MISTÄ HALPA SÄHKÖ ASE ALOITTELIJALLE

airsoft247

tarvisin sivuja jossa myydään aseita halvalla koska en viittis rupee ostaa maruin 500 e tykkiä hinta korkeintaan 100e

89

4903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mp51994

      osta mielummi aluks joku vemppu... sitt jos alat softaa kunnol nii sit vaik osta joku sähköase

      • airsoft247

        mul kyl on jo muutama haulikko mut luulen silt että oon viel alottelija


      • Wall-E, olen robotti

        Ja vitut sano mummo alamäessä ilman suksia.

        Hong kongista mikä vaan ase, ei maksa muutamaa kymppiä enempää, ja 35m/s lähtönopeus kuulissa hirvittää useimpia, näkevät aseesi niin juoksevat kotia kiireen vilkkaa karkuun punahilkkaa jota iso paha susikin pilkkaa.

        Runosuoni kukkii fuck yeah chuck norris on mun sankari, onks sunki!


    • neiti man

      a4a myyään mp 65 eurolla ja on ihan hyvä kun mul on semmonen.kannattaa ostaa

      • joo o

        onko sieltä ostamasi mp5 sd6 laadukas ja toiiva se ja onku tullut mitää vikoja sillä olen ajatellut ostaa samanlaisen


      • kolllliikkjh

        mistä


      • ......

        neiti man missä niitä myydään ja onko ne sähkö aseita


      • fanta

        EI KANNATA OSTA MIELUMMIN GSG G36C 69 EU Proairsoftista!


      • Tietäjä
        fanta kirjoitti:

        EI KANNATA OSTA MIELUMMIN GSG G36C 69 EU Proairsoftista!

        samaa mieltä se on vain 80 kymppiä ja siinä tulee maski ja kuulat kaupan päälle todella hyvä ase itse ostin viikko sitten toimii täydellisesti http://proairsoft.com/acatalog/info_200939.html



      • soft555
        Tietäjä kirjoitti:

        samaa mieltä se on vain 80 kymppiä ja siinä tulee maski ja kuulat kaupan päälle todella hyvä ase itse ostin viikko sitten toimii täydellisesti http://proairsoft.com/acatalog/info_200939.html

        onko se pehmeää muovia vai kovaa joka ei heilu?


      • soft555 kirjoitti:

        onko se pehmeää muovia vai kovaa joka ei heilu?

        Pehmeää.


      • soft555
        finsoft kirjoitti:

        Pehmeää.

        en kysynyt sinulta vaan tietäjältä, idiot!


      • soft555 kirjoitti:

        en kysynyt sinulta vaan tietäjältä, idiot!

        Hehe, oikea vastaus ei kelpaa vaan pitää tulla joltain joka pitää aseesta.


      • soft555
        finsoft kirjoitti:

        Hehe, oikea vastaus ei kelpaa vaan pitää tulla joltain joka pitää aseesta.

        ei vaan kysyn sitä kellä on ase, idiot!


      • softaaja3
        fanta kirjoitti:

        EI KANNATA OSTA MIELUMMIN GSG G36C 69 EU Proairsoftista!

        totta kaverilla on GSG G36C se on hyvä noin 15-20 metrin matkalla ja lähi taisteluissa


      • Softis666
        softaaja3 kirjoitti:

        totta kaverilla on GSG G36C se on hyvä noin 15-20 metrin matkalla ja lähi taisteluissa

        Ei mitään järkee ostaa halpaa G36Ctä ei sovi muuhun ku takapihalla ampumiseen jos menee fieldille nii rupee nopeesti ketuttaa ku ei osu ja tyypit ei ees tunne ku se osuu


      • 123 ei olekkaan 67

        Mullaki oli semmonen, myin sen enolles se lähti sillä talvisotaan aikakoneella, ja toi tullessaan pirtua. Et haista sinä kuule piiiitkä viiiiiittu ja ime vaa ituja saaaatanan viherpiipertäjähippiperkele


      • onsetaieiookkaannnnn
        Softis666 kirjoitti:

        Ei mitään järkee ostaa halpaa G36Ctä ei sovi muuhun ku takapihalla ampumiseen jos menee fieldille nii rupee nopeesti ketuttaa ku ei osu ja tyypit ei ees tunne ku se osuu

        Nii just osta oikee ase, lähitaisteluun kirves ja moottorisaha.
        Ei rupee enää nassikat kitisee ja varmasti tuntee jos kirves uppoo kylkeen tai tulee veli venäläisen korohorosta pikku palikka peräaukkoos.


      • hastagrekt hehehe
        soft555 kirjoitti:

        ei vaan kysyn sitä kellä on ase, idiot!

        vitut vaikka vuaden vanha kommentti pakko oli kirjoittaa IDIOT
        vitut se ase on perkele muovia pehmeentä IDIOT hahaha #rekt


      • Setietää
        Softis666 kirjoitti:

        Ei mitään järkee ostaa halpaa G36Ctä ei sovi muuhun ku takapihalla ampumiseen jos menee fieldille nii rupee nopeesti ketuttaa ku ei osu ja tyypit ei ees tunne ku se osuu

        Samaa mieltä ostin asee kolahti seinää ja tukki irtos osta joku täys rautane


    • Reiska-

      404 not found.

      • "V V"

        Marui ei kyl iha maksa 500€ vaan keskimäärin 250€ akku ja laturi (45€)
        Osta aluksi vaikka Maruin jousitoiminen Glock 17 (30-45€ vaikkapa Hong Kong tavaratalosta tms...)


      • juusto
        "V V" kirjoitti:

        Marui ei kyl iha maksa 500€ vaan keskimäärin 250€ akku ja laturi (45€)
        Osta aluksi vaikka Maruin jousitoiminen Glock 17 (30-45€ vaikkapa Hong Kong tavaratalosta tms...)

        JOS EI OO MUUTA ASIAA NII ÄLÄ ENÄÄ LÄHETTELE TURHAA MITÄÄ TOMMOSII POSTEI


      • bhjbhjbhj
        juusto kirjoitti:

        JOS EI OO MUUTA ASIAA NII ÄLÄ ENÄÄ LÄHETTELE TURHAA MITÄÄ TOMMOSII POSTEI

        Ja kenellekköhän tämä viesti oli tarkoitettu? Reiska-:lle vai? Hänen viestinsä oli täyttä asiaa, missä kerrottiin että hyvää ja halpaa sähköä ei löydy mistään. Jos taas tarkoitit tuota missä puhuttiin maruin aseiden hinnasta sun muusta, niin sekin sisälsi asiaa, nimittäin kehotettiin ostmaan maruin hopup-pistooli glock 18 L. Tuossa sinun viestissäsi ei sensijaa ole mitään hyödyllistä/tarpeellista tietoa, vaan se oli täyttä paskaa, varsinkin kun ei olla edes jaksettu oikein kirjoittaa...


      • juusto

        just tollast hintaa aattelin ja ihan kiva ase ostan ehkä


      • www.proairsoft.com
        juusto kirjoitti:

        just tollast hintaa aattelin ja ihan kiva ase ostan ehkä

        ihtellä on Famas jousitoiminen kuulakivääri huippulaatu hinta noin 70e


    • Hönötseeee

      No jos haluat jonkun halvan sähköaseen suosittelen Cymaa tai Jing Gongia.

    • KuUlApUrKkI

      kuulapurkista sais halval jonku Cyman sähköaseen...

    • pliis

      voiko joku myydä sähkö aseen halval

    • Täs ois
      • nsclk 5460

        voisin ostaa


    • ettäs tiiät

      marui ei oo mikää tykki ja g&g on parempi

      • Tiiän koska oon töis

        Onko sulla ees ollu maruita jos ois sii en ite valittais koska ne tekee hyvää kamaa ja jos vertaat g&gjen nii g&g on ihan kuraa et ihan btw ei kannata kirjottaa sellasta mistä ei tiiä.


    • p

      alä osta mp5 vempuna iha huono ja menee heti rikki aäkä ak 47

    • Riaxo

      Mitä vitun paskanjauhantaa täällä taas on. Oikeasti, jollette osaa kuin mutuilla, lopettakaa tänne viestien lähettely. Pari-kolme asiallista viestiä täälläkin.

      Jos 100e pitää saada luotettava ja kestävä sähköase, ainoa järkevä vaihtoehto on käytetty. Käytettyjä vakio-maruita löytyy paljon juoksuhaudasta, ja niistä lähtee ihan riittävästi aloittelijalle, ja kun ostaa kunnon kuulia (maruin vakioille parhaita G&G 0,20 biot tai 0,20 Guarderin kuulat) ja säätää hopin hyvin niin kyllä kantaa pitkälle.

      Ja tää "Marui ei oo mikää tykki g&g on parempi" homma taas on täyttä paskaa. G&G pilaa maineensa sillä että tehny todella paskan combo sarjan, joka ei oikeasti kestä vuotta-paria.

      Onhan niissä kovemmat lähdöt, mutta hopit paskoja myös, joten harvon kantaa edes pidemmälle.

      Käytettynä ainoa järkevä tapa saada sähköase 100e, muuten ostat paskan.

      Kannattaa nostaa sitä hintakattoa joku 30e lisää, saa sillä hinnalla jo hyviäkin aseita jos jaksaa hetken aikaa bongailla ja odottaa :)

      • henkkass

        joo g&g combot ei tos kestä mitään. itell jus levis toi paska


      • hyvä

        Sentään joku tietää


    • SoftManGun

      Mistä sais sähkötoimisen MP5 airsoftin? Budjetti ois korkeintaan 100 euroa. Ja lähtönopeus ehkäpä 70-120m/s

    • Fyreme

      Suosittelen käytettynä bongaamaan. Ei nimittäin uutena saa. Mikäli kiinnostaa niin otas yhteyttä minuun: [email protected]. Löytyy useampi mp5 myytäväksi tuohon hintaluokkaan.

    • SoftManGun

      Fyreme sinäkö oisit myymässä vaiko jostain esim. huuto.netistä?

    • Fyreme

      Minä olisin myymässä. En minä tänne toisten ihmisten myynti-ilmoituksia rupea pistämään :)

    • minä1234567890
    • xXxsoftaajaxXxzz69zz

      jonkun halpis sähkö toimisen pistoolinhan saattaa hyvällä onnella löytää alle 50e, mutta ne hajoo helposti niin kannattaa ostaa joku vähän parempi. itelläni on mp5k ja snipu jonka nimeä en muista mut ampuu 170m/s että ihan kiva. oon ite ostamassa 2 sähkötoimista pistoolia koska on aika mainioita lähitaistelussa.

      • oo 2

        minä suosittelen hitleriä se on aika kova sana nykyään.


      • mörkö

        mitä tekee snipula joka lähtee 170m/s kun et saa käyttää sitä softeissa etkä missäkän muissa koska se tekee kivaa jälkeä joten älkää ostako aseita josta lähtee yli 130 m/s


      • SoftDude
        mörkö kirjoitti:

        mitä tekee snipula joka lähtee 170m/s kun et saa käyttää sitä softeissa etkä missäkän muissa koska se tekee kivaa jälkeä joten älkää ostako aseita josta lähtee yli 130 m/s

        Mörkö, Mul on snipu jonka lähöt on 137-140 m/s paikkeilla , eikä tuu kauheen pahaa jälkeä. Kelpaa hyvin


    • Joku vaa ei kiinnost

      Hanki proairsoftista tuo gsg g36c ampuu 93m/s lippaaseen mahtuu 36 kuulaa saa isommankin hinta 70€ mukana myös: laser tähtäin äänenvaimennin ja akku 7,2.v
      Tai 90€ p90 kuulapurkista äänenvaimennin laser tähtäin ja valo akku on sama kun g36c:ssä ja huom! Helposti hajoava!

    • nsclk 5460

      mee sellaselle sivulle kun proairsoft sieltä löytyy kaikkea

    • Joku vaa ei kiinnost
      • Joku vaa ei kiinnost

        Eiku kyllä sekä toimii.se linkki siis


    • dsergeth

      VITTUMITÄPASKAA!

    • sieltähän niitä

      taiwangun.com

      • Kokemusta on.

        Jep, TG on laatupaikka, sanoin gunfire. Suosiytelen kattoo. (Gunfire toimii vain tietokoneella tai tabletilla.


    • muikku manne 13

      sadalla eurolla et saa muikkuakaan

    • eiköh köh?

      Saat, aika montakin asetta

      Taiwangun.com

      esim cyman ak: 98e

    • joku vaa ei kiinnost

      Olin katellut g36c asetta ja sitten alotus packkei.. Minkä aseen hankkis in mmilgear max hinta 170€

    • Halpaa ja hyvää ei o

      Ase joka maksaa alle 150.- ja käyttää alle 8.4 V akkua niin ei kannata ostaa sillä ei tule kestämään.

    • naamapalamu

      täältä esim cyman ak 98€

    • naamapalamu
    • EI PUOLASTA MITÄÄN

      Puolasta saat mitä sattuu, ei kannata ostaa. Joka kerta ase mennyt heti rikki ja takuuta ei ole.

    • naamapalamu

      Jaahaas
      1. Kaikki tulee (on tullut) niinkuin pitääkin.
      2. Kaikki aseet kestänyt
      3. Takuu 6-12kk
      4. Halvat hinnat

      - ainoana miinuksena on heidän kielitaitonsa puute, mutta itse ainakin olen saanu selitettyä englanniksi ongelmani (kun sellaisin muutenkin harvoin on)

      Yllä olevan kannattaisi tutustua asioihin ennen kuin huutelee täällä hirveästi =)
      Varsinkin tämä "Taiwangun.com" on luotettava ja halpa sivusto.

    • prosoftaaja
    • Joku vaa ei kiinnost
    • snake556

      Alottelijalle suosittelen Kuulapurkki.com sivua hyvin halvat hinnat ja lähtönopeudet ovat alottelialle hyvät mutta kun on softannut tarpeeksi kauan ja on oikeasti kiinnostunut softaamiseta niin proairsoft tai milgear

    • Pelastava Enkeli
    • Tyhmä

      Olisiko BI-3981 full metal dboys taiwangunista hyvä.ainakin silmää miellyttää

      • Mielummin Cyma.


    • Tyhmä

      Kuinka pitkälle ase kantaa.Onko tarkka

      • Perus: 40-50m ihmiseen.


    • Tyhmä

      Kiitos

    • Tyhmä

      Meneekö aseeseen tarkkuuspiippu tai äänenvaimennin.

    • Tyhmä

      Ja mistä aseeseen saa akkuja?

    • ite maksoin 80e

      Ostakaa multa gsg g36c 60e

      • softaaja3

        onko jossain niiku huuto netis tai jossain muualla ja onko ehjä ylimääräsiä lippaita?


      • softaaja3 kirjoitti:

        onko jossain niiku huuto netis tai jossain muualla ja onko ehjä ylimääräsiä lippaita?

        Ei kannata ostaa.


      • sdasddf343r
        finsoft kirjoitti:

        Ei kannata ostaa.

        vitun finsoft mee vittuun !


    • jh,lhjnlävibihjbpn

      up

    • poika joka airsoftaa
      • Softaaja :)

        Kyllä on halpa, mutta 7.2V sähköaseet ei oo niitä parhaita...
        Ite oon hankkimas toista asetta ja eka aattelin snipuu, mut tajusin onneks et ne maksaa mulle iha liikaa nii oon nyt hankkimas sähkörynkkyy.
        http://www.proairsoft.com/acatalog/info_120909.html Aattelin tota ku vaikuttaa hyvältä ja tiiän et se o melkei kokonaa pelkkää muovii mut mun tietääkseni se on aika kestävää ja ei natise. Ja osasyynä siks proairsoftist et voin iha mennä sinne liikkeesee nii ei tuu mtn toimituskuluja :D ja saa heti. Mut mitä te muut mietitte tosta?


    • 7+1=7

      Ihan jees, veikkaan että on Cyma alkuperäinen valmistaja. Tosin gunfirestä saa ton reilu satasella eikä sieltäkään tule posteja.

    • ase jo huomiseksi.
      • ja tuolla malli

        esim Well MR-777


    • Softaaja :)

      oho katoppas gunfirestä 88€ toi ak tactical... siis eiks tuu postikului? ja iha luotettava?

    • ostaostaostaosta
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe