vuohimäen ratsastuskoulu

balkan83

Vuohimäen ratsastuskoulun taso ei minusta ole oikein tasokas...
Eikös siellä sattunut joku tapaturma joskus 97 jälkeen??
ihan hyvä, pääsi sekin hevonen siitä kärsimyksestä...

13

3524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mäkämäkä

      NIIN ETTÄ ON SE TASO IHAN TASOKAS!!!
      EI SATTUNUT TAPATURMAA EIKÄ KUKAAN HEVONEN OLE KÄRSIMYKSESSÄ!

      Aika ilkeetä minusta kirjoittaa noin jostain tallista. Etenkin vuohimäestä,koska olen itsekkin siellä ollut tunneilla ja leirillä ja taso oli juuri sellainen kun pitikin ja hepat oli kaikki tosi kilttejä,niin että OLEPPAS SINÄ HILJAA,KUN ET ASIASTA MITÄÄN TIEDÄ!

      • Balkan83

        Mistä niin päättelet etten tiedä asiasta mitään?? Kuule minulla on kokemusta monien vuosien ajalta hevosista, kun niitä on omiakin!!! Ja tämä on ihan kuule mielipideasia, joten ole vaan sinä koniteini ite hiljaa!


      • Anonyymi
        Balkan83 kirjoitti:

        Mistä niin päättelet etten tiedä asiasta mitään?? Kuule minulla on kokemusta monien vuosien ajalta hevosista, kun niitä on omiakin!!! Ja tämä on ihan kuule mielipideasia, joten ole vaan sinä koniteini ite hiljaa!

        Ja että sekö mielipide asia että siellä on muka käynyt tapaturma


    • ****

      Itse olen tuosta tasosta samaa mieltä. Ja kyllä siellä tapaturma sattui, jossa hevonen kuoli.

      • Balkan83

        ..siellä sattui joku tapaturma. siitähän oli lehdessäkin?? Miten se niinkun sattui?

        Ja tuosta tasosta vielä, olen ollut siellä ja mulle oltiin todella törkeitä!!!! en piä minnään tuollasia ihmisiä.


      • ****
        Balkan83 kirjoitti:

        ..siellä sattui joku tapaturma. siitähän oli lehdessäkin?? Miten se niinkun sattui?

        Ja tuosta tasosta vielä, olen ollut siellä ja mulle oltiin todella törkeitä!!!! en piä minnään tuollasia ihmisiä.

        Vuotta en muista milloin se tpaturma sattui, mutta joku paikkakuntalainen nuori tyttö oli siellä työharjoittelussa ja oli viemässä hevosta ulos, kun se hevonen hulluuksissaan juoksi päin aitaa jossa oli tappi esillä, ja tappi lävisti hevosen rinnan. hevonen kuoli verenvuotoon. tuosta oli lehdessäkin.


      • **************
        **** kirjoitti:

        Vuotta en muista milloin se tpaturma sattui, mutta joku paikkakuntalainen nuori tyttö oli siellä työharjoittelussa ja oli viemässä hevosta ulos, kun se hevonen hulluuksissaan juoksi päin aitaa jossa oli tappi esillä, ja tappi lävisti hevosen rinnan. hevonen kuoli verenvuotoon. tuosta oli lehdessäkin.

        En minäkään vuotta muista...mutta juuri noin siellä kävi. Itse 10 vuotta tallilla kävin ja sen jälkeen käynyt muualla niin taso on aivan eri luokkaa. Vuohimäessä välillä tunteja piti tallitytötkin...siitä voi sitten jokainen itse kuvitella mikä on opetuksen taso.


      • ******
        ************** kirjoitti:

        En minäkään vuotta muista...mutta juuri noin siellä kävi. Itse 10 vuotta tallilla kävin ja sen jälkeen käynyt muualla niin taso on aivan eri luokkaa. Vuohimäessä välillä tunteja piti tallitytötkin...siitä voi sitten jokainen itse kuvitella mikä on opetuksen taso.

        Nykyään vuohimäki on kuule hyvä paikka ja opetus on tasokasta. Ite ei vaan osaa ratsastaa.. oon käyny vuohimäellä nyt 5 vuotta eikä mullle oo huudettu kertaakaan.


      • pska
        ****** kirjoitti:

        Nykyään vuohimäki on kuule hyvä paikka ja opetus on tasokasta. Ite ei vaan osaa ratsastaa.. oon käyny vuohimäellä nyt 5 vuotta eikä mullle oo huudettu kertaakaan.

        teeppä joku pienikin virhe niin ne huutaa sulle sen viiden vuoden edestä.


      • moikaaaa
        ************** kirjoitti:

        En minäkään vuotta muista...mutta juuri noin siellä kävi. Itse 10 vuotta tallilla kävin ja sen jälkeen käynyt muualla niin taso on aivan eri luokkaa. Vuohimäessä välillä tunteja piti tallitytötkin...siitä voi sitten jokainen itse kuvitella mikä on opetuksen taso.

        ai tallityttöjä? :D :D siel kyllä on ihan sen paikan omistajat ja asiantunteva henkilökunta pitämäs aina tunnit ja näin.


      • 8 vuotta ratsastanut
        ************** kirjoitti:

        En minäkään vuotta muista...mutta juuri noin siellä kävi. Itse 10 vuotta tallilla kävin ja sen jälkeen käynyt muualla niin taso on aivan eri luokkaa. Vuohimäessä välillä tunteja piti tallitytötkin...siitä voi sitten jokainen itse kuvitella mikä on opetuksen taso.

        vuohimäessä ei koskaan pidä tallitytöt tunteja aina essi tai merja on valvomassa ja opettamassa. ite oon käyny kohta kaheksan vuotta siellä eikä kertaakaa oo huuettu aina on sanottu kyllä asiasta jos teen jotain väärin mutta ei siellä oo huudettu.


    • Vuohimäkionparas

      Eli lisää tietoa vielä siitä tapaturmasta.
      (Leiriavustajat kertoivat just kesällä siis tästä.)
      Siis siellä on semmoinen isohko tammatarha joka on aidattu metalliputkiaidoilla. Portti suljetaan semmoisella työnnettävällä tylpähköllä rautatapilla. Kuulemma joku leiriavustaja (vai oliko se työharjottelija?) oli viemässä hevosta tarhaan, mutta tämä tyttö oli unohtanut portin avatessaan työntää tapin piiloon. Sitten se hevonen juoksi sitä tappia päin (taisi säikähtää jotain?) ja se tappi upposi siihen hevoseen.
      Voi olla toki muunneltu tarina, mutta meille kerrottiin näin.

      Ja on kyllä tallin tasokin serkun mukaan parantunut vuosien kuluessa, sehän on remontoitu ja siisti.

    • Anonyymi

      Pidetään yhtä vanhaa hevosta joka näyttää kipukäytöstä ja sitä viel hypytetäänki. Jotku hevoset myös potkii aina tallin seiniä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe