Rakkaustaiat/loitsut

Kertokaapa...

No niin, nyt kaikki joilla on rakkausloitsuja tai taikoja tiedossa kirjoittakaas muutama, olis nääs tarvetta.

Oon netissä surffaillu ja yrittäny ettiä muttei kohdalleni ole sellaista sopivaa sattunut.

Ihan oikeesti jos joku tietää kertokaa ja onko toiminu?

Mulla ei ole apuvälineinä käytettävissä kuin paperi johon hän on yhden sanan kirjoittanut ja ne muistot mitä meillä oli...

38

10682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Kertokaapa...

        aluksi luin sen...seuraako nyt lopuksi niitä rakkaustaikoja ja loitsuja?

        Tiedän että tällä rakkauteni kohteella on tunteita minua kohtaan, ajauduimme erillemme väärinkäsitysten vuoksi enkä voi häneen ottaa yhteyttä...pitäisi saada hänet ottamaan yhteyttä minuun. (On sen verran vaikea tapaus ettei halua antaa periksi ja tulla luokseni, ylpeys estää...) Tätä on niin vaikee selittää, pitäisi kertoa kaikki ihan alusta ja siitä tulisi romaani joten...löytyykö niitä taikoja?


      • sellainen
        Kertokaapa... kirjoitti:

        aluksi luin sen...seuraako nyt lopuksi niitä rakkaustaikoja ja loitsuja?

        Tiedän että tällä rakkauteni kohteella on tunteita minua kohtaan, ajauduimme erillemme väärinkäsitysten vuoksi enkä voi häneen ottaa yhteyttä...pitäisi saada hänet ottamaan yhteyttä minuun. (On sen verran vaikea tapaus ettei halua antaa periksi ja tulla luokseni, ylpeys estää...) Tätä on niin vaikee selittää, pitäisi kertoa kaikki ihan alusta ja siitä tulisi romaani joten...löytyykö niitä taikoja?

        asia, että Rakkaustaiassa on se vaara, että siitä tulee hyvinkin raadollinen. Sen vuoksi monikaan ei ole valmis sellaista jakamaan tai edes itse kokeilemaan. Jos sitten kyllästyy kyseiseen rakkauden kohteeseen, joka on lumottu taioilla niin se onkin jo aivan toinen tarina. Normaalistihan tyypistä on helpompi päästä eroon jos taikoja ei ole suoritettu, mutta... kun on taika tehty niin et sitten pääse tyypistä eroon, vaikka itse haluaisitkin. Mieti vähän. Moniko suhde on kestävä nykymaailmassa? Ihmissuhteet eivät ole helppoja. Ennen ei niin vain erottukaan (ilman taikoja solmituista suihteistakaan). Siitä saattaa tulla todellinen riesa.

        Toinen seikka. Ensin on ihastuminen, ei rakastuminen. Rakkaus ei etsi omaa etuaan, mieti sitä. Ihastumisella ja rakkaudella on eroja. Ensin ihastutaan ja sitten se ihastus VOI kasvaa molemminpuoliseksi rakkaudeksi. Usein ihastumista luullaan rakkaudeksi, mutta todellisuudessa SEN OIKEAN löytäminen voi olla samaa kuin etsisit tiettyä hiekanjyvää Saharasta. Juuri se TODELLINEN oikea voi olla ihan toisella puolella maapalloa. Mieti maailman väkilukua.

        Lopuksi vielä, RAKKAUS EI TODELLAKAAN ETSI OMAA ETUAAN JA ET OLE RAKASTUNUT JOS TURVAUDUT TAIKAAN, SILLÄ SILLOIN ETSIT OMAA ETUASI.

        Kaikki se uskoo....
        Kaikki se toivoo....
        Kaiken se kestää....


      • vinkkiä.
        Kertokaapa... kirjoitti:

        aluksi luin sen...seuraako nyt lopuksi niitä rakkaustaikoja ja loitsuja?

        Tiedän että tällä rakkauteni kohteella on tunteita minua kohtaan, ajauduimme erillemme väärinkäsitysten vuoksi enkä voi häneen ottaa yhteyttä...pitäisi saada hänet ottamaan yhteyttä minuun. (On sen verran vaikea tapaus ettei halua antaa periksi ja tulla luokseni, ylpeys estää...) Tätä on niin vaikee selittää, pitäisi kertoa kaikki ihan alusta ja siitä tulisi romaani joten...löytyykö niitä taikoja?

        Aivan enstex; Missäpäin asustelet? Tiedätkö mahdollisesti omalla kotiseudullasi olevista voima- tai magiaryhmistä? Ryhmä on nimittäin aina voimakkaampi kuin yksi suht tavallinen ihminen. Ja mitä suurempi ryhmä, sitä suuremmat voimat lähtee.

        Kertomasi perusteella sinulla on realistiset mahdollisuudet saada ihastuksesi kohde magian avulla.


      • Kertokaapa...
        vinkkiä. kirjoitti:

        Aivan enstex; Missäpäin asustelet? Tiedätkö mahdollisesti omalla kotiseudullasi olevista voima- tai magiaryhmistä? Ryhmä on nimittäin aina voimakkaampi kuin yksi suht tavallinen ihminen. Ja mitä suurempi ryhmä, sitä suuremmat voimat lähtee.

        Kertomasi perusteella sinulla on realistiset mahdollisuudet saada ihastuksesi kohde magian avulla.

        sellaisessa tuppukylässä ettei täällä ole mitään voima- tai magiaryhmiä...jos olisi sen kyllä tietäisin.

        Onko sulla taikoja tiedossa?


      • Kertokaapa...
        sellainen kirjoitti:

        asia, että Rakkaustaiassa on se vaara, että siitä tulee hyvinkin raadollinen. Sen vuoksi monikaan ei ole valmis sellaista jakamaan tai edes itse kokeilemaan. Jos sitten kyllästyy kyseiseen rakkauden kohteeseen, joka on lumottu taioilla niin se onkin jo aivan toinen tarina. Normaalistihan tyypistä on helpompi päästä eroon jos taikoja ei ole suoritettu, mutta... kun on taika tehty niin et sitten pääse tyypistä eroon, vaikka itse haluaisitkin. Mieti vähän. Moniko suhde on kestävä nykymaailmassa? Ihmissuhteet eivät ole helppoja. Ennen ei niin vain erottukaan (ilman taikoja solmituista suihteistakaan). Siitä saattaa tulla todellinen riesa.

        Toinen seikka. Ensin on ihastuminen, ei rakastuminen. Rakkaus ei etsi omaa etuaan, mieti sitä. Ihastumisella ja rakkaudella on eroja. Ensin ihastutaan ja sitten se ihastus VOI kasvaa molemminpuoliseksi rakkaudeksi. Usein ihastumista luullaan rakkaudeksi, mutta todellisuudessa SEN OIKEAN löytäminen voi olla samaa kuin etsisit tiettyä hiekanjyvää Saharasta. Juuri se TODELLINEN oikea voi olla ihan toisella puolella maapalloa. Mieti maailman väkilukua.

        Lopuksi vielä, RAKKAUS EI TODELLAKAAN ETSI OMAA ETUAAN JA ET OLE RAKASTUNUT JOS TURVAUDUT TAIKAAN, SILLÄ SILLOIN ETSIT OMAA ETUASI.

        Kaikki se uskoo....
        Kaikki se toivoo....
        Kaiken se kestää....

        en kai minä tänne kirjoittaisi jonkin viikon tuttavuuden vuoksi. Tää on vuosien stoori ja rakkaus sellainen...


      • sellainen
        Kertokaapa... kirjoitti:

        sellaisessa tuppukylässä ettei täällä ole mitään voima- tai magiaryhmiä...jos olisi sen kyllä tietäisin.

        Onko sulla taikoja tiedossa?

        hyvä ruoka,esimerkiksi vaikka keitto, jossa on seuraavia yrttejä kohtuudella;
        - Kynteli (yksi tärkeimmistä, "köyhän pippuri")
        - Timjami
        - Liperi
        - Valkosipulia (jos kumpikin tykkää, ei välttämätön mutta karkoittaa kaikenlaista kielteisyyttä)
        - Tilliä (ei välttämätön, mutta ei tule niin herkkään niitä vahinkopieruja, jotka pilaisivat vain koko jutun)
        - Rosmariini (varsinkaan jos et halua laittaa valkosipulia, sillä sekin vähentää kielteisyyttä ja häiriötä)
        - Kirveliä ehdottomasti (mieto yrtti)

        Älä laita joukkoon ainakaan;
        - Meiramia (vähentää ylläolevien yrttien vaikutusta, alentaa sukupuoliviettiä)

        Sillä tie miehen sydämeen käy vatsan kautta!
        Ja yrteillä on vaikutuksia...

        T: Witchbitch I


      • no juu!
        Kertokaapa... kirjoitti:

        sellaisessa tuppukylässä ettei täällä ole mitään voima- tai magiaryhmiä...jos olisi sen kyllä tietäisin.

        Onko sulla taikoja tiedossa?

        Koska sinulla ei liene mitään erityisiä kykyjä, lienee tehokkain taika aarrekartta!

        Otat vaikkapa A5-kokoisen paperin johon liität kuvasi ja nimesi, sekä ihastuksesi nimi (kuvaa hänestä sinulla ei ilmeisesti ole) Voit piirtää ne vaikka sydämen kuvan sisään. Kirjoita aarrekarttaan: *** ja ¤¤¤ tapasivat toisensa ja ovat jälleen yhdessä!

        *** ja ¤¤¤ ovat tietysti teidän nimenne! MUISTA mennyt aikamuoto: tapasivat...ovat jälleen... Haluttu asia pitää aina ajatella jo tapahtuneena.

        Jos haluat aarrekartastasi siistin, osta jokin kaunis, vaikkapa marmorikuvioinen A5-printtipaperiksi soveltuva arkki, ja printtaa se käsintehty siihen.

        Ajattele asiaa silloin tällöin pitkin päivää -menneessä aikamuodossa- ja käy myös aina joskus katsomassa aarrekarttaasi. Se olkoon myös iltaisin viimeinen ajatuksesi ennen nukahtamista.

        Mikäli tiedät ihastuksesi työajoista, tiedät suunnilleen milloin hän aamuisin herää. Jos mahdollista, keskitä ajatuksesi häneen 1-2 tuntia ennen hänen heräämistä, se on tehokkain aika vaikuttaa telepaattisella suggestiolla toiseen ihmiseen.


      • sellainen
        sellainen kirjoitti:

        hyvä ruoka,esimerkiksi vaikka keitto, jossa on seuraavia yrttejä kohtuudella;
        - Kynteli (yksi tärkeimmistä, "köyhän pippuri")
        - Timjami
        - Liperi
        - Valkosipulia (jos kumpikin tykkää, ei välttämätön mutta karkoittaa kaikenlaista kielteisyyttä)
        - Tilliä (ei välttämätön, mutta ei tule niin herkkään niitä vahinkopieruja, jotka pilaisivat vain koko jutun)
        - Rosmariini (varsinkaan jos et halua laittaa valkosipulia, sillä sekin vähentää kielteisyyttä ja häiriötä)
        - Kirveliä ehdottomasti (mieto yrtti)

        Älä laita joukkoon ainakaan;
        - Meiramia (vähentää ylläolevien yrttien vaikutusta, alentaa sukupuoliviettiä)

        Sillä tie miehen sydämeen käy vatsan kautta!
        Ja yrteillä on vaikutuksia...

        T: Witchbitch I

        juttu, että kun teet keittoa tai mitä tahansa lemmenruokaa, niin ajattele rakastasi koko ajan ja lausu ääneen; "Sinulle xxxxx (rakkaasi nimi) minä tämän keiton teen rakkauteni osoitukseksi. Tämä keitto saakoon sinut rakastumaan minuun tulisesti".
        Niin ja laita siihen keittoon vielä tulista maustetta; Cayenne-pippuria ja/tai Chiliä. Lausu tuota juttua sitten aina välillä keittoa sekoittaen ( - ja sekoita myötäpäivään, eli siihen suuntaan mihin kellon viisaritkin liikkuu).


      • gigleÄ
        Kertokaapa... kirjoitti:

        aluksi luin sen...seuraako nyt lopuksi niitä rakkaustaikoja ja loitsuja?

        Tiedän että tällä rakkauteni kohteella on tunteita minua kohtaan, ajauduimme erillemme väärinkäsitysten vuoksi enkä voi häneen ottaa yhteyttä...pitäisi saada hänet ottamaan yhteyttä minuun. (On sen verran vaikea tapaus ettei halua antaa periksi ja tulla luokseni, ylpeys estää...) Tätä on niin vaikee selittää, pitäisi kertoa kaikki ihan alusta ja siitä tulisi romaani joten...löytyykö niitä taikoja?

        "aluksi luin sen...seuraako nyt lopuksi niitä rakkaustaikoja ja loitsuja?

        Tiedän että tällä rakkauteni kohteella on tunteita minua kohtaan, ajauduimme erillemme väärinkäsitysten vuoksi enkä voi häneen ottaa yhteyttä...pitäisi saada hänet ottamaan yhteyttä minuun. (On sen verran vaikea tapaus ettei halua antaa periksi ja tulla luokseni, ylpeys estää...) Tätä on niin vaikee selittää, pitäisi kertoa kaikki ihan alusta ja siitä tulisi romaani joten...löytyykö niitä taikoja?"

        Mul on sama tilanne :( Eli mäki kaipaisin toimivii rakkausloitsuja...


    • Kertokaapa...

      Kiitos vastauksista mutta ongelma on se ettei se sopan syönti tai siis syöttäminen onnistu.

      Työajat kyllä tiedän ja se aarrekartta voisi vaikka onnistua...

      Mutta onko kellään sellaista loitsua jonka voisi ääneen lausua ja samalla häntä ajatellen se toimisi?

      • noin!

        Sen loitsun ei tarvitse olla valmiiksi räätälöity, voit aivan hyvin laatia sen itsekin. Suht lyhyt ja ytimekäs, selkeä mantra mitä päivän mittaan aika ajoin toistat TUNTEELLA. Periaatteessa siis aivan sama tekniikka kuin aarrekartassa ja ajatuksessa.

        Neuvon sinulle vielä yhden tehokeinon: Vaivuta itsesi alfatilaan! Se on unen ja valveen rajatila, alimmillaan EEG on silloin 8Hz. Tuossa tilassa alitajuntasi avautuu, mutta olet vielä jotenkin tajuissasi, ja voit ohjata ajatuksiasi haluttuun suuntaan, eli loitsuun. Ja muista...mennyt aikamuoto!


      • Kertokaapa...
        noin! kirjoitti:

        Sen loitsun ei tarvitse olla valmiiksi räätälöity, voit aivan hyvin laatia sen itsekin. Suht lyhyt ja ytimekäs, selkeä mantra mitä päivän mittaan aika ajoin toistat TUNTEELLA. Periaatteessa siis aivan sama tekniikka kuin aarrekartassa ja ajatuksessa.

        Neuvon sinulle vielä yhden tehokeinon: Vaivuta itsesi alfatilaan! Se on unen ja valveen rajatila, alimmillaan EEG on silloin 8Hz. Tuossa tilassa alitajuntasi avautuu, mutta olet vielä jotenkin tajuissasi, ja voit ohjata ajatuksiasi haluttuun suuntaan, eli loitsuun. Ja muista...mennyt aikamuoto!

        Kokeilen neuvoasi! Katotaan miten käy...osaatko yhtään kertoa miten pian taika toimii jos on toimiakseen? Meneekö siihen yleensä päiviä, viikkoja vai kuukausia?


      • näin:
        Kertokaapa... kirjoitti:

        Kokeilen neuvoasi! Katotaan miten käy...osaatko yhtään kertoa miten pian taika toimii jos on toimiakseen? Meneekö siihen yleensä päiviä, viikkoja vai kuukausia?

        Ellen väärin muista, niin lukemassani kirjassa Alitajuntasi Voima mainittiin kolmesta viikosta kolmeen kuukautta.


      • Kertokaapa...
        näin: kirjoitti:

        Ellen väärin muista, niin lukemassani kirjassa Alitajuntasi Voima mainittiin kolmesta viikosta kolmeen kuukautta.

        ...kiitos! Teen lyhyen ja ytimekkään loitsun ja kokeilen. Pidä mulle peukkuja että toimii! ;)


      • juu..!
        Kertokaapa... kirjoitti:

        ...kiitos! Teen lyhyen ja ytimekkään loitsun ja kokeilen. Pidä mulle peukkuja että toimii! ;)

        Pidetään! Onnea!


      • rakkautesi kohteen

      • Rakkausloitsu

        jen tekopäivä on PERJANTAI!


      • tuossa noin

        osoitteessa:
        http://www.luutakomero.net/luutakomero/hours.php


      • lemmenjuomaa

      • pölyä!
        Rakkausloitsu kirjoitti:

        jen tekopäivä on PERJANTAI!

        Ihmismieleen vaikuttamisen paras aika on aamulla kun "uhri" vielä nukkuu tunnin verran ja näkee unta.


      • välttämättä.
        rakkautesi kohteen kirjoitti:

        esineen tai asia, esim. hiuksen.
        No, annan linkin, käy kattoo ite;

        http://snow.prohosting.com/~bokd/BoS.html

        Yleinen uskomus on, että "uhrilta" pitää olla jokin esine minkä kautta magia toimii, mutta tuo ei ihan pidä paikkaansa. Voodooperiaate toimii hyvin vaikka esine, esim. nukke on itse tehty.


    • Romen

      Voin kylläkertoa kokemuksesta ettei kannata..
      Tuo eroon pääsy voi sitten olla jo vaikeaa ja olette aina toisiinne sidotut, halusit sitä myöhemmin eli et. Sinä myös häneen. Se vain toimii niin..
      Been there, done that, don't try..

      • eppäillä!

        Jos on voima jolla yhdistää, on myös voima jolla erottaa. Kummallekin sopiva vapautusloitsu, ja päälle chakratasapainotus pätevän henkilön tekemänä, niin ihme on jollei toimi.

        Jos ihmettelet tuota chakrajuttua tässä yhteydessä, niin voinen omasta kokemuksestani kertoa, että sillä on uskomaton mahti tunteisiin!


      • neuvo.
        eppäillä! kirjoitti:

        Jos on voima jolla yhdistää, on myös voima jolla erottaa. Kummallekin sopiva vapautusloitsu, ja päälle chakratasapainotus pätevän henkilön tekemänä, niin ihme on jollei toimi.

        Jos ihmettelet tuota chakrajuttua tässä yhteydessä, niin voinen omasta kokemuksestani kertoa, että sillä on uskomaton mahti tunteisiin!

        Kannattaa etsiä netistä, kyllä löytyy loitsuja. Mutta samalla paljon keskusteluja lemmenloitsujen vaikutuksista. Älä sitten pety jos se ei tehoakaan. Myös vahvimmatkaan taiat eivät pysty auttamaan, jos toinen ei oikeasti halua sinua. Hän voi ehkä jostain käytännön syystä tulla lähellesi, mutta et saa sitä mitä haluat, ellei hän oikeasti itse halua antaa sitä. Esim. jos toinen pitää sua oikeasti vastenmielisenä, niin ei siinä taiat auta tekemään susta viehättävää toisen silmissä.

        Rakkaustaiat toimivatkin parhaiten jo alkaneessa suhteessa, sitä vahvistamaan ja ylläpitämään. Muuten ajanhukkaa ja toisen manipuloimista, itsekästä toimintaa jolla ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Parasta on ehkä siinä tilanteessa tehdä taika oman mielenrauhan saavuttamiseksi.


    • Kertokaapa...

      Netistä en kyllä ole löytänyt kuin varoituksia siitä että loitsuja ei pitäisi tehdä. Muutaman taian löysin mutta ne ei nyt oikein ollut minun tarkoitukseeni sopivia ja mahdottomia toteuttaa.

      Ja kuten jo aikaisemmin kerroin tiemme joutui erilleen väärinkäsityksen vuoksi ja tunteita on molemmin puolin, eikä ne suinkaan ole inhoa toisiamme kohtaan. Viimeisin keskustelumme oli aika räiskyvä ja nykyään kumpikin "kyräilee" toistaan mutta kun kumpikin ollaan sen verran jääräpäitä ettei periksi helpolla anneta niin tää "suhde" junnaa paikoillaan.

      Siispä kaikki te ihanat ihmiset jotka luette tätä, ja uskotte taian voimaan, pyydän teitä nöyrimmin ajatuksissanne lähettämään apua, että kun päivittäin tätä tekemääni loitsua toistan se myös toimisi. Niinkuin joku jo kirjoitti: isossa ryhmässä on enempi voimaa!

      Ja pliis, ei enää näitä varoitusjuttuja! Tää on mun ainut toive saada tää juttu selvitettyä ja välit ennalleen!

      Kiitos Teille Kaikille jotka autatte mua tässä asiassa!

      • kasvaa.

        Kerroit olevasi pienestä tuppukylästä! Mikä on lähin suurkaupunki, ja onko sinne pitkäkin matka? Voisit ehkä sellaisesta löytää jonkin voimapiirin mihin liittyä.


      • Kertokaapa...
        kasvaa. kirjoitti:

        Kerroit olevasi pienestä tuppukylästä! Mikä on lähin suurkaupunki, ja onko sinne pitkäkin matka? Voisit ehkä sellaisesta löytää jonkin voimapiirin mihin liittyä.

        ...lähimpään kaupunkiin tulee melkein 70 kilsaa. Ei jaksa työpäivän päätteeksi aatella lähtevänsä enää sinne ajelemaan...


      • viel--
        Kertokaapa... kirjoitti:

        ...lähimpään kaupunkiin tulee melkein 70 kilsaa. Ei jaksa työpäivän päätteeksi aatella lähtevänsä enää sinne ajelemaan...

        Sanot ettet halua varoituksia mutta kuitenkin olet liian innokas tekemään taikoja vaikka et halua edes opiskella mistä niissä on kyse.


      • Kertokaapa...
        viel-- kirjoitti:

        Sanot ettet halua varoituksia mutta kuitenkin olet liian innokas tekemään taikoja vaikka et halua edes opiskella mistä niissä on kyse.

        etten halua opiskella? Niistä varoituksista olen kyllä aika paljon lukenut ja ihan opettavaisiahan ne ovat olleet. Mutta kun minun aika ei tahdo antaa tällä hetkellä periksi lähteä sellaiseen piiriin vaikka tiedän että sieltä sitä oppia saisi. Ei tää nyt ole halusta kiinni vaan siitä ettei vaan aika riitä...valitettavasti!


    • Pienenpieninoitavaan

      No siis mä keksin tämmösen loitsun ja se oikeesti toimii! Se ei kyl liity rakkauteen, mutta voi toimia siinäkin.

      Ystävyyden syvetämis taika:

      Ystävyys tää parane,
      mahti meitä suojele.
      Kirkkautta taivaal näät,
      paranee ne huonot säät.
      Valheita ei enää oo,
      niille huudetaan me SOO!

    • kokeile tätä

      eihän tässä nyt niinkään rakkausloitsua tarvita! tunteitahan on jo molemmin puolin mutta toinen pitää saada soittamaan.
      voithan tietysti kokeilla kirjoittaa paperille henkilön nimen ja sen mitä haluat hänen tekevän, eli soittavan sinulle.
      sitten taittelet paperin ja laitat sen johonkin astiaan, metalliseen mieluusti, ja poltat sen. kun sitten katselet savun nousevan ylöspäin niin toistat mielessäsi jotain yksinkertaista mantraa esim. "matti meikäläinen, pyydän sinua soittamaan minulle". aina mieluummin pyyntö kuin käsky. ja paras aika on tehdä tämä kun toinen nukkuu koska silloin toisen mieli on herkimmässä tilassa.

    • stella-tipu

      Noo, paras rakkaustaika jonka mää tiiän on;
      Kirjoita ihastuksesi nimi paperille, taita paperi ja ripoittele päälle sokeria. Laita yöksi tyynyn alle. Näin saat ihastuksesi haikailemaan perääsi. Tässä vielä toinen; Jos haluat saada ihastuksesi/jonkun muun henkilön tunteet viilenemään, kirjoita ihastuksesi nimi paperille, leikkaa se keskeltä kahtia ja laita jääkaappiin. Voit pitää paperinpalaa jääkaapissa haluamasi ajan, eli sillä ei ole väliä 8D Toivottavasti helppasin :p

    • omppu3214

      Siis pitääkö se olla nukkuma tyynyn alla siis? :D

      • omppu3214

        Ainii yöksi tyynyn alle XD Ei mtn ...


    • Gloria

      IHANA:

      Wooow, minä olen Gloria Meyers, haluan jakaa elämäni tarinan maailman kanssa siitä, miten sain mieheni, ennen kaikkea sain onnellani takaisin, tarkoitin yhden dr. Ogundeleen ilmoitusta internetissä siitä, miten hän auttaa naista saan poikaystäväni takaisin, joten minun täytyy ottaa yhteyttä häneen auttamaan minua palauttamaan avioliittoni, aviomies jätti minut viiden vuoden avioliitolle, koska hänen perheensä ja ystävänsä eivät pidä minusta ja he pyytävät häntä saamaan toisen naisen, mutta kun minä ota tohtori Ogundele apua, hän kertoi rentoudakseen, että hän auttaa minua, tohtori Ogundele toi mieheni, joka jätti minut 5 vuodeksi vain 24 tuntia. Tämä on voimakas loitsu, jota en ole koskaan nähnyt elämässäni sellaista, hän toi takaisin mieheni minulle vain 24 tunnissa ja kertoi minulle, että minulla on oma lapsi, tänään minulla on 1-vuotias vauva, tämä mies on hieno, jos joku tarvitsee apua ja haluaa ottaa sinuun yhteyttä, sinä voi tavoittaa hänet seuraavalla osoitteella: Sähköposti: [email protected], Viber-numero: 27638836445. Whats-app Numero: 2349065101630.

    • Anonyymi

      Hei, olen niin iloinen voidessani jakaa tämän, en silti voi kiittää teitä tarpeeksi voimakasta pappi Olaa,
      Mieheni lähti nuoremman naisen luo, koska en voinut synnyttää PCOS:n vuoksi. Olin niin järkyttynyt. Olin yksinäinen, itkin paljon, yritin jopa ottaa henkeni.
      Sitten noin 3 kuukautta sitten ystäväni kertoi minulle tästä suuresta miehestä pappi Adesta, joka auttoi häntä tekemään avioliitostaan ​​täydellisen.
      Menin nettiin ja tutkin hänestä lisää. En ollut liian varma, mutta päätin kokeilla häntä, hän sanoi minulle, että älä huoli, että kaikki tulee olemaan hyvin.
      Hän kertoi minulle kaiken, mitä minun piti maksaa, mikä oli kätevä maksu, ja minä tein ja hän teki työnsä ja lähetti minulle videotodistuksen ja käski minun odottaa 24 tuntia, että hän tulee takaisin.
      Odotin 24 tuntia, enkä soittanut eikä Shawn (mieheni) ilmestynyt. Tunsin itseni petetyksi, kun kello oli yli 24 tuntia.
      Kaksi päivää myöhemmin kuulin ovikellon varhain aamulla, ja suurimmaksi yllätyksekseni Shawn, mieheni ovella, pyysi minulta anteeksi pettämistäni.
      Olen niin onnellinen, koska meillä on onnellisempi elämä kuin ennen. Se ei lopu tähän, olen ylpeä voidessani sanoa, että olen 3 viikkoa raskaana. Kiitos paljon Priest Ade, olen ikuisesti kiitollinen.

      ota häneen yhteyttä sähköpostitse: [email protected]
      WhatsApp 234 814 095 0088

    • Anonyymi

      Olen myös monien muiden joukossa, jotka tulevat tänne todistamaan voodoo Lordin, laillisen loitsuntekijän, tekemistä ihmeistä. Kipu, jota tunsin jokaisessa yrityksessäni parantaa perhettäni ja rakkauselämääni. Sain kommentin, joka liittyi melkein tarinaani ja siihen, kuinka suhdenero ja loitsija nimeltä voodoo lord toi onnen takaisin heidän elämäänsä ja auttoi heitä parantumaan kokemastaan ​​masennuksesta. Joten otin häneen yhteyttä omasta tilanteestani. Lyhyesti sanottuna olen iloinen, että otin häneen yhteyttä, koska nykytilanteessa olen yksi niistä monista voodoo lordista, jotka ovat antaneet uuden elämän. Hän löytää varmasti ratkaisun ongelmiisi. Voit ottaa häneen yhteyttä  WhatsApp  2348097014925 sähköposti [email protected]

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe