MaryKay hintoja ??

ois kiva tietää...

Kovasti kehutaan tuotteita mutta ei kerrota hintoja ? Olen kuullut että ovat kalliita mutta kuinka kalliita ?

25

9350

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä jotain....

      Olen kuullut, että esim käsirasva ois noin 70 euroa!! Varmaan tätä hintaluokkaa muutenkin.....

      • Avon-Vippari

        ystäväni oli taannoin käynyt kutsuilla kun väkisin oli tuputettu sinne menoa, 5 tuotetta setissä olisi maksanut 250e ja vieläpä tarjouksena, joten arvokkaita ovat.


      • OhHOHHH
        Avon-Vippari kirjoitti:

        ystäväni oli taannoin käynyt kutsuilla kun väkisin oli tuputettu sinne menoa, 5 tuotetta setissä olisi maksanut 250e ja vieläpä tarjouksena, joten arvokkaita ovat.

        En ymmärrä kellä on varaa tuollaiseen ja kuka hurja niitä lähtee kauppaamaan?


      • Avon-Vippari
        OhHOHHH kirjoitti:

        En ymmärrä kellä on varaa tuollaiseen ja kuka hurja niitä lähtee kauppaamaan?

        itse olen ihan mielenkiinnosta menossa yrittäjänaisten kanssa ko firman esittelyyn muutaman viikon päästä. Eiköhän ne ole sellaisille ihmisille joilla on todella varaa ja arvostavat kallista laatua.. tiedä häntä sitten.


      • lol....
        Avon-Vippari kirjoitti:

        itse olen ihan mielenkiinnosta menossa yrittäjänaisten kanssa ko firman esittelyyn muutaman viikon päästä. Eiköhän ne ole sellaisille ihmisille joilla on todella varaa ja arvostavat kallista laatua.. tiedä häntä sitten.

        Elikkä naiset.. Kasvoille kosteus n.43e ja sitten puhdistus 40e. Siinä ainakin ne millä minä aloitin pari viikkoa sitten. Sitten saa tietysti valita haluaako ihmesetin heti vai myöhemmin. Et sillee.


      • mutta...
        lol.... kirjoitti:

        Elikkä naiset.. Kasvoille kosteus n.43e ja sitten puhdistus 40e. Siinä ainakin ne millä minä aloitin pari viikkoa sitten. Sitten saa tietysti valita haluaako ihmesetin heti vai myöhemmin. Et sillee.

        tulokset ovat sen arvoisia. Tuotteet riittoisia, esim tuo puhdistus on ystävälläni kestänyt jopa 8kk. Itselläni n. 3-4kk, joten ei se kuukautta kohden ole hirmu kallista :) Se, että tuotteet sopivat ja saavuttaa tuloksia, kannattaa jo vähän panostaakin. Mutta tämä vain oma mielipiteeni.


      • Ei kaikilla tapahdu mitään
        mutta... kirjoitti:

        tulokset ovat sen arvoisia. Tuotteet riittoisia, esim tuo puhdistus on ystävälläni kestänyt jopa 8kk. Itselläni n. 3-4kk, joten ei se kuukautta kohden ole hirmu kallista :) Se, että tuotteet sopivat ja saavuttaa tuloksia, kannattaa jo vähän panostaakin. Mutta tämä vain oma mielipiteeni.

        Ei tuloksia vaikka kuinka tekis mitä! Ja olen kuullu että jälleenmyyjät voi itse laittaa sen lisän hintoihin minkä saavat sitten voittoa. Kaikki ei ole niin ahneita kui toiset.Ja olishan tuo firma jo tosi tunnettu, jos se jotain tosi tulosta tekis...


      • käyttäjä
        Ei kaikilla tapahdu mitään kirjoitti:

        Ei tuloksia vaikka kuinka tekis mitä! Ja olen kuullu että jälleenmyyjät voi itse laittaa sen lisän hintoihin minkä saavat sitten voittoa. Kaikki ei ole niin ahneita kui toiset.Ja olishan tuo firma jo tosi tunnettu, jos se jotain tosi tulosta tekis...

        MaryKay-tuotteista, olen käyttänyt tuotteita monta vuotta hyvin tuloksin ja mikä parasta, saan henkilökohtaista palvelua konsultilta, aina kokeilla tuotteita veloituksetta! Tuotteilla on myös palautusoikeus. Kuka kempparin pitäjä tai sokkarin myyjä pitää sinuun yhteyttä ja haluaa tietää onko iholla kaikki hyvin ja tarjoaa neuvoja ja opastusta. Suomessa konsultit ovat sopineet noudattavan samoja hintoja, tarjouksia tms. saa kai kukin pitää halutessaan. Laatu ja hinta kävelevät usein käsikädessä! Ottakaa selvää yrityksestä ja toimintatavoista ennenkuin tuomitsette! Ihanaa ja kaunista kevättä!


      • oikaisu virheelliseen tietoon

        ÅhHåH:lle

        Tässä sinulle faktaa: käsirasva ei todellakaan maksa 70Euroa vaan 17 tai 18 euroa.

        Olet luultavsti kuullut puhuttuvan KÄSISETISTÄ johon kuuluu 3 tuotetta ja hintaa sillä on 69,00Euroa.
        käsisetti on aivan ihana, itselläni on se ja samoilla tuotteilla voi hoitaa myös jalat.


      • jasminkaksi
        Avon-Vippari kirjoitti:

        ystäväni oli taannoin käynyt kutsuilla kun väkisin oli tuputettu sinne menoa, 5 tuotetta setissä olisi maksanut 250e ja vieläpä tarjouksena, joten arvokkaita ovat.

        En voi olla kommentoimatta tekstiäsi, koskien Marykayn-tuotteiden arvostelua. Jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä, mutta tässä tulee omani:
        Vielä viisikymppiseen saakka sain taistella ongelmaihoni kanssa, ennenkuin tapasin Marykay-konsultin, joka esitti minulle tuotteita.
        Minulle tarjottiin ensin kohteliaasti testereitä. Ihastuin heti ja otin itse yhteyttä jatkossa, koska halusin kokeilla kunnolla ko. tuotteita.
        Tulos: kahden kuukauden sisällä ihoni muuttui- ja olin onnellinen. Atoopikkona en ole enää- tai ei ainakaan sitä huomaa! Jos hinta on ongelma, niin myydäänhään Lada-autojakin ja Rollsseja. Marykayn tuotteet kuuluvat ehdottomasti Rollssi-sarjaan. Enkä ikinä ole niin köyhä, etten jatkossakin ostaisi ko. tuotteita. Suosittelen kaikille. Ja toinen juttu: Viiteen vuoteen ei hinnat ole nousseet perustuotteiden osalta.Tuotteet kestää käytössäni 7 kuukautta ja mielestäni se on halpaa.


      • jasminkaksi
        Avon-Vippari kirjoitti:

        itse olen ihan mielenkiinnosta menossa yrittäjänaisten kanssa ko firman esittelyyn muutaman viikon päästä. Eiköhän ne ole sellaisille ihmisille joilla on todella varaa ja arvostavat kallista laatua.. tiedä häntä sitten.

        Mene ihmeessä ja tulet varmasti nauttimaan hetkestä!!!
        Samalla saat ihonhoidon oikeata opastusta ja elimoit kaikki omat virheesi,mm.sekakäyttö eri tuotteiden kanssa.
        Ei Sinun ole pakko tehdä ostoja, itse jäin heti koukkuun Marykay-tuotteisiin!!


      • 27102009
        jasminkaksi kirjoitti:

        En voi olla kommentoimatta tekstiäsi, koskien Marykayn-tuotteiden arvostelua. Jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä, mutta tässä tulee omani:
        Vielä viisikymppiseen saakka sain taistella ongelmaihoni kanssa, ennenkuin tapasin Marykay-konsultin, joka esitti minulle tuotteita.
        Minulle tarjottiin ensin kohteliaasti testereitä. Ihastuin heti ja otin itse yhteyttä jatkossa, koska halusin kokeilla kunnolla ko. tuotteita.
        Tulos: kahden kuukauden sisällä ihoni muuttui- ja olin onnellinen. Atoopikkona en ole enää- tai ei ainakaan sitä huomaa! Jos hinta on ongelma, niin myydäänhään Lada-autojakin ja Rollsseja. Marykayn tuotteet kuuluvat ehdottomasti Rollssi-sarjaan. Enkä ikinä ole niin köyhä, etten jatkossakin ostaisi ko. tuotteita. Suosittelen kaikille. Ja toinen juttu: Viiteen vuoteen ei hinnat ole nousseet perustuotteiden osalta.Tuotteet kestää käytössäni 7 kuukautta ja mielestäni se on halpaa.

        Oletko myyjä nykyään?


      • Koukussa tuotteisiin
        Ei kaikilla tapahdu mitään kirjoitti:

        Ei tuloksia vaikka kuinka tekis mitä! Ja olen kuullu että jälleenmyyjät voi itse laittaa sen lisän hintoihin minkä saavat sitten voittoa. Kaikki ei ole niin ahneita kui toiset.Ja olishan tuo firma jo tosi tunnettu, jos se jotain tosi tulosta tekis...

        Usassa 12 vuotta myydyin kosmetiikkamerkki ja ruostissa pari vuotta myydyin kertovat että kyllähän se MaryKay on aika tunnettu ja aika hurjaa tulostakin tekee.. ;-P Todella laadukkaita tuotteita ovat ja on todella vaarallisia testata, ettei vain jää koukkuun. ;) Konsulteilla on Suomessa ohjeistushinnat tuotteilla ja vaikka konsultit ovat itsenäisiä yrittäjiä ja saavat päättää millä hinnalla tuotteen myyvät, niin tietääkseni lähes kaikki myyvät näillä ohje-hinnoilla. Kenenkään en tiedä myyvän yli niiden hintojen. Tuotteet ovat laatuun nähden edullisia, mutta jos kaupan halvimpiin tuotteisiin on tyytyväinen niin noita ei kannata turhaan edes kokeilla.


      • oikaisu virheelliseen tietoon kirjoitti:

        ÅhHåH:lle

        Tässä sinulle faktaa: käsirasva ei todellakaan maksa 70Euroa vaan 17 tai 18 euroa.

        Olet luultavsti kuullut puhuttuvan KÄSISETISTÄ johon kuuluu 3 tuotetta ja hintaa sillä on 69,00Euroa.
        käsisetti on aivan ihana, itselläni on se ja samoilla tuotteilla voi hoitaa myös jalat.

        KÄSIVOIDE KYLLÄMAKSAAERITTÄIN KUIVALLE IHOLLE 33E 60GR
        JA PERUSSETTI 113E OLI JUURI MARY KAY KUTSUT
        VÄRIVOIDE39E 29ML.HYVIÄTUOTTEITA


    • aloittava konsultti

      minä olen kerran saanut tuote-esittelijän kotiini esittämään tuotteita minulle ja kavereilleni, ihastuin heti tuotteisiin,ihanan pehmoinen ja raikas olo tulee kun käyttää tuotteita, itselläni on erittäin kuiva pintapuolisesti ja näppylöitä ilmestyny ihan liikaa.. Mary kayn tuotteilla ihoni parani uskomattoman hyvin,mikään muu tuotemerkki ei ole koskaan näin hyvin auttanut. Emäntänä olosta sain 10euroa alennusta per vieras eli 40euroa alennusta ostamistani tuotteista. Itse aloitan nyt konsulttina tämän homman ja odotan sitä innolla, viikon odotus ja saan aloituspakkauksen ja paljon etuuksia..
      Mary Kayn tuotteet ovat erittäin riittoisia ja hyvänlaatuisia eli hinnat eivät todellakaan ole hurja. ja paljon kalliimmaksi tulee loppuenlopuksi halvoista tuotteista jotka eivät anna koskaan täydellistä tulosta.Myös meikkituotteet ovat ihania,ja saavat kauniin lopputuloksen aikaan.. =)

    • r5gtrswtr

      Aknen kokeilusetti oli 32€.

      Henkilökohtaisesti näen Mary Kayn olevan ylihintaista ja yliarvostettua.

    • saivari

      Kalliita ovat,olen kaksilla kutsuilla ollut ja ekalla kerralla "sorruin" ostamaan timewise setin 3tuotetta hinta 114e. Kun kysyin miks tuotteet ovat näin kalliita esittelijä sanoi että "saan itse päättää tuotteiden hinnat" ja "ale hinnatkin voin itse määritellä" Toisen esittelyn jälkeen odotin joulun jälkeisiä alennuksia ja saan eri tuote setin nyt hintaan 57e (puhdistus,kosteutus ja seerumi) Mahdoinkohan saada sen alennuksena kun olin aiemminkin tilannut....

    • MinäVaan75

      Se Mary Kay käsisetti joka maksaa n 75€ on ihan mieletön. Kyllä pehmenee kädet sillä. Kyllä minusta hintansa väärti.

    • kokemukseni

      Eräässä tilaisuudessa Mary Kay-myyjä yritti niin väkisin sopia minulle esittelykäyntiä, että aloin epäillä, kuinka väkisin sitten pitäisi myös ostaa tuotteita, joten en uskaltanut ryhtyä edes kokeilemaan. Oli todella tuputtavaa ja jopa töykeää painostusta tyyliin että olen aivan tyhmä jos en tartu näin hyvään tilaisuuteen. "Nyt en ymmärrä - miksi et voi edes kokeilla..."
      Vedin myyjän käytöksestä johtopäätökset, millainen on tuote, eikä tuntunut luotettavalta ollenkaan.

    • vältän näitä

      Minua epäilyttää tämmöset tuotteet joita myydään vain konsulttien kautta mutta ei normaalisti kaupassa. Laadusta ei ole takeita ja hinnat mielivaltaisia. Valitsen mieluummin varmat tunnetut merkit joita saa laadukkaista tavarataloista.

      Vertaa tupperware-astiat, joiden hinnat hipoo taivaita, vaikka samanlaisia yhtä hyviä saa halvalla kaupoista.

    • Minä ite

      Olen ostanut e-baysta Mary Kayn tuotteita - hinnat huomattavasti edeullisempia kuin konsulentilla Suomassa.

    • mies asiakas

      Erittäin laadukkaita ovat Mary Kayn tuotteet ja riittoisia. Itse ole erittäin tyytyäinen palveluun ja tuotteisiin=)
      Ja noihin parjaus kommenteihin voin vaan hymyillä... ja todeta että kyllä minuakin vituttais jos ei olisi varaa kuin 17e ihonhoitotuotteseen

    • sitähänseon

      Ei ne voi kertoa hintoja, koska kukaan ei menisi tällöin edes kutsuille. Eikä tietenkään kutsuilla ketään pakoteta ostamaan, mutta vähän painostetaan kuitenkin ja hinnat saat tietää tosiaan vasta hoitojen jälkeen ettet vain livistäisi ennen.

      Eikä kyse ole siitä, etteikö olisi varaa kyseisiin tuotteisiin vaan siitä miten moraalisesti arvelluttavaa tuollainen myyntisysteemi on. Kannattaa pitäytyä näissä oriflame, avon ym. jotka kertovat sentään hintansa tai sitten käydä ihan kaupasta ostamassa.

    • Muori Maalta

      Itse olen kokeillut oriflamet, avonit, apteekit, emotionit ja muut marketit jossa ihonhoitotuotteita myydään. Ongelma iholleni kelpaa vain mary kayn time-wicen kalliit tuotteet, mutta ovat sen arvoisia. Kyllä kosmetologien ja esim. Emotionin ihonhoitotuotteet ovat samoissa kantimissa.

      • pöö

        Itse sain kokeiltavaksi yhden Mary Kay rasvan, mielestäni se oli värjättyä ja hajustettua vaseliinia suomeksi sanottuna.
        Itselläni on atooppinen ihottuma ja minulle ei käy mikään muu kuin apteekin kosmetiikka ja siellä on hinta laatu suhde kohdallaan.
        Edes kaikki apteekin rasvat ja meikit eivät sovi herkälle iholleni.
        Ja silti Mary Kay esittelijä tuputtaa minulle tuotteitaan, todella kiusallista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe