paljonko twingosta pitää maksaa?

rättiapina

helou
olen katsellut halpaa pikkuautoa itselleni kauppakassiksi ja jollain kierolla tavalla mieltynyt twingoon. hakusessa olisi siis ihan näitä viimeisiä vanhoja malleja kaiketi 2005-mallisia ja vähän ajettuina. nettiautosta katselin ja muutamia siellä onkin, mutta mietin vain tuota hintapuolta että mikä niihin olisi se ns.nettohinta. kummoisia lisävarusteitahan ei niihin kait saanut ja moottorikin voisi mieluummin olla se 16v vaikka ei niillä miun ajomäärillä niin väliä olisi. hintapyynnöt on 8000 euron tietämissä näillä mitä nettiautosta katselin ja joissakin on ihan kohtuukilometritkin. minkäsverran noilla muuten ajaa ilman suurempia remppoja yms.? uutenahan tuo lienee maksanut karvan alta 11000 euroa?
laittakaas mietteitänne puolesta/vastaan ja pliis jos nuo hyperaktiiviset teinit jättäisi hypeviestinsä laittamati tänne.

12

3906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samalla rahalla saa autonkin

      Tuota... kun tuo twingo on nopeasti arvonsa romahduttava, halvalla toteutettu peltipurkki, niin kannattaako siihen noin paljoa rahaa pistää kun samalla rahalla saisi auton jolla voi tehdä pidempääkin matkaa.

      Pahoittelen kommenttini sävyä mutta ajattelin hieman herätellä... twingo ei ole hyvä auto ja 10 vuoden iässä se on lopussa.

      • vilunkimanne

        Tingu on asennekaara ja rullaa ikuisesti. Ei tarvitse hienoja huoltamokoneita vaan pystyy huoltaa ihan itse kotikonstein. Omaani olen todella tyytyväinen reilun parin vuoden ajon jälkeen - loistava kaupunkiauto. Miinuspuolena on maantiellä kova sisämelu. Mielestäni seitsemällä pitää irrota uudenkarhea - ehkä noinsuunnilleen...


    • järkeä vai sydäntä?

      Viimeiset Suomessa myydyt Twingot olivat 8900 euroa plus kulut ja renkaat. Twingossahan ei ole oikein mitään varusteita, ei ohjaustehostinta, ei penkinlämmittimiä, 16V-moottoria ei ole tarjolla ollut moneen vuoteen Suomessa. Eli mielestäni käytettyjen hinnat ovat korkeita, mutta kyllähän sellainen 7000 eurolla lähtee. Twingo on ihan kestävä perusauto, jarrut melko heikot ja nopeasti palat kuluvatkin, pakoputki ruostuu nopeasti ja nivelet kuluvat.

      Kannattaa vertailla esim Fiat Pandan (loistava varustus, pienet kilometrit ja 5 ovea) ja Citroen C1/ Peugeot 107 kanssa hintoja.

      • on.

        H Ä H . . . on minulla ainakin ohjaustehostin vm.1999 twingo.


      • H O H
        on. kirjoitti:

        H Ä H . . . on minulla ainakin ohjaustehostin vm.1999 twingo.

        On se ihan kiva, että sinun Twingossasi on ohjaustehostin, mutta monella muulla ei. Minun kummassakaan Twingossa ('99) ei ole ollut... Voisin mutulla sanoa, että suurimmassa osassa Twingoja ohjaustehostinta ei ole. Varmaan moni uutena auton ostanut on ajatellut, että niin kevyt ja muutenkin ketterä auto ei sellaista tarvi, mutta sehän on ihan käyttäjästä kiinni, jos vaikka kuskilla on molemmat kädet halvaantunut...

        1998 Twingon perusvarusteluhan parani verrattuna vanhempiin. Sitten parannuksia tuli parin vuoden välein. Silti viimeiset myydyt Twingot oli ihan karvalakkimalleja, rahallakaan niihin ei saanut lisävarusteita. Ilmastointi ja ohjaustehostin on aika harvinaisia Twingoissa ikään katsomatta. Ilmastointia oli vuosituhannen vaihteen kalliissa malleissa perusvarusteena.


    • Parempiakin on

      Nettiautossa on tarjolla samaa ikäluokkaa ja saman verran kilometrjä omaavia fiat puntoja, joissa on sentään jo varusteitakin ja niillä voi oikeasti päästellä huoletta ja jopa suhteellisen mukavasti moottoritienopeuksissa niin.... en ymmärrä miksi tuosta twingosta pitäisi maksaa noin paljon.

      Kiero mieli tietysti auttaa jos siihen kirppuun on mieltynyt ja jokainen haaskaa rahansa mihin haluaa mutta.... itse en sijoittaisi 4000 euron autoon 8000 euroa.

      • rellupipo

        Mulla on 2 Fiatia ollut. Sen takia en enää koskaan osta Fiatia. Yhdestä en vielä oppinut, mutta 2 sutta
        on jo aivan liikaa. Osta vaan se Twingo, jos vaihtoehtona on Punto.


    • koivja41

      Moi Meillä on vaimoni kanssa 2005 renault Twingot olleet toista vuotta´. Kivoja vehkeitä laitoin kattoluukut molempiin ja Kaukokeskuslukituksen ,omassani on 30mm madaltava copran jousisarja autollani aj 11 tkm vaimoni autolla 40tkm .Se on muuten alkuperäinen mutta vetokoukun laitoin pari kertaa on tarvittu hyvin tulee pienet kärryt perässä. Olemme noin 45v pariskunta meidän ajoihin ihan riittävä pienellä polttoaineella menee pienet vakuutusmaksut ja pienet päästöt mikä on tänäpäivänä ok. Hinnan epäilen olevan tuon ikäisestä noin 7000-8000e voihan joku myydä alle sen en kyllä minä

      • dildonaattori

        noniin, tässä olisi muutama mieluisa. kaikissa on jotain mistä en ihan pidä, mutta kokeillaan asiantuntijaraatia

        www.nettiauto.com

        Ajoneuvo Id: 1682051 vähän varusteita?

        Ajoneuvo Id: 1412591 liike myy-ilmaa hinnassa, paljon kilometrejä, katon kestävyys?

        Ajoneuvo Id: 1691253 kallis?

        asiallsella linjalla jatketaan toivottavasti


    • koivja41

      Renault Twingo 8/2005 aj 40tkm varuseita on kattoluukut vetokoukut kaukokeskuslukko sisätilanjohtosarja 2 hyvät pyörät tosi siisti ei kolaroitu kuin uusi nettiauton id 1295688 numerolla löytyy 7200e

    • Usko13301

      Initiale Paris mallissa on kaikki hilavitkuttimet: Lasikatto, ilmastointi, Nahkasisustus ja 16v kone. Kannattaa Twingoa ostaessa katsoa 2002 vuoden malleja ja uudempia.
      Näppärä ja pesoonallinen "tila-auto".

    • nälkä kasvaa syödessä

      Menee kyllä ehkä hieman "halpa pikkuauto"-kategorian yli mutta riippuu tietysti käytettävissä olevasta budjetista. Mutta jos olet ajatellut jotain vajaata 10 tuhatta niin 13900 €:lla saisi kampanjahintaan uuden Moduksen 1,6-litran koneella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1439
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe