Beta 50 RR Motard

Motardboy

Onko kellään mitään tietoa kyseisestä pelistä, kurit/rajoittimet? Muita viritys keinoja, mitä öljyjä kannattaa käyttää, mitä ns. Tyyppivikoja ja sen sellasta...Kaikki tiedot tervetulleita

203

26593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+u93 kövsdz

      juu mulla on se beta rr50 motard menee 85km/h kun ottaa kurit pois, että on meinaan pirun hyvä mopo kannattaa ostaa ja muuten siitä on KTM:n moottori ja laadukas

      • 13+0838056

        MIssään muussa mopossa ei oo vakiona yhtä hyvät jarrut, mutta menee lukkoon helposti jos ajat SM renkailla hiekalla. Ajoasento on todella hyvä ainakin mulle oon 171cm pitkä ja ryyppy on kahvan vieressä et jos ei lähe käyntiin niin vähän ryyppyä ja pari polkasua, myös sitä kannattaa lämmitellä aluksi että saa tehoa kunnolla ja sitä sit meinaan tulee!! jos ei oo vakio.


      • 215345

        Ei ole kotarin moottori, vaan Minarellin AM6.


      • 1346782453
        215345 kirjoitti:

        Ei ole kotarin moottori, vaan Minarellin AM6.

        Siitä moottorista, että se on tasapainotettu ja koottu Betan tehtaalla spagettimaassa (samalla tehtaalla ne KTM:ien moottorit kootaan myös).


      • JassssE

        Beta on muuten hyvä mopo, vaan tehoja tuntuu vakiosaa olevan todella vähän. Mutta kun omaan betaani vaihdoin isompaa suutinta, porasin vähäsen kuristinta ja pienempää eturatasta niin sain ihan riittävästi tehoa irti! kulkee semmoset 65km/h


      • elliWingS

        mitä vittua?? toi linkki on iha väärä ja se on jonku bitefightin sivu??


      • beta art extrem
        JassssE kirjoitti:

        Beta on muuten hyvä mopo, vaan tehoja tuntuu vakiosaa olevan todella vähän. Mutta kun omaan betaani vaihdoin isompaa suutinta, porasin vähäsen kuristinta ja pienempää eturatasta niin sain ihan riittävästi tehoa irti! kulkee semmoset 65km/h

        mulla on beta rr50 ART racing... ei muuten tu suomessa samanlaista vastaan ,kun niitä ei enää tuoda... ite laitoin betan oman teharin kiinni, 120suutin ja tukin hukkaputken.... kulkee nyt 95km/h :)


      • betaperse
        beta art extrem kirjoitti:

        mulla on beta rr50 ART racing... ei muuten tu suomessa samanlaista vastaan ,kun niitä ei enää tuoda... ite laitoin betan oman teharin kiinni, 120suutin ja tukin hukkaputken.... kulkee nyt 95km/h :)

        mitä vitua mist saa betan omia tehareita ?


      • betan omistaja

        se on sama moottori mikä käytetään yamahoissa ja pösöissä


      • cdre
        betaperse kirjoitti:

        mitä vitua mist saa betan omia tehareita ?

        betassa on vakiona ihan oma "tehari". Kurit vaan pois, niin lähtee.


      • asdfasdf___
        beta art extrem kirjoitti:

        mulla on beta rr50 ART racing... ei muuten tu suomessa samanlaista vastaan ,kun niitä ei enää tuoda... ite laitoin betan oman teharin kiinni, 120suutin ja tukin hukkaputken.... kulkee nyt 95km/h :)

        "120suutin ja tukin hukkaputken"

        ota kaasari pois välistä kokonaan. Pistät tankista letkun sylinteriin, ja välillä puhallat pillillä ilmaa sekaan.


      • HUOM!
        13+0838056 kirjoitti:

        MIssään muussa mopossa ei oo vakiona yhtä hyvät jarrut, mutta menee lukkoon helposti jos ajat SM renkailla hiekalla. Ajoasento on todella hyvä ainakin mulle oon 171cm pitkä ja ryyppy on kahvan vieressä et jos ei lähe käyntiin niin vähän ryyppyä ja pari polkasua, myös sitä kannattaa lämmitellä aluksi että saa tehoa kunnolla ja sitä sit meinaan tulee!! jos ei oo vakio.

        ÖÖ...

        APRILIA SX ON AIVAN VARMASTI YHTÄ TEHOKKAAT JARRUT!


      • betis1
        JassssE kirjoitti:

        Beta on muuten hyvä mopo, vaan tehoja tuntuu vakiosaa olevan todella vähän. Mutta kun omaan betaani vaihdoin isompaa suutinta, porasin vähäsen kuristinta ja pienempää eturatasta niin sain ihan riittävästi tehoa irti! kulkee semmoset 65km/h

        minkä verran porasit kurii ? :D


      • samaapaskaa
        betan omistaja kirjoitti:

        se on sama moottori mikä käytetään yamahoissa ja pösöissä

        Ja rievussa ja Hoomässä ja apikoissa ja joissakin derbeis......


      • Made in Austria
        1346782453 kirjoitti:

        Siitä moottorista, että se on tasapainotettu ja koottu Betan tehtaalla spagettimaassa (samalla tehtaalla ne KTM:ien moottorit kootaan myös).

        KTM moottorit tehdään Itävallassa.


      • derbi poika
        betaperse kirjoitti:

        mitä vitua mist saa betan omia tehareita ?

        kyl betaan saa tilattuu kaikenlaisii tehareita, turbokit, technigas, arrow ja gianelli käy siihe. mut ei siinä sinänsä oo mitää järkee koska beta o nii äkänepelkällä kurittomalla vakioputkella


      • jaajaa1
        samaapaskaa kirjoitti:

        Ja rievussa ja Hoomässä ja apikoissa ja joissakin derbeis......

        apikoisa ja derbeissä on rabasan kone...


      • asdd3
        JassssE kirjoitti:

        Beta on muuten hyvä mopo, vaan tehoja tuntuu vakiosaa olevan todella vähän. Mutta kun omaan betaani vaihdoin isompaa suutinta, porasin vähäsen kuristinta ja pienempää eturatasta niin sain ihan riittävästi tehoa irti! kulkee semmoset 65km/h

        "vakiona"
        Nää mopothan siis tehään varta vasten kuristetuiks suomeen, mutta ne on tehty "täystehosiks" eli ilman kuristuksia ne vasta on vakioita.


      • Anonyymi
        samaapaskaa kirjoitti:

        Ja rievussa ja Hoomässä ja apikoissa ja joissakin derbeis......

        Ukko betoissa on am6 joka on melkee kaikissa 50cc mopoissa mut on tä rabasa joka on derbisså apikassa ja gilerassa ei ole derbissä tai apikassa koskaan am6 moottoria


    • Beta135

      Itellä on valkonen 2009-versio. Menee vakiona 60km/h, ku kiihdyttää tarpeeks ja lämpimällä koneella.

      • jhhtgdhyjfyt

        Joo se mittari kusettaa sit kymmenellä et se menee suunnilleen sen 50 km/h


      • samurai69
        jhhtgdhyjfyt kirjoitti:

        Joo se mittari kusettaa sit kymmenellä et se menee suunnilleen sen 50 km/h

        täys paska koko laitos hajoo vaan kokoajan jos käytät tuorevoitelua koska öljyy ei tarvii mihinkää. Ja muista laittaa kaasarii vaahteranlehtiä nii kulkee kovempaa.


      • cdre

        on tuollainen musta keltainen 08 vuode kurit otettu pois lähtee mukavasti ja päästy 98km/h suoralla


      • Emt420

        Minkä kokone suutin


      • Poikajokaeitiedä

        Kiertääkö rajotin liikaa jos ottaa kuristukset pois? Vai onko beta motard 2018 mallissa rajotinta joka kiertäisi jos joku tietäisi olisin kiitollinen jos saisi vastauksen


      • burger

        mul 2008 valkonen myös siin o 95 suutin athena 50cc racing sylinteri enox paisari josta porattu kurit reikälevy otettu pois ja välit on 10-60 kulkee vaan 60 mut jos 10-60 välit voit vaan kuvitella kuin pal kiihtyy ei voi ottaa kättä pois kytkimeltä ennekun kutos vaihteella kun semmoseen tahtiin tarvii niit vaihtei hakkaa ylös päin


    • betanomistaja

      joo tota jos aiot otta siitä holkin vituun niin homma siihen isompi suutin ,mutta jos laitat siihen välilevyn ja sitten otat holkin pois niin sitten ei tartte vaihtaa :) itellänin on nýt sillein tehty

    • Betariders

      Itselläni on Beta Motard 50cc 2009, valkoinen. Hinta 2850e, MC-Scatterilta.(tingittynä)

      Omasta mielestäni beta on muiden valmistajien perusmalleja huomattavasti parempi, laadukkaampi mutta hinnaltaan myös kolme-neljä sataa kalliimpi. Itsellä mittarissa 6700km, helvetin hyvin toiminut.
      Vakiona kiihtyy sisäänajossa 3-5kilometrin lämmittelyn jälkeen mukavasti 58km/h ja sopivaan alamäkeen 61km/h. Sisäänajon jälkeen on hyvä laittaa isompaa suutinta ja peltikuri, jolla värkki liikkuu n. 65.
      Täysin kurittomana ja 115/120 suuttimella peli kiihtyy helvetin hienosti, kone vastaa kaasuun välittömästi. Huiput itsellä pitkään alamäkeen, 120suutin, kuriton 12eturatas olen päässyt 107km/h.

      Haluat mopoosi sähkövian? Ok, osta derbi.
      Haluat helvetisti tyyppivikoja? Ok, osta DT.
      Haluat kiinalaisen ruoskan? Ok, osta Generic.
      Haluat hyvän, toimivan, hienon mopon jonka saa 2minuutissa viritettyä kulkemaan 100km/h ? Ok, osta BETA.

      • Mopon ostaja

        Kannattaako ostaa 2010 Betan RR50 Supermotard ja kuinka paljon kulkee vakiona ja onko vakiona laiska?


      • Bettaa
        Mopon ostaja kirjoitti:

        Kannattaako ostaa 2010 Betan RR50 Supermotard ja kuinka paljon kulkee vakiona ja onko vakiona laiska?

        Mul on Beta RR Motard 09 ja vakiona ajettu koht 1000km tosin sitä ennen pitää laittaa vääntöä.. Vakiona tämä peli on melko lussu ite ainankii saan jtn vähä yli 45 km/h tasasella mittariin. Oma tekosella kurilla saat kulkemaan 50-60 km/h iha hyvin ja kurit pois kokonaan ni kulkee 80 km/h . Hyvä mopo on, ei vielä mitään vikoja ilmennyt.


      • cdre
        Mopon ostaja kirjoitti:

        Kannattaako ostaa 2010 Betan RR50 Supermotard ja kuinka paljon kulkee vakiona ja onko vakiona laiska?

        Vakiona aika lussu oottaa kurit pois ni lähtee helvetin ruma takalippa ja rek. teline liika pidennys


      • sdgsdgg34353

        Jos haluat täysin paskan mopon, jota tarvii kokoajan huoltaa, Ok osta beta


      • fgfgfgf
        Mopon ostaja kirjoitti:

        Kannattaako ostaa 2010 Betan RR50 Supermotard ja kuinka paljon kulkee vakiona ja onko vakiona laiska?

        Itelläni on tuo ja vakiona kulkee 54km/h. Hyvä mopo on kyllä.


      • morjestaaa

        Haluat hyvän, toimivan, hienon mopon jonka saa 2minuutissa viritettyä kulkemaan 100km/h ? Ok, osta GASGAS.


      • BETA2010
        Mopon ostaja kirjoitti:

        Kannattaako ostaa 2010 Betan RR50 Supermotard ja kuinka paljon kulkee vakiona ja onko vakiona laiska?

        On helvetin laiska vakiona mutta kun otat kurin pois niin se menee yli 80km/H


      • tietämätön

        Millai trackki eroo muista? Ja saako sen kulkee samanlailla ku muut?


      • derbipoika

        en oo iha samaa mieltä, on se kyllä iha hieno ja kurittomana kisane, mutta varaosia on niin vaikea saada koska maahantuoja on niin kauhean pieni. jos haluutte laadukkaan mopon johon on helppo saada varaosia, niin ostakaa DERBI DRD PRO SM. kulkee kurittomana n.80km/h ja teharilla ja oikeilla väleillä jopa 100. on muute tehokkaimmat jarrut mitä löytyy, ja marzochin etupumput, paljon paremmat ku paiolin etupumput joita käytetää kaikissa muissa derbeissä, pösöissä, mh:issa ja monessa muussa, marzochin pumput ei ala vuotaa öljyä. mutta betassa varmaa ainoo parempi puoli on että minarelli am6 kone on tasapainotettu paremmin kuin rabasa, eli kestää tehoja paremmin. mut betasta vielä sen verran että koska beta on akuton, senmittari toimii paristoilla, ja kun se on palanut loppuun niin mittari nollaantuu. mut nää kaks mopoo on kyllä mopojen aatelia että jos jonkun meinaa ostaa nii jompikumpi näistä,


      • betapoika
        Mopon ostaja kirjoitti:

        Kannattaako ostaa 2010 Betan RR50 Supermotard ja kuinka paljon kulkee vakiona ja onko vakiona laiska?

        Uuden mallin betan sanotaan olevan laiskempi kuin vanha malli, koska uusissa betoissa putki menee alakautta, mutta itellä on 2013 vm motard malli, ja olen saanut sen kulkemaan kurittomana 12-50 väleillä 90 km/h


      • Anonyymi
        sdgsdgg34353 kirjoitti:

        Jos haluat täysin paskan mopon, jota tarvii kokoajan huoltaa, Ok osta beta

        tosi


    • Rona

      Mitä jos hioo vähän betan änkästä kuria

      • Rona

        Paljon menee jos hioo änkästä vähän kurin reikää isommaksi?


      • abcdf
        Rona kirjoitti:

        Paljon menee jos hioo änkästä vähän kurin reikää isommaksi?

        änkästähä sitä kuria hiotaa :D:D:D


      • niin mäki tein!
        abcdf kirjoitti:

        änkästähä sitä kuria hiotaa :D:D:D

        hihihih kannatta otta änkkä pois kokona! se tuo lisä nopeutta


      • -betafriikki-
        niin mäki tein! kirjoitti:

        hihihih kannatta otta änkkä pois kokona! se tuo lisä nopeutta

        Paljon menee jos porais pari reikää kurii?


      • testaa jumalauta!!!!
        -betafriikki- kirjoitti:

        Paljon menee jos porais pari reikää kurii?

        testaa... jos menee liika lujaa niin hitsaa ne reijät tukkoon tai laita sinne jotaki plastic paddingia..........


      • betalla 122,7
        testaa jumalauta!!!! kirjoitti:

        testaa... jos menee liika lujaa niin hitsaa ne reijät tukkoon tai laita sinne jotaki plastic paddingia..........

        mulla on tommonen beta rr 50 ja äsken kävin testaa huippuja niin meni gepsiin jonkun 122,7 ja kuri on vaan otettu pois, vakionakin meni jo melkein 80!


      • sadsds
        betalla 122,7 kirjoitti:

        mulla on tommonen beta rr 50 ja äsken kävin testaa huippuja niin meni gepsiin jonkun 122,7 ja kuri on vaan otettu pois, vakionakin meni jo melkein 80!

        Trollit. 70cc, 21mm kassul , tehtaan putkella ja sopival väleil saattas mennä yli 110.


      • Betakuski
        betalla 122,7 kirjoitti:

        mulla on tommonen beta rr 50 ja äsken kävin testaa huippuja niin meni gepsiin jonkun 122,7 ja kuri on vaan otettu pois, vakionakin meni jo melkein 80!

        "vakionakin meni jo melkein 80!" .... Mikäs vika siinä sit oikein on :O


      • Vakiona jo melkein 80...
        betalla 122,7 kirjoitti:

        mulla on tommonen beta rr 50 ja äsken kävin testaa huippuja niin meni gepsiin jonkun 122,7 ja kuri on vaan otettu pois, vakionakin meni jo melkein 80!

        Jojoo herää äijjä


      • beta 125
        betalla 122,7 kirjoitti:

        mulla on tommonen beta rr 50 ja äsken kävin testaa huippuja niin meni gepsiin jonkun 122,7 ja kuri on vaan otettu pois, vakionakin meni jo melkein 80!

        taisit kattoo vaa kilometri mittarii.. :D :D


      • måpåmies
        betalla 122,7 kirjoitti:

        mulla on tommonen beta rr 50 ja äsken kävin testaa huippuja niin meni gepsiin jonkun 122,7 ja kuri on vaan otettu pois, vakionakin meni jo melkein 80!

        kyllä, ja lehmät lentää


      • gehwa
        betalla 122,7 kirjoitti:

        mulla on tommonen beta rr 50 ja äsken kävin testaa huippuja niin meni gepsiin jonkun 122,7 ja kuri on vaan otettu pois, vakionakin meni jo melkein 80!

        häääääääääääääääääääääääääää


      • derbi poika
        Rona kirjoitti:

        Paljon menee jos hioo änkästä vähän kurin reikää isommaksi?

        mitä sä oot jätkä ottanu:D ei se änkkä vaikuta siihe mopon nopeutee yhtää, sama asia ku laittaisit teharin rajottimella varustettuun mopoon, ääni on erilainen mutta nopeus on sama


      • betapoika

        betan änkässä ei ole kuristuksia


    • mitä on viritys?

      kun poraa runkoon pari reikää ni kulkees sit täysii?????

      • sdfhsdfjdfjj

        Ylihinnoteltu paska. maksat uutena jonku 3000 - 4000e. Sitten kun tulee autoikä ja myyt sen, saat hikisee jonku 1500e. Ihan vitun kannattavaa... -.-


      • imemun mun aa

        Otat mahdollisimman ison poran timanttiterällä ja vedät siitä moottorista sen kanssa läpi. Sit voit taas koittaa =)


      • iasdads
        sdfhsdfjdfjj kirjoitti:

        Ylihinnoteltu paska. maksat uutena jonku 3000 - 4000e. Sitten kun tulee autoikä ja myyt sen, saat hikisee jonku 1500e. Ihan vitun kannattavaa... -.-

        Ite oon ostanu käytettynä ja viritin tuon siihen 85km/h.
        Oli hyvä ostos en kadu yhtään.
        Niinhän se menee että jos sulla on rahaa nii mikäs siinä, vitun köyhä paska.
        Onnee kymcon skootterin kanssa jonne


    • NaamakalaJorma

      Onko jollai betassa rajotinta? aattelin ite laittaa sellase on/off mallin mut en oo iha varma minkä värisii johtoi mä niitä rupeen tunkee >.< Hieno peli, hyvin kulkee, 100 suutin ja kurit pois sellaset 90km/h ja mukava ääni lähtee kanssa (:

    • Kassikotka

      Mitä ihmiset puhuu et on tukkinu teharin hukkaputken? ei mun betan teharissa mitää hukka putkee ole? vai tarkotattekö kierrätys putkee?

    • peetta

      Tuli ostettua beta rr50 -11 ja kyllä on luuska :D. Noh äkkiähä se 500km tulee ja sitte kuria poraamaa :>

    • scxcxcz<

      kannattaa suoraa ottaa se kuri pois :)

    • munamies

      mist hukka putkest kaikki puhuu ?!?! pehmeet itelläni on beta rr50 sm ja vakio putkesta kuri otettu pois. suutin on 120 ja 13 piikkine edes. otttaa se hyvin GBS:ssää 135km/h

    • Beta1234

      Porasin runkoo pari reikää mut ei auttanu nopeut. Mitä sit teen?

    • Uusi beta kuski

      Hei paljonko sitä kuria pitäisi porata niin kulkisi sen 55-60km/h?? :D

      • 24

        PORAA SIIHE SELLANE 4-5 mm REIKÄ!


      • VALOJA!
        24 kirjoitti:

        PORAA SIIHE SELLANE 4-5 mm REIKÄ!

        VITTU MIKÄ PELLE 4-5mm REIKÄ? MITÄ VITTUA!?!?!??!


    • OIEJHGOIWJGOKow

      Samaa itsekin mietin ;)

      Elikkä laitetaanpa viestiketjujen kärkeen tämä ketju, jotta vastaus saatais.

    • prkfifkdkf

      Mites jos katalysaattori turhapaskan repii pois? Mitää eroa paitti äänet? :/

    • Beta miezz

      Ottaa kurin pois 10 eturatas 88 suutin kulkee ~60 ittellä

    • betanoobie

      Kuinka 2011 vm Beta RR smotard kulkemaa 58-65? Vinkkejä? Ja minkälaista suutinta? Paljonkohan menis itsetehdyn kuristuksen kanssa jossa 25mm reikä keskellä,tehty pellistä? sekä millaset välit kehiin?

    • Nikkebro

      Mullaki on tuo Beta SM RR 2011 versio. Täytin 15 14.5 ja kortin sain just ennen kesäkuuta ! Noh, siinä ajelin vakio betalla joku 200km ja sit ajattelin et otan kurin pois. Pääsin suoralla vaan 78km/h, vakio suuttimella ja väleillä. Laitoin kurin takaisin ja ajoin 500km täyteen, ja vein betan huoltoon. Sitte ukko sanos että huollossa ottais kurin pois ja vaihtais suuttimen. Sillo beta meni 86 suoralla. Sitte laitoin 12p rattaan itse eteen ja kulkee 10km/h suoralla, mittarin mukaan. Ja mittari kusee siinä vauhdissa ainaki mun betalla 7. Ja gepsiin oon sen mitannu ja ukkoajanu vieressä volkswagen touaregilla. Mut sit taas pienemmissä vauhdeissa kusee n. 4. Kiihtyy suoraan sanoen ihan SAATANASTI ! :D Mut joo, en ees kuukautta ehtiny ajella ku kortti lähti ja kilvet, poliisi ajoi 82km/h poliisi tutkaa :D Et sitäki sit kannattaa miettii et miten ajaa! Ja keulii todella hyvin ainakin minulla !

      • ewdfsrgdthfxcgvyjf

        opettele ajamaan pakoon jonne


      • moro

        vitu jörö=DDD


    • terotingggg

      Miks hitos pysähdyit ku on nii vitun tykki vehje alla _= = ?? ? :DDD: O?DDSamd ;SS!!!!!! O)SSIS URPOO TANELII ÄÄLIÖÖÖ PIPPELI PENIS KAKKA!!!!!!!!!!!!!

      • Kössi''

        Et sie sitä vastuuta pakoon pääse.. vitun taneli =D. Millä peität sen kilven sieltä takaa, ku ajelet samalla? Ja tulee pari kertaa isommat sakot siitä, ku oot vastustanu poliisia.. Käytä järkees jonne.. On se Beta vaan hieno vehje. =)


    • defsrgth

      betaanhan saa siis esim leo vincen teharin kiinni niin että suojaat jotenki ilmanputsarin kaulan tai sitte joku alakauttanen putki menee joka värkkiin

    • Auttaiskoh

      Jos haluat betasi kulkevan sen 60-65km/h niin tee oma pelti kuri tai hajota vakiokurista prikka, sekä poraa parisen 5-6mm reikää kurilevyyn.
      Vaihda suutin 85-90 nii hyvää pitäs tulla.
      Myös 10 vaihto eteen 11 sijaan olisi hyvä jotta mopedisi jaksaisi edes vääntää 5 loppuun mahtavien vakiovälitystensä ansiosta :).

      Jos rahaa löytyy veroihin nii 3 pulttia auki ja kuri tippuu käteesi, vaihdat suuttimen 105 ylöspäin yksilöstä riippuen, 12 tai 13 piikkinen eteen ja naapurin jonneille esimerkkiä näyttämään! Kyllä se teharilla varustettu derbi jää ko tikku paskaa ;)

      -Kyseisen menopelin omistaja

      • 6765756765765

        "kolme pulttia auki ja tippuu käteen" ööh se on kylläkin hitsattu heikosti siihe kiinni et kyllä se pitää jollai meisselillä vääntää sielt ulos ... ja sit kuriton beta on iha saatanan leijona ja ei tarvi olla rahaa veroihinkaa jos pidät vakiovälit, kuriton beta ei mene edes 70 vakioväleillä kurittomana.

        -kyseisen menopelin omistaja


      • Kössi''
        6765756765765 kirjoitti:

        "kolme pulttia auki ja tippuu käteen" ööh se on kylläkin hitsattu heikosti siihe kiinni et kyllä se pitää jollai meisselillä vääntää sielt ulos ... ja sit kuriton beta on iha saatanan leijona ja ei tarvi olla rahaa veroihinkaa jos pidät vakiovälit, kuriton beta ei mene edes 70 vakioväleillä kurittomana.

        -kyseisen menopelin omistaja

        Oot varmaa 100kilone.. Miul menee gepsii 76,2km/h =) 115 suutin vakiovälit... 2011 trackki c(=


    • Beta on paras!

      Hei ! olen ostamassa tälläistä vuoden päästä jolloin olen 14½ v haluaisin tietää että kuinka paljon tää kulutta satasella?? Siis VAKIONA ? =))

      • Satasellapääsee

        Vakiona sanoisin että menee 3-4litraa satasella, ainakin itelläni, muita tietoja otetaan vastaan :)


    • Beta on paras!

      kiitos! =)

    • Dioxide

      Nyt apinat ihan oikeasti,se teijän beta ei kule kurittomana kuin 70km/h
      On totta että se on ihan pirteä kurittomana,mutta turha sillä on uhota tehareita vastaan. Jarrut on napakat,menee tosin helposti lukkoon.
      Moottori on Betan oma,ihan menevä se on.
      Tuo yks ääliö joka sanoo että otti huollossa kurin pois,niin YKSIKÄÄN HUOLTOLIIKE EI OTA KUREJA POIS VAIKKA MAKSAISIT EKSTRAA!
      Ne saa siitä aika kevyesti sakkoa siitä.
      Jokasella mopomallilla on huonoja kappaleita, ei kannata musta maalata koko mallia. Beta ois ihan menevä peli jos hinta ois kohillaan.

      Jos joku jonne tahtoo viel väitellä että kumpi tietää enemmän näistä asioista ni kommenttia vaa,ootan innolla ;)

      • lolpop

        Muuten hyvä pässi mut tääl sjoella päin on ainaki eräs liike jossa voi jo mopon ostaessaan pyytää mopoa valmiiksi kurittomana pientä lisämaksua vastaan tällöin kumminkin takuu luonnollisesti raukeaa..


    • johonne

      olen jonne ja tahdon väitellä, sillä kyllä 100% varmuudella alle 20 000km ajettu beta kulkee kurittomana, oikealla suuttimella ja väleillä kulkee sen 75km/h

    • bettaaa

      Kuriton Beta kulkee vakioväleillä 11/50 sen 87 omaa mittariin, ihan tasasella.

      • Dioxide

        Niin omaan mittariin.
        lolpop tääl ne ei ainakaan tee :) mut ei se ny nii vaikeeta oo kureja pois ottaa ;)
        Ja johonne on oikeessa,että "oikeilla" väleillä sen saa kulkee vaik kui kovaa,eri asia jaksaako se enää vetää.
        En oo itte nähny viel yhtäkää betaa mikä kulkee yli 80 mun mittarii kurittomana :S


    • BETAAAAA

      siis tohon vaan että jos poraa 5-6 millisenreiän prikkaan niin otetaanko silloin myös rajoitin pois ja laitetaa prikka rajottimen paikalle, vai mihin se tungetaan ??

      Tai ylipäätänsä mikä on paras mahdollinen tapa saada mopo kulkemaan vähän päälle 60km/h ?? En kyllä aatellu mitään teharia yms. ostaa..

      • Dioxide

        Veikkaisin et vähän isompaa takaratasta, ni ei tarttee mennä sen suurempii tehä.
        Ja jos kaupungissa ajat niin kyllä kannattaa vakiona pitää, teharit ei nimittäin hirveesti tykkää vääntää,ja ei tarttee varoo ettei aja liian kovaa ;)


    • jonsku14

      nii mut isompi takaratashan vähentää vääntöö?

      • jonsku14

        ja jos lukee näit keskustelui ni beta on aika lussu vakiona ja isompi ratas vähentää viel lisää vääntöö


    • kikki54

      Tietääks kukaa onks vuoden 09 betat tehty kiinassa vai ei ?

      • thicc

        rungot kiinassa koneet italiassa


    • Betan omistaja

      Onko kellään tietoa/kokemusta et jos on kytkin kahva katkennut niin mistä ja millaisen kannattaa hankkia, että tulee sopivan kokoinen

    • jörgensönj

      mulla beta gay 69 vuodelta 1729 ja otin männät pois ja laitoin männän palautinjousen ja kampikammion kattolampun ja sit hain viel irtokipinöitä k-marketista nii rupes keulii jarrusta ;);)

      • pommi!

        mä porasinki koko mopon täytee reikii, laitoin nitroglyseriinii tankkii ja vedin tankist letkun sylinterii, sit laitoin sen dynamiittikasan päälle ja räjäytin mut ei kulkenu ku about 4 km/h. Missä vika?


    • joku 123456678

      millane peli vakiona toi beta on äreä vai lussu? vääntääkö ylämäet?

    • eno töissä kiinassa

      Kiinan tehtaalla valmistettu ainakin moottori!!! Eli Betan tehdas teettää osat ainakin mopoihin ja 125cc moottorit kiinassa! Rungoista en ole varma, missä tehdään, mutta kasataan ilmeisesti Betan tehtaalla?

    • betaoiskova

      Ite meinasin ostaa Betan kun n 6kk päästä täytän 15 ja hommaan kortin, mutta vähän estelee toi hinta :S Jos löytyy beta jolla on ajettu alle 10 000 nii se maksaaki sitte sen 2 tonnia :S Ja uutena maksaa reilun 3000.

    • rasu

      Onko siis aivan paska vakiona?

    • Soini

      Monet sanoo, että beta kulkee 90-100kmh kurittomana, mutta tämä asia nyt on vaan sillälailla että betan mittari kusettaa ihan saatanallisesti, juuri kuten EX dt:ni mittari, kun mittarin nopeus on 90kmh se onkin oikeasti jotain 80kmh tarkasti en osaa sanoa mutta tällälailla oli ainakin dtssäni. Ja betan mittari näytti aina samaa nopeutta vierellä ajaessa. Mutta sitä en väitä etteikö beta olisi yksi parhaista mopoista, harmi vain kun noissa uusissa betoissa on nykyään huonompi se putki, kun vanha toimi melkein yhtähyvin kuin joku tehoputki.

    • apuvasadsf

      olen ostamassa betaa alkukesästä ja sisäänajon jälkeen aikoisin virittää maksimissaan 75 kilsaan asti.

      Jos kurit ottaa pois kulkeeko mopo (kuten täällä puhutaan) 80 ???

      toiseksi useilla sivuilla on "valitettu" kurittoman betan liian kovasta äänestä. Itselleni ihannemopo olisi nooin 70 kulkeva hyvin kiihtyvä mopo, josta ei lähtisi sellasia ääniä että jokainen poliisi täälä kaupunkiseuduilla on sakottamassa...

      Jos minulle kurien pois ottamisen jälkeen ilmenee tarve saada mopo takaisin vakioksi onnistuuko se?

      Jos haluaisin betan kulkevan n 65 onnistuisiko se tavalla, jossa minun ei tarvitsisi hankkia välineitä, (suutinta)

      anteeksi vain kun en näistä viritysasioista tiedä, mutta opittuaan tuskin tarvitsee enää turvautua näille keskustelupalstoille

      kiitos avusta!

    • jebjebeg

      Toi asia olis iha kiva tietää munki :)

    • apdhsiuafh

      tässä olisi tuohon ylempään vielä lisäkysymys. eli jos otan betasta kurin pois ja menee liian kovaa, saako sen sinne takaisin ihan vain esim. pultilla? Jos päättäisin tällöin tehdä oman kurin (peltistä?) olisiko tähän jonkunlaiseet ohjeet? mahdollisesti myös kuvien kanssa.

      vastauksia!

      • hyvämopedioli

        Betan kuri on erittäin simppeli. Kuristus on pelkkä levyn palanen, johon on hitsattu katalysaattori perään. Kuri on alkukäyrän ja paisuntakammion välissä puristuksissa. Liitoskohdassa on 3 pulttia joilla liitos on kiinni. Avaat pultit, irrotat pytyn jouset putkesta sekä irrotat pakokaasunkierrättimen letkun putkesta (työnnät letkun pois paikoiltaan). Tässä vaiheessa kun nykäiset alkukäyrää sen pitäisi jäädä käteesi. Kuri tippuu tietenkin maahan kun sitä ei mikään pidä enää kiinni. Eli kyllä, sitä vänkätä takaisin tai pois ilman että mitään tapahtuisi. Jos pelkäät poliiziaa, tee oma peltikuri ja vaihda eturatas 10 sekä hieman isompi suutin. Ei se ole niin vaikeaa. Omassa betassa oli pieni hitsi paisarin liitoskohdassa mutta sen saa hiomalla pois.


    • asdsasdsa

      Olisiko tuohon oman peltikurin tekoon mitään ohjeita? minkälaista reikää kuriin tarvitaan jotta menisi sen 65? käykö mikä tahansa pelti kuristukseksi?

    • ronzkyyyy

      Olisin ostamassa 2012 betaa :) paljonkoha menis vakiona ? onko luotettava vehe

      • MasterOfPippeli

        Menee vakiona sen 47km/h. Kurittomana tosi vääntävä vehje! Ja on luotettava vehje! Ainaki ku on ollu mulla vasta hetken :D Tietääkös porukat semmosta että mikä kilventeline menee suoraan vai tarviiko sahausta??


    • asdasdafs

      terve

      otin tänään sen alkukäyrän kurin pois, ja testasin heti toimiiko vakio suuttimella (76)

      käynnistyy mutta booaa 4, 5, 6 vaihteella. pistin sitten 90 suutinta, mutta silloin beta ei enää edes käynnistynyt kunnolla. Vaihoin vielä 80, jossa oli sama homma, eli mikä voi olla että vakiosuuttimella toimii mutta hieman isommalla ei lähde edes kunnolla käyntiin??? Täälä kun porukat näköjään käyttää suutinkokoina yli 100...

      Elikkä mikä olisi kurittomaan putkeen oikea suutin, sekä omatekosen kurin kanssa 65 nopeuksissa?

      Kiitos

      • MasterOfPippeli

        Sehän selviää kun itse kokeilee. Mutta ota se huomioon että eri vm:llin betoissa on erillaiset pakoputket. Eli mikä on moposi vm?


      • juu u

        Joo ite omistan vm. 2012 betan ja otin siitä kurin pois ja vaihdoin suuttimeksi 105 ja toimii kun unelma!


      • b3t4
        juu u kirjoitti:

        Joo ite omistan vm. 2012 betan ja otin siitä kurin pois ja vaihdoin suuttimeksi 105 ja toimii kun unelma!

        paljos se kulkee ;)


    • Kimi

      Moi, tiedättekö yhtään paljonko beta kulkee jos poraan kuristinosan reikää isommaksi/otan kokonaan pois? Millä se kuristinosa on kiinni siellä pillissä ja saako sen sitten takaisin jos haluaa vakioksi joku kaunis päivä?

    • beta_on_kova

      Kannattaa sahata se koko katalysaattori pois ku menee joka tapauksessa jossain kohtaa tukkoon kun nämä 2-tahti koneet tota öljyä putkeen sylkee... ja sitten see kuristinprikka siitä päästä pois ni sitten menee n. 60!

    • santtu

      Onko kellään tietoa että kui paljo tota beta rr50 super trackii 2011 saaa madallettuu??

      • sefsfg

        Ei sitä kannata madaltaa, vaan korottaa ni on hienomman näkönen.


    • betaboyy

      Mulla on 2008 vuoden keltamusta beta. Kokonaan kuriton vakioputki myös katalysaattori otettu pois välit 12-53 ja 115 suutin niillä vireillä ottaa mittariin 83 ja kiihtyy ihan vitusti

    • Betajäi

      Beta rr 50 on vakiona laiska eikä kiihdy mihinkään mittari kusettaa 5-10km/h :DD

    • Quutamolla.Q

      Mittari kusettaa noin 6km/h.

      Mitäköhän jos betasta -12 ottaisi kurit kokonaan pois ja vaihtaisi pienimmän eturattaan eteen mitä saa ja taakse laittaisi isoimman mitä saa?

    • `BETA

      Moi! Itse omistan -11 vuosimallin. Ajattelin laittaa levykuria ja vaihtaa välejä, että kiihtyisi ja vääntäisi ja kyllä se sitten sen ~60 menis! :) Joten millasta reikää peltikuriin sekä millaset välit kiihtyvyyteen sekä vääntöön? Millasta suutinta? Itellä on 90 ja 105, joten kumpi niistä tai joku muu ? Onko ääni kova? Ylittääkö piristämisen jälkeen 80desibeliä`?

      Kiitos jo etukäteen vastauksista! ^^

      • dfsfgsfg

        Kuriin joku 25 millinen reikä on ihan hyvä. Jos välejä muutat lyhyemmiks ni muutama piikki suurempi taakse. Suutin 90 varmaan riittää. Noilla kulkee 65-70.


    • Beta 50 rr motard

      Onkos kellään tietoa mistä sais ostettua tollasen uuden betan 50 rr motard ryyppyvaijerin vivun/ryyppyvivun :D kaiki tiedot tervetulleita :)

    • betamies

      kuulin juttuuu et jos ottaa katteet pois nii menee kovempaa? eiks se oo nii??????

    • beta 50

      mitäs katteita näihi menee?

    • Betarr50

      Mulla on toi -12 beta ja mietin miten sitä takaiskaria saa säädettyä jäykemmäksi? jos joku osaa kertoa nii auttakaa.. :)

    • Aloittelija12

      Mitä vuosimallia suosittelette Beta rr??

    • betaaaaaaa

      Oon 164cm, onko beta liian korkee?

      • måpåmies

        nippa nappa, ite oon 169, justiinsa on hyvä mulle.


    • beta rr

      paljo toi beta kulkee kun on pelkästän kurit pois?

    • motaroad

      Se kulkee sen 60 kmh

    • Elikkäs olis tollanen 2012 beta RR. Pitäs vähä virii ku nii suotanan luumu vakiona. Kureja oon ottamassa pois ni pitääkö vaihtaa suutin? jos niin, nii minkä kokonen? Kertokaa vaan jos tiedätte, kiitos! :)

    • JJ lieQ

      Aattelin ostaa beta rr 2012 ja se pitäs saaha kulkee n.60 ,ettei tarttis maksaa veroa. Pitäiskö kuria vain hiukan porailla eikä poistaa että menis 60km/h?

      • eseseseseses

        älä poraa vaan tee peltikuri


    • betan omistaja

      2010 on paras vuosimalli

    • Paskaksi meni

      Otin Betan ulos tallista ja töötti lahosi paskaksi....Mitääh tehdä?

    • beta gay es

      lol mun homol kaveril on beta gay 666 ja sano et kulkee 100kmh ja sitte tehari derpillä joka kulkee 92kmh jätätin sen 4 vaihteella lol mikä beta homo hintti paskanpuhujia kaikki beta gay kuskit . haistakaa paska

      • hei hinttari

        joko sä oot vitun homo hintti tai yli leija paska joka ajelee rumal derbilläs hikisesti 70km/h...! Betas o sentää tehari valmiina ni eipähä tartte ostaa sellast 150-300e ja kulkee silti ilma kurei 80 toisin ku sun paska derbis.


    • betamopo

      itel on ollu pari vuotta beta rr 50 sm 2007 ja menee ilman kuria, isommalla suuttimella ja raskaimmalla välityksillä 115km/h

    • illan naurut :D

      Näitä jonnejen taisteluita kiva lukea näi yällä :D:D::D

    • juuu3

      Miulla ompi tuollaanen beta rr50. käy ja kukuu muttei liiku. Miun pittää varmaan asentaa eturatas takaasi paikoollehensa?

    • hehe megajonnet

      Niinon
      O.o

    • mäkbous

      Itse aattelin lähipäivinä käydä ostaan tommosen Beta rr 50 2013.
      Eli kurit pois putkesta ja 120 suutin nii rupee jo liikkuun vai ?

      • jep!

        Madalsin betan tankin korkkii niin vittu nyt se keulii kaasusta ja leipoo jarrusta. mutta on se kyllä paras mopo mitä on :)


    • betaaaa

      suosittelen kyllä betaa kaverin betalla ajellu paljon ku oma derbilia ottaa jo vähä päähän... kevyt ja tehokas kurittomana on se kyllä paras mopo mitä on.

    • moro 100

      kumpi kannattaa ostaa ennemmin beta rr 50 vai aprilia sx 50 ??

    • Juujuuujepjep

      Aprilia o paska

    • beta5

      160cm pitkä betaatti lian korkee saako madaneettuu??

    • Beta rr50

      Onko kukaan kiinnostunut myymään betan katalysaattoria ?

    • Betavaa

      Juu elikkäs mulla on toi beta SM track vm-11.
      Jos otan kurin pois nii mikä suutin ois hyvä? 110?

    • onnipoika99

      mul olis tää beta 50cc standard motard malli vm.2013. vakoiona tällä hetkellä mutta saisko suutinta vaihdettua silleen että menis sn 65km/h. en rupis mitään kurei ottaan pois et saisko ton suuttimen vaihdettua sillen et menis sen 65km/h??

      Kiitos avusta jo etukäteen!

    • kulkee liiikaa

      saisiko bettaan minkään laista rajoitusta vaikka nappi rajotin??

      • jooh2

        Kyl, netistä löytyy.


    • liian matala?

      Onko beta rr liian matals jos oon 185 cm

      • 185cm

        Ei oo


    • pitäs saaha
      • betaah

        Ihan 2011 vuoden motard track ja siihe laitettu tollanen alakauttanen putki


    • betaforever

      oon ostamas mopon, en millää suostuis ottaa muuta merkkiä ku betan, mä suorastaan jumaloin betaa sen äkäsyyden ja tehon takii! mut mitä luulette, oon noin 159cm pitkä, onkohan beta liian korkee ja raskasrakenteinen mulle, oon kuullu et betat on tosi korkeita ja yleensä niihi tarvii pitkän kuskin? :d

    • tulevabetakuski

      Mitä kaikkoo beta malleja on?

      • voijuma

        kato netistä idiootti


      • vitun hinuribeettakuskit
        voijuma kirjoitti:

        kato netistä idiootti

        Mulla on 8cm pitkä onko liian lyhyt että voin ajaa beettalla?


    • kylhäntollaajelee

      Ite ostin tuos justii 2014 vuoden betan liikkeestä, sielä myyjä sano et on suuttimen vaihtanu nii kulkee gps:sän mukaan joku 65-67 ja betan omaan mittariin 73 parhaillaan. Mitä kannattais tehä et se menis sen 60 ja minkä kokosta ratasta eteen et kiihtyis paremmi?

    • Betapoika

      Voisiko joku kertoa miten saan betan kulkemaan 60 km/h kun en haluisi et menis veroille ? Apua !

    • Robin_1

      Mul on rr 50 Beta, otin kuurit pois ja kytät pysäytti mut, ja tällä kertaa kun viritän sen niin poraan kuurinta vähän saadakseen noin 60-65 km/h, mutta jos jäisin kii nii haluan et mul on toinen varakuristin, tietääks joku mist voisin ostaa yhen. Betapojka tää on muuten tapa saadakseen tarpeeks tehoo siihen.

    • wtffff2

      juuuh elikkäs... :D
      betani menee vakiona sen 72km/h ..

    • tietämätön

      kannattaako betaa ostaa kun aion virittää sen kulkemaan jtn 60 km/h? paljonkos syö satasella noissa nopeuksissa? suositteletteko ennemmin esim mh tai hm tai peugeottia?

      • juuuh1232214142314

        noh beta menee yli 60km/h vakiona, joten sille ei tarvi tehdä mitään.. tankilla pääsee sen reilu 160km kaupunkiajos ja matka-ajos pääsee tankilla noin 200km. hm suosittelen, mutta maksaa sitte sen verran jo että huhhuh


    • vjkferhfvb

      paska mopo gil

      • miika uusitalo

        vitun miika homo


    • saku kanervisto

      saku on homo ja beta on ihan surkee mopo ostakaa yamaha

    • Beta on paras mopo!

      Oisko tietoo kun ostan nyt tulevana kesänä beta rr enduro että saako siihen halutessaan sm renkaat/näyttääkö se tyhmältä endurossa?

    • Beta rr

      Ottakaa kurit pois, laittakaa 115 suutin ja 12p eturatas, sit vaa nappirajotin kii ni eipähä tuu veroi. Itel on vm 2010 beta rr 50 motard ja menee mittarin mukaa 86km/h mut taitaa mittari kusettaa. Noi vanhemmat betat vm 2010> on kuulemma tehokkaampii ku uudemmat mallit.

    • eijumalauta

      PALJONKO SE BETA NYT KULKEE VAKIONA?

      • 3kk ajanut 5000km

        Itsellä beta rr50 motard 2014 ja sain TÄYSIN VAKIONA hyvin lämmitettynä ja sisäänajettuna 46km/h gps:n. Kuristulsesta prikka poistettuna vakio väleillä 64km/h vaihdoin 10h eturattaan niin menee nyt 60km/h tasasaisella. Täysin kurittomana tasasella menee 80km/h gps:n ja saatiin kevyeen ylämäkeen 72km/h gps:n kaksi päällä että hyvin se kulkee. Vakiona kuluttaa n 3l/100km,prikattomana n4.5l-5l/100km ja kurittomana n6.5l/100km joten itse suosittelen pelkkää prikan poistoa ja pienempää eturatasta kulkee 60kmh jaksaa vääntää myös kaksipäällä kuluttaa vähän ja hiljainen


    • Betaboy666

      Itellä beta rr sm 2011, kulkee kurittomana sen 67 eikä enempää. Tietääkö kukaan mistä sais betaan jotai hienompaa tarrasarjaa mutta betan omia kummiskin?

    • Beta50RRTrack2016

      Beta 50 RR Motard 2016-malli on kyllä tosi hyvä! Jumalattoman nätti ja kulkee vakiona suoralla semmoset vähä yli 60km/h. Ainoa huono puoli on että vakiona kiihtyy tosi hitaasti. Kun kurin ottaa pois pitäisi kulkea semmoset 85km/h, koska vakiossa välit on 11 edessä ja 50 takana.

    • BergeleenBetaKuski

      Itelläni on tuo Beta RR 50 Motard 2017 ja on tultuu ajeltuu sellaset 500km ja hyvin kulkee ku mulla on sellane yksilö jossa on tehopiikki :DD (kaikki on vakio) menee sellaset 75km/h

    • BetaBoi04

      Juu elikkäs tuota noin mun naapurin likalla on tommonen ja ajaa niin saatanan lujaa kokoajan ihan paskoilla väleillä ja huutaa niin perkeleesti kun vaan voi. Siis juu tota se ei osaa ajaakkkaan yhtää ja on viritetty niin vitust ( Stage 6 high end 50cc stock exhaust 16mm phbn) mutta siis juu joku päivä se ajo meidän ojaanki perkele ja äiskän ruusut meni vituilleen voi saatana. Sit se ei ees osaa käyttää kytkintä ja aina alamäkeen vetää semmosta moottorijarrua että korvissa soi vielä huomennakin. Mutta siis juu nyt eilen aloin seuraamaan sitä insgramdamissa niin vittu että se heruttaa sillä niin perkuleesti että alkoi oikein vituttaa kun siitä sai sellaisen kuvan että se osais ajaa. Mutta siis tuota noin niin joku päivä trollasin sitä askis ja kysyin et mikä on sun unelmas odotin tietenkin että se sanois 30cm kyrpä mutta vittu se oliki joku helvetin keuliminen ei jumalauke kyllä aina saa hävetä. Mutta takaisin asiaan beta on paras.

    • Derbi2007

      DERBI ON PARAS!!11!!11!!!1!!!123

    • Anonyymi

      tietääkö joku että onko 2019 beta malleissa akkua ja toimiiko niitten mittari oikeesti pattereilla?

    • Anonyymi

      Itellä toi 2019 RR 50 Motard track, kulkee vakiona(kin) ihan äkäsesti

    • Anonyymi

      Beta track 2017 vakiona kulkee suoral 63 ja alamäkee 82 ku ottaa kurit pois menee melkee 90 suoral ja sit ku vaihtaa kaasarii ja isompaa suutin ja välit nii menee sen 125 suoral

      • Anonyymi

        Ei mene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene.

        Itellä beta rr track 2091 niin kin kierrosrajottimen johdon irti (olikohan B5 ) niin menee 70 ilman muuta laittamista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä beta rr track 2091 niin kin kierrosrajottimen johdon irti (olikohan B5 ) niin menee 70 ilman muuta laittamista

        *2019


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä beta rr track 2091 niin kin kierrosrajottimen johdon irti (olikohan B5 ) niin menee 70 ilman muuta laittamista

        Saako sen rajottimen johdon takas helposti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saako sen rajottimen johdon takas helposti?

        Saa, jos ottaa nötitsti


    • Anonyymi

      tietääkö kukaan paljonko menee 2021-2022 vm?

      • joo itekki miettiny samaa


      • Anonyymi

        Itellä menee vakiona 45
        Mut ku ottaa rajoittimen johonki pois nii meni 67
        10/61 väleillä menee 64
        Kurit paikalla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itellä menee vakiona 45
        Mut ku ottaa rajoittimen johonki pois nii meni 67
        10/61 väleillä menee 64
        Kurit paikalla

        Niija mun beta kuluttaa semmosen 3.2litraa yhdistetty
        Ja matkaajossa yhesti pääsin 2.9litraa/100


    • Anonyymi

      Oon kyllä nyt aika paljon jäljessä mutta osaako kukaan sanoo et mites nykyajan beta rr? Onko edelleen hyvä?

      • Anonyymi

        on t. 18vm omistaja


    • Mulla on beta motard track 50cc 2022, se on ihan uusi 90km mittarissa hyvin laiska ja nuhahen kulkee maksimissa 47km/h oon ottanut putkesta mahdolliset kurit pois oisko kellää tapaa miten saisin viriä ja pirteyttä mun betaan?

      • Olet vasta sisäänajo vaiheessa, nyt et anna muuta kuin pintakaasua 500km asti ja sitten korkeintaan 3/4 osaa tuhanteen kilometriin asti.

        Sitten varovasti milli kerrallaan lisää kaasua asteittan kunnes olet ajanut koneen kunnolla sisään.


      • Anonyymi

        Mikäli putkesta vastukset pois niin vaatii aina isomman suuttimen kaasariin, että saa bensaa riittävästi. Pitää myös tarkistaa onko penkin alla oleva rajoitin tarpeellinen
        .


    • Anonyymi

      2022 Betassa oli putkessa kaksi kattia.
      Ensimmäinen on melkein koko alkukäyrän mittainen, sitä ei saa pois muuten kuin halkaisemalla koko alkukäyrän ja hitsaamalla takaisin kasaan.

      Sen jälkeen putki todennäköisesti vääntyy hitsatessa niin paljon, ettei sovi enää paikoilleen.

      Toinen katti oli mallia tulppa paisarin liitoksen jälkeen heti levenevässä alkuosassa. Sen sai pois nykäisemällä, mutta vaikutti huippuihin noin +5 km/h.

      Ihan perseestä näitä viritellä. Ei mopo kulje mihinkään vaikka kuinka paljon rahaa siihen riiskaan tunkisi :)-

      • Anonyymi

        Mulla vm-2021 Beta RR 50cc Track ja kovien tuskien jälkeen kyllä ne kuristimet lähtivät sieltä mutta tilasin ihan oikean tehoputken, 122 suuttimen ja 13 piikkisen eturattaan mikä mahtuu nippa nappa vakio ketjulla. Nyt on vakiorajoitin niin pinta röpötyksellä 62km/h.


      • Anonyymi

        MopoSport löytyy uusiin Betoihin hyvä putki halvalla ja se ei edes näy juurikaan. Vaatii myös M6 kierteellä olevan pääsuuttimen mulla 122 ja oman tunnon mukaan eturatas max 13. Vakioketju ei riitä enempään. Mulla vakiorajoitin niin 62km/h. Ilman rajoitinta kiertää 110km/h. 🤣


    • Anonyymi

      Vitun pellet antakaa niiden mopojen olla vakioita ja ajakaa se kesä toimivalla vehkeellä.

      Meette niitä runkkaamaan niin ei toimi mikään.

    • Anonyymi

      Tämä väittää ettei ole betassa

    • Anonyymi

      Voiko 164cm ajaa beta rr50

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe