JL Autopalvelu rovaniemellä

audis4

JL autopalvelussa todella hyvä palvelu ja halvat hinnat ja asentajat jotka osaa..

viekää siis sinne jos haluatte asiallista palvelua

52

4326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mercedes lohkolämmitin

      Ajanvaraus sujui nopeasti ja sain mersun takaisin jo samana päivänä.Hyvä palvelu ja edulliset hinnat.

    • rellumies

      teetin jakopään remontin ko. liikkeessä. remontti valmistui nopeasti niinkuin oli sovittu.
      hinta oli edullinen noin 1/3 merkkiliikeen hinnasta takuu sama kuin merkkiliikkeessä

      suosittelen kaikille lämpimästi!

    • volvo 940 diesel

      täytyykin kysyä sieltä jakoremmin vaihtoa, kun olen sinnepäin menossa ensi kesänä. olen itse tuusulan jokelasta, ja täälläpäin korjaamotoiminta on kuulemma korkeemman kädessä. meinaan sen remontin onnistuminen...

    • 2000-luvun autolla ajaja...

      Minulla paloi autossa mittaristossa keltainen ylimääräinen valo ja vein kyseiseen liikkeeseen tutkittavaksi koska olin kuullut että siellä osataan uudet autotkin kun on nykyaikaiset laitteet. Ja vika selvis vaivattomasti ja helposti!

      • ylläolevat

        viestit näyttävät tulleen samalta kirjoittajalta. Eikös sinulla ole töitä kun pitää täällä epätoivoisesti rumpua lyödä?


      • töissäoleva
        ylläolevat kirjoitti:

        viestit näyttävät tulleen samalta kirjoittajalta. Eikös sinulla ole töitä kun pitää täällä epätoivoisesti rumpua lyödä?

        Ilmeisesti työtön kun ei ole muuta tekemistä kun ylistää JL-Autopalveluja tekaistuilla viesteillä. Saa ehkä siitä JL-Autopalveluilta korvauksen pimeästi. Pitäisi "käräyttää" jos työkkäri tutkisi asiaa.


      • Audi3nainen
        ylläolevat kirjoitti:

        viestit näyttävät tulleen samalta kirjoittajalta. Eikös sinulla ole töitä kun pitää täällä epätoivoisesti rumpua lyödä?

        Älkää arvostelko. JL-autopalvelut huippuammattitaitoiset asentajat ja hyvä palvelu. Halvat hinnat. Minulle tekivät Audiin täydellisen moottoriremontin ja aikataulu piti paikkaansa. Auto oli pesty ja vahattu ja sisätilatkin oli pesty. Huippuhalpa ei maksanut kun 95 € ja sain vielä Kodin terraan 60 € lahjakortin kaupanpääliseksi ja täytekakkukahvit tarjottiin kun autoni kävin hakemassa.


      • ninvarmaan

        NO JO ON HALPA!!!! Koneremontti pesu 95€???Kaupanpäälle lahjakortti,tekivät konerempan varmaan sillä välin poikkesit kahvilla? Kirjottele uudestaan kun heräät,,,,,


      • audi3nainen
        ninvarmaan kirjoitti:

        NO JO ON HALPA!!!! Koneremontti pesu 95€???Kaupanpäälle lahjakortti,tekivät konerempan varmaan sillä välin poikkesit kahvilla? Kirjottele uudestaan kun heräät,,,,,

        No älä nyt ala heti epäilemään.


      • ääliökorjaamo

        Katsoin nämä ensimmäiset kehukommentit. Aloitettu 5.1.2008 klo:14:40 seuraavat kehut 5.1.2008 Klo:14:53, 15:51, 19:35 ja 6.1 klo:17:39 ja siihen loppuneet. Hölmöä porukkaa ja asiakkaiden aliarviointia JL:ltä kun luulevat tuon kehukirjoittelunsa menevän läpi. Loput ovat sitten negatiivisiä, kun joku "käräytti" heidät. Nuo kaksi kehua ovat sitten selvästi hienoa vittuilua jopa niin hienoa, että nimimerkki "niinvarmaan" ei sitä älynnyt.


      • kenia

        Kuulepas kataiju, kun olet nyt kehunut omaisuutesi, suuren eläkkeesi, maailmanmatkailusi, laatuaikasi kesmökillä ja muut erinomaiset ominaisuutesi, voisit siirtyä keskustelemaan senssipalstoille. Sieltä löytäisit varmasti vertaistasi naisseuraa. Olisihan se paljon mukavampaa viettää sitä eläkeaikaa viehättävän naisen kanssa, kun vaihtoehtona on tänne nettiin autokorjaamoista kirjoittelu. Uskoisin sinun olevan vielä vitaalisessa kunnossa. Luin näitä kirjoituksia autokorjaamoista. Kymmenessä kirjoituksessa yhdeksässä haukuttiin eri korjaamoita. Tämä on ystävän neuvo. Älä ota tätä herjaavana kirjoituksena.


      • ääliökorjaamo
        kenia kirjoitti:

        Kuulepas kataiju, kun olet nyt kehunut omaisuutesi, suuren eläkkeesi, maailmanmatkailusi, laatuaikasi kesmökillä ja muut erinomaiset ominaisuutesi, voisit siirtyä keskustelemaan senssipalstoille. Sieltä löytäisit varmasti vertaistasi naisseuraa. Olisihan se paljon mukavampaa viettää sitä eläkeaikaa viehättävän naisen kanssa, kun vaihtoehtona on tänne nettiin autokorjaamoista kirjoittelu. Uskoisin sinun olevan vielä vitaalisessa kunnossa. Luin näitä kirjoituksia autokorjaamoista. Kymmenessä kirjoituksessa yhdeksässä haukuttiin eri korjaamoita. Tämä on ystävän neuvo. Älä ota tätä herjaavana kirjoituksena.

        JL-Autopalvelut reakoi heti minun kommenttiini.


      • ääliökorjaamo
        ääliökorjaamo kirjoitti:

        JL-Autopalvelut reakoi heti minun kommenttiini.

        Jatkan vielä. ihmiset reagoivat negatiiviseen kokemukseen. Korjaamoita haukkuvia kirjoitusketjuja on paljon. Eikä positiivisia kokemuksia kerrota Suomi24 palstoilla. Niistä yleensä kerrotaan lehtien lukijan palstalla, joihin kirjoitetaan omalla nimellä. Mutta tämä JL-Autopalvelut on ainoa joka itse on hämäysmielessä aloittanut kehukirjoittelun, kunnes"kärähti". Kehut loppuivat siihen. Jos löydät vastaavan, niin laita linkki siihen. Älä kuitenkaan hämäysmielessä laita kokonaan uutta kirjoitteluketjua, se paljastuu ajankohdasta.


      • tosiautoilija

        jl-autopalvelu on tosi surkee 3 kertaa viety huoltoon mikään ei menny niin kuinpiti ja siellä asennettiin uus lokilämmitin niin vuosi vettä ja jl ei suostunu korjaan mokaa , EN SUOSITTELE KELLEKKÄÄN


    • Paljon ajava

      Ajan paljon vuodessa ja öljyt pitää vaihtaa monta kertaa vuodessa. Niin siellä edullinen öljynvaihto!

      • kaikkea sitä kuulee

        Tutulla muutama talvi sitten oli autosta jäätyny rengas ettei liikkunu kun kovat pakkaset oli.. no tuntee kyseisen liikkeen omistajan ja ajoi sinne että kattois mikä siinä olis... no oli otettu rengas irti ja katellu vähän aikaa.. hakenu taka huoneesta sankollisen kuumaa vettä ja heittäny jarrupalan päälle.. ja oli alkanu pelittää.. mutta sankollisesta vettä periny 15 e! hei haloo milloin vesi alkanu maksamaan ja sankollisesta vielä??? noussukko kusipäähän vai menee firmalla sitte niin hyvin että pitää periä jo vedestä...


      • Meseen

        Minulla Meseen vaihtovat öljyt todella edulllisesti. Huippuöljy 7 l (maksaa muualla pelkkä öljy 85 €). JL:llä öljyn vaihto ja suodatin 14 €.


    • Varoitus!!

      Kyseinen "firma" kusetti minua alumiinivanne kaupassa, myivät netissä vanteita joissa ilmoittivat pulttijaoksi 5x100, kun menin asennuttamaan liikeeseen vanteita alle, ei ollut jako sinnepäinkään, jotain 5x114,3. Minulle aiheutui tästä 80 € kulut ja vanteiden rahdista 35 € kulut, Kyseinen yritys ei ottanut asiasta minkäänlaista vastuuta,pesivät täysin kätensä,vaikka vika täysin heissä,myivät tavaraa joka ei täsmännyt ilmoituksen tietoja.Varoituksen sana siis kaikille jotka aikovat kyseisen liikkeen kanssa olla tekemisissä.Saattaapi olla ettei ole ainut kerta missä kusettavat.

      • Minuakin kusettivat laturin vaihdossa. Ostin laturin Fixus varaosaliikkeestä ja samoissa tiloissa oli myöskin samaan ketjuun kuuluva JL-Autopalvelut. Varaosaliikkeen myyjä kävi varaamassa ajan laturin vaihtoon seuraavalle päivälle. Seuraavana päivänä autoni "hyytyi" kadulle ja hinausauto kävi viemässä autoni ko. korjaamolle ja jätti auton avaimet työn vastaanottoon. Korjaamolta soitettiin kun vaihtotyö oli valmis. Meinasin "pudota" penkiltä kun kuulin vaihtotyön hinnan 294 €. Ihmettelin laskun suuruutta. Jälkikäteen kilpailutin vaihdon Autojerry palvelussa. Hinnat halvin 67,20 € Wetteri (merkkikorjaamo)78 € ja kaksi muuta noin 100 €. Reklamoin vaihdon hintaa. Kerroin kilpailutuksen tulokset heille. Mihinkään hyvitykseen ei suostuttu, Janne Lilja totesi: Meidän korjaamoa ei voi verrata nyrkkipajoihin. Kuluttaja-asiamies yritti sovitella asiaa. Sama lopputulos, ei hyvityksiä. Valitin laskusta kuluttajariitalautakuntaan, meni noin 2 kuukautta,asian käsittely oli vielä kesken. Käsittelyaika on noin 8 - 10 kuukautta. Janne Lilja oli ilmoittanut kuluttajalautakuntaan että korjaamo hyvittää laskusta 216 €, mikä oli minun hyvitysvaatimukseni. Olen kertonut ko. laskusta Suomi24 keskustelupalstoilla. Satoja kommentteja on tullut, minua kohtaan on tullut vihamielisiä,halventavia ja hyvin henkilökohtaisia kommentteja. Kommentoijat ovat ottaneet laskun käsittelyn erittäin henkilökohtaisesti, lasku on kommentoijille erittäin henkilökohtainen asia. Niissä on mm. vedottu siihen, että olen vittumainen mies ja on oikein, kun korjaamo tiesi asiakkaan olevan vittumainen, niin teki tahallaan ylisuuren lasku, että en tule ko. liikkeeseen toista kertaa. Se väite ei pidä paikkaansa. Kertaakaan aikaisemmin en ole etes tiennyt kyseisen korjaamon olevan olemassa. En tuntenut ketään korjaamon henkilökunnasta, tapasin heidät ensimmäisen kerran kun menin hakemaan autoani korjaamolta. En ollut tavannut heitä etes työtä tilatessa, työn tilasi varaosamyyjä minun puolestani. Koskaan aikaisemmin minun ei ole tarvinnut riidellä korjaamolaskusta minkään korjaamon kanssa. Johtopäätökseni on, että JL-Autopalvelut ei ole pelkästään sutki liike, se on myöskin hyvin ovela, he kirjoittelevat minua herjaavia kommentteja eri nimimerkeillä viedäkseen lukijan huomion laskusta muualle.


      • seita-

        Lopeta jo.


    • jakopää

      Erittäin huono palvelu. Hinta nousi kohtuuttomasti sovitusta.

      • hesalainen1

        Mina olen kuullut hyviä kokemuksia. Soitin ko. liikkeeseen ja kysyin vuosihuoltoa: Tarjoushinta 78,50 €. Olen pääkaupunkiseudulta, mutta korjaamo maksaa auton kuljetuksen yöjunalla Roihin ja takaisin ja minun junaliput, lisäksi maksavat lounaan paikallisessa ravintolassa. Suosittelen lämpimästi.


      • Tampereeltalapsetmukana
        hesalainen1 kirjoitti:

        Mina olen kuullut hyviä kokemuksia. Soitin ko. liikkeeseen ja kysyin vuosihuoltoa: Tarjoushinta 78,50 €. Olen pääkaupunkiseudulta, mutta korjaamo maksaa auton kuljetuksen yöjunalla Roihin ja takaisin ja minun junaliput, lisäksi maksavat lounaan paikallisessa ravintolassa. Suosittelen lämpimästi.

        Minäkin soitin Tampereelta. Minulla hyvät kokemukset. Vuosihuolto samanhintainen. Minulle maksoivat koko perheelle matkat ja yöpymiset hotellissa. Lisäksi oli sovittu yksityistapaaminen Joulupukin kanssa, lapset olivat innoissaan. Ilmainen Lapinmatka yöpymisineen.


      • pöyristynyt
        Tampereeltalapsetmukana kirjoitti:

        Minäkin soitin Tampereelta. Minulla hyvät kokemukset. Vuosihuolto samanhintainen. Minulle maksoivat koko perheelle matkat ja yöpymiset hotellissa. Lisäksi oli sovittu yksityistapaaminen Joulupukin kanssa, lapset olivat innoissaan. Ilmainen Lapinmatka yöpymisineen.

        Janne Liljalla ja Joupukilla paljon yhteistyötä. Suosittelen käymään Lapin matkalla, hyvä palvelu.


    • vedätystä

      JL:n tarjous irroitettavasta vetokoukusta: 1500 euroa.

      Toinen liike toisessa kaupungissa: 650 euroa.

      Taidan ajaa siihen toiseen kaupunkiin, vaikka tulee päivän reissu. Että näin.

      • Fordfocus1.6

        Vetokoukku. Katsokaa sellainen firma kuin koukkupaja. Minun autooni kiinteä vetokoukku 450 €, irroitettava 620 €. Valitsin kiinteän, laadukas tuote ja hyvin asennettu. Valtakunnallinen iso toimija, erikoistuneet vetokoukkuihin ja pakoputkistoihin. Tarjouksen saa samana päivänä jos aamusta pyytää tarjouksen. Tarjouksen voi tehdä heidän nettisivuillaan. JL:n tarjous kuvaa hyvin heidän laskutuspolitiikkaansa, erityisesti silloin jos hintaa ei ole työtä tilatessa sovittu. Hinta on silloin moninkertainen muihin korjaamoihin verrattuna. Hyvä esimerkki on Laturin vaihto, linkki sinne näissä kommenteissa. JL-Autopalvelut 294 €. Käypä hinta ko. vaihdosta 60 - 80 €.


    • mirjami2

      Noo, mulla on kyllä ihan erilaisia kokemuksia. Ihan pask...firma. Munasivat joka lailla asiat, maksoin turhasta ja lopulta jouduin vaihtamaan koko auton. Ihan tunareita ne on, täytyy sanoa. Ei pitäisi asiantuntijana esiintyä, kun ei osaa hommiaan... Surkeaa...

    • ccm

      Täysin puoskareita koko sakki!!!!!!!!!!

    • jlpaskapalvelu

      Todella surkeaa osaamista ja palvelua !!! Tunaroivat koko homman totaalisesti, maksattivat turhasta ja loppupeleissä viikkojen odottelun jälkeen sain saman resun takaisin. Son näköjään joissaki paikoissa vaikiampi homma tilata oikea osa ja laittaa paikalleen.

    • kokemustaon

      Ei ne saamarin runkkarit osaa muuta kuin tehdä ison laskun

    • MB190

      Täysiä räkänokkia koko porukka,puhuu ja puhuu mutta ei mitään älliä auton korjauksesta,ei ikinä sinne Maunuki tekee pammin joka homman

    • Nykysinsielätöissä

      Pakko kysyy mistä autoista oli kyse nämä 2015 vuoden huonot kokemukset?? Ps:Nykysin sielä töisdä

    • bilen

      JL-oli ennen hinta-laatu suhteelta huippu hyvä, uuden toimitilan ja työntekijöiden lisäämisen myötä tunti hinta nousi 20€ (65->85). Uusilla kavereilla ei homma oikein vielä luonnistu, joten kävi niin että hinta nousi, mutta laatu laski. Alkaa olemaan kirurgin tuntitaxat paikallisissa korjaamoissa. Peruskorjaukset kannattaa opetella tekemään itse.

      • bilen

        Onko muuteen kenelläkään tietoa luotettavasta Roista löytyvästä korjaamosta jossa tuntitaxat ajan hengen (talouden taantuma) mukaiset max 50-65€/h.


      • Jlavuttomatpalvelut

        Joo ei voi suositella kyseistä korjaamoa, helppoihin töihin menee aikaa uskomattoman kauan ja tuntitaksa hirveä vaikka pojat vasta opettelee.. tein ennen itse ja nyt kun ei ollut aikaa, joutui viemään.. enskerralla ostan sitä aikaa ja teen itse.
        Ja jos on vaikeampia hommia niin niitä siellä ei edes saada kuntoon, eli kannattaa etsiä joku vaihtoehto.


      • Jlavuttomatpalvelut

        Joo ei voi suositella kyseistä korjaamoa, helppoihin töihin menee aikaa uskomattoman kauan ja tuntitaksa hirveä vaikka pojat vasta opettelee.. tein ennen itse ja nyt kun ei ollut aikaa, joutui viemään.. enskerralla ostan sitä aikaa ja teen itse.
        Ja jos on vaikeampia hommia niin niitä siellä ei edes saada kuntoon, eli kannattaa etsiä joku vaihtoehto.


      • Jlavuttomatpalvelut

        Joo ei voi suositella kyseistä korjaamoa, helppoihin töihin menee aikaa uskomattoman kauan ja tuntitaksa hirveä vaikka pojat vasta opettelee.. tein ennen itse ja nyt kun ei ollut aikaa, joutui viemään.. enskerralla ostan sitä aikaa ja teen itse.
        Ja jos on vaikeampia hommia niin niitä siellä ei edes saada kuntoon, eli kannattaa etsiä joku vaihtoehto.


    • Pöyritynyt

      Uskomatonta asiakkaan halveksuntaa ja vedätystä. Osaamattomuutta ja häpeämätöntä rosvousta koko J. Liljan Autopalvelu.

    • Eikäytähomma

      Palvelun laatu vaihtelee. Luvataan ottaa yhteyttä asiakkaaseen, mutta monesti mitään ei kuulu. Asiakas joutuu olemaan aktiivinen, jotta asiat tapahtuvat ja hommat etenevät. Varaosat unohdetaan tilata / aikataulut venyy. Asiakkaalla kokoajan epävarma olo, että hoituukohan hommat nyt vai ei. Liike ei vastaa merkkihuollon laatua. En suosittele.

    • ladalla

      Tosi huono palvelu,ei ymmärrystä asikkaan tarpeista,tosi pellejä koko porukka.
      Eikä taatusti arvosta asiakasta eikä ketään muutakaan.

    • paskakorjaamoJL-Autok

      Katsokaa myös Suomi24 sivusto: ajoneuvot ja liikenne/varusteet ja huolto. Kirjoitus: laturin vaihto kallein 294 halvin 67,20. Tämä 294 on JL-Autopalvelujen hinta. Sama kirjoitus on myös suomi24/Rovaniemi.

      • taytyy-olla

        hinta laturi työ yhteensa,muuten hinta kaamea.


      • taytyy-olla kirjoitti:

        hinta laturi työ yhteensa,muuten hinta kaamea.

        Kyllä se on pelkkä laturin vaihdon työn osuus. Laturin ostin varaosaliikkeestä. Olen se asiakas joka kirjoitti tuon artikkelin.


      • kataiju kirjoitti:

        Kyllä se on pelkkä laturin vaihdon työn osuus. Laturin ostin varaosaliikkeestä. Olen se asiakas joka kirjoitti tuon artikkelin.

        Sutkausta se oli. Ostin laturin samasta Fixus liikkeestä, vaihtotyön sain seuraaavalle päivälle. Melkein pyörryin kun kuulin vaihtotyön laskun 294 €. Jälkikäteen kilpailutin Autojerry palvelussa ja tuo 67,20 oli halvin. Wetterinkin (Volvo merkkikorjaamo) vaihtotyön tarjous oli 78 €. Yritin sovitella asiaa. Yrityksen toimitusjohtaja Janne Liljan kommentti oli: Heidän korjaamoa ei voi verrata nyrkkipajoihin. Asia ratkesi kun riitautin laskun ja tein valituksen kuluttajariitalautakuntaan, Sain laskusta hyvityksen 216 €, minkä olin vaatinutkin. Vaatimukseni perusteena oli Wetterin 78 € tarjous. Koko kirjoitus aiheesta löytyy noista paskakorjaamo JLAutok. vinkeistä.


      • Oikeinmolopääukoille
        kataiju kirjoitti:

        Sutkausta se oli. Ostin laturin samasta Fixus liikkeestä, vaihtotyön sain seuraaavalle päivälle. Melkein pyörryin kun kuulin vaihtotyön laskun 294 €. Jälkikäteen kilpailutin Autojerry palvelussa ja tuo 67,20 oli halvin. Wetterinkin (Volvo merkkikorjaamo) vaihtotyön tarjous oli 78 €. Yritin sovitella asiaa. Yrityksen toimitusjohtaja Janne Liljan kommentti oli: Heidän korjaamoa ei voi verrata nyrkkipajoihin. Asia ratkesi kun riitautin laskun ja tein valituksen kuluttajariitalautakuntaan, Sain laskusta hyvityksen 216 €, minkä olin vaatinutkin. Vaatimukseni perusteena oli Wetterin 78 € tarjous. Koko kirjoitus aiheesta löytyy noista paskakorjaamo JLAutok. vinkeistä.

        Tuntuu olevan elämää suurempi asia. Asian käsittely viittaa jonkin sortin hulluuteen. Oikeasti, ketään ei kiinnosta. Itse tekisin samoin jos moinen besserwisser tulisi asiakkaakseni. Hyvä keino päästä hankalista asiakkaista eroon.


    • maalikko

      Tämä Oikeinmolopääukoille kirjoittaa kaikissa JL-Autopalveluja arvostelevissa artikkeleissa ja moneen kertaan eri nimimerkeillä. Hän hyökkää heti kimppuun jos kyseistä korjaamoa arvostellaan. Kymmeniä kirjoituksia eri nimimerkeillä, esiintyen milloin missäkin ominaisuudessa. Tuo ilmaisu besserwisser on lähes kaikissa. On niin hölmö kusipää, että paljastaa sillä itsensä. Voi sanoa, että täyshullu besserwisser, kun on niin kiinnostunut aiheesta. Eilen illallakin kirjoitellut kymmeniä kommentteja. Hänelle se on vielä elämää suurempikin asia, nousee varmaan haudastakin vahtimaan asiaa.

      • Matti.Näsä

        Näin on. Mutta tuo nimimerkki kataiju on vielä hurjempi. Siinä on mies johon ei kadulla haluaisi törmätä. Voi vaan todeta että netin käyttöönkin tarvisi olla lääkärin lupa. Tupakkiakin kuulemma röyhyttelee naapurin ikkunan alla ilkeyksissään. En yhtään ihmettele vaikka lasettelisi suolistokaasua siinä samalla ilkikurisuuttaan.


    • Besserwisser termin käyttäjä näköjään taas vaihto nimimerkkiä. On nyt Matti.Näsä. Varmaankin työkkärin asiakas, niin kuin joku jo alussa totesi ja palkattu pimeästi JL-Autopalveluihin vahtimaan kyseistä korjaamoa koskevia kirjoituksia. Eiköhän käräytetä moinen lurjus. Sen verran älysi, että jätti besserwisser termin pois, kun kärysi siitä.

      • Mihin muuten katosi ne myönteiset kommentit, kun alussa niitä oli runsaasti. Nyt on vain negatiivisia kokemuksia ko. korjaamosta. Laskin yhteensä 32 kommenttia joista 5 ensimmäistä korjaamoa kehuvaa kommenttia. Sitten joku epäili, että kirjoitus on JL-Autopalvelujen kirjoittama, niin siihen loppuivat kun seinään kehukommentit. Siitä lähtien on 27 korjaamoa arvostelevaa kommenttia.


      • Oikeinmolopääukoille
        kataiju kirjoitti:

        Mihin muuten katosi ne myönteiset kommentit, kun alussa niitä oli runsaasti. Nyt on vain negatiivisia kokemuksia ko. korjaamosta. Laskin yhteensä 32 kommenttia joista 5 ensimmäistä korjaamoa kehuvaa kommenttia. Sitten joku epäili, että kirjoitus on JL-Autopalvelujen kirjoittama, niin siihen loppuivat kun seinään kehukommentit. Siitä lähtien on 27 korjaamoa arvostelevaa kommenttia.

        Tässä todiste siitä, elämää suurempi asia kataijulle... autokorjaamon mollaaminen. Ei ole papalla elämää ei.


      • Enasioisiellä
        Oikeinmolopääukoille kirjoitti:

        Tässä todiste siitä, elämää suurempi asia kataijulle... autokorjaamon mollaaminen. Ei ole papalla elämää ei.

        Luin artikkelin, totuuden hän kertoo faktatietoa, ei mitään ylimalkaista monessa muussa kirjoituksessa on. Kaikkea sitä näkee itkee 15 € laskua kun on ollut jarrut jumissa, siinä on käytetty rangasta irti. Ei alle 15 € saa autokorjaamolta minkäänlaista palvelua.


      • sytkikorjaamoilmi
        Oikeinmolopääukoille kirjoitti:

        Tässä todiste siitä, elämää suurempi asia kataijulle... autokorjaamon mollaaminen. Ei ole papalla elämää ei.

        Besservisser sinulta unohtui. Elämää suurempi asia sinullekin. Varmaan olet menettänyt yöunesi tuon laskun käsittelyssä. Kymmeniä kommentteja sinulta. Voisitko jo lopettaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe