moparscape best server

KIM-RUNE

moi niin tiian yhen hyvan servun
en tiia millo aukee mut ma en ainakaan paase ennen 18.00 no siin saa blue partyst 10k
ja oliko santas 100k mut se on hyvä servu ku saa galphite gueenilta sen jo mutta siel on aina blue party hatti ukkoja niin ne tappaa sut

servun ip on killzpk.no-ip.org ja prt 43594


mun ja mun kamun nimet on santa12 santa11 ja yks tosi kiva kamu siel on juntti

90

22543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • servu

      kokeilkaas hemppa.servebeer.com port on 43594

      • hfgh

        tulkaa mun servuu sen port on 43594 ja ip 0.0.0.0


      • böbö
        hfgh kirjoitti:

        tulkaa mun servuu sen port on 43594 ja ip 0.0.0.0

        hei nyt kyllä hujjasit mun tyyppi on kirjotettu oikein ja salasana on oikein mut server ei
        hmmhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmm?


      • huoh
        böbö kirjoitti:

        hei nyt kyllä hujjasit mun tyyppi on kirjotettu oikein ja salasana on oikein mut server ei
        hmmhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmm?

        miten tehdään oma servu


      • black_demon

        miks noi server hommat toimi?oon kokeellu varmaa 100servuu mut ei päästä sisään mistä johtuu?


      • xd lolled
        hfgh kirjoitti:

        tulkaa mun servuu sen port on 43594 ja ip 0.0.0.0

        TURHA LEIKKII KEKSITYIL SERVUIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • ParasServer

        TÄÄ ON PARAS SERVERI

        Wallriver.no-ip.biz

        LATAA CLIENT TÄÄLTÄ: http://www.mediafire.com/download.php?njnubgkynt2

        WOOT !!! PARAS GRAFIIKKA !!

        Voit pelata silabilla ja moparilla mut ei oo parhain grafiikka silloin !!!

        SAAT ILMATTEEKS MODIN TAI ADMININ JOS TUUT HETI !


      • en tiiä
        ParasServer kirjoitti:

        TÄÄ ON PARAS SERVERI

        Wallriver.no-ip.biz

        LATAA CLIENT TÄÄLTÄ: http://www.mediafire.com/download.php?njnubgkynt2

        WOOT !!! PARAS GRAFIIKKA !!

        Voit pelata silabilla ja moparilla mut ei oo parhain grafiikka silloin !!!

        SAAT ILMATTEEKS MODIN TAI ADMININ JOS TUUT HETI !

        ei siihen päässy kun tuli se error juttu


      • Ismo Laitela

        mitä toi port tarkottaa??


      • kill me
        black_demon kirjoitti:

        miks noi server hommat toimi?oon kokeellu varmaa 100servuu mut ei päästä sisään mistä johtuu?

        black_demon käytät vissii mopar webclient lataa sen servun client koneelle nii toimee ellei nullaa tai vastaava tuu!


      • aorjfjgjjgjgjgjjgjg
        hfgh kirjoitti:

        tulkaa mun servuu sen port on 43594 ja ip 0.0.0.0

        mikä toi ip ja port on?


      • kakara
        black_demon kirjoitti:

        miks noi server hommat toimi?oon kokeellu varmaa 100servuu mut ei päästä sisään mistä johtuu?

        mäki oon koitanu ainaki 100 servuu ei toimi


      • jottain
        black_demon kirjoitti:

        miks noi server hommat toimi?oon kokeellu varmaa 100servuu mut ei päästä sisään mistä johtuu?

        sul on varmaan liian hidas kone.

        ootko kattonu sillee että kirjotat googleen:moparscape servers.
        sieltä löytyy hyviä :)


      • afsffafasdfqwr1333

      • asdd1d2d12d2
        black_demon kirjoitti:

        miks noi server hommat toimi?oon kokeellu varmaa 100servuu mut ei päästä sisään mistä johtuu?

        ip on finpkers.zapto.org
        http://uppit.com/v/F6VUNKUE
        tosta saa client!
        joinatkaa nyt
        SERVUN TEKIÄT OVAT SUOMALAISIA


    • BÖBÖ

      JOO MUT EN PÄÄSE SIIHEN SERVUUN HUONO HOMMA KOITAN JA KOITAN SIIHEN TULEE AINA JOTAIN
      ERROR CONNECTING TO SERVER. MUST BE DOWN CLICK
      "CANCEL" THEN"START SERVER" TO MAKE YOUR OWN.??

      • huoh

        mulla ei enää toimi moparscape se vaan lataa siinä lukee starting up ja sit netti sammuu=(.vaikka mulla onkin java


      • manga1155

        mul on sama asia =( =( =[


      • huono homma

        paposcape2.no-ip.org


      • :\
        huono homma kirjoitti:

        paposcape2.no-ip.org

        tulee tämösii kun paina new server
        esim. at java.atw.EventDipatchThread.run(unknown source)


      • :\
        :\ kirjoitti:

        tulee tämösii kun paina new server
        esim. at java.atw.EventDipatchThread.run(unknown source)

        kun painan start server


      • .................

        samat!!


      • hahalolnoobs

        siin on semmone "cancel" siin nime ja niitte alla ni paina siitä "start server" (vasta sen cancelin painon jälkeen) sit se pelaa kato joltai nettisivuilta joku sontaservu ja pelaa


    • böbö

      hmm mikä sun tyypin nimi on jos sul on ja mikä lvl se on?

      • taivaanvaeltaja

        nimi on jannemurto ja se on 117 lv


      • sdfasdfa

        asdfasdfasdf


    • 123

      vittun urpo se ei toimi!!!!!!!!!!!!????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!======

      • kissanperse

        haluutteko tietää hyvän servun?

        sen nimi on www.allgofree.org

        toimii melkein aina


      • asdffffff
        kissanperse kirjoitti:

        haluutteko tietää hyvän servun?

        sen nimi on www.allgofree.org

        toimii melkein aina

        www.allgofree.org siin servu se toimii!!!!


      • jontu
        kissanperse kirjoitti:

        haluutteko tietää hyvän servun?

        sen nimi on www.allgofree.org

        toimii melkein aina

        pliiiiis


      • ei toimi
        kissanperse kirjoitti:

        haluutteko tietää hyvän servun?

        sen nimi on www.allgofree.org

        toimii melkein aina

        mä en pysty teleportaa ardounkeen


      • FFC
        kissanperse kirjoitti:

        haluutteko tietää hyvän servun?

        sen nimi on www.allgofree.org

        toimii melkein aina

        moi tiiätkö mitään raha koodia tohon serverille tai jtn paikka mist sais nopeesti paljon rahaa mun tyypin nimi on FFC ota se kamuks^^


      • noparinpelaaja
        asdffffff kirjoitti:

        www.allgofree.org siin servu se toimii!!!!

        Mul se pääsee sinne mut se mis ukko näkyy on mustana ja lukee Downloading


      • noparinpelaaja
        noparinpelaaja kirjoitti:

        Mul se pääsee sinne mut se mis ukko näkyy on mustana ja lukee Downloading

        Siis Loadind -- Please Wait


      • will123123
        kissanperse kirjoitti:

        haluutteko tietää hyvän servun?

        sen nimi on www.allgofree.org

        toimii melkein aina

        juu toi allgofree ei oo toiminu ku kerra!! kpoko ruutu vaa mustaa !:D


      • omgnoob112
        asdffffff kirjoitti:

        www.allgofree.org siin servu se toimii!!!!

        toi serveri lagaa vitusti...


      • ööööööööööö
        noparinpelaaja kirjoitti:

        Mul se pääsee sinne mut se mis ukko näkyy on mustana ja lukee Downloading

        moparscape on oersees sinneei pääse ees


    • omfged cercod king omfged

      mulla on runes yks 137lvl se on nimeltään yogosun sil on kaikki lvl 99 sillä on niin paljon kamaa et ei sil jaksa pelata :D

      • cptpur3x

        Juu niin tietenkin sulla on lvl 137 levellinen runescapessa-.- ja muuten ei voi olla kaikki 99 koska jos sulla on kaikki 99 oot level 138!!!! Eli huijaat aika paljon-.-


      • Fredfredy

        Ensinnäkin olisits 138 jos kaikki skillit 99, ja vissiin kannattaa kertoa yks eniten subscribetty tyyppi Youtubesta, YoGoSun on itseasiassa Ruotsista.


      • @33@44

        pliis kerro mulle se salasana mut ei mun oo pakko vaihtaa sitä kerro pliis tai joku hyvän tyypin salasana ku mulla on ihan surkee tyyppi pliis kerro oot tosi kiva jos kerrot tai joku hyvä oo kiltti


      • ggggtttt

        Jos oot combat 137 nii ei sul voi olla kaikki skill 99 -.- sun pitää olla 138... Lol kusetat vähä joo...


    • Nimetön

      mikä on kun toi servu ei toimi??

    • manga1155

      koko ajan yritän mut ei tomiiiiii!!!!!!!!!! toi servu

    • sensei425

      kertokaa joku moparscape ukko plz mul ei oo enkä tiiä miten se ukko tehää

      • MoPaRsCaPe

      • tomimaster
        MoPaRsCaPe kirjoitti:

        Tästä Löydät Servuja:
        http://www.moparscape.org/serverstatus.php

        Tällä Clientillä Kannattaa Pelata Moprascapee:
        http://client.silabsoft.org/client.php

        Ja Ukon Nimeks Ihan Mikä Vaan, Vaikka Apina3 , Ja Salasanaksi Ihan Minkä Keksit, Vaikka Pannukakku..

        Tää On yleisin Port: 43594

        Server Ip: Kohtaan laita servu jonka löydät, Tällä Hetkellä Pelaan Ite Hardstylebr.No-Ip.Biz

        kissanperse mikä sun tyypin nimi on allgofrees ja mikä level?mul on tomimaster ja jotai 110 lvl


      • allgofreemaster
        tomimaster kirjoitti:

        kissanperse mikä sun tyypin nimi on allgofrees ja mikä level?mul on tomimaster ja jotai 110 lvl

        jos netti sammuu moparscapel niin menkää pelaa mozilla firefoxil koska joillakin jotka pelaa internetil niin netti sammu mutta tätä ei tapahdu mozilla firefoxil!!


      • mopar rulaa

        kirjoita siihen aådiosgdfuidgfh ja salis auiofhadgbaudg ja sitten lshgfdkdgkay ja sit hgksdgbalhg ja sit soghsuogpdvcehfxohvx vxgvishfvfsf s fysf s dgfsdf sdf sds sd sgfisa dfas fas fö


      • allgofreemaster
        mopar rulaa kirjoitti:

        kirjoita siihen aådiosgdfuidgfh ja salis auiofhadgbaudg ja sitten lshgfdkdgkay ja sit hgksdgbalhg ja sit soghsuogpdvcehfxohvx vxgvishfvfsf s fysf s dgfsdf sdf sds sd sgfisa dfas fas fö

        www.allgofree.omg :DDDD


    • ........

      elikkä kuinka voin tehä oman serv???????

      • ...

        jollain suomi24 jutulla oli siitä etippä täältä foorumeilt:moparscape serverin tekeminen niin löytyy jotakin.....


    • sommettanid

      Mikä se on?

    • j u u

      mä tiiän huvan servun nimi airistoscape.no-ip.org se on mun servu se on huva tulkaahan kaumaan

    • hemmo70

      no onks suljava? jos ei lataa se täältä: http://www.java.com/en/dowloand/index.jsp klikkaa free java Dowloand kohdasta ja odota että se latautuu ja sitten meet osoitteeseen moparscape.org ja siel ylhäältä server lista ja valitse servu(mut anna ekaks kun oot ladannu javan moparscapen latautua!)

      • hemmo70

        notoi linkki ei selvastikkään toiminut sen sijaan kirjotat vain googleen javadowloand ja sit painat ekaa sivua mikä siitäon ja sit klikkaat java free dowloand ja sitten....ka pom!olet ladannut javan!


      • hemmo70
        hemmo70 kirjoitti:

        notoi linkki ei selvastikkään toiminut sen sijaan kirjotat vain googleen javadowloand ja sit painat ekaa sivua mikä siitäon ja sit klikkaat java free dowloand ja sitten....ka pom!olet ladannut javan!

        no tiiätkömiten mozilla fire vox ladataan?


      • i own u

        en tiiä kun yhen ja sekin poistus


    • waltteri!

      tässä tosi hyvä server jos haluut 5m 2sec välei vinkki:sen saat kodistas ja kaikki halpaa! sen servu on noob-pkz.no-ip.org

      • XD

        Mun servu on 192.168.66.44 se on aina AUKI. Avaan sen klo 8.00 aikoihi, ja sammutan 22.00.


      • L0000L
        XD kirjoitti:

        Mun servu on 192.168.66.44 se on aina AUKI. Avaan sen klo 8.00 aikoihi, ja sammutan 22.00.

        Tulkaa mun servuu nimi on: runkkuskeippi.no-ip.org

        1 admin spot on left ja 3 mod spot sit on spotit fullei.

        eli liittykää tänää!.


      • niiiiiiiiiiiiiii
        XD kirjoitti:

        Mun servu on 192.168.66.44 se on aina AUKI. Avaan sen klo 8.00 aikoihi, ja sammutan 22.00.

        ei se toimi kun siihen tulee se error server juttu


      • i own u
        XD kirjoitti:

        Mun servu on 192.168.66.44 se on aina AUKI. Avaan sen klo 8.00 aikoihi, ja sammutan 22.00.

        eihän se sit oo kokoajan aukiXD jos se on 8-22


      • i own u
        XD kirjoitti:

        Mun servu on 192.168.66.44 se on aina AUKI. Avaan sen klo 8.00 aikoihi, ja sammutan 22.00.

        laitoin sen oikein mutta siihen tulee error


    • wille213

      mul näkyy pelkkää mustaa ku meen pelaa, ekal kerral ei näkyny

      • willlle

        ei varmaa toimi toi allgofree.org, kerran ehkä toimii, mulla timi kerran, mutta sit kun suljin ni sit kun meen uudestaa ni kaikki mustaa!!! et siinä se teijän hyvä servu!


      • willlllllle
        willlle kirjoitti:

        ei varmaa toimi toi allgofree.org, kerran ehkä toimii, mulla timi kerran, mutta sit kun suljin ni sit kun meen uudestaa ni kaikki mustaa!!! et siinä se teijän hyvä servu!

        ja nää moparscapet bugaa iha vitusti, mulla tulee aina error ku yritän mennä johoki


      • dorkameen
        willlllllle kirjoitti:

        ja nää moparscapet bugaa iha vitusti, mulla tulee aina error ku yritän mennä johoki

        gangsta rappii jou meen tsikidaut


      • ???????????
        willlllllle kirjoitti:

        ja nää moparscapet bugaa iha vitusti, mulla tulee aina error ku yritän mennä johoki

        no toi paposcape2.no-ip.org ja www.allgofree.org niin ne toimii vaan ton ekan kerran ja sit pelkkää mustaa ja pitää alottaa alusta koko vitun peli!!!!!!


    • Helper
      • strnoob

        lol moparissa ei toimi mikää servu ja toinen miten johonki servuun pääsee ko jos meen kauppaan nii lagaaa!!!!!! lol


    • Pudotus RAP

      Saakutin pässit oppikaa kattoo mun apu servun tekoon -.-

      http://p1.foorumi.info/moparscape/viewtopic.php?p=837


      Sieltä saatte apuu.... KIIITTÄKÄÄ MUA!

      Mul on ollu varmaan 120 servuu ja kaikki on TOIMINUT
      '''''''''''''''''
      Kerron teille mun servuja: Finpkz.no-ip.biz, Dudesons.no-ip.biz, Persuspk.no-ip.biz, Finpkzv1.no-ip.biz, Silabgarza.no-ip.biz, loanscape.no-ip.biz, Suomirune.no-ip.biz,........

      • kiittäkäämme googlea

        noista sun "servereistä" yksikään ei toiminut ja voit lakata leijumasta noilla sun neuvoillas ne jotka haluu jotain tietää niin hankkii tiedon ite esim tiedän hyviä clienttejä silab client jne ja olen hankkinut tiedot itse googlettamalla en lukemalla heikin koottuja poruja !!! repikää vittu siitä


    • joppe12

      Hei! Minä tiedän yhden Private Serverin mikä on 30/5 auki sen nimi on GodzHell. Minun nimeni siinä on joppe12.

      • jee111

      • jee111
        jee111 kirjoitti:

        Tällänen server ku Rs2-remake löytyy runelocuksesta nimellä project annihilation. se on ihan niinku oikee runescape 2 mut vähän enemmän saa xp:tä ku oikeesti. tosi uus on ja modeja ja admineja otetaan. client löytyy http://www.sendspace.com/file/jvetr2 tai jos ei toimi niin http://www.sendspace.com/file/b87rx1
        HUOM. ei ole mun server

        mun nimi tos on sitte loller


      • tupa7868765

      • MIKSEI MIKÄÄN TOIMI!
        tupa7868765 kirjoitti:

        http://www.crisisx.net/index.php?page=play läheskää kaikki servut ei toimi eri koneil

        VITTU!SAATANA! MIKSEI MIKÄÄN MOPARIN SERVEREISTÄ IKINÄ TOIMI MUUTAKO KUUKAUEN!?JA PUDOTUS RAPIN SERVERIT EI TOIMI NII TURHA EES KOITTAA NIITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!VITTU!!!!!!PERKELE!!!!!!!!SAATANA!!!!!!!! paposcape2.no-ip.org kaa EI EI ENÄÄ TOIMI!!!!!!11


      • son of god
        MIKSEI MIKÄÄN TOIMI! kirjoitti:

        VITTU!SAATANA! MIKSEI MIKÄÄN MOPARIN SERVEREISTÄ IKINÄ TOIMI MUUTAKO KUUKAUEN!?JA PUDOTUS RAPIN SERVERIT EI TOIMI NII TURHA EES KOITTAA NIITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!VITTU!!!!!!PERKELE!!!!!!!!SAATANA!!!!!!!! paposcape2.no-ip.org kaa EI EI ENÄÄ TOIMI!!!!!!11

        Kuulkaas nyypät, jos ette tiedä mistä löytyy servereitä, niin menkää esim. mmorpg top listille tai mopars serverstatus chekeristä.. Eli ei kannata täällä huutaa porujaan kun suomi24n ernestis ei osaa! Ja jos mussutatte tosta allgofreestä niin yks asia: se ennen toimi moitteetta, mutta joskus se vain sekos! Eli ei kannata näin jälkeenpäin enää mussuttaa vanhasta asiasta... Etsikää uusimmat servut ja mieluiten ne jossa on webclient tai client dl ja älkää mussuttako joistain paskasta kootuista surkeista servereistä! Joita ei ole edes olemassa :D Eli tässä teille loppuvuodeks neuvot !!!


      • 0jdf
        son of god kirjoitti:

        Kuulkaas nyypät, jos ette tiedä mistä löytyy servereitä, niin menkää esim. mmorpg top listille tai mopars serverstatus chekeristä.. Eli ei kannata täällä huutaa porujaan kun suomi24n ernestis ei osaa! Ja jos mussutatte tosta allgofreestä niin yks asia: se ennen toimi moitteetta, mutta joskus se vain sekos! Eli ei kannata näin jälkeenpäin enää mussuttaa vanhasta asiasta... Etsikää uusimmat servut ja mieluiten ne jossa on webclient tai client dl ja älkää mussuttako joistain paskasta kootuista surkeista servereistä! Joita ei ole edes olemassa :D Eli tässä teille loppuvuodeks neuvot !!!

        tää servu toimii aina 58.22.101.138


    • Lesenzzz

      Client download: http://www.mediafire.com/?0u9bj7jb88pcmhi

      We have:
      *Prayers
      *Economy
      *Good shops
      *Many many monsters to kill.
      *Lots of shops, at home.
      *Many intresting things.
      *VPS dedicated, so server is now 24h UP!
      *Server gets lots of updates daily.
      *Money styles like go kill green dragons, get all magic whistles and sell to shop for good cash. :)
      *Coded myself a lot!
      *Lots of ways to get money.
      *Server is works with pking and skilling.
      *(Like best pking u ever seen. :o)
      *UPDATING DAILY.
      *So, we have minigames, parties, nice ppl, good skilling, good pking... Your welcome to join. :) i worked hard for this server.
      *Im using PI based server, and its coded totally by me. Have fun with playing it!
      --------------------------PICTURES-------------------------------------------
      IMG]http://i56.tinypic.com/2agvxxj.jpg[/IMG]
      [IMG]http://i54.tinypic.com/1zbqffb.jpg[/IMG]
      [IMG]http://i54.tinypic.com/r9exs3.jpg[/IMG]

      Ladatkaa toi clientti, purkakaa tiedosto, ja tervetuloa pelaamaan omistamaani servuuni. :)

      • CE

        Löysin just tälläsen hyvän servun, Moparscape.LT. Siinä ei oo mitään Godswordeja tai spirit shieldejä, vaan aito vanha Runescape. Questeja löytyy, NPCt ei kävele seinien läpi ja on kans random eventtejä. Kannattaa kokeilla.


    • illoomso2

      ok kokeilen=)

    • ?

      ja mitenköhän tuota 'Moparscape. LT:tä' pääsee käyttää?

    • huhmikänooblol

      allgofree.org on hyvä ja toimiva servu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Best PKer

      nää mitkään ei toimi

    • Moparscape Opas
    • erdfdfdfds
    • paras peli ikinä!

      täs ois yks iha vitu hyvä peli sen nimi on redtube! kokeilkaa siin on exchange ja kaikki mun tyypin nimi on krisxta9 ja mun kaverin redbull11 tulkaa ihmees siin saaa aluks 200m! ja ku sanoo ::master niin tulee kaikki lvl 99!

    • sad boy

      sun paraskaveri on junntti aha selvä

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      253
      2395
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1804
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      172
      1521
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      332
      1506
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1055
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      939
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      780
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      204
      727
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      720
    Aihe