt lapseni kanssa jo 80-luvulla. Te muutitte 14v. myöhemmin samaan kaupungiosaan. Ymmärrän katkeruuden ihmisillä, jotka on ajettu kotoa ja kotiseudulta. Koin ehkä samaa, kun vaimosi yritti estää minulta kotiseudun ja muistot.

      Muistatko vaimosi kehittelemät väkivaltatarinat, ja kuinka vetositte näytön luotettavuutta arvioitaessa vaimosi varatuomarin arvoon?

    • ensimmäinen.

      Lapsesi ovat vaan niin ihania. Tykkään myös anopistasi, hän on minun mielestä herttainen. Olen hänet nähnyt aiemminkin milloin lääkärissä milloin parkkipaikalla jne...

      Hyvin selvisit, vaikka alussa jännitit. Kun ensimmäisen kerran jäit hakemaan vastausta, ajattelin, että kerran katseesi pelasti minut jännitykseltä, ja nyt haluan antaa sinulle voimaa ja rentoutta vastapalveluksena. Enkös ollut aika kiltti?

    • ensimmäinen.

      Työkaverisi sanoi, etten saa pyytää sinulta anteeksi, koska olet tunnevammainen, ja se vahvistaisi sinulle sinun kuvaa itsestäsi hyvänä ja minusta pahana. Tiedät kyllä, että julkisesti kerrot toisen totuuden kuin tämä sinun aloitus. Tiedät minkä tuskan julkinen väärä totuutesi on minulle aiheuttanut. Mutta nyt harmittaa, miksi olin aamulla yhtä pönttö kuin vaimosi, joka kurvaa pyörällä miten sattuu, ja melkein meidän päälle ajaa. Koska et anna tietä seisoessani koiran kanssa suojatien edessä, niin jotain naksahti auton vilkun nähdessäni, vaikka en ollut varma oletko sinä, mutta varmuuden vuoksi päätin, nyt menen minä, aja vaikka päälle, perkele. Suojatie oli parin metrin päässä. Jätän anteeksipyynnön esittämättä, mutta harmittaa.

    • voi se olla näinkin

      Tosi huvittavaa lukea näitä vastauksia jotka on jokaisella oman mielen sopukoiden ajatuksia. Kumma vaan kun kukaan ei huomannut yhtä asiaa, nimittäin sitä että alkuperäinen ei ehkä saanutkaan vastakaikua rakkauden tunteilleen siltä ensimmäiseltä ;)
      En tiedä onko tästä kysymys mutta näin minä vain päättelin.

      • ensimmäinen.

        Tarkoitatko alkuperäisellä aloittajaa, joka ei ehkä saanut vastakaikua ensimmäiseltä eli häneltä, jolle viestin laittoi?


    • ensimmäinen.

      Taas onnittelen, ihan kiusallakin, lälläläääää. Kiva se lumiukko teidän autotallin katolla. Näkyy meidän käytävälle.

    • ensimmäinen.

      Teidän lapset ja naapurin lapset taas supivat minusta. Kuulin, ja huomautin, että teidän lasten kannattaa olla levittämättä perättömiä juttuja ja toisten olla uskomatta mitä heille kerrotaan. Tosi järkkyä viattomia, suloisia naapurin lapsia kohtaan, kun heitä pelotellaan ja hekään eivät saa enää minua tervehtiä, kun teidän lapset kieltävät ja pelottelevat. Suloisia teidänkin lapset ovat, ja sitä suuremmalla syyllä en heitä sotkisi aikuisten riitoihin. Millaisen kuvan annatte naapureille itsestänne?

    • ensimmäinen.

      Onnea tohtorille!

    • ensimmäinen.

      Hei hkfdlöösdfh, AS!
      Unohdin kosia karkauspäivänä. Unohdin onnitella esikoistasi. Päivän sana on Kestävä kehitys, kun ajat yksin hienolla valkoisella autollasi bussin ohi ja jäät sitten ruuhkaan, kun köröttelen bussilla sujuvasti eteenpäin. Kannattaisko ottaa minut kyytiin ja palauttaa illalla taas kotiin, koska tänäänkin tulit samaan aikaan paluumatkan. Pieni koukaus se olisi entiselle työpaikallesi.

    • ensimmäinen.

      Olipas kiva kuulla kun sanoit "moi" tänään. Olikos se liian vaikeaa? Johan edellisesta kerrasta Maxin hyllyjen välissä on 11 vuotta aikaa.

    • ensimmäinen.

      Paras kakkapaikka on teidän tontin ulkopuolella pensasaidan alla. Se on todettu ennen ja tänään. Pikkuinen koira söi eilen luita ja patukoita niin paljon, ettei enempää maha vetänyt. Aamulla etsi kakkapaikkaa ja kiersin koko kylän, mutta sopiva paikka jäi löytymättä. Myöhemmin kotona sanoin, nyt mennään kakalle, koira hyppäsi vasten, haukahti ja juoksi eteiseen. Paras paikka löytyi juuri sieltä pensaan alta. Kestävä kehitys, lannoitteena erinomaista, kun kakkapussit jäi kiireessä kotiin, johon superlöysän hajupommin olisin kerännyt. Sori.

    • Uuno kortti numero 1

      sitä samaa mut mennyt on jo mennyttä

    • ensimmäinen.

      Muistin sut, kun kävin työpaikallasi. On jopa kuvia otettu todistusaineistoksi. Lällälläääää. Siitäs sait!

    • ..Minulla oli lähes sama tilanne. Onneks ei aamenta keretty sanoa. Ero tuli,aukaisin suuni ja sain ensimmäisen ja oikein takaisin. Nyt onnellinen.

    • ensimmäinen.

      Nyt on pakko pohtia, pitääkö olla jatkossa moikkaamatta, kun tulet vastaan, kun vastausta ei sinulta saa. Häpeä menneistä ilkeyksistäkö? Mikä olisi sopivaa käytöstä, moikata vai ei?

    • ensimmäinen

      Oletkos ajatellut kuinka pitkä pinna minulla on, kun kestän sen, ettet voi puhua, mutta raivoamaan kyllä pystyt. Olisi toivottavaa, että näkisit ja kuulisit käytöksesi jälkeenpäin. Voisitko käyttää portillasi olevaa nauhoittavaa valvontakameraa myös itsesi tarkkailuun?

    • ensimmäinen

      Moi AS
      Onnea 50v. Väärä päivä, mutta hälläkö väliä, kun kuukausi on oikea.

    • mikä pakko???

      Oliko sillä toisella naisella haulikko vai kaulin?

      • ensimmäinen

        Uskonto ja akateeminen koulutus.


    • H.Ent.a,nyk.U

      V.2011 ja 2012 vaihteessa, oma suhde oli päin takamusta ja tutustuin ihanaan rekkamieheen... meillä tais olla jo suhde.. sit tapahtu jotai.. mä pakenin vanhaan suhteeseen.. halusin kattoo sen pelin loppuu ja antaa mahdollisuuden.
      Nyt sexisuhde tän toisen kanssa kestäny pari vuotta... menin vaki suhteen kanssa naimisiin.. nyt kaduttaa..
      Kaipaan tätä toista, aikaa hänen kanssa... miks hän ei sanonu suoraan.. monesti kysyin mitä haluaa, mutta en saannut vastausta.. edelleen häntä kaipaan ihan hirveesti.. jos hän sanoisi haluavansa mut elämäänsä ottaisin avioeron heti!!! Oo kiltti ja kerro!!

    • ensimmäinen

      Teilläpä tuuria. Sama hääpäivä kuin Matilla.

    • ensimmäinen

      Kävin katsomassa edellistä asuntoanne, sitä minkä piti olla meidän ensimmäinen kotimme. Vaatisi remontin.

      • ensimmäinen

        Unohdin kertoa yllätyksen. Postilaatikossa oli toisena minun sukunimi.


    • ensimmäinen

      Jopas on aikaa kulunut viestistäsi, seitsemän vuotta. Vuosia on jo 20 ensi tapaamisesta. No huh, ja vielä vain jatkat kulissiliittoasi. Jos jollekin voi puhua, niin ainakin minulle.

    • itsepetosta?

      miksi menit, aika tyhmää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe