Maanantai 13.2.2012
Nimipäivät: Sulo, Sulho ja Algot
Tekstikoko:
  loading...
liity jäseneksi!
 /   /  /  / Kouristus
17 Vastausta 5 632 Lukukertaa

Kouristus

Sain alkoholista kouristuksen työmatkalla.
Elikä vietin tavallista kosteamman loman ja ryypiskelin 3viikkoa yhtäsoittoa kunnes oli aika lähteä töihin.
Piti selvitä hetkessä työkuntoon ja parin päivän krapulan jälkeen tunsin voivani alkaa työt.
Olin täysin selvä 2päivää kunnes kotimatkalla naksahti. Seuraava muistikuva oli sitten ambulanssin sisältä kun ne kaverit jutteli mulle, sanoivat että olin kouristellu.
Myöhemmin kaikkien kokeiden jälkeen tuli epikriisi "alkoholikramppi".
Lääkäri kertoi kramppaamiseen johtuvista syistä.
Liian nopea selviäminen pakon edessä koska työt alkoi ja masennus, stressi ynm. seikat.
Otin opikseni ja dokaan vain harvakseltaan nyt. Kramppaaminen uusiutuu herkemmin kun sen kerran on saanut.
Edellinen | Seuraava
Kouristus
Pamcalja
miisa
:))
mörkö
utelias 1
L.A.Law
katkaisun a-tuntija
yhtä soittoo
tiedoksi :
oi miksi?
Maroolofi
markan possu
siba1960
Maroolofi
ghjkl,
Maroolofi
ratmond
Maroolofi

totta

Nyt sun todella kannattaa olla varovainen alkoholin suhteen sillä, jos kerran kramppaa, niin sen jälkeen voi krampata useesti ja muulloinkin, kun krapulassa ja joku niistä krampeista voi jäädä viimeiseksi kerraksi...

Parasta olisi, jos et joisi ollenkaan.

Mutta, jos juot älä missään nimessä lopeta seinään, vaan pidä muutama tissuttelu päivä esim. kalja/siideri on hyvä krapula juoma, kun sitä hiljakseen juo (1pullo/tunti).

Multa itseltäni on kuollut kaksi läheistä ihmistä viinakramppiin.
Toinen sai juuri, kun hälle tuli krapulan ensi oireet ja toinen oli ollut jo muutaman päivän ilman alkoholia.

Hyvä, että otit opiksesi krampista, mutta yritä myös pitää muistissa se oppi!

Sen siitä saa

..kun läträä viinan kanssa, ihan oikein, pitää olla joku tapa, millä alakulttuuri harvenee..

vaivielä

sitä juopotellaan ja juhannus on ohi

pamcalja

kerro onko tullut lisää kouristuksia vuosien mittaan

Weikkaampa

Että jos vinnankäyttönsä haldaavia frendejä oli niinkään paljon, niin 1/4 ikäänkuin kaikkosi vähän taka-alalle jo nyt.
Seuraavasta kerrasta lähtee jo useampi, osa pysyvästi. Ovet lyödään naaman edestä kiinni.
Alkaa jäädä enää se pohjasakka jäljelle. Ja ne ei muuten kannusta lopettamaan, päinvastoin :D
Jos niin pitkään hengissä selviät, osa siitä pohjasakastakin tulee järkiinsä, ja laittaa ovet säppiin, mitä jää jäljelle?

Sitten syytetään muita että ei ne sua ymmärrä, sulla on ongelma ja sairaus, ja SINÄ mukamas potkit NE ulos. Se on yhteiskunnan vika yms, kaikki vaan haluaa hyötyä susta. Todellakin. Tossa vaiheessa saat luultavasti vielä rahaa jostain ja kyllä ne jäljelle jääneet rahamiestä paapoo.

Toka kerta on vika kerta, enempää en jaksa itse. Sitten loppui läheisen ymmärrys ja se on hyvästi forever.

Kylmä totuus

on se, että päiväkausien ryyppäämisen lopettaminen kuin seinään aiheuttaa takuuvarmasti kaikenmoisia viekkareita ja krampinkin vaara on tarjolla. Vaan on myös yksilöllistä.
Itselläni on ollut kaikenlaiset vieroitusoireet viikon-lähes kolme viikkoa jatkuneiden putkien jälkeen, mutta kramppia ei ole tullut.
Olen myös pohdiskellut, olisiko pääkopan asioita. Jos on huonot fiilikset putken aikana/sen jälkeen, stressiä vaikka hoitamattomien asioiden takia, morkkista ynnä muuta, se lisää viekkareita.

Miten pitkät tauot

meinaat pitää juomisten välillä?
Juokaa vaan mutta älkää rasittako julkista terveydenhoitoa tahallisesti hankituilla sairauksilla
Miksi ette ota pameja kankkuseen? Oletteko vähän tyhmiä?
Siksi, koska yksi lätkä maksaa 50 euroa. Ja muutenkin ne on luusereitten touhua. Tosimies juo vain viinaa, ei mitään pameja yms. hiphophomojen juttuja.
Mutta saahan pameja pahimpaan hätää a klinikalta ilmaiseksi.
Eipä saatu tänään, kun olin miesystäväni mukana A-klinikalla. Eivät anna, kun puhalsi 0,5. Ukko heiluu ja sätkii kun heikkopää. Millä sen voi lopettaa eli viinaa lisää et lähtee olo, jos niitä lääkkeitäkään ei saa.
Ei saa enää nykyään.
olet siis kokeillut.
Joo. Avokatko on nykyään terveysaseman heiniä.
Syo magnesiumtabletteja saannollisesti.Auttaa
Lopettakaa viinanjuonti. Se auttaa parhaiten.
 /   /  /  / Kouristus

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua