miehen vartalo

vaimoke

Mieheni on "langan laiha", mutta nyt maha on hieman kasvanut. Kävimme keskustelua, että millaisesta vartalosta naiset tykkää. Miheni on sitä mieltä, että haluaa laihduttaa... minkä toisaalta ymmärrän hänen kannaltaan, mutta itse toivoisin että hän olisi vähän pulskempi. Minusta on seksikästä jos miehellä on vähän mahaa.
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että millaisista vartaloista muut naiset tykkäävät?

31

6627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Demolition Girl
      • sekä

        raamikas on mun unelma. eli ei missään nimessä ampiaisvyötäröä. pitkät jalat, pitkä selkä, leveä rinta, harteikas. vatsa saa istuessa olla makkaroilla, mutta muuten hoikka. tummahkot piirteet ja sopivasti karvoja. onneksi olen saanut juuri tällaisen ihanuuden itselleni. jos/kun näyttää laihtuvan, käsken syömään enemmän:)


      • koht. lihaksikas

        vartaloltani, jos tiputan painoa 10 kg ja ehkä hankin muutaman kilon lisää lihasmassaa. Minkälainen haitta on, jos vyötäröllä on hieman ylimääräistä läskiä?


      • Minunkin makuuni

        Vau ! Juuri tuommoinen on minunkin makuuni, Täydellinen !


      • ISOT lihakset

        Tuo kaveri on itse asiassa melkoinen lihaskimppu, ei vain pullistele. Jos pituutta 180cm, painoa ehkä 88kg.


      • -M-

        Hugh Jackmanilla on ollut aikamoinen työ bodata tuollainen kroppa itselleen. Hän on kuulemma luonnostaan hyvin hoikka ja on joutunut mm. väkisin syömään paljon enemmän kuin luonnostaan söisi.

        Mutta sitähän se nykään on, jos naisia haluaa miellyttää, niin on uhrattava kuntosaliharjoitteluun melkoinen määrä aikaa. Vaatimustaso kasvaa aina vain ja lihasmassaa vaaditaan aina vain enemmän.


      • -M- kirjoitti:

        Hugh Jackmanilla on ollut aikamoinen työ bodata tuollainen kroppa itselleen. Hän on kuulemma luonnostaan hyvin hoikka ja on joutunut mm. väkisin syömään paljon enemmän kuin luonnostaan söisi.

        Mutta sitähän se nykään on, jos naisia haluaa miellyttää, niin on uhrattava kuntosaliharjoitteluun melkoinen määrä aikaa. Vaatimustaso kasvaa aina vain ja lihasmassaa vaaditaan aina vain enemmän.

        Melko pateettisesta yksilöstä on ylipäätään muutenkin kyse jos käy salilla miellyttääksen naisia..! XD


      • kilkki.
        TheOne kirjoitti:

        Melko pateettisesta yksilöstä on ylipäätään muutenkin kyse jos käy salilla miellyttääksen naisia..! XD

        Mikä siinä muka mahtipontista sun mielestä on?


      • kilkki. kirjoitti:

        Mikä siinä muka mahtipontista sun mielestä on?

        Mahtipontista..?! Et tainnut ymmärtää pointtia..

        Jos treenaa noinkin naurettavan ulkoisen motivaattorin takia kuin vastakkaisen sukupuolen miellyttäminen, ni se motivaatio ei pitkälle kanna ja tuloksetkin jäävät useimmiten saamatta..puhumattakaan siitä, että siitä treenauksesta tulisi osa terveellistä ja PYSYVÄÄ elämäntapaa.


      • trollihan tuo mmmm

        Laiha on hyvä, eli että on normaalit lihakset ja alhainen rasvaprosentti.

        Veikkaan ap kirjoitusta miehen laatimaksi provoksi, eihän nyt kukaan nainen tykkää kaljamahaisesta miehestä. Varmaan vaimo käskenyt laihduttaa ja mies hakee täältä tukea sille, ettei kannata... koska naikki naisethan kuolaa kaljujen, kaljamahaisten, mutta muuten riukumaisen laihojen miesten perään


      • sivuhuomauttaja
        TheOne kirjoitti:

        Mahtipontista..?! Et tainnut ymmärtää pointtia..

        Jos treenaa noinkin naurettavan ulkoisen motivaattorin takia kuin vastakkaisen sukupuolen miellyttäminen, ni se motivaatio ei pitkälle kanna ja tuloksetkin jäävät useimmiten saamatta..puhumattakaan siitä, että siitä treenauksesta tulisi osa terveellistä ja PYSYVÄÄ elämäntapaa.

        pateettinen = mahtipontinen


      • dhjnsfh
        sivuhuomauttaja kirjoitti:

        pateettinen = mahtipontinen

        pathetic=säälittävä suomeksi. Suomalaiseen suuhun taipuu pateettinen. Puhekielessä juurikin tarkottaa säälittävää. Sanakirjasta en tiedä minkä merkityksen saa.


      • sivuhuomauttaja
        dhjnsfh kirjoitti:

        pathetic=säälittävä suomeksi. Suomalaiseen suuhun taipuu pateettinen. Puhekielessä juurikin tarkottaa säälittävää. Sanakirjasta en tiedä minkä merkityksen saa.

        Tuollainen käännös eli ns. anglismi voi olla sopiva siinä tapauksessa että käännetty sana on uusi. Nyt sattuu valitettavasti olemaan niin että sana "pateettinen" on jo varattu tarkoittamaan mahtipontista.


      • EveLiina

        hyvä on , mutta hiukan liian isoksi bodattu. Mun mielestä ihan täydellinen body ja muutenkin mies on Brian Austin Green, mutta niin on vaimokin.

        Pitkä, leveät hartiat, sopivan "hoikka" ja lihaksikas.


      • sivuhuomauttaja kirjoitti:

        Tuollainen käännös eli ns. anglismi voi olla sopiva siinä tapauksessa että käännetty sana on uusi. Nyt sattuu valitettavasti olemaan niin että sana "pateettinen" on jo varattu tarkoittamaan mahtipontista.

        Ei, kyllä se pateettinen on lähempänä säälittävää kuin mahtipontista.


      • sivuhuomauttaja
        TheOne kirjoitti:

        Ei, kyllä se pateettinen on lähempänä säälittävää kuin mahtipontista.

        Tsaikovskin sinfonia nro 6 tunnetaan myös nimellä Pateettinen sinfonia. Se siis tarkoittaakin säälittävää sinfoniaa? Myönnä nyt sinäkin että käytät väärin sitä sanaa. Voin lohduttaa että et ole ainoa.


      • sivuhuomauttaja kirjoitti:

        Tsaikovskin sinfonia nro 6 tunnetaan myös nimellä Pateettinen sinfonia. Se siis tarkoittaakin säälittävää sinfoniaa? Myönnä nyt sinäkin että käytät väärin sitä sanaa. Voin lohduttaa että et ole ainoa.

        Puhekielessä sanan merkitys on lähempänä säälittävää. Ei paina sanakirjan määritelmät siinä paljoakaan. ;)


    • Monada

      No kaikkein ihanin ois suht lihaksikas, muttei kuitenkaan pelkkää luuta, lihasta ja nahkaa oleva mies, vähän pehmeyttä ja ronskiutta kiitos. Iso ja vahva, ja ihokin ois hyvässä kunnossa. Tärkeintä mulle on, että mua isompi ja ite tuntisin olevani pieni. Ideaalitapauksessa ei kuitenkaan yli 20cm mua pidempi.

      • ............................

        iso pulska tyttö, isoissa vaatteissa, mustassa näyttää pienemmältä?


      • Monada
        ............................ kirjoitti:

        iso pulska tyttö, isoissa vaatteissa, mustassa näyttää pienemmältä?

        Sori, en valitettavasti vastaa kuvailuas. Mustista vaatteista kyllä tykkään. Melkeen kaikki naiset on varmaan mieluummin ees hiukan pienempiä ku miehensä. Ja vaikken iso ookaan, on olemassa mua hentosempia miehiä, eikä sellane vastaa valitettavasti mun ihannemiestä.


    • Dooooris

      Mielestäni laiha ihminen on ruma. :(

      Miehessä on oltava voimaa. Ei mitään narurannetta mulle, kiitos. Mieluummin vaikka vähän enemmänkin vatsaa kuin luut kolisemassa tyhjyyttään. Tietysti lihaksikas on aina vetävä. Mutta jos ajatellaan "normimiehiä". No totuuden kai halusit kuulla ;) ?

    • paras.

      Saa olla pikkaisen alle tai yli, kunhan about normaali. Pituus ei kovin tarkkaan määritetty. Ehkä rajana on sellainen 170-195cm. Itse 178cm nainen.

    • grayface

      onhan "tolla miehellä" nimikin: hugh jackman. anyone?

    • pitkät_on_hot

      Itse tykkään pitkästä ja hoikasta vartalosta. Ei laiha, että kaikki luut törröttää, vähän saa olla esim. massua. VÄHÄN siis.
      Pitkä selkä ehdottomasti, jäntevät kädet.
      Tumma tietenkin.
      pituutta ainakin 190.
      en tykkää lihaskimpuista, enkä pulskista. tanakat ja lyhyet ihmiset kiertäisin kaukaa.
      olen itse hoikka, nätti nuori nainen.

      Mutta ihannevartaloahan kysyttiinkin? ;)

    • afssf

      loputon keskustelu koska kaikki naiset tykkää erilaisista vartaloista. ei ole yhtä oikeaa vastausta

    • kaksviitone

      Joo, näitä ketjuja riittää. Jokaisella on omat ihanteensa. Ja monesti käy niin, ettei omaksi puolisoksi valikoidu se komein / kaunein vaan sellainen, joka kokonaisuutena vastaa jotakin täydellisyyttä :)

    • hhgfd

      Pitkät jalat ehdottomasti lisäävät kokonaisuutta parempaan suuntaan

    • Naiskuntoilija

      Ei mikään ruma liian bodattu mies. Eikä mikään laiha luikkukaan.

      Yleensä rakastan miesten luonnollisia lihaksia.

    • Sisssseeee
      • Speck savers?

        Ne ovat PISAMIA, dorka.


    • hyv.näk.

      Pitkät jalat (Lee Angelilla ) on seksikkäät miehellä ja tietysti voimakas ylävartalo, mutta ei mikään pullistelija.Nuoren miehen vartalo on kiinteä, haluttava ja kaunis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      256
      2432
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      73
      1836
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      334
      1559
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1085
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      86
      978
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      216
      773
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe