pelottaa

elisa*

Tää on jotenkin niin hirveä tunne. Aivan kuin joku vetäis tai houkuttelis mua luovuttamaan. Pelottaa et mä en jaksa enää elää. Tää elämä on vaan niin perseestä, millään ei ole mitään merkitystä. Parastahan tässä on se että jonkun toisen silmin mun elämä näyttää aivan ihanalta, kumma vaan kun sitä ei itse näe. Kaiken pidän täydellisenä, jopa terapiani, aina pitää olla kiltti tyttö, voi saatana.

Kellekään tutulle en edes viiti sanoa et ahdistaa näin paljon, kun kaikista tulee vaan hiljasia ja ne alkaa säälimään mua. Toivottavasti mä jaksaisin elää tän kaiken kanssa, en haluaisi tuottaa surua muille.

Kiitos ja anteeksi.

4

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenenkään

      aikaa täällä, mene nukkumaan

    • Jospa löydät vielä sellaisen oikean ystävän, joka on kokenut jotain samaa. "Kaiken pidän täydellisenä"? Miksi sinun pitää olla joku muu, kuin olet? Sinun pitäis ihan oikeasti saada ne asiat sisimmästäsi. Sielunhoidossa käydään asioita oikeasti läpi psykodraaman keinoin. On sellaisia koulutuksia. Ne on kristillisiä koulutuksia. En tiedä onko tästä viestistä sulle apua, jos haluat lisätietoja niin voin antaa niitä.

      • black69

        että luit mun viestin ja vastasit. Juttelin mun terapeutin kanssa taas kerran asioista. Jännä miten vaikeata on oikeasti tajuta lause "arvosta itseäsi, vasta sitten muutkin voivat arvostaa".

        En ole kovin uskonnollinen, joten sinänsä en ole kiinnostunut, mutta kiitos kuitenkin. Yritän opetella arvostamaan itseäni ja luottamaan muihin. Se on vaan niin vaikeaa mulle.


    • särkynyt enkeli

      Älä huoli...tunne on tuttu mulle jo vuosien takaa.
      En käy terapiassa enkä oikein noihin uskonjuttuihinkaan osaa luottaa, mut kun pääset vähän jaloillesi, niin opettele hyväksymään olotila itsellesi..vaikeaa, mutta toimii aikanaan.
      Munkin oli vaan opittava elämään sen kanssa että välillä olo on pahempi ja toisinaan helpompi.
      Kaikki haluaa välillä luovuttaa ja on tervettä käsitellä sitä.
      Ei me luovuteta, eihän?
      Ota vaikka musta mallia...päin persettä menee välillä ja lujaa, mut pakko sinnitellä. Hetki kerrallaan vaikka olo tuntuu tappavalta...
      Voimia! Täällä kamppaillaan myös tuskan kanssa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe