Incubus

Succubus

Terve kaikki!
Nyt kyselenkin teiltä vähän enemmän paranormaalista tietäviltä mitä tiedätte olennosta nimeltä Incubus? Olen itse kuullut että se on henki joka raiskaa naiset kun he nukkuvat,mutta voiko olla että incubus ei aina raiskaa?
Nyt kerronkin teille yhden kokemuksen joka on tällä hetkellä ainoa. Enkä toivo sen ikinä uusiutuvan.
Nukuin poikaystäväni kanssa rauhallisesti,mutta heräsin keskellä yötä siihen että joku istui viereeni sängylle. Siis tunsin aivan selvästi että joku siihen istahti. Ajattelin ensimmäisenä että se on vaan kissani joka hyppäsi mutta huomasin että kissa oli poikaystäväni vieressä. En ajatellut asiaa enempää vaan suljin silmäni,kunnes tunsin jonkun tulevan päälleni. Siinä vaiheessa suljin silmät tiukasti kiinni ja yritin huutaa poikaystävää mutta ääni ei kulkenut. Aloin lyömään häntä oikealla kädellä että hän heräisi, mutta ei mitään. Aloin itkemään pelkäsin niin paljon jo tuossa vaiheessa. Kuitenkaan paino päälläni ei ollut väkivaltaista tai satuttavaa vaan tunsin aivan selvästi miten se laittoi päänsä rinnalleni ja vain piti minusta kiinni vähän kuin olisi vain halunnut halata. Mutta tietenkin ihmisenä pelkäsin aivan älyttömästi joten vain itkin ja itkin ja hakkasin poikaystävääni pidin myös silmät tiukasti kiinni en uskaltanut niitä avata.
Vähän ajan kuluttua paino nousi pois päältäni laitoin valot päälle poikaystävä heräsi heti ja ihmetteli miksi itken. Olen myös alkanut tuntemaan että joku katselisi koko ajan asunnossani. En tunne että olisin ikinä yksin.
Mitä mieltä olette ihmiset mitä tämä oli?
En usko paranormaaliin tai mihinkään muuhun, olen ihminen joka uskoo mitä näkee ja tuntee.
ja EI tämä ei ollut uniparalyysi koska pystyin liikkumaan joten älkää sanoko että kuvittelin kaikki poikaystävälläni oli mahtava mustelma myös kädessä aamulla ja ihmetteli miksi ei herännyt.

42

2295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on....

      astraalimaailman panomies.

    • tästä...

      lausahduksesta: "henki joka raiskaa naiset kun he nukkuvat"
      Tarkoittaako tuo sitä että nainen tulee hengen raiskaamaksi unessa vai sitä että henki tulee raiskaamaan kesken unien ihan oikeasti?

      • liorenna

        Raiskaa kesken unien oikeasti.


      • Noita-Nainen.
        liorenna kirjoitti:

        Raiskaa kesken unien oikeasti.

        ...mista tuleekin mieleeni se jakso elamassa, jolloin tosiaan herasin aamulla siihen, etta oikeasti "siella tuntui silta"...;) ...etta siis aivan kuin olisin harrastanut seksia yolla vaikka nukuinkin yksin.

        Ja voi hyvanen aika miten TOLKUTTOMAN VASYNYT olin niihin aikoihin (plus masentunut)...etta voisiko tassa "demoniraiskauksessa" perati olla peraa...?


      • Succubus
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        ...mista tuleekin mieleeni se jakso elamassa, jolloin tosiaan herasin aamulla siihen, etta oikeasti "siella tuntui silta"...;) ...etta siis aivan kuin olisin harrastanut seksia yolla vaikka nukuinkin yksin.

        Ja voi hyvanen aika miten TOLKUTTOMAN VASYNYT olin niihin aikoihin (plus masentunut)...etta voisiko tassa "demoniraiskauksessa" perati olla peraa...?

        Noita-Nainen en tarkoita tätä pahalla millään tavalla mutta en tiedä oikein pitäisikö sinut ottaa tosissaan. Olen huomannut tällä sivustolla kaksi samaa nimimerkkiä joten toinen on feikki.
        Jotkut ihmiset oikeasti tahtovat apua tosissaan tällä palstalla ja puhuvat totta,joten miksi pitää laittaa jokainen asia leikiksi? Esim minusta se ei tunnu hyvältä että kerron täällä kokemukseni joka pelottaa minua ja toivon apua ihmisiltä jotka enemmän tälläisestä tietää ja sinä laitat kaiken leikiksi.


      • Noita-Nainen.
        Succubus kirjoitti:

        Noita-Nainen en tarkoita tätä pahalla millään tavalla mutta en tiedä oikein pitäisikö sinut ottaa tosissaan. Olen huomannut tällä sivustolla kaksi samaa nimimerkkiä joten toinen on feikki.
        Jotkut ihmiset oikeasti tahtovat apua tosissaan tällä palstalla ja puhuvat totta,joten miksi pitää laittaa jokainen asia leikiksi? Esim minusta se ei tunnu hyvältä että kerron täällä kokemukseni joka pelottaa minua ja toivon apua ihmisiltä jotka enemmän tälläisestä tietää ja sinä laitat kaiken leikiksi.

        A. En ole se feikki.

        B. Miten niin "laitan leikiksi"...?

        Kylla tassa on jo omat tuskanhiet hikoiltu ja pulssi nousten seurattu kaikenmaailman kuiskutusta ja huorittelua keskella yota yksin pimeassa huoneessa.

        Sita vaan kun en usko etta pelkaaminen AUTTAA mitaan! Asioista pitaa ottaa selvaa ja/tai niita pitaa oppia hallitsemaan tai sitten ottaa huumori avuksi.

        Kasittaakseni pelko vain ruokkii lisaa demonistisia ilmioita ja aito ilo karkoittaa niita.


      • Succubus
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        A. En ole se feikki.

        B. Miten niin "laitan leikiksi"...?

        Kylla tassa on jo omat tuskanhiet hikoiltu ja pulssi nousten seurattu kaikenmaailman kuiskutusta ja huorittelua keskella yota yksin pimeassa huoneessa.

        Sita vaan kun en usko etta pelkaaminen AUTTAA mitaan! Asioista pitaa ottaa selvaa ja/tai niita pitaa oppia hallitsemaan tai sitten ottaa huumori avuksi.

        Kasittaakseni pelko vain ruokkii lisaa demonistisia ilmioita ja aito ilo karkoittaa niita.

        en tiedä kumpi se feikki on joten en voi sanoa :D
        mutta en tiedä minulle tuli vain olo että olet yksi skeptikoista joka leikkii tällä palstalla vaikka voisivat mennä muuallekin leikkimään.. vaikka hiekkalaatikolle :)
        Mutta en tarkoittanut pahalla anteeksi jos loukkasin ;)


    • Demonologi

      Mikäli incubus olisi koskettanut tai "ottanut" sinut...olisit tällä hetkellä vahvasti masentunut ja voimaton sillä Incubus varastaa naiselta elinvoimaa

      Mikäli et tuntenut minkäänlaista pahantahtoisuutta eikä kosketus tuottanut tuskaa, voi olla että joku edesmennyt sukulainen vain kävi halaamassa...

      Haamuja ei kannata pelätä sillä läheskään aina ne eivät ole pahantahtoisia vaan tekevät kuka mitäkin...jotkut tahtovat vain oleskella rauhassa, jotkut tahtovat saattaa loppuun mitä elämässään aloittivat.

      • Nimetön

        Se oli isäni joka kuoli,mutta siitä on jo aikaa joten se tuntuu hassulta.
        Olen ollut väsynyt siitä lähtien,mutta laitan tuon kyllä täysin kaamosmasennuksen piikkiin :D
        Tiedän että ei tarvitsisi pelätä mutta onhan aika järkyttävää herätä keskellä yötä tuohon ja saa ihmisen helposti pelkäämään. Minä toivon tosissani että tuollaista ei minulle enää sattuisi. Pelkään olla yksin kotona koska minulla on koko ajan tunne että minua katsellaan. Voihan se olla että olen vain yksinkertaisesti väsynyt töistäkin ja kuvittelen kaiken,mutta tuota yöllistä episodia en todellakaan kuvitellut.


    • Dzinni
      • Noita-Nainen.

        Eli tuollaisia siis pyorii huoneistossani ja vuoteeni vierella...

        Joops..."relaa"...

        Mitenkohan noista oikeasti paasisi eroon...?


      • Noita-Nainen.

      • Succubus
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Toivottavasti eivat nayta talta...;)

        http://www.nickgifford.co.uk/images/incubus-sketches.jpg

        No jos asunnossa tuon näköinen veijari on muutan mahdollisimman nopeasti. Mutta ei back to reality.
        Onneksi olen tällä hetkellä töissä ei tarvitse olla kotona pelkäämässä.


      • Spiral.
        Succubus kirjoitti:

        No jos asunnossa tuon näköinen veijari on muutan mahdollisimman nopeasti. Mutta ei back to reality.
        Onneksi olen tällä hetkellä töissä ei tarvitse olla kotona pelkäämässä.

        Minusta tuo tapaus on selkeästi unihalvaus.

        Painon tunne, ei pysty liikkumaan eikä puhumaan, tunne siitä että huoneessa on joku muukin, mahdollisesti yliluonnollinen olento. Case closed.

        Lisätietoa:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus


      • klsdklsdsd
        Succubus kirjoitti:

        No jos asunnossa tuon näköinen veijari on muutan mahdollisimman nopeasti. Mutta ei back to reality.
        Onneksi olen tällä hetkellä töissä ei tarvitse olla kotona pelkäämässä.

        Nukutkosä töissä...?;)


      • Zatani
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Eli tuollaisia siis pyorii huoneistossani ja vuoteeni vierella...

        Joops..."relaa"...

        Mitenkohan noista oikeasti paasisi eroon...?

        Toki Oikea noita osaa vastaloitsut-.- ja karkoittaa pahat henget sun muut mörököllit huoh.
        Toivotan joulua.
        Miaow..
        http://www.uvwo.org/images/magikal_kat.bmp
        Z.


      • Succubus
        klsdklsdsd kirjoitti:

        Nukutkosä töissä...?;)

        Miksi niin tekisin? Töissäni on kiire kotona kerkee kyllä nukkumaan jos vain uskaltaisi


      • Noita-Nainen.
        Zatani kirjoitti:

        Toki Oikea noita osaa vastaloitsut-.- ja karkoittaa pahat henget sun muut mörököllit huoh.
        Toivotan joulua.
        Miaow..
        http://www.uvwo.org/images/magikal_kat.bmp
        Z.

        No jostain syysta olen viime aikoina ollut taitavampi vetamaan noita puoleeni kuin heivaamaan makeen...

        MIKA ihme niita nyt noin agitoi..?

        Onko minulla 1. liikaa energiaa kaytossani (mita on kylla vaikea uskoa kaikelta nukkumiselta) 2. liikaa SEKSUAALIenergiaa kaytossani (mutta seksuaalienergiahan on periaatteessa energiaa)

        Jotenkin tuntuu, etta ne nyt viihtyvat "voimistuneen energiakentan" lahella...?


      • Noita-Nainen.
        Zatani kirjoitti:

        Toki Oikea noita osaa vastaloitsut-.- ja karkoittaa pahat henget sun muut mörököllit huoh.
        Toivotan joulua.
        Miaow..
        http://www.uvwo.org/images/magikal_kat.bmp
        Z.

        Ainiin, kivaa joulun odotusta sinullekin.:)


      • Zatani
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Ainiin, kivaa joulun odotusta sinullekin.:)

        Joulua vaan ja thanxis.
        voi olla jos liikaa patoaa seksuaali-energiaa niin se muodostaa alitajunnan kautta sillan joka luo 'omia'muotoja tajunnan kautta,tähän liittyy Velhojen kyky 'luoda'Elävää'M&M-Kosmokseen.
        And rest is Forbidden knowledge.-.-
        Sex is fun and healthy for you,to all.
        Voi hyvin.
        Z.~~


    • Incubuksen uhri ja siksi yh

      Kyseessä taisi olla enempi ilmiö nimeltä unihalvaus, johon "oireet" sopivat hyvin.

    • orora

      Ton perusteella on tosi vaikee arvioida. Erikoista on se ettei se tehnyt sitten mitaan. Siis ihan varmaan se joku pimean puolen tyyppi oli, koska valon tapaukset tuskin kenenkaan paalla makaa niin ettei naa pysty liikkuun.

      ... Mutta etta tammonen raiskaaja-incubus? Joku vaisto sanois etta ei pakosta. Vaihtoehtoja on lukemattomia muitakin aina kuolleista joihinkin puolipahiksiin. Se etta se pystyi oikeasti pitamaan sua paikallaan ja tunsit sen "fyysisesti" antaa aihetta epailla etta kyseessa on joku jolle ei ole ihan alyton homma pudottaa omaa tasoaan niin alas etta alkaa tuntumaan fyysisella. (Siis silla tavalla "henki" voi tehda jotain fyysista, sen varahtelytiheys alenee ja lopulta se alkaa tulla "lapi" fyysiselta tasolta... tama on harvinaista esim korkeiden henkien keskuudessa, pahispuolelta mm. lucifer aarimmaisen harvoin tekee niin koska tasoero on suuri ja se vaatii kamalasti energiaa silta.)

      Osasyy sun paniikkiin saatto just olla se et sa tunnistit naa sen olennon pimeet energiat. Semmosten laheisyys tuntuu meista enemman valossa olevista olennoista kamalalta.

      Mut tosiaan etta se ei tehnyt mitaan? Koska jos tosta kaikesta ottaa pois sun pelon plus sen ettet pystynyt liikkumaan, niin sehan vaikutti kaikesta paatellen osoittavan _hellyytta_ enemman kuin mitaan muuta. Erikoisen tasta asiasta tekee se etta valo sun sisalla pitais olla sille yhta epamiellyttava kun pimeys sen sisalla on sulle... Ellei sitten kyseessa ole tapaus joka onkin alkanut etsia valoa.

      Summa summarum mun veikkaus on etta kyseessa on joko 1. suhun kiintynyt kuollut joka olis halunnut osoittaa rakkauttaan tai 2. sun valosta kiinnostunut pimeyden olento. Jonkin verran kapasiteettia silla kylla oli etta se pystyi sutkin halvaannuttamaan, joten sen perusteella sanoisin et varmaan sit nro 2.

      Mita tasta eteenpain? Ala ainakaan huolestu liikaa, toi saatto olla ihan yksittainen kerta. Ma ymmarran jos sua ahdistaa varsinkin jos et oo aatellut minkaan "paranormaalin" olevan mahdollista et tulee tammonen kokemus. Ma tiedan etta toi mun selitys ylla kuulostaa tosi randomilta ja horholta mut ma oon sukkuloinu tuolla maailmassa sen verran paljon ja kauan et vaikkapa siina oliskin korjattavaa niin ei se ihan pain seinia mene.

      Musta ei oo syyta ajatella ennen kun se tekee mitaan seksuaalista etta olis kyseessa jotain sellasta.

      Sa pystyt itse "taistelemaan" tollasia invaasioita vastaan silla tavalla etta koetat tuntea sisalla sen oman valon ja voiman, rauhallisuuden tunteen joka siella asuu ja saat sen kayttoon kun keskityt sinne. Tiedan etta ei paljon auta kun ei pysty liikkumaan mut muista et toi olento elaa enemman kuitenkin silla toisella tasolla kuin fyysisella, ja silla tasolla sun tuntemukset on tosia, se energia mita susta huokuu vaikuttaa suoraan siihen. Ja mita enemman sa saat sen valos nakymaan olemalla rauhallinen ja rakastava, niin sita voimakkaampi sa oot sita vastaan.

      Ja sitten tietysti avun pyytaminen. Sekin voi tuntua vaikealta jos ei oo ennen ollu naiden asioiden kanssa tekemisissa. Sillon kun ma olin nuori, 14-vuotias, niin mulla oli huoneessa poltergeisteja. Kukaan ei uskonu mua kun ma sanoin et yolla ne tulee ja alkaa valkytella valoja, siirrella tavaroita ja paastella kamalia aania. Ma nukuin kaikki yot tyyny korvan paalla, enka tosiaankaan tiennyt mita niista ajatella. Ma olin samanlainen sillon kun sa, et uskoin vaan sen mita nain. Mut sit lopulta homma meni niin epatoivoseksi et ma aloin rukoilla. Kokeilin kaikkea, rukoilin kaikkia mahdollisia valon puolen tyyppeja keta tiesin ja yksi niista oli sitten avuksi enemman kuin kukaan muu... Mikael. Siis ihan nyt uskonnot poislukien, ma vihaan muutenkin niita, niin Mikaelia kun kutsuu niin jokin olento vastaa ja silla on paljon voimaa. Se ei pakosta voi vieda kaikkia morkoja heti pois mutta se TULEE paikalle, sa voit tuntea sen rauhoittavan energian sisallas ja mika tarkeinta: se sua kiusaava pahis huomaa Mikaelin vaistamatta. Ja ne pelkaa sita. Eli jos tulee toinen tommonen tilanne niin yrita pyytaa sita paikalle. Riittaa kun ajattelet sita voimakkaasti, se kuulee kylla sut. Jos Mikaelin kutsuminen tuntuu ihan ylitsepaasemattomalta niin koita sit vaikka pyytaa mielessa voimakkaasti et valon puoli auttais sua. Eikohan sielta sit joku paikalle tuu :)

      Huh, tulipas paljastettua itsestaan enemman kun taas aikoihin :D Mutta tsemppia. Toivotaan nyt et toi jai yksittaistapaukseksi... Ja toivottavasti saat maailmankuvas taas jarjestykseen.

      Ihminen taipuu skeptismiin helposti siksi koska maailmassa on niin paljon kajahtaneita horhoja selittamassa ties mita... Tulee semmonen olo et ma en halua olla samanlainen, tai et toi ja toi asia ei ainakaan voi olla totta jos noin kahelitkin niihin uskoo... Mutta kun valitettavasti se vaan on niin, etta ateismikin on aika lailla vaan tuutilullaa vauvaa pelottaa meininkia. Tassa maailmassa tapahtuu koko ajan asioita joita me ei pystyta kunnolla selittamaan...

      • Noita-Nainen.

        "Mutta kun valitettavasti se vaan on niin, etta ateismikin on aika lailla vaan tuutilullaa vauvaa pelottaa meininkia."

        Hei, hyvin sanottu. Ateismikin on oikeastaan tietynlainen "jaara-lahko"...

        Ei uskota, kun ollaan PAATETTY, etta ei uskota.


      • onko se kummitus?
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        "Mutta kun valitettavasti se vaan on niin, etta ateismikin on aika lailla vaan tuutilullaa vauvaa pelottaa meininkia."

        Hei, hyvin sanottu. Ateismikin on oikeastaan tietynlainen "jaara-lahko"...

        Ei uskota, kun ollaan PAATETTY, etta ei uskota.

        "
        Ei uskota, kun ollaan PAATETTY, etta ei uskota."

        no sähän toimit samalla tavalla omassa uskossasi. On koko talo mörköö muka täynnä ja et usko mitään muita ehdotuksia mitä muuta ne voisi olla kun niitä mörköjä. Muutenkin juttus täysin utopisia. Ei pitäis trollia syöttää mutta kannattaa omaakin näkökantaa katsoa eikä vaan muita syyttää.


      • Succubus

        Kiitän pitkästä ja valaisevasta viestistäsi
        Todellakin se jokin minkä tunsin ei tehnyt minulle mitään pahaa se vain oli siinä tunsin kuinka laittoi vielä pään rinnalleni, ja tunsin kuinka nousi pois.Ihmisenä tietenkin aloin pelkäämään koska en ole tätä koskaan ennen tuntenut ja vielä kerran toistaakseni että kyseessä ei ainakaan mielestäni ollut unihalvaus PYSTYIN liikkumaan mutta en puhumaan. Olisin voinut pitää silmät auki ja katsoa näenkö ketään mutta en halunnut pelko vei voiton. Pelko myös toi liikkumattomuuteni miksi en vain noussut ja juossut karkuun. Olin liian peloissani noustakseni ja siksi aloin itkemään. En tiedä mikä tämä kokemus oli enkä tiedä koenko sitä enää. Kotona minulla on epämiellyttävä olo koko ajan.


      • orora
        onko se kummitus? kirjoitti:

        "
        Ei uskota, kun ollaan PAATETTY, etta ei uskota."

        no sähän toimit samalla tavalla omassa uskossasi. On koko talo mörköö muka täynnä ja et usko mitään muita ehdotuksia mitä muuta ne voisi olla kun niitä mörköjä. Muutenkin juttus täysin utopisia. Ei pitäis trollia syöttää mutta kannattaa omaakin näkökantaa katsoa eikä vaan muita syyttää.

        Jos nyt ruvetaan hiuksia oikein halkomaan niin eihan kukaan tata maailmaa tarkastele an sich, kaikki pohjaa ymmarryksensa aiempiin kokemuksiin ja niiden perusteella johdettuihin uskomuksiin.

        Mut sitten on semmonen liukuma kuin etta miten paljon naa uskomukset vastaa sita todellisuutta siella oman mielen ulkopuolella. (En itse asiassa usko [heh] etta maailma on ihan nain realistinen sanan filosofisessa merkityksessä mutta kuitenkin enemman realistinen kuin subjektiivinen.) Siis mielisairaaloissa on niita joilla se vastaa hyvin huonosti, kun ne ei sitten oikein siina elamassa parjaa. Ja siita sitten eteenpain kohti niita joilla se vastaa jo lahestulkoon niin hyvin kun ihmisella voi vastata. (Mika ei viela oo jarin hyvin btw..)

        Meilla oli Noita-Naisen kanssa tuossa puhe ihan vaan siita, että josko meilla horhoilla ei ihan aina osu todellisuus taysin kohdalleen niin eipa osu ateisteillakaan. Se turvallisuudentunne mika uskonnoissa saadaan suojeluksesta, pelastuksesta tai mika missakin uskonnossa nyt on punainen lanka, ateismissa se saadaan silla tavalla etta rajataan tarkasti totuuden ulkopuolelle kaikki mita ei ymmarreta.

        Hauskaa tassa on se etta ateisti ajattelee aina olevansa niin looginen. Mutta sepas on hauskaa kun loogiselle ateistille tapahtuu jotain "yliluonnollista". Sit kuullaan kylla niin epaloogisia selityksia et sille ei parjaa kunnon hihhulitkaan :D

        Ateismilla on perinteisten uskontojen kanssa se yhteinen piirre etta molemmat ruokkii dualismia, ja senpa takia se onkin todella vallitsevaa lansimaissa. Kasitys siita etta on henki ja aine tai, ateismin tapauksessa, pelkka aine.

        Mutta kuka tahansa vapaasti ajatteleva ihminen tietaa etta jako on taysin naurettava. Tietoisuutta ei olla pystytty paikantamaan fyysisella tasolla ja ateisti silti vaittamalla vaittaa etta se on aivossa. Ja mua kiinnostas kans darwinistien selitys sille miksi ihmiselle joka pelkaa kamalasti tulee ripulikakka housuun :D oliskohan mustan ja valkosen valissa sittenkin harmaata.

        Ateisti haluaa myos todisteita siita ja siita ilmiosta omilla ehdoillaan. Tieteellinen todistaminen on tehty fysiikkaan sopivaksi, eihan esimerkiksi psykologiakaan pysty todistamaan ilmioitaan joihin silti yleisesti uskotaan.

        Kaikki tama tosiaan pohjaa siihen etta ateistia pelottaa. Pelottaa kun maailmassa tapahtuu paljon asioita joita on vaikea ymmartaa ja miksei pelottaisi. Maailma meidan ihmisten maailman ulkopuolella ei tottele meidan mentaliteettia eika logiikkaa, ja sita on mahdoton ymmartaa kokonaan... Eihan edes aika ja paikka toimi niinkun pitais. Ei mikaan ihme jos ahdistaa.

        En oo perehtynyt kovin syvallisesti Noita-Naisen juttuihin tai morkoihin joten pidattaydyn nyt kommentoimasta niita. Mutta siis kaippa se pointti oli siina etta ateisteilla just tohon mekanismiin kuuluu oleellisena se etta paattamalla suljetaan kaikki uskomisen ulkopuolelle mita ei ymmarreta. Ja joskus se tarkottaa sita etta on pakko kieltaa asioita jotka tanssii ihan naaman edessa.

        Ihanne kai olis kun pystyis tarkastelemaan kaikkia asioita avoimesti niin ettei tuomitse tai sulje pois, mutta ei kuitenkaan aivan sokeasti usko. Pakkohan jotain pysyvia ajatuksia on olla ettei homma mene soosiksi, mutta etta tunnistais niidenkin rajotukset ja omat rajoituksensa :) Uskonnot ja horhoily voi olla yhta vahingollista tai viela vahingollisempaa kuin ateismi jos menee suin pain minne sattuu.


      • orora
        Succubus kirjoitti:

        Kiitän pitkästä ja valaisevasta viestistäsi
        Todellakin se jokin minkä tunsin ei tehnyt minulle mitään pahaa se vain oli siinä tunsin kuinka laittoi vielä pään rinnalleni, ja tunsin kuinka nousi pois.Ihmisenä tietenkin aloin pelkäämään koska en ole tätä koskaan ennen tuntenut ja vielä kerran toistaakseni että kyseessä ei ainakaan mielestäni ollut unihalvaus PYSTYIN liikkumaan mutta en puhumaan. Olisin voinut pitää silmät auki ja katsoa näenkö ketään mutta en halunnut pelko vei voiton. Pelko myös toi liikkumattomuuteni miksi en vain noussut ja juossut karkuun. Olin liian peloissani noustakseni ja siksi aloin itkemään. En tiedä mikä tämä kokemus oli enkä tiedä koenko sitä enää. Kotona minulla on epämiellyttävä olo koko ajan.

        Ollos hyva vaan :) Jos sulla on kotona paha olla, ja jos on paha olla senkin jalkeen kun oot oikein tehny olos mukavaksi ja psyykannu ittelles hyvan mielen ja tunnelman ja koittanu saada ajatukset pois, niin sitten on syyta olettaa etta se pyorii vielakin jossain pain ja aiheuttaa sulle niita ikavia tuntemuksia.

        Nyt kun ma kiinnitan enemman huomiota tohon et sa olisit paassy siita poiskin niin ma en ookkaan enaa ihan niin varma etta se on edes pahis. Siis ei se nyt varmaan mikaan valon kukkanenkaan ole mutta etta olisko se sittenkin vainaa... Mene ja tieda.

        Jos sa haluat kokeilla olisko se vainaa niin yks hyva keino olis koittaa jutella sille. Sano siella kampassa selvaan aaneen etta sua pelottaa kun se tulee lahelle, ja sulle tulee paha olo kun se tulee lahelle. Sano etta sa toivoisit ettei se tulis enaa silla tavalla lahelle sua, koska siita tulee sulle huono olo.

        Jos haluat vieda kokeilun pidemmalle niin voisit sanoa sille etta sa epailet sen olevan kuollut ja toivoisit etta se vois paastaa irti siita asiasta mika sita vaivaa ja lahtea menemaan. Etta sulla ei oo mitaan kaunoja sita kohtaan ja jos siita tuntuu etta on selvitettavaa niin olis parempi kun se pyytais kanssa valoa avukseen, etta ne asiat voidaan sitten selvittaa myohemmin.

        En tieda ymmartaako se tuosta kaikkea mut toi on mun mielesta kokeilemisen arvonen.

        Ja jos se on pahis niin sita ei patkaakaan kiinnosta tuleeko sulle siita paha olo vai ei, mut ma en usko etta tosta on siinakaan tapauksessa haittaa. Eli tuskin ottaa jos ei annakaan :)

        Ja sit jos toteutat noita mun neuvoja niin yrita silti samalla pysytella hyvalla paalla ja suhtautua kaikkeen silleen humoristisesti, eli yrita ettet virittas itsea mihinkaan I see dead people mielentilaan vaan ihan niinkun juttelisit vahan kajahtaneelle kaverille kahvipoydassa.


      • sikäli...
        Succubus kirjoitti:

        Kiitän pitkästä ja valaisevasta viestistäsi
        Todellakin se jokin minkä tunsin ei tehnyt minulle mitään pahaa se vain oli siinä tunsin kuinka laittoi vielä pään rinnalleni, ja tunsin kuinka nousi pois.Ihmisenä tietenkin aloin pelkäämään koska en ole tätä koskaan ennen tuntenut ja vielä kerran toistaakseni että kyseessä ei ainakaan mielestäni ollut unihalvaus PYSTYIN liikkumaan mutta en puhumaan. Olisin voinut pitää silmät auki ja katsoa näenkö ketään mutta en halunnut pelko vei voiton. Pelko myös toi liikkumattomuuteni miksi en vain noussut ja juossut karkuun. Olin liian peloissani noustakseni ja siksi aloin itkemään. En tiedä mikä tämä kokemus oli enkä tiedä koenko sitä enää. Kotona minulla on epämiellyttävä olo koko ajan.

        että isäni näki joskus aikaa sitten sinisen naisen ja hän mainitsi että ei pystynyt puhumaan...mutta ajatusten vaihto olisi onnistunut!! Tosin se oli ensimmäinen kerta kun isäni näki hengen joten hän vain toivoi että se menee pois ja niin se sitten menikin!!

        Mutta olen myös kuullut että ajatusten vaihto henkien kanssa voi olla vaarallista...he ikäänkuin pystyvät iskostamaan joitakin ajatuksia päähäsi...esim jotain pahoja tekoja jotka sinä sitten toteutat hengen vallassa!


      • Succubus
        orora kirjoitti:

        Ollos hyva vaan :) Jos sulla on kotona paha olla, ja jos on paha olla senkin jalkeen kun oot oikein tehny olos mukavaksi ja psyykannu ittelles hyvan mielen ja tunnelman ja koittanu saada ajatukset pois, niin sitten on syyta olettaa etta se pyorii vielakin jossain pain ja aiheuttaa sulle niita ikavia tuntemuksia.

        Nyt kun ma kiinnitan enemman huomiota tohon et sa olisit paassy siita poiskin niin ma en ookkaan enaa ihan niin varma etta se on edes pahis. Siis ei se nyt varmaan mikaan valon kukkanenkaan ole mutta etta olisko se sittenkin vainaa... Mene ja tieda.

        Jos sa haluat kokeilla olisko se vainaa niin yks hyva keino olis koittaa jutella sille. Sano siella kampassa selvaan aaneen etta sua pelottaa kun se tulee lahelle, ja sulle tulee paha olo kun se tulee lahelle. Sano etta sa toivoisit ettei se tulis enaa silla tavalla lahelle sua, koska siita tulee sulle huono olo.

        Jos haluat vieda kokeilun pidemmalle niin voisit sanoa sille etta sa epailet sen olevan kuollut ja toivoisit etta se vois paastaa irti siita asiasta mika sita vaivaa ja lahtea menemaan. Etta sulla ei oo mitaan kaunoja sita kohtaan ja jos siita tuntuu etta on selvitettavaa niin olis parempi kun se pyytais kanssa valoa avukseen, etta ne asiat voidaan sitten selvittaa myohemmin.

        En tieda ymmartaako se tuosta kaikkea mut toi on mun mielesta kokeilemisen arvonen.

        Ja jos se on pahis niin sita ei patkaakaan kiinnosta tuleeko sulle siita paha olo vai ei, mut ma en usko etta tosta on siinakaan tapauksessa haittaa. Eli tuskin ottaa jos ei annakaan :)

        Ja sit jos toteutat noita mun neuvoja niin yrita silti samalla pysytella hyvalla paalla ja suhtautua kaikkeen silleen humoristisesti, eli yrita ettet virittas itsea mihinkaan I see dead people mielentilaan vaan ihan niinkun juttelisit vahan kajahtaneelle kaverille kahvipoydassa.

        uskallanko alkaa hengelle juttelemaan.. pelkään että kiintyy minuun vielä lisää haha.
        Ei siinä mitään pahaa jos tämä ei halua minulle mitään pahaa voinhan asunnon toki jakaa onhan se aika iso pelkästään minulle :) mutta toivoisin kovasti että ei tulisi näitä "yöllisiä äkkihyökkäyksiä"
        Viime yönä sain nukutuksi vain 2 tuntia,koska olin liian peloissani. Pidin myös valot olohuoneessa päällä ja tven.


      • orora
        Succubus kirjoitti:

        uskallanko alkaa hengelle juttelemaan.. pelkään että kiintyy minuun vielä lisää haha.
        Ei siinä mitään pahaa jos tämä ei halua minulle mitään pahaa voinhan asunnon toki jakaa onhan se aika iso pelkästään minulle :) mutta toivoisin kovasti että ei tulisi näitä "yöllisiä äkkihyökkäyksiä"
        Viime yönä sain nukutuksi vain 2 tuntia,koska olin liian peloissani. Pidin myös valot olohuoneessa päällä ja tven.

        Voi sua :S kamalaa tommonen kun on jo niin stressaantunut ettei unikaan tule.

        Normaalisti ei kannatakaan jutella ihan totta, parempi kun ei anna mitään huomiota. Se syy miks mä ehdotin tota on se et mä oon ite päässy parista hankalasta vainajasta tolla tavalla eroon.

        Mut kun ei tosiaan tiedetä mikä se on. Harmi. Mäkään en oo niin kehittynyt että osaisin täältä käsin sanoa ees onko se miten kuollut tai miten pimee :D osaaks kukaan muu?

        Mut se tossa on positiivista että pahaa se ei kyllä sulle kaikesta päätellen halua. Ainakaan vielä mikään ei viittaa yhtään siihen suuntaan.


    • cyberanimus

      Yritän ajatella tätä nyt useammalta kantilta, sillä vaikeaahan sitä on sanoa mikä oli kyseessä, kun ei itse ole paikan päällä ollut.

      Kaikesta huolimatta, ensimmäiseksi mieleeni tulee unihalvaus tai valvepainajainen. Valvepainajaisessa on kyseessä unen osittainen livahtaminen todelliseen maailmaan eli rem-vaihe on jäänyt pikkaisen päälle herätessä, jolloin kokee todentuntuisia asioita ja reagoi niihin. Tämä ei siis estäisi sinua liikkumasta samalla tavoin kuin unihalvaus.

      Tietysti kyse voi olla myös hengestä, joka jostain syystä halusi halata sinua, eikä siinä ei ole mitään pelättävää tai pahaa. Tottakai säikyttää, jos ei-fyysisenä pidetyt "aaveet" tulevat koskettamaan mutta harvoimpa se jatkuu kauan ja joku täällä jo sanoikin, että jutuskelu kannattaa, tuntui se sitten kuinka tyhmältä tahansa.

      Kyseessä ei ehdottomasti ole demoni tai incubus, niiden tunnusmerkkeinä eivät ole hellyys tai neutralius. Jos incubus olisi ollut kyseessä, olisi se yrittänyt luonteensa mukaisesti "lähennellä" sinua seksuaalisesti. Ja näinhän tässä tapauksessa ei ollut.

      Sitten vielä tuosta pelostasi. Ymmärrän, että kokemus on varmasti ollut pelottava ja järkyttävä, mutta tuskin "mikä se sitten olikin" tarkoitti sitä sellaiseksi. Usein tälläiset tapaukset jäävät kertaluontoisiksi ja päättyvät tähän yhteen kohtaamiseen.

      Ja lopuksi, itse voinen ehkä kertoa vastaavanlaisesta tapauksesta omalta kohdaltani, kun äitini oli vähän aikaa sitten kuollut.
      " Oli yö ja nukuin puolisoni vieressä. Havahduin jostain syystä ja näin vuoteen vierellä tumman, ihmismäisen hahmon. Totesin, etten juuri sillä hetkellä halunnut mitään höpöhöpö-juttuja häiritsemään untani ja laitoin silmäni kiinni koettaakseni jatkaa uniani. (jostain syystä tämä on aika mainio kummitusten karkoittaja =)) Kuitenkin tämä ei ollutkaan niin helposti jätettävissä huomioimatta, sillä järkytyksekseni tajusin, että se "joku" olikin tullut taakseni makaamaan ja laittoi kätensä ympärilleni. Jännityin tietysti ja ajattelin, että mitäs tässä nyt keksisi, kun en halunnut herättää puolisoakaan tämmöisen takia. Aikani siinä sitten kuulostelin, että milläs asialla se "joku" oikein on, jolloin tämä "joku" siirsi kätensä käsieni päälle kuin tietäen etten tunnistanut "sitä".
      (tässä välissä mainittakoon, että olin äitini kanssa leikkinyt pienenä "etsi toisen sähkökenttä"-leikkiä eli aurantuntemista ja äidilläni olivat hyvin erikoiset "energiapyörteet" kämmenissään, jotka olisin tunnistanut silmät kiinnikin)
      Tunnistin tuon "jonkun" "käsien" energiapyörteistä äitini ja tajusin viimein, että hän oli tullut hyvästelemään minut. Olin samaan aikaan kovin surullinen hyvästeistä että iloinen hänen puolestaan ja nukahdin tuohon syleilyyn. Tämän jälkeen äitini "haamu" ei ole vieraillut luonani.

      Joskus pelko estää näkemästä mikä on todellinen syy koetulle asialle. Jos sen pelon antaa vielä hallita itseään, koko kokemuksen hienous ja ainutkertaisuus voi jäädä tajuamatta. Henkilökohtaisesti otan milloin tahansa vastaan mieluummin halauksen (oli se sitten unihahmolta, hengeltä tai elävältä ihmiseltä) kuin uhkaavaa tai väkivaltaista kohtelua. Joskus vain tapahtuvia asioita ei voi selittää joten miksi ottaa turhaa stressiä niistä?

      • Noita-Nainen.

        Kiitos kun kerroit tuon kokemuksen. Taas yksi osoitus siita, etta henkimaailmassakin olemme erittain "sahkoisia" - olemme ilmeisesti jonkinlaista sahkoenergiaa "vangittuna" ihmiskehoon taalla maan paalla.

        Osa ihmisista on "sahkoisempia", eli ns. herkempia naille ilmioille.

        Itse olen kuin "kaveleva sahkoankerias".


      • Succubus

        viesti sinulta kiitos siitä. Olen lukenut että henkiä ei saisi pelätä mutta onhan se hankalaa kun ensimmäistä kertaa tuollaista kokee :)
        Tiedän että kokemukseni täyttää sanotaanko 50% unihalvauksen merkeistä,mutta tiedän itse että pystyin liikkumaan en vain uskaltanut,ja kuten sanoin poikaystävälläni oli mahtava mustelma kädessä aamulla. Mitä enemmän ihmettelen on miksi poikaystäväni ei herännyt vaikka pamauttelin häntä käteen nyrkillä koko ajan,mutta kokemuksen jälkeen hän heräsi kuin olisi saanut vettä niskaansa?
        En usko että kyseessä on kuitenkaan henki jonka tuntisin esim isäni, koska isäni on kuollut jo 7 vuotta sitten kun olin teini-ikäinen,joten hassulta tämä tuntuisi.
        Minun täytyy katsoa miten asiat luistavat tästä eteenpäin ja toivoa että saisin viettää rauhallisen joulun :)


      • orora

        :) Siinäpäs tuli monta mielenkiintoista kohtaa joissa oon samaa mieltä. Osaisinpa tunnistaa itsekin ees jonkun ihmisen noin tarkasti kun itse tunnistit äitis.

        Mut tosta vikasta lauseesta... Siis totta, halaus aina mieluummin kun aggressio. Mut siinä on semmonen juttu että kaikkien olentojen läheisyys ei vaan tunnu hyvältä. Siis sillonkaan kun ne on vaan pyörimässä siinä eikä tekemässä mitään ilkeämielistä, ja siis silloinkaan jos saa ensin nitistettyä pelkonsa pois tieltä hämäämästä. Se energia on vaan jotenkin sellasta...

        Että siis samaa mieltä oon siitä että pahemminkin asiat vois olla, mutta kyllä mun mielestä on vaikea olla stressaamatta jos messissä hengaa joku jonka läsnäolosta tulee paha olla.

        Pelosta tietenkin kannattaa pyrkiä aina eroon. Ihminen vaan kun tuppaa oleen ihminen, se vaatii kamalasti totuttelua.


      • assd
        orora kirjoitti:

        :) Siinäpäs tuli monta mielenkiintoista kohtaa joissa oon samaa mieltä. Osaisinpa tunnistaa itsekin ees jonkun ihmisen noin tarkasti kun itse tunnistit äitis.

        Mut tosta vikasta lauseesta... Siis totta, halaus aina mieluummin kun aggressio. Mut siinä on semmonen juttu että kaikkien olentojen läheisyys ei vaan tunnu hyvältä. Siis sillonkaan kun ne on vaan pyörimässä siinä eikä tekemässä mitään ilkeämielistä, ja siis silloinkaan jos saa ensin nitistettyä pelkonsa pois tieltä hämäämästä. Se energia on vaan jotenkin sellasta...

        Että siis samaa mieltä oon siitä että pahemminkin asiat vois olla, mutta kyllä mun mielestä on vaikea olla stressaamatta jos messissä hengaa joku jonka läsnäolosta tulee paha olla.

        Pelosta tietenkin kannattaa pyrkiä aina eroon. Ihminen vaan kun tuppaa oleen ihminen, se vaatii kamalasti totuttelua.

        näit vaan unta ja hakkasit poikaystävääs unissas PÄSSI


      • Succubus
        assd kirjoitti:

        näit vaan unta ja hakkasit poikaystävääs unissas PÄSSI

        Juuh.. varmasti.. olen väkivaltainen ihminen.. Miksi oikeasti kaikki skeptikot tulevat tänne pilailemaan. en ymmärrä.
        Noh on mennyt aikaa tuosta kokemuksestani.. vieläkään kotona ei ole mukava tunnelma,mutta elettävä voisin sanoa. Ei ole yöllisiä tapahtumia ollut,mutta lasi putosi lattialle keskeltä olohuoneen pöytää. En tiedä onko tuolle looginen selitys vai mitä mutta kyllä niskavillat pystyyn nousivat,varsinkin kun tuon tapahtuman itse näin kun vieressä istuin. Otti ja pomppasi lattialle :) Mutta toivotan kaikille auttaneille hyvät joulun odotukset ja syökää napanne täyteen kinkkua :)


      • kostaa ja panee
        Succubus kirjoitti:

        Juuh.. varmasti.. olen väkivaltainen ihminen.. Miksi oikeasti kaikki skeptikot tulevat tänne pilailemaan. en ymmärrä.
        Noh on mennyt aikaa tuosta kokemuksestani.. vieläkään kotona ei ole mukava tunnelma,mutta elettävä voisin sanoa. Ei ole yöllisiä tapahtumia ollut,mutta lasi putosi lattialle keskeltä olohuoneen pöytää. En tiedä onko tuolle looginen selitys vai mitä mutta kyllä niskavillat pystyyn nousivat,varsinkin kun tuon tapahtuman itse näin kun vieressä istuin. Otti ja pomppasi lattialle :) Mutta toivotan kaikille auttaneille hyvät joulun odotukset ja syökää napanne täyteen kinkkua :)

        "syökää napanne täyteen kinkkua :)"

        miten sä uskallatkaan? eikös se possun henki voi tulla kostamaan ja vetää pebaan succubuksen kanssa... hurja oot jos uskallat. Vielä pahempi jos vetää napaan!


    • unia tutkinut

      Tuo vaikuttaa lähinnä unihalvaukselta. Minäkin kerran heräsin tunteeseen, että joku kuristaisi minua enkä pystynyt liikkumaan. Hetken päästä tunne kaikkosi ja pystyin taas liikkumaan.

      Tätä kutsutaan unihalvaukseksi.

    • SEXEXPERT M-MAYBEE

      joopa jooo..............SUCCUBUKSET JA INCUBUKSET EIKU VAA NUSSIIXD

    • lkl

      he ovat entiteettejä, jotka saavat suurta nautintoa ahdistelemalla naisia, silloin kun naiset nukkuvat. Incubit usein ilmoittaa itsestään silleen että naiset näkevät hyvin eroottisia ja ''märkiä'' unia yöllä. he voivat rakastua heidän ihmisuhreihinsa ja heistä voi tulla liian suojelevia ja mustasukkaisia. henkinä incubit ovat erittäin aistillisia, sensuelleja, rakastavia ja suojaavat heidän ihmisuhriaan.

      incubin kosketuksen voi tuntea myös hyvin selvästi..

      incubi ei ole positiivinen entiteetti vaan siitä väliltä. on valkoinen, harmaa ja musta.
      musta on aika usein demoni.

    • Noita-Nainen.

      Tanaan tuli taas demonin sita sinne.

    • tri Zychero

      Incubus on feministinaisen keksimä seksuaalinen fantasia, kun Homo sapiens -lajin uros ei heistä ole tarpeeksi hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe