rivatril oikea lääkitys

7vuoden kokemus

Hej!
Ainoa oikea lääkitys on rivatril paniikkihäiriöhin
on rivatril.Ainoa ongelma on saada lääkärit/psykologit uskomaan sen,mitä ei oo helppoa.En oo vieläkään saannut rivatril lääkitys ja oon syönyt 2 vuotta risolid,sen sijaan,toivon et olisi enemmän yleistiedossa että rivatril auttaa.Olen kärsinyt 7 vuotta paniikkihäiriöstä ja on muistikuvia että jo lapsena mulla oli paniikkihäriöntapaisia oireet!tiedän ettei oo helppoa elää sen kaa mut oikee lääkitys ja puhuminen muitten kaa kenellä on sitä auttaa jo paljon.Älkää häpeilköön paniikkihäiriö,se on vaan mielentila mitä muut ei ymmärrä ellei itellä oo ollut.Rivatrillit kunniaan!katsokaa myös netistä linkkejä googles kun kirjoitta paniikkihäriö.ps.on myös olemassa ryhmiä paniikkihäriö-ihmisille ottakaa ihmees selvä mis on lähin teidän alueella.voimia teille!

10

2954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ainoa oikea

      hoito paniikkihäiriöön?! Ja tämän kirjoitat ilman omaa kokemusta....öhöm...
      No, itselläni reilu 20v paniikkieloa takana, erilaisia lääkekokeiluja, mm. Rivatril, joka ei auttanut itseäni laisinkaan=)
      Rivatrilin ensisijainen indikaatio on lasten epilepsia.

      Ei ole olemassa mitään ainoaa oikeaa lääkitystä, mikä sopii yhdelle, ei auta toista jne.

      Itselläni on käytössä SNRI-lääke ja olo suht ok, bentzoja en edes haluaisi (Risolid luokitellaan bentzoksi) jatkuvasti käyttää.

      • mikä snri??

        Kysyn siksi kun itselläni kokeiltu (myöskin joyli 20 v ph:tä) jo lähes kaikki ssri lääkkeet (ei tehoa) mutta kukaan ei ole vielä ehdottanut snri-lääkkeitä.Eli mikä sinulle on tuonut apuja? Haluaisin jo tästä bentsokoukusta irrottutua,mutta kun ei ole muuta auttavaa toistaiseksi löytynyt.Tosin noistakin on jo tehot menneet, niin että kohta olisin valmis syömään vaikka pupun papanoita jos vaan auttaisivat;-)


      • ssri lääkkeet ei oo mulle t...
        mikä snri?? kirjoitti:

        Kysyn siksi kun itselläni kokeiltu (myöskin joyli 20 v ph:tä) jo lähes kaikki ssri lääkkeet (ei tehoa) mutta kukaan ei ole vielä ehdottanut snri-lääkkeitä.Eli mikä sinulle on tuonut apuja? Haluaisin jo tästä bentsokoukusta irrottutua,mutta kun ei ole muuta auttavaa toistaiseksi löytynyt.Tosin noistakin on jo tehot menneet, niin että kohta olisin valmis syömään vaikka pupun papanoita jos vaan auttaisivat;-)

        Tiedän,ssri lääkkeet eivät oo tuoneet
        että ne toi vaan enemmän ahistus mulle,ja
        kavereita kel oo sama juttu niin ssri lääkkeet
        eivät ole tehonnet!


    • Siskoni syö epilepsiaan rivatrillia. No kait se sitten muuhunkin käy.

      • Herbiina

        paniikkihäiriöön. Olen syönyt jo monta vuotta.


    • nasukasa

      Sain kesällä sairaalassa diapamin tilalle rivatrilia ahdistukseen.Ja kas kummaa,paniikki ja sosiaalinen pelkokin hävisivät.Käytän ko.lääkettä päivittäin yht.2mg.Päivällä ja illalla.En siis aamuisin.Onhan se myös edullistakin.

      • hyvä lääke

        mutta varoisin se jatkuvaa käyttöä. Satunnaisessa käytössä en huomannut mitään sivuvaikutuksia. Kuitenkin jouduin itse käyttämään sitä melko säännöllisesti muutaman kuukauden ja sittenpä jo olikin viekkareita kun lopetin. Myös huomasin että toleranssi nousi aika nopeasti.
        Mutta just ahdistukseen ja pelkohin oikea täsmälääke.


      • Herbiina
        hyvä lääke kirjoitti:

        mutta varoisin se jatkuvaa käyttöä. Satunnaisessa käytössä en huomannut mitään sivuvaikutuksia. Kuitenkin jouduin itse käyttämään sitä melko säännöllisesti muutaman kuukauden ja sittenpä jo olikin viekkareita kun lopetin. Myös huomasin että toleranssi nousi aika nopeasti.
        Mutta just ahdistukseen ja pelkohin oikea täsmälääke.

        Toleranssai ei oo mulla noussu vaikka oon monta vuotta käyttänytkii mut tosissaa tiedän, että viekkarit on sitten kaameat. Kerran oon itteni niistä vierottanut ja tiesin kyllä mikä taas odottaa jos niistä millon irrottaudun ;)


    • aukusti

      Joo, ymmärrän teitä, mutta lääkkeeseen kun lääkkeeseen voi jäädä koukkuun kuka vaan. Esim. paniikkihäiriöön voi ja PITÄÄ hakea apua asiantuntijoilta. Se hoito on tilapäistä, koska ymmärrän niin, että kohtauksien taustalla on joku sosiaalinen tai muu stresssaava kokemus aiemmassa elämässä. Puhun asiaa, koska poikani sairastui juuri, kun yliopistossa alkoi lopputyö ja aikataulu oli lyöty lukkoon. Lääkitys on tehnyt olon voitavaksi, tosin ahdistusta on ollut aika ajoin. Uskon ja toivon, että kun lopputyö on suoritettu, myöskin lääkitystä voidaan pikkuhiljaa
      asteittain lopettaa. Kaikille teille aurinkoista kevättä ja jaksamista :)

    • benzo.love.<3

      sitä pitää syödä loppuikä mut niinhä pitäs muitaki mielialamömmöjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe