AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / UUSI VOLKSWAGEN TIGUAN
15 Vastausta 4 941 Lukukertaa

UUSI VOLKSWAGEN TIGUAN

Hei! Haluaisin keskustelua uudesta VW:n mallista!

auto hullu nainen

Mun mielestä ww- Tiguan ei ole autoa kummempi,
eikä kannata käydä siitä keskustelua.
Tämä on tietenkin vain mun mielipiteeni.
traktori mikä traktori. Se siitä sitten.

Ei ww-fani..

Niin mäkin,

Olen siis autohullu nainen. Vaikka volkkarit ovat aina olleetkin suosikkiautojani niin täytyy myöntää että viime kesästä saakka olen odottanut todella innolla päässeväni Tiguaanin rattiin. Hurmaannuin siihen niin totaalisesti että tilasin sen jo joulukuun alussa ennenkuin edes malliversioita oli tullut Suomeen. Tosin olin päässyt koeajamaan sen Saksassa sitä ennen ja tykästyin siihen todella. Nyt olen päässyt tietysti jo koeajamaan sen uudelleen täällä Suomessakin. JA olen edelleen erittäin tyytyväinen ostospäätökseeni. Volkkaria moititaan usein sen kalleudesta mutta joka penni on kyllä sen arvoinen. Huolto ja korjaus kulut ovat omalla kohdallani olleet todella minimaalisia!

Onnittelut uudesta autosta Suski08!

Minkä mallin ja värin valitsit ja koska saat auton? Minä myös taidan tilata ko. auton. Olen miettinyt Diesel 2.0 TDI 103 kW 4Motion AT. Väri on mietinnässä, tummat värit tuntuu parhaimmilta. Hinta vaan mietityttää... muuten olen täysin myyty Tiguaanin edessä.
(jos autohullu mies ei ymmärrä naisen auton hankintaa, voivoi)

Rohkeasti vaan !

Kiitos kiitos! Tilasin Track&Field 2.0 TDI;n, manuaalivaihteistolla tietenkin! Näillä näkymin saisin autoni maaliskuun lopulla,JIPPII! Tiedän ihmisiä jotka saavat omansa vasta heinäkuussa. Ovat tilanneeet Sport mallin automaatilla ja nahkaverhoilulla. Upea oli kyllä ajokokemus automaatilla mutta ajatus juuri Track&Field;istä automaatilla ei oikein istu =)vaikka kyseessä ei olekkaan SE ihan oikea maasturi = ).Jos olisin päätynyt Sport malliin olisin takuulla ottanut automaatilla.
Auto on kieltämättä hintava mutta mikäpä ei nykyään maksa, mä ainakin haluan nauttia hyvällä autolla ajamisesta!Rohkeasti vaan koeajelulle ja asiaa harkintaan!

Onnea odotukseen

Joo olen käynyt kokeilemassa ja kolmesti, kahta eri mallia. Haluan juuri tuon sport-mallin. Arvio odotusajasta minulla on 3 kk, jos nyt tilaisin. Mietityttää vaan niin...

Harkitse rauhassa

Itsekkin mietin yhdessä vaiheessa kovasti koska kyseessä on uusi malli, mutta keskusteltuani itseäni "viisaampien" kanssa totesin että VW on suunnitellut auton perustan jo "vanhoista" tuttuista ja hyviksi kokemistaan osista. En usko että uskaltaisivat tuoda sutta markkinoille! Kyse on sentään isoista rahoista ja volkkarin hyvästä maineesta! But who knows? Kokemus kertoo sitten aikanaan olinko väärässä vai oikeassa = )Ihan oikein että mietit tarkkaan, ettei tarvitse katua sitten päätöstään!

Käy lukemassa

Käyppä lukasemassa http://www.ultimatevw.com/keskustelu/?cmd=aihe&id=8150
Sieltä löytyy monta sivullista asiaa Tiguanista!Olis kiva kuulla mihin ratkaisuun päädyit!

Kaikki keskustelupalstat

olen varmaan läpi lukenut Tiguanista mitä netistä löytyy. Kauppaa hierotaan. Muurahaisia vatsa täynnä. Päivin ja öin mietin autoa! Nyt lähinnä väännetään hinnasta ja varusteista. Että voi nainen olla hulluna autoon, ei montaa taida löytyä tästä maasta, meidän lisäksi!

Peukut pystyyn

Sano muuta!Tutuksi on tulleet kuvat ja faktat niin puolesta kuin vastaan niitä useampaan kertaan lukiessa!Ja aina silti ne jaksaa kiinnostaa ja ihastuttaa= ) Täytyy myöntää että olen todella "vähän"(=huikeesti) ylihurahtanut siihen autoon. Autokauppias parka on viime syyskuusta alkaen saanut kestää mua! Lasken melkein aamukammalla päiviä koska saan autoni! Onnea neuvotteluihin!

Askel on otettu...

Tänään on tilattu oma Tigu S&S. Saa nähdä koska tulee.

ONNEKSI OLKOON!

Onnittelut! Ja nyt jännityksellä odottamaan omiamme = ) IHANAA!

...onneksi

huomenna hinnat on jo korkeammat. Automyyjä arveli keskimäärin 800 e, mallista riippuen.

Tuliko?

Joko tiguanit tuli? Onko arviota milloin tulee? Oma pitäisi tulla toukokuun loppuun mennessä, tilattu tammikuussa ja silloin arvio oli maaliskuun lopulla...

Vieläkö

tussu märkänä jatkuu vai ookko jo saanu peltilootan allesi
En tiedä, mitä nuo eo. viestittelijät oikein ovat vailla, mutta täällä on jo palstoja keskusteluun Vw Tiguanista.
Volkswagen: http://keskustelu.suomi24.fi/debate/149
Maasturit: http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3417

Citymaastureille ei ole omaa palstaa. Kannattaa myös seurata Audi, Seat ja Skoda -palstoja, koska ovat käytännössä samoja autoja.
 /   /  / UUSI VOLKSWAGEN TIGUAN

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua