Fluoksetiini vaikuttaa kuin kokaiini

13

11119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja sitten

      Kun käyttäytyy kuin olisi saanut kokaiinia, sitten saa lisää diagnooseja, johon pakotetaan ottamaan lisää lääkkeitä, sitten lihotaan, sitten aletaan vittuilemaan ylipainosta jne jne jne

    • voi vaikuttaa.

      Ei se kuitenkaan päähän mene.
      Vinkkinä kiinnostuneille.

      Siivouspäivänä saatan ottaa tupla-annoksen että tulee vauhtia töppösiin.

      Fluoksetiini menettää kuitenkin tehonsa jossain vaiheessa ja annosta yleensä lisätään.
      Ainakin minulla on näin käynyt.
      Itselläni ei myöskään paino lisäänny vaan päinvastoin.

      Olisiko tämä enemmänkin lääkepalstan juttuja?

    • Piripää_

      Empiiristen kokeideni perusteella ei pidä paikkaansa! Vaikka SSRI-lääkkeitä vetäisi kuinka suurta annosta, amfetamiinieuforiaa ei saa.

      • samaa halusin

        painottaa ettei synny väärää käsitystä.
        Oli kyseessä kokkeli,piri tai mixaus niin euforiaa ei fluoksetiinista (ssri:stä) tule
        Korkeintaan levoton olo ja yliannoksella sairaalakeikka.
        Mainitsin että siivouspäivinä otan tuplat mutta ei tarkoita od:tä. Ainoastaan hieman lisää virtaa.
        Lääkärille olen maininnut ja hän ei pitänyt sitä pahana.


      • samaa halusin kirjoitti:

        painottaa ettei synny väärää käsitystä.
        Oli kyseessä kokkeli,piri tai mixaus niin euforiaa ei fluoksetiinista (ssri:stä) tule
        Korkeintaan levoton olo ja yliannoksella sairaalakeikka.
        Mainitsin että siivouspäivinä otan tuplat mutta ei tarkoita od:tä. Ainoastaan hieman lisää virtaa.
        Lääkärille olen maininnut ja hän ei pitänyt sitä pahana.

        Lääkkeiden vaikutus on yksilökohtaista. Euforia on mainittu tämän kys.lääkkeen sivuvaikutuksena. En ole koskaan käyttänyt kokaiinia, mutta lukemani perusteella fluoksetiini antaa samantyyppisiä vaikutuksia.


      • kuullut
        Krusader kirjoitti:

        Lääkkeiden vaikutus on yksilökohtaista. Euforia on mainittu tämän kys.lääkkeen sivuvaikutuksena. En ole koskaan käyttänyt kokaiinia, mutta lukemani perusteella fluoksetiini antaa samantyyppisiä vaikutuksia.

        Että kukaan olisi saanut euforiaa fluoksetiinista.
        Olen kokeillut kokkelia ja piria eikä niitä voi todellakaan verrata fluoksetiiniin.
        Kunnon tömäykset kunnon kokkelia ja se lennättää suoraan skyhigh and more :)
        En kuitenkaan suosittele kellekään enkä käytä enää itsekään. Lasku oli liian kova.

        Taitaa mennä offtopic-jutuksi tämä ketju.


      • kuullut kirjoitti:

        Että kukaan olisi saanut euforiaa fluoksetiinista.
        Olen kokeillut kokkelia ja piria eikä niitä voi todellakaan verrata fluoksetiiniin.
        Kunnon tömäykset kunnon kokkelia ja se lennättää suoraan skyhigh and more :)
        En kuitenkaan suosittele kellekään enkä käytä enää itsekään. Lasku oli liian kova.

        Taitaa mennä offtopic-jutuksi tämä ketju.

        Eri ihmisille fluoksetiini vaikuttaa erilailla. Jos käyttää useita kuukausia fluoksetiinia, voi saada erilaisen tuntuman kuin että käyttäisi vaan pari kuukautta. Fluoksetiini kun poistuu elimistöstä hyvin hitaasti, parin kuukauden jälkeen. Oletko kokeillut fluoksetiinia muuten ?


      • aihe,,
        Krusader kirjoitti:

        Eri ihmisille fluoksetiini vaikuttaa erilailla. Jos käyttää useita kuukausia fluoksetiinia, voi saada erilaisen tuntuman kuin että käyttäisi vaan pari kuukautta. Fluoksetiini kun poistuu elimistöstä hyvin hitaasti, parin kuukauden jälkeen. Oletko kokeillut fluoksetiinia muuten ?

        meni jankuttamiseksi eikä kiinnosta enää.
        1,5vuotta fluoksetiinin käyttöä takana.
        Vaikuttaa eri lailla ehkä ihmisiin mutta ei varmasti kokkelin tavoin. Sen voin taata.


    • Valistusta

      Ja vielä pitää lisätä, että fluoksetiini ja kaikki muut SSRI-tyyppiset masennuslääkkeet vievät seksihalut. Eikä vaiva ole ohimenevä, vaan kestää koko lääkehoidon ajan. http://yle.fi/akuutti/arkisto2004/051004_b.htm
      Eli kokeilija ei ole ainakaan kova poika makuuhuoneessa...

      • hohhoijaa

        Se on hienoa, että puhut jokaisen SSRI-lääkettä syövän puolesta. Itseltä meni halut kahdeksi viikoksi, jonka jälkeen toimintakyky oli täysin ennallaan, kun olin tottunut lääkkeeseen. Mene muualle valistamaan.


    • minä

      Mulla fluoksetiini on Ainoa masennuslääke joka toiminut, eikä myöskään vieny seksihaluja, suorastaan päinvastoin? Itse suosittelen jopati fluoksetiini (suomessa usein Seronil), sillä sen on kaikkien nykyisten SSRI-lääkkeiden "äiti", jota on ehditty tutkia tarpeeksi kauan, koska se juurikin ensimmäisiä on. Yksi esimerkki , Cipralex, jota hetkenä käytin, ei auttanut hevon****, ja uusien tutkimustulosten mukaan sen onkin lähinnä lumelääke, tai auttaa ainoastaan todell vaikeaan masennukseen, j useat muut uudemmat samavaikutteiset lääkkeet ovat yhtä tehottomia.
      ....tällä hetkellä taas menossa uutta Seronil-reaeptiä hakeman, talvimasennus ja ajoittain puhkeava syömishäiriö j näistä poikiva masennus on taas liikaa.. Ikinä en kuitenkaan vuositolkulla mitään aivoihin/mieleeen vaikuttavia lääkkeitä käytä, pidemmän päälle fluoksetiininkin vaikutus lakkaa. Yleensä sen 3-6kk, saa mielen kuntoon, sitäkautta asiat kuntoon ja sitten on taas helpompi yrittää jatkaa elämää ihan oman aivokemian kanssa.
      Unensaantiin minulla on ketipinorit (seroquel), joita kuitenkin käytän vain kun on todella vaikeuksi unensaannissa, en joka päivä.
      Lääkityksiä ei kannata hävetä tai vältellä jos tarvetta on, mutta suosittelen kokeileman mikä itselle on se paras, ja myöskin sitä ettei ensinnäkään suostu liian helpolla lääkityksiä alkaa vetämäänå, eikä ajattele että tätä se on nyt sitten koko loppuelämä. Puolesta vuodesta vuoteen on minun kokemukseni, ja turvaudun aina vain silloin kun todella tuntuu että nyt ei muuten kestä.
      Ja niinkuin sanottu edellä ja muualla, jokainen ihminen on yksilö, ja jokaisella ihmisellä lääkkeet vaikuttavat eri tvalla.
      Pärjäämisiä meille kaikille!

    • karttuwaari

      Joopa joo... Olen syönyt nyt n.4kk ja annostus 40mg vrk. Alussa koin euforiaa, nielihyvää jopa useiden tuntien ajan. Ei tietenkään samanlaisia potkuja, kuin esim amfetamiinista tms. Kuitenkin mieliala oli korkealla ja olotilakin hyvä. Nyttemmin kohtaukset ovat tasaantuneet. Nyt koen jotain syvällisempää , levollisuutta ja kiireettömyyttä, eikä olokaan ole huono. Ensimmäinen lääke tällä alueella, jonka koen todella hyväksi..

      • karttuwaari

        Piti vielä sanoa etteiwät sexi haluni ole minnekkään kadonneet, eikä erektioni ole kärsinyt. Nallin palamiseen vain kuluu hieman enemmän aikaa xD


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe