Mökin myyjiä?

Piilopaikkaa

Mistä tavoittaa erämökin myyjiä inarista?

11

2116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy
    • Osta muualta

      Ei Inarista nykyisin kannata kenenkään mökkiä ostaa!
      Itsekin meinasimme, mutta kun katsottiin kunnan tulevaisuudensuunnitelmia, luovuimme aikeesta ja kattelemme tontteja muualta Lapista.
      Kunta haluaa elää viimeisten metsiensä tuhoamisella ja erämaateiden rakentamisella. Matkailijat ja mökkiläiset koetaan siellä vaan (metsä)rauhan häiritsijöinä! En tosiaankaan halua vapaaehtoisesti metsäraiskioiden ja hullujen tiehankkeiden naapuriksi ja vieläpä näitä kiinteistöveroillani tukemaan!

      • vihreitä

        Kyllä sieltä löytyy tosi hienoja mökki paikkoja ja rauhallista luontoa , vaikka jokku häiriköt yrittävät mustata kunnan mainetta näissä kirjoituksissa, mökki puita kyllä löytyy ja rantaa johon rakentaa


      • Metsässä asun
        vihreitä kirjoitti:

        Kyllä sieltä löytyy tosi hienoja mökki paikkoja ja rauhallista luontoa , vaikka jokku häiriköt yrittävät mustata kunnan mainetta näissä kirjoituksissa, mökki puita kyllä löytyy ja rantaa johon rakentaa

        Täällähän ei muuta olekkaan kuin metsää. Paitsi porotilallisilla, jotka ovat panneet kaiken sileäksi.


      • hupsista huijakkaa

        On se kyllä kumma tuo juttu että mettät raiskataan ja muuta ihmeellistä touhutaan. Inari on kuitenki aika laaja, 5% suomen pinta-alasta eli n. 18000 km2.
        jos siellä ei nyt voi yhtä tiet tehä tai muutamaa pölökkyä kaataa , niin mitä se pitäs ihiminen henkensä pitimiseksi tehä, kerätäkö sieniä ja marjoja. kyllä niitäki kerätään joskus on vain vaikia ko on metri lunta. revippä siitä huumoria.


    • väliä

      missäpäin Inaria?Onhan nuita ilimotuksia,aina sillointällöin,kauppojen ilmtauluilla ja lehdissäkin

      • piilopaikkaa

        Kunhan on itseä miellyttävä paikka. Mielellään omaa rantaa eikä mökkejä aivan vieressä, helppo kulku olis plussaa muttei välttämätön, vene ja kelkka on keksitty. Olen käynyt kaikki netissä olevat ilmoitukset läpi, muutama paikka niistä kiinnostaa, kesällä olis tarkoitus lähteä katsomaan paikan päälle. Noita paikallisia ilmoituksia en pääse millään lukemaan täältä eteläsuomesta.


      • tilata
        piilopaikkaa kirjoitti:

        Kunhan on itseä miellyttävä paikka. Mielellään omaa rantaa eikä mökkejä aivan vieressä, helppo kulku olis plussaa muttei välttämätön, vene ja kelkka on keksitty. Olen käynyt kaikki netissä olevat ilmoitukset läpi, muutama paikka niistä kiinnostaa, kesällä olis tarkoitus lähteä katsomaan paikan päälle. Noita paikallisia ilmoituksia en pääse millään lukemaan täältä eteläsuomesta.

        Inarilainen-lehden voi tilata;www.inarilainen.fi,jos oikein kiinnostaa :) On siinä joskus niitä myynti-ilmoituksia


      • rauhaako meinaat!
        piilopaikkaa kirjoitti:

        Kunhan on itseä miellyttävä paikka. Mielellään omaa rantaa eikä mökkejä aivan vieressä, helppo kulku olis plussaa muttei välttämätön, vene ja kelkka on keksitty. Olen käynyt kaikki netissä olevat ilmoitukset läpi, muutama paikka niistä kiinnostaa, kesällä olis tarkoitus lähteä katsomaan paikan päälle. Noita paikallisia ilmoituksia en pääse millään lukemaan täältä eteläsuomesta.

        Miten olis Enontekiön kunnasta? puurajan (mänty,kuusi,,)yläpuolelta? ei olis pelkoa "hakkuumiehistä" komeat tunturimaisemat ja kalaisat järvet! Kannattaa kysellä täältäpäin! Muutama mökki täälä on jo eteläsuomalaisilla, eivätkä ole katuneet tännetuloa yhtään!


      • piilopaikkaa
        rauhaako meinaat! kirjoitti:

        Miten olis Enontekiön kunnasta? puurajan (mänty,kuusi,,)yläpuolelta? ei olis pelkoa "hakkuumiehistä" komeat tunturimaisemat ja kalaisat järvet! Kannattaa kysellä täältäpäin! Muutama mökki täälä on jo eteläsuomalaisilla, eivätkä ole katuneet tännetuloa yhtään!

        Kyllä enontekiö kiinnostaa myös, olen käynyt läpi sen suunnan myynti-ilmoituksia, muutama kiinnostava on joka täytyy käydä kesällä katsomassa. Mistä sieltä vois kysellä, onko paikallisella pankilla myynnissä? Enontekiön plussana on lyhyt matka ruotsiin ja norjaan.


    • Nellimvuono

      Soita 0407739142 nin löytyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe