Tepon pikkujoulun menu!

teppo.moi

Stadin kundilla alkoi juuri kaksipäiväinen pikkujoulu et sillei hei! Tepon pikkujoulupöydässä tarjotaan Tepon arvolle sopivia jouluruokia et sillei hei! Tämän jälkeen Teppo ei aio syödä jouluruokaa ennen joulua, koska muuten se kärsii inflaation et sillei hei!

Tepolla on:

- Hyvää ja melkorasvaista joulukinkkua Cittarin lihatiskiltä. Teppo ei viitsinyt paistaa kinkkua, koska vieraita ei ole tulossa kovin paljoa

- Porkkana-, lanttu- ja perunalaatikoita, jotka Teppo maustaa ja höystää itse kermalla ja ehkä voinokareella et sillei hei!

- rosollia irtotiskiltä

- savulohta (kylmä- ja lämmin-)

- mätiä ja smetanaa

- sinappia

- kananmunanpuolikkaita, joiden päällä majoneesia, rapua ja tilliä

- Italian salaattia

- itsetehtyä metsäsienisalaattia

- riimiporoa poronvasan sisäfileestä

- joululimppua


Juomana:

- Manteliglögiä ja Valion Hehkuglögiä, joka terästetään

- erilaisia jouluoluita ja Koffin kolmosta

- vahvaa Monopol-vaniljalikööriä

- Stroh-rommia, josta Teppo tekee toteja


Illan tuoksuna jouluruokien ja juomien lisäksi hyasintteja et sillei hei! Joulu voi siis alkaa! Illan ohjelmassa myös Jokeri-HIFK -pelin katselua et sillei hei! HIFK vie sen!


Kuinka moni haluaisi tulla Stadin kundi pikkujouluun tänään et sillei hei!?

17

1639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taustamusiikkina hiljaisella rauhallisia klassisia joululauluja et sillei hei!

    • vanha kokki

      Onko ihan viljasian kinkkua? Se se vasta onkin maukasta ja päälle makeaa sinappia.

      • Teppo, moi

        Kysyin itse itseltäni


    • pikkujoulujuhla

      Kyllä haluaisin tulla sinun pikkujoulujuhliisi. Asun vain toisella puolella suomea että eipäs se taida onnistua. Mahtavat tarjoilut kyllä järjestät. Minä olen ollu monissa pikkujouluissa, mutta noin hyviä ja monipuolisia tarjoiluja ei ole ollut missään. Sieltä Hesasta saa kaikkia herkkuja pöytään helposti jos vain on rahaa ostaa.
      Toivottelen oikein mukavaa pikkujouluiltaa!

      • Kiitos! Jos ajatellaan perinteistä joulupöytää, tuostahan puuttuu vielä ainakin maksapatéé, erilaiset sillit, vasikkahyytelö yms. et sillei hei! Teppo kokosi pöytäänsä sellaisia ruokia, joista itse pitää.

        Jälkiruokana on juomien lisäksi Tepon itse tekemää kermaista luumurahkaa. Melko raskas ateria siis luvassa, mutta toivottavasti jaksaa vielä edetä Stadin yöhön.


      • jos pääsisi
        teppo.moi kirjoitti:

        Kiitos! Jos ajatellaan perinteistä joulupöytää, tuostahan puuttuu vielä ainakin maksapatéé, erilaiset sillit, vasikkahyytelö yms. et sillei hei! Teppo kokosi pöytäänsä sellaisia ruokia, joista itse pitää.

        Jälkiruokana on juomien lisäksi Tepon itse tekemää kermaista luumurahkaa. Melko raskas ateria siis luvassa, mutta toivottavasti jaksaa vielä edetä Stadin yöhön.

        Mutta kolmen tunnin matka autolla ei oikeen innosta. Muuten tulisin mielelläni, hyvät tarjoiut ja kaikkea! :)


      • Teppo, moi

        tämän


      • Teppo, moi

        tämän kirjoitin itse


    • hae apua

      Mieti nyt. Kirjoittelet itsesi kanssa palstalla erilaisia viestejä. Hae nyt hyvä ihminen apua jostain. Saat varmasti keskustelukumppaneita myös S24 mielenterveysosiosta tarvittaessa.

      Menu oli ihan jees, paitsi liikaa viinaa. Hyasintit aiheuttavat useimmille, kuten myös minulle allergisia reaktioita. Ja mitä helskutin tekemistä lätkämatsilla on pikkujoulujen kanssa??? Toiv. teillä oli kliffaa. Kysyn kuitenkin tässä joutessani, että missä oli ne innovatiivisen stadilaisen viinit?

      • Sinulle tuntuu olevan hankala käsittää, että tämä palsta toimii interaktioperiaatteella eli täällä on todella mahdollisuus vastata toisen viesteihin et sillei hei! Ilmeisesti omiin viesteihisi ei ole tullut vastauksia, koska olet kaikinpuolin tyypillinen demari et sillei hei!

        Tepolla on Teppo-rotuun kuuluvia yksilöitä ystävinä ja heillä ei todellakaan ole mitään helvetin allergioita et sillei hei!

        Viinaa oli oikein mukavasti ja myös niitä viinejä.


    • Jippijaijei!

      No, mites pikkujoulut meni? Menu kuulosti ainakin paperilla erittäin hyvältä vaikken itse aivan kaikista noista ruoista niin välitäkään...

      • Menu oli vielä loistavampi Stadin kundin isossa pöydässä et sillei hei! Tuosta tosin puuttui piimäjuusto/kotijuusto et sillei hei!


      • Teppo, moi
        teppo.moi kirjoitti:

        Menu oli vielä loistavampi Stadin kundin isossa pöydässä et sillei hei! Tuosta tosin puuttui piimäjuusto/kotijuusto et sillei hei!

        mainita sen ison joulupöydän mitat. Koska Tepon yksiö on kaikkineen melkein kahdeksantoista neliömetriä, on pöytä todella iso sillä sen mitat ovat leveys 50 sm. ja pituus 65 sm. Siihen stadin veijari mahduttaa hienosti kaiken joulumuonansa, maksalaatikkoa myöten, sillä Teppo on stadin paras innovaattori.
        Tuon pöydän ympärille mahtuu Teppo ja Tepon iso ego aivan keveästi, sillä Teppohan ulkoisesti muistuttaa etäisesti kuivan kesän oravaa, jolla on lippa vinossa ja muoviset aurinkolasit silmillään, et sillei hei!


      • don dille
        Teppo, moi kirjoitti:

        mainita sen ison joulupöydän mitat. Koska Tepon yksiö on kaikkineen melkein kahdeksantoista neliömetriä, on pöytä todella iso sillä sen mitat ovat leveys 50 sm. ja pituus 65 sm. Siihen stadin veijari mahduttaa hienosti kaiken joulumuonansa, maksalaatikkoa myöten, sillä Teppo on stadin paras innovaattori.
        Tuon pöydän ympärille mahtuu Teppo ja Tepon iso ego aivan keveästi, sillä Teppohan ulkoisesti muistuttaa etäisesti kuivan kesän oravaa, jolla on lippa vinossa ja muoviset aurinkolasit silmillään, et sillei hei!

        Oikein mahtavat kekkerit oli!! Homman kruunasi se kun kukin vuorollaan tuikkasi stadin nuorta homo kokkia tummelin liukastamaan peppureikään. Siinä se Teppo vaan ruokapöydällä perse pystyssä ja omena suussa odotti seuraavaa onnekasta......


    • minä ja ei kukaan muu

      Meidän "pikkujouluissa" jos sellaisia yleensä on varaa pitää niin tarjotaan vaan kalapuikkoja makarooneilla sekä hyäsintteja katseluksi!

      • Stadin Teppo

        Pikkujoulukausi on kohta ovella et sillei hei. Kiteetä lapulle


    • 31013

      Ottakaa vielä tänäpäivänäkin mallia stadin nuoren hinttarin joulumenusta. Kaikki valmina kaupasta ja viinaa perään ja sit voikin valehdella olevansa taas oikein superkokki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe