Procurves tabujen palautus?

Onko kukaan

Laitoin jo toisellekin palstalle, mutta kokeillaan täältäkin... Eli tilasin kuukauden satsin procurves tabletteja, joiden luvataan saannöllisesti käytettynä kasvattavan rintoja. Itselleni nämä eivät kuitenkaan sopineet, sain unihäiriötä ja nukun levottomasti.

Internetsivuilla luvataan rahat takaisin, mutta mitään ohjeita ei kuitenkaan ole. Olen lähettänyt asiasta sähköpostia, mutta vastausta ei kuulu...

Juu, hölmö mikä hölmö. Onko kukaan onnistunut palauttamaan ja saamaan maksua takasin kyseisestä procurves tuotteesta?

Kotisivut löytyvät googlettamalla: procurves

9

1206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 111

      ainakin mun kokemuksella niillä kestää tosi kauan vastata noihin s-posteihin.. lähetin juuri kyseiselle firmalle s-postia, heiltä kesti yli kuukauden kun kuului mitään takaisin..
      mutta tuota palautus juttu en kyllä ole kokeillu, joten en siihen voi vastata :(

    • procurves

      Eikös siinä luvata vain rahat takaisin takuuta kun on käyttänyt kolme kuukautta tablettia.Eikä tuloksia saada.Tyhjät purkit tai rasiat pitää palauttaa takaisin.

    • millaisia sivustoja

      eivät täytä mitään kriteerejä, joita Suomen kuluttajaviranomaiset nettimyynnille asettavat!!!

      Luotettavalta sivustolta löytyvät selkeät yhteystiedot, siis muutakin kuin epämääräinen s-postiosoite: firman oikea nimi, osoite, puhelinnumeroita. Muistaakseni myös y-tunnus täytyisi olla näkyvissä. Jos joltain sivustolta ei löydy näitä tietoja (joiden avulla pystyy esim. ytj.fi -yritystietojärjestelmästä tarkistamaan onko ylipäätään oikeasta olemassaolevasta yrityksestä kysymys) niin JÄTTÄKÄÄ TILAAMATTA!

      No, pari kertaa kun tilailee tällaisesta paikasta ja maksaa oppirahat, niin oppii jotain :-(

      • ap.

        Just, niin kuin totesit. Ihan hullu ajatus, että tabletteja pitäisi tilata 3kk satsi. Menetin nyt luultavasti vain 49,90e, jos olisin ottanut 3kk tappiota tulisi 150e...

        Eihän voi mitenkään olla, että jos kahden viikon syömisen jälkeen totean, etten voi käyttää tabletteja, niin minun pitäisi vaan ostaa niitä lisää.

        No nyt on oppirahat maksettu :(


    • utelias minäkin

      Hei,
      Oletko jo saanut viestin kysymykseesi?
      Itsekin mietin tässä jos tilaisin ja kokeilisin. Itseasiassa voisin ostaa sinulta sen kuukauden annoksen jos se sinulla vielä on. Paljonko haluaisit siitä?

      • kaelyn

        Minäkin tilasin kyseisiä pillereitä kahden kuukauden satsin, enkä nyt voikaan aloittaa kuuria muuttuneen elämäntilanteenni vuoksi. Elikä minulla olisi myynnissä kaksi täysin avaamatonta Procurves-pakettia. Lähettäkää sähköpostia jos olette kiinnostuneita, niin sovitaan hinnasta.

        [email protected]


    • Pimpuli

      Joo, mäki tyhmä tilasin ne eikä mitään muutosta oo tapahtunut. Ne lähetti mulle liian vähän pillereitä ja oon yrittänyt viestillä kysyä tästä, mitään ei oo kuulunu.

      • TätiTomera..

        Huomatkaahan sitten te, jotka myytte omia käytettyjä tai käyttämättömiä tuotteitanne täällä, että sen hinnankin pitää olla sitten tosi kohtuullinen, meinaan tuolta kaupasta kun tilaa, saa tosiaan sen rahat takaisin -takuun, mutta teiltä sitä ei saa, eli aika paljon isomman riskin ottaa, jos osaa täältä.

        Tai jos käykin niin, että tuote aiheuttaa allergisia yms reaktioita, niin palauttaa ei voi.

        Pitää myös huomioda, että voiteet ja pillerit ovat lähiaikoina tilattuja, sillä niissäkin teho vähenee ajan mittaa, ja päiväys umpeutuu.
        Eli ei kannata ostaa mitään n. vuosi sitten tilattuja tuotteita!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe