Huumehörhö samassa rapussa..

...:(......

Ostettiin avopuolison kanssa kerrostaloasunto kaksi vuotta sitten. Alkuun kaikki vaikutti hyvältä.. oli ihanan rauhallinen paikka, ihana asunto ja ennen kaikkea oma asunto..
Sitten tuli se mutta.. ylimmässä kerroksessa asustaa joku huumehörhö vuokralla. Joku vuokraa sitä kämppää siis.. Jatkuvasti sinne menee porukkaa ties kuinka paljon, nää metelöi rappukäytävässä aikaan katsomatta, tämä huumehörhö kavereineen on murtautunut varastoihin, naapurien mukaan heitä on uhkailtu, saunassa majailee hänen ystäviään jne..
Juteltuamme naapureiden kanssa kävi ilmi, että tässä asunnossa on jatkuvasti tällaisia henkilöitä asunut!
Nyt eräs naapuri pisti lapun kiertoon, johon halusi allekirjoituksia että saisimme häädettyä tuon huumehörhön pois.. ja että asunto pitäisi saada yhtiön hallintaan... mutta onnistuuko se?? Itse ollaan jo alettu katteleen asuntoa muualta pelkän huumehörhön takia! Mua oikeesti on alkanut pelottaa asua täällä kun ne pimputtelee ovikelloakin aina sillon tällöin.. Pienet koirat on onneksi kuitenkin vartioina..
Mutta kysymys kuuluukin, että mitä tuollaiselle hörhölle voisi tehdä? Onko asuntoa mahdollista saada yhtiön haltuun?? Ei kauhee turvallinen olo asua tässä rapussa..:(

92

34530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

      Kotirauhan häirinta, huumausaineiden käyttö, yleinen häiriköinti, murrot ja varkaudet...onko käynyt mielessä että voisitte ilmoittaa poliisille.

      • vai niin

        Miten sinä voit väittää naapuriasi huumehörhöksi, jos et hänen taustaansa tunne? Ei saa perättömiä puheita levitellä toisista. Joskus tosiaan kerrostalojen kellareihin murtaudutaan, mutta et sinä voi naapuriasi syyttää sellaisesta, mitä et voi todistaa.

        Mene naapurisi luokse, tervehdi häntä ystävällisesti ja kutsu hänet vaikka kahville luoksesi. Hän voi olla hyvin ilahtunut, kun saa ystävän. Yksin asioita miettiessä pienetkin vastoinkäymiset voivat tuntua suurilta, silloin on hyvä, että joku kuuntelee.


      • Ei Krs-taloja enä

        Asuin kyseises paikas vuoden, siin oli ulkomaalaisia ku tappeli keskellä yötä juopot örveli ja huumehörhöt murtautui varastoihi jne.

        Itelleni tarjottii jtn. pillereit ym. pihalla.
        Tarjoava henkilö asui samas talos, hän ei mitään riehunut mun tietääkseni, enemmän ne juopot.

        Kerran oli rappukäytävät veres jne. ku "pulsukopissa" riehuttu puukolla tai vastaava.

        Koitettiin saada poliisit paikalle, mutta ne kuuli osoitteen, ni sanoi et "soita uudestaa jos pahenee".

        Me muutettiin pois.


      • hallooo
        vai niin kirjoitti:

        Miten sinä voit väittää naapuriasi huumehörhöksi, jos et hänen taustaansa tunne? Ei saa perättömiä puheita levitellä toisista. Joskus tosiaan kerrostalojen kellareihin murtaudutaan, mutta et sinä voi naapuriasi syyttää sellaisesta, mitä et voi todistaa.

        Mene naapurisi luokse, tervehdi häntä ystävällisesti ja kutsu hänet vaikka kahville luoksesi. Hän voi olla hyvin ilahtunut, kun saa ystävän. Yksin asioita miettiessä pienetkin vastoinkäymiset voivat tuntua suurilta, silloin on hyvä, että joku kuuntelee.

        Sullakin ku on melko varmasti kaksi silmää päässä joilla näkee, niin jos et ihan kauheen tyhmä oo niin tunnistat kyllä ulkonäöltä huumehörhön. Ei tarvii ees kovin fiksu olla että siihen kykenee ja noilla perusteilla mitä kitjoittaja on kertonu muittenki sanovan... Ota silmä käteen ja....


      • ADHD/WCPC....
        hallooo kirjoitti:

        Sullakin ku on melko varmasti kaksi silmää päässä joilla näkee, niin jos et ihan kauheen tyhmä oo niin tunnistat kyllä ulkonäöltä huumehörhön. Ei tarvii ees kovin fiksu olla että siihen kykenee ja noilla perusteilla mitä kitjoittaja on kertonu muittenki sanovan... Ota silmä käteen ja....

        Sinä kun tiedät miltä näyttää ns."huumehörhö",niin voisit kertoa muillekkin.Itse en viitsisi silmääni käteen ottaa,koska veikkaan että se saattaa sattua.Mikäli joku prototyyppi on olemassa,niin veikkaan että ne huumehörhöt näyttää A)Jussi Ahteelta B)Jere Karalahdelta tai C)Tony Halmeelta


      • aika helposti
        ADHD/WCPC.... kirjoitti:

        Sinä kun tiedät miltä näyttää ns."huumehörhö",niin voisit kertoa muillekkin.Itse en viitsisi silmääni käteen ottaa,koska veikkaan että se saattaa sattua.Mikäli joku prototyyppi on olemassa,niin veikkaan että ne huumehörhöt näyttää A)Jussi Ahteelta B)Jere Karalahdelta tai C)Tony Halmeelta

        Huumehörhön tunnistaa ainakin laajenneista pupilleista. Hajustakin, jos se on polttanu. Muita selviä merkkejä yleisesti narkkareista en nyt osaa sanoa, koska narkkarien tuntomerkit riippuu aika paljolti siitä mitä on vedetty.


      • Empatiakyky!
        vai niin kirjoitti:

        Miten sinä voit väittää naapuriasi huumehörhöksi, jos et hänen taustaansa tunne? Ei saa perättömiä puheita levitellä toisista. Joskus tosiaan kerrostalojen kellareihin murtaudutaan, mutta et sinä voi naapuriasi syyttää sellaisesta, mitä et voi todistaa.

        Mene naapurisi luokse, tervehdi häntä ystävällisesti ja kutsu hänet vaikka kahville luoksesi. Hän voi olla hyvin ilahtunut, kun saa ystävän. Yksin asioita miettiessä pienetkin vastoinkäymiset voivat tuntua suurilta, silloin on hyvä, että joku kuuntelee.

        No, meinaan mennä ihan sanattomaksi, että kutsu kylään, just, just...Missä olit kun empatiaa jaettiin eli kykyä asettua toisen asemaan! Kyllä hörhöt tunnistaa, luota sinäkin siihen...että kun ei tarpeeksi jo lappaa porukkaa niin tulis vähän lisää, sinä ehdotat. Mieti nyt, ennenkö jatkat juttuasi, jos kykenet!


      • ajatteleva
        vai niin kirjoitti:

        Miten sinä voit väittää naapuriasi huumehörhöksi, jos et hänen taustaansa tunne? Ei saa perättömiä puheita levitellä toisista. Joskus tosiaan kerrostalojen kellareihin murtaudutaan, mutta et sinä voi naapuriasi syyttää sellaisesta, mitä et voi todistaa.

        Mene naapurisi luokse, tervehdi häntä ystävällisesti ja kutsu hänet vaikka kahville luoksesi. Hän voi olla hyvin ilahtunut, kun saa ystävän. Yksin asioita miettiessä pienetkin vastoinkäymiset voivat tuntua suurilta, silloin on hyvä, että joku kuuntelee.

        Sähän voit haukkua naapuriasi huumehörhöksi, koska tunnet hänet niin hyvin, ja samalla leikkimällä kotipoliisia heivaamassa hänet ulos kodistaan(talvella) eiköhän varmasti löytyisi vaihtoehtoja jotka miellyttäisivät molempia.


      • poltan nii paljo ku jaksan
        aika helposti kirjoitti:

        Huumehörhön tunnistaa ainakin laajenneista pupilleista. Hajustakin, jos se on polttanu. Muita selviä merkkejä yleisesti narkkareista en nyt osaa sanoa, koska narkkarien tuntomerkit riippuu aika paljolti siitä mitä on vedetty.

        vitu pellet valitatte jostai vitun polttelusta narkit voit painuu sinne mis pippuri kasvaa joten vetäkää käteen poltan nii paljo ku haluun sama ku tupakointi


      • kokemuksen kertoja
        ajatteleva kirjoitti:

        Sähän voit haukkua naapuriasi huumehörhöksi, koska tunnet hänet niin hyvin, ja samalla leikkimällä kotipoliisia heivaamassa hänet ulos kodistaan(talvella) eiköhän varmasti löytyisi vaihtoehtoja jotka miellyttäisivät molempia.

        Jos epäilet huumehörhöksi, älä pyydä, äläkä päästä kotiisi. Mieheni kaveri päästi tällaisen naapurin sisään kahville ja juttelemaan, muttei kerinnyt juttelemaan eikä saamaan vettä keittimeen, kun oli puukko selässä ja viikon päästä kaverin hautajaiset.


      • samaa kastia
        poltan nii paljo ku jaksan kirjoitti:

        vitu pellet valitatte jostai vitun polttelusta narkit voit painuu sinne mis pippuri kasvaa joten vetäkää käteen poltan nii paljo ku haluun sama ku tupakointi

        pilvi ei ole sama kuin rööki! rööki tappaa ja myös alkoholi..


      • rikos, samoin

        kotirauhan häirintä. Hommatkaa porukalle häätö!


      • Väännätkö sie vitsiä?
        vai niin kirjoitti:

        Miten sinä voit väittää naapuriasi huumehörhöksi, jos et hänen taustaansa tunne? Ei saa perättömiä puheita levitellä toisista. Joskus tosiaan kerrostalojen kellareihin murtaudutaan, mutta et sinä voi naapuriasi syyttää sellaisesta, mitä et voi todistaa.

        Mene naapurisi luokse, tervehdi häntä ystävällisesti ja kutsu hänet vaikka kahville luoksesi. Hän voi olla hyvin ilahtunut, kun saa ystävän. Yksin asioita miettiessä pienetkin vastoinkäymiset voivat tuntua suurilta, silloin on hyvä, että joku kuuntelee.

        Tää oli vitsi, eikö?

        Minä sanon kuulkaa nyt niin, että ei ole mikään pakko pyytää yhtään ketään naapuria kahville!!! Ja varsinkin jos todistettavasti kyseisen naapurin luona ramppaa porukkaa epämääräisen paljon ja epämääräisinä aikoina, hengaillaan rappukäytävillä, majoitetaan vieraita kaikkien yhteiseen saunaan (!!!!!), rimputellaan toisten ovikelloa jne. jne. Jonkin asteiseen laitokseen tuollaiset kuuluu.
        Että älä nyt ainakaan kahville pyydä :o Kiesus! Ei nyt pidä kuitenkaan yrittää mitään Jeesus -temppua, vaikka kuinka hymyilee maailmalle niin turpaan kuitenkin tulee. Riskinottoa voi aina silloin tällöin harrastaa mutta jonkinlaista arviointikykyä peliin kullannuput!


      • On tässä, olkaa hyvä
        ajatteleva kirjoitti:

        Sähän voit haukkua naapuriasi huumehörhöksi, koska tunnet hänet niin hyvin, ja samalla leikkimällä kotipoliisia heivaamassa hänet ulos kodistaan(talvella) eiköhän varmasti löytyisi vaihtoehtoja jotka miellyttäisivät molempia.

        Huumehörhölle pumpataan suoneen kunnon annos jotta saa siivet ja kiltille naapurille iso omakotitalo jossa lähimmät naapurit kilometrin säteellä. Siinä on sitä molempia miellyttävää vaihtoehtoa kerrakseen. Olkaa hyvä!


      • Anonyymi
        Ei Krs-taloja enä kirjoitti:

        Asuin kyseises paikas vuoden, siin oli ulkomaalaisia ku tappeli keskellä yötä juopot örveli ja huumehörhöt murtautui varastoihi jne.

        Itelleni tarjottii jtn. pillereit ym. pihalla.
        Tarjoava henkilö asui samas talos, hän ei mitään riehunut mun tietääkseni, enemmän ne juopot.

        Kerran oli rappukäytävät veres jne. ku "pulsukopissa" riehuttu puukolla tai vastaava.

        Koitettiin saada poliisit paikalle, mutta ne kuuli osoitteen, ni sanoi et "soita uudestaa jos pahenee".

        Me muutettiin pois.

        Kyllä ne suomalaiset on myös hörhöilemässä ja tekemässä huumeiden kanssa.


    • ulkomaalainen

      Jos oikein mietit tuon asian, tulet samaan tulokseen: Asunnon vuokraavat sosiaaliavustuksella ja asuntotuella toimentulevat, joita ei hyvyäksytää ammatimaisten vuokrajien asuntoihin, koska joutuvat selvittämään tulojensa ja luottohäiriöinsä.

      Yksitiyset vuokranantajat eivät pääsee näihin tietoihin ja ottavat kuka jaksaa maksaa huipputaksat. Vuokralaiset siten parantavat maksukykyinsä huume- ja alkohoolimyynnilla ja vaikkapa muilla tunnetuilla konsteilla.

      Ihannevuokralainen vanhaan kerrostalon on maksukykyinen eläkeläinen, se on rauhallinen asukas, osallistuu talkoihin ja sano huomenta kun sattuu samaan hissin.

      • simo

        kyllä yksityiset vuokranantajat pystyy tarkistaa vuokralaisen luottotiedot.Ei tartte mennä ku omatieto.fi sivulle ni johan selvii onko luotot kunnossa.


      • ulkomaalainen
        simo kirjoitti:

        kyllä yksityiset vuokranantajat pystyy tarkistaa vuokralaisen luottotiedot.Ei tartte mennä ku omatieto.fi sivulle ni johan selvii onko luotot kunnossa.

        niin, siten olin. Kun viimeksi kävin opiskelijoiden vuokravälityksessä, sanoivat, ettei näiä tietoja saadaa yksityisille vuokranantajille. Siitä on kyllä muutama vuotta aika.

        Sen verran voin kertoa, että sen perässä kun yhteen asuntomme vuokaralaisksi ilmoitautui vaimolle siististi puettu kravattinuorukainen, on ollut helvetti irti siinä talossa. Samanaikaisesti siinä asui toistakymmentä henkeä meidän olleessa pitkällä matkalla, huumeralli kävi koko vuorokauden ja muut asukaat eivät uskaltautuneet ulos asunnosta.

        Näin siinä kävi, että perästä päin poliisit soittivat, että sattuisinko tietämään sen ja sen nykyistä olosuunta, ne kun etsivät sitä huumerikoksesta.

        Se näistä vuokralaisista.


      • kohteliaita

        et ole tainnut edes tajuta joitain huumeidenkäyttäjiä.. koska jotkut sentään osaavat olla kohteliaita vaikka heidät on "tallottu joskus maahan ja joutuneet yksin nousemaan sieltä" jos ymmärsit esimerkin (uskoisin). en sano että kaikki olisivat.. on kohteliaita vaikka ovat harvassa..


    • naapurisi ehkä

      Ehkä teillä ollaan niin herkkiä, että kaikki kyselyt tuntuvat huumehörhön uhkauksilta. Saunassa harvoin saunotaan, joten ei tuo ole keltään pois, jos siellä joku majailee. Varastoihin on murtautunut kuitenkin talonne eläkeläispappa, joka ei muista dementialtaan, että mikä koppero on hänen (ja siksi joka koppiin murtautuu). Dementiasta johtuen papparainen varmaan on vahingossa sosialisoinut muidenkin omaisuutta.

      Ehkä olet vaan kateellinen naapurisi vilkkaasta seuraelämästä.

      • pang

        Narkit puolustavat toisiaan. Uskon, että 90 prosenttia suomalaista potkaisi varastelevat ja möykkäävät surkimus-narkkarit kuuhun, jos ne sinne huolittaisiin.
        Onneksi kaupungit ovat alkaneet rakentaa näille omia luukkuja kauas tavallisten ihmisten lähistöltä.

        Jos nukkuvat vielä saunassa, laita ihmeessä lämpötermostaatti täysille ja ovi lankuilla lukkoon.


      • Anonyymi
        pang kirjoitti:

        Narkit puolustavat toisiaan. Uskon, että 90 prosenttia suomalaista potkaisi varastelevat ja möykkäävät surkimus-narkkarit kuuhun, jos ne sinne huolittaisiin.
        Onneksi kaupungit ovat alkaneet rakentaa näille omia luukkuja kauas tavallisten ihmisten lähistöltä.

        Jos nukkuvat vielä saunassa, laita ihmeessä lämpötermostaatti täysille ja ovi lankuilla lukkoon.

        😁👍


    • toimex!

      en vaan muista onko ensiksi pitänyt antaa yksi vai kaksi varoitusta as, omistajalle, mutta kuitenkin sen jälkeen voi yhtökokous ottaa sen haltuun, merkkaa kaikki häiriöt paperille ylös, äläkä luota omaan muistiisi.

    • myös vuokralla..

      asuva. Tästä syystä en ole ostanut omaa asuntoa, kun olen ennenkin kuullut samasta ongelmasta. Ei omistaminen takaa nykyään enää asumisrauhaa.

      Asun vuokralla talossa jossa puolet lähes on näitä hörhöjä. Sain taloyhtiöltä ohjeet soittaa heti poliisit, jos häirintää tapahtuu 23 - 06 välillä.
      En kehtaa vaivata virkavaltaa niin usein, vaan olen mennyt nyt itse sanomaan. Kun on aamuvuoroon menossa ja joutuu heräämään 4. aamuyöllä näitten hörhöjen takia, niin raivosta saa voimaa mennä itse sanomaan.

      Olen kyllä muuttamassa tästä heti pois kun löydän rauhallisen asunnon, mutta ne ovat kiven alla?
      Sikälikin harmi, että nämä hörhöt pilaavat kaikkien vuokralaisten maineen!

      Ottakaa asia puheeksi taloyhtiön kokouksessa ja häätäkää ko. asukas ulos.
      Minä en voi muuta kuin kärsiä ja odottaa parempaa.

      • Toinen tietämätön

        Mikä on se aine joka saa ihmisen tosiaan kuulostamaan jotenkin pirteältä hyrisevältä klo 4-4.30 ? Olen itse uudessa asunnossani törmännyt tuohon ilmiöön naapurista. Siihen herää.Ei tarvitse olla edes viikonloppu.Mietin myös mitä olisi viisasta tehdä.


      • öblgbs
        Toinen tietämätön kirjoitti:

        Mikä on se aine joka saa ihmisen tosiaan kuulostamaan jotenkin pirteältä hyrisevältä klo 4-4.30 ? Olen itse uudessa asunnossani törmännyt tuohon ilmiöön naapurista. Siihen herää.Ei tarvitse olla edes viikonloppu.Mietin myös mitä olisi viisasta tehdä.

        eiköhän se yleisin suomessa oo amfetamiini.tietty jos asutte pääkaupunki-seusulla,niin siel liikkuu myös kokaiinia.henk-koht olen sitä mieltä että vetäkööt mitä huvittaa,ku ei häiritse
        toisia.siin kulkee raja


      • fjgöjf
        Toinen tietämätön kirjoitti:

        Mikä on se aine joka saa ihmisen tosiaan kuulostamaan jotenkin pirteältä hyrisevältä klo 4-4.30 ? Olen itse uudessa asunnossani törmännyt tuohon ilmiöön naapurista. Siihen herää.Ei tarvitse olla edes viikonloppu.Mietin myös mitä olisi viisasta tehdä.

        ja tosiaan jos naapuri mekastaa,eihän siin muuta
        ku ilmottamaan isännöitsiälle.valitust pystyyn


      • bur
        Toinen tietämätön kirjoitti:

        Mikä on se aine joka saa ihmisen tosiaan kuulostamaan jotenkin pirteältä hyrisevältä klo 4-4.30 ? Olen itse uudessa asunnossani törmännyt tuohon ilmiöön naapurista. Siihen herää.Ei tarvitse olla edes viikonloppu.Mietin myös mitä olisi viisasta tehdä.

        "WoW" :D im 50 uber 1337 hax pwn..... roflmao


    • Emmi-Annie

      Voi ei, tuommonen olis tosi kauheeta!! :(

      • kas kas

        kun tunnen juurikin samannimisen käyttäjän, ja vielä meidän rapusta...

        Ootkos jäänyt kiinni ? Hyvä sun kannaltasi, toivottavasti saat viimeinkin hoitoa,olisi elämäsi paras ratkaisu.
        - nykyisinkin " saat hoitoa", ei "joudut" hoitoon.


    • tuollaisille...

      ..yhteen läjään mekastamaan hampit! asuntola tms..

    • yyuu

      Mistä tiedät että se on huumehörhö? Onko todisteita? Soita sitten kytät naapuris kaa yhtä aikaa,sillon kyttien on pakko tulla paikan päälle jos kaks soittaa samasta asiasta. Siitä saatte sitten dokkarii tulevaa yhtiökokousta varten ja näin ollen hyväl tuuril se asunto voidaan pakkolunastaa ku tulee tarpeex poliisi käyntejä kyseiseen asuntoon. Et ei tää tän vaikeempaa oo,eikä teidän tarvii muuttaa yhtään mihinkään omasta kodista jonkun hörhön takia. asioilla on taipumus järjestyä ku käyttää vähän järkee,eli aina kaks soittaa kytille sekä sinä että naapurisi,ni silloin virkavallan on pakko tulla paikan päälle ja kun näitä kyttien käyntejä on tarpeex paljon,voi yhtiö pakko lunastaa sen hörhön kämpän,tai kenen sitten lieneekään.

    • ....niin......

      Hörhöille kuula kalloon.Pahempaa voi olla enään syntyä ALAJÄRVELLÄ.Sikiävää ja sisäsiittoista väkeä.No hyvä puoli on siellä se että lääke-edustajat saavat tuotteitaan kaupaksi.Hullunlääkkeet menevät siellä kuin kuumille kiville.

      • ..muuten..

        ..paikkakunta joka kannattaa ohittaa nopeasti.


      • MYÖS !!!
        ..muuten.. kirjoitti:

        ..paikkakunta joka kannattaa ohittaa nopeasti.

        ....


    • Make60

      Tee ensimmäiseksi ilmianto huumepoliisin ilmiantonumeroon niin poliisit rupeaa tarkkailemaan asuntoa ja menee viikosta muutamaan kuukauteen kun poliisi tekee ratsian asuntoon ja jos huumeita löytyy niin tulee tekijälle pitka linnareissu. Minä aikanaa asuin vallilassa avovaimon työsuhdeasunnossa ja siina oli naapurissa huumeiden välittäjä. Ilmoitin poliisille asunnosta niin rupresivat tarkkailemaan asuntoja ja ilmiannosta noin 2 kuukautta niin poliisi teki ratsian asuntoon niin se oli sillä selvä. Ja aina kun on häiriötä niin päivystävä huoltomies paikalle tai ilmoitus poliiseille niin kyllä asunto rauhoittuu.

    • punatukkainen nainen

      olen poissa kotoa kolmesta-seitsemään,tulen illalla kotiin ja huomaan,että joku on käyny asunnossani sinä aikana.naapurilta kuulin,että avaimia oli varastettu.
      en ole mikään seko enkä käytä huumeita,en vain ymmärrä miksi joku murtautuu toisen asuntoon,kun toinen on poissa?
      itselläni on kotivakuutus voimassa ja toivon myös,että minut jätetään rauhaan.
      on inhottavaa olla kiusauksen kohteena.
      yleensä istun illalla yksinäni kotona.
      myös hallituksen puheenjohtaja laittoi minulle lapun,kun kellariin oli murtauduttu.ei ole kivaa!

      • mitä hallituklsen

        puheenjohtaja lapussaan sinulle kirjoitteli, mutta esimerkiksi meidän yhtiössämme kyllä kaikille osakkaille tiedotettiin, kun joihinkin kellarikomeroihin oli murtauduttu.

        muistitko muuten vaatia asuntosi lukon vaihtamista "vierailun" jälkeen?


      • Korvesta
        mitä hallituklsen kirjoitti:

        puheenjohtaja lapussaan sinulle kirjoitteli, mutta esimerkiksi meidän yhtiössämme kyllä kaikille osakkaille tiedotettiin, kun joihinkin kellarikomeroihin oli murtauduttu.

        muistitko muuten vaatia asuntosi lukon vaihtamista "vierailun" jälkeen?

        onneks tääl "mettä" korvessa ei oo tuollaisii ongelmia, ainu vaa välillä pihalla "jolkottelevat" sudet.


    • mahdollista toimia näin

      Kyllä on.

      • iiiiiik

        valkoiset voitti sodan kyttääjät on paskasakkia.


      • talot
        iiiiiik kirjoitti:

        valkoiset voitti sodan kyttääjät on paskasakkia.

        täynnä.Tietävät koska missäkin asunossa on porukka kotona.Asuntoyhtiöstä tuli monistettu lappu johon
        oli yksilöily mikä kaikki on kiellettyä,oli laitettu
        viekää tupakanpumpit kauemmaksi.Käyttäkää koiria puistossa ja metsissä.Käykää lenkillä.SEURATKAA KETÄ LÄHISTÖLLÄ LIIKKUU.Siinä vaiheessa tuli mieleen muutto muualle.Ei kai saisi hengittääkkään ettei häiritse.


      • taas.
        talot kirjoitti:

        täynnä.Tietävät koska missäkin asunossa on porukka kotona.Asuntoyhtiöstä tuli monistettu lappu johon
        oli yksilöily mikä kaikki on kiellettyä,oli laitettu
        viekää tupakanpumpit kauemmaksi.Käyttäkää koiria puistossa ja metsissä.Käykää lenkillä.SEURATKAA KETÄ LÄHISTÖLLÄ LIIKKUU.Siinä vaiheessa tuli mieleen muutto muualle.Ei kai saisi hengittääkkään ettei häiritse.

        yksi jolle ei sovi talon järjestyssäännöt.Telttamajoitukseen tollaset keskelle korpea..


    • välittömästi

      Ota heti yhteys isännöitsijään, hänen kuuluu asia hoitaa, älä puutu siihen itse! Joku pelotteli että isänn. ei hoida asiaa, tietenkin hoitaa, se on hänen virkansa ja sinun palkkalistalla! Huumehörhöjen ei saan antaa terrorisoida asukkaita eivätkä he voi vaatia ymmärrystä, tästä on lähdettävä. Se on kertakaikkiaan väärin. Turha on muuttaa, kyllä asia korjaantuu, viimeistään kolmannella varoituksella häätö tulee! Isännöitsijän tietysti kuuluu otta heti myös yhteys asunnon omistajaan. Oikeusaputoimistosta saat varmasta lisää hyviä neuvoja. Tämä palsta ei näytä niitä uskottavasti jakavan...

      • Nyt rauhoittunut rappu

        Naapurissani on asunut huumehörhö. Isännöitsijä ei uskaltanut puuttua asiaan. Annettiin ohje : Poliisit pyydettävä paikalle tarvittaessa. Se auttoi. Ei enää häiritsevää huumejengin sekoilua. Se oli välillä karmivaa. Ovea ei voinut avata, ennen kuin tarkasti kuka siellä on. Kyse on myös osaketalosta.


    • KittyKitty

      onneks en asu kerrostalossa!

    • onnea vain

      Siskoni asui kaupungin vuokra asunnossa Alppilassa. Alkuun kaikki oli ok, parin vuoden päästä naapuriin samaan kerrokseen muutti narkkari. Sen jälkeen alkoi tapahtumaan mm. pyöriä/osia vietiin, rapussa alkoi liikkumaan/majailemaan epämääräistä porukkaa ympäri vuorokauden. Alkoi olla turvatonta liikkua yksin mm. kellarissa, jossa oli myös pesutuvat ja saunat. Aseellakin jotkut olivat ilmeisesti velkojaan käyneet hakemassa. Keskellä yötä kerrankin heräsivät kamalaan yskimiseen... jotain kaasua ilmeisesti olivat suihkineet rappuun yms, yms. Sisko lopulta muutti pois. Siitä muutaman kuukauden kuluttua luimme lehdestä, että samaisessa rapussa oli tapahtunut tulipalo, jossa oli menehtynyt yksi henkilö, juuri tämän kyseisen narkkarin asunnossa. Liekkö vahingossa tupakasta lähtenyt palo vaiko tahallinen jonkun toisen toimesta. Niin että onnea vain. Koskaan ei tiedä kenet naapurikseen saa. Turvallista asumista sinulle!

    • soitat poliisit

      ja soitat myös isännöitsijälle ja ehkä myös asunnon omistajalle, missä häiriköijät asuu. Luulis auttavan. Jaksamista

      • guhst

        onkos kyttääjillä pää tänään kipeä,ahdasmieli on ikuinen sairaus,vihassa on varmasti vaikea nauttia elämän hauskoista asioista,suosittelen menkää hollantiin -


    • useasti häirityksi tullut

      Nimet listoihin ja järjestyssääntöjen mukaisen hiljaisuuden rikkominen, metelöiminen yms, listan perusteluihin. Yöllisestä metelöinnistä kannattaa soittaa poliisit paikalle, siitä tulee merkintä poliisien raportteihin, jotka isännöitsijä saa asian vahvisteeksi ja hänen on se asia hoidettava kuntoon. Missään vaiheessa hän ei saa ilmoittaa ketkä ovat valituksen tehneet. Jos isännöitsijä ei hoida asiaa, vaihtakaa seuraavassa kokouksessa isännöitsijää hän on "teillä" työssä, ja työmiehen on palkkansa ansaittava.

    • menee toisin

      mietippäs mitä ne jotkut huumehörhöt ovat joutuneet kokemaan pieninä.. tuo ei ole mitään siihen verrattuna..

    • polliissi

      Meilläkin nuoriso tekee tuollaista, halusimme tai emme. Mutta emme kuitenkaan anna mitään analyysia välittömästä huumeiden käyttämisestä sillä perusteella, että he valvoskelevat ja häiriköivät öisin. Nykyisin vain on sellaisia asujia, joilla ei ole kellonajat hallussa, alkoholin käyttö mahdollisesti kylläkin liittyy asiaan, muttei aina sekään, vaan yleensä kaverit, biletys ja media, vahvana esimerkkinä tietokoneet ja musiikki. Syrjäytyminen kylläkin vaivaa tätä kansanosaa, välillisesti vähintään. Että mistä sen amfetamiinin sait päähäsi?? Huhuista, väärinkäsityksistä, omista tulkinnoista? Entä jos omaa lastasi syyteltäisiin samaan tyyliin leimaten jos hänellä ei ole vielä aikuiselämä hanskassa kuten pitäisi? Vaikka kyseessä ei olisi kuin päihteiden käyttö ja se valvominen? Aikansa kutakin. Jos nuorista "oppimattomista" kyse, toivotaan että heidän elämäntilanteensa ja tapansa jotenkin paranee ja pääsette eroon näistä kukkujista.

    • Nimetön

      Kyllä "huumehörhöt" saa häädettyä asunnosta pois. Yhteys ensiksi isännöitsijään, jos hän ei tee mitään niin riittävä painostus asukkaiden taholta niin varmasti tapahtuu, jos ei, niin isännöitsijä vaihtoon (tyyliin: paikkaasi on kyselty). Kaikki jotka eivät sopeudu taloyhtiön sääntöihin ja esim. aiheuttavat jatkuvaa häiriötä öitä myöten niin ei muuta kuin ulos vaan, oli talvi tai kesä. Irtisanominen on pääsääntöisesti asunnon omistajan asia. Asunnon ottaminen yhtiön hallintaankin on mahdollista.

    • makkke

      juu muuttakaa pojes vaa entisenä huumehörhöna tiedän mitä tuli tehtyy ei ny sentään puukottanu
      kaveria selkään..mutta sillee on pummi päällä koko ajan ja häiriköi ja kaverit juaksee kylään koko ajan ..tiedän se on TOSI rasittavaa..

    • Hallituksen puheenjohtaja

      Jos kerran irtolaisia pesii saunassa ja häiritään muita asukkaita jne niin joka kerrasta ilmoitus isännöitsijälle,3:n varoituksen jälkeen lähtee.
      Taloyhtiön hallitus voi ottaa asunnon haltuunsa 2 vuodeksi,ei tarvitse yhtiökokusta kutsua koolle.

      • edes

        ..kolmea varoitusta - yksikin riittää !

        Kirjatkaa naapureidenne kanssa häiriöiden ajat ja laatu paperille ja viekää paperi isännöitsijälle / yhtiön hallitukseen !

        Edellisessä yhtiössä näin tehtiin ja kusipää
        häirikkö lensi pihalle ku leppäkeihäs !

        Ei ihmisen tartte omassa kodissaan kärsiä toisten terrorista !


    • Nimetön

      Potku perseelle vaan! Ja perään kans paljon valitusta..

    • Tällä palstalla

      et pääse huumehörhöstä. Kyllä elämä talossa rauhoittuu, kun kutsut aina poliisin, kun on jotain häiriötä.

      • vakituinen soittelija

        missä asut, mutta täällä pääkaupungissa saa odottaa poliisia 1-2h,jos soittaa häiriköistä/sammuneista rappukäytävässä. Kannattaa soittaessaan sanoa että joku huutaa apua ja on kova tappelu menossa, ehkä aseitakin mukana niin saa jepareihin vauhtia. Meille tuli kerran kotibileisiin(omakotitalossa asuttin silloin)kutsumaton vieras joka alkoi hulluna tuhota asuntoa. Soitettiin itse poliisit, jotka eivät koskaan saapuneet. Onneksi tyyppi sammui ja nostettiin pihalle.


    • väliaikainen...

      Asuin eräässä kerrostalosa vuokralla määräaikaisesti. Kävi ilmi, että alapuolellamme asui huumeporukkaa. Poliisit kävivät asukkaakkaan hakemassa ja pitivät kuulusteluputkassa muutaman päivän. Siitä seurasi vielä rajumpi juhlinta kun hemmo kotiutui. Poliisi on voimaton. Koska asuimme vain määräajan en ilmoittanut isännöitsijälle. Asihan talossa suurimmaksi osaksi kunnon ihmisiä omistusasunnossa, joten heillehän asiasta oli enemmän haittaa.

      Haittaa voi olla myös ilmiannon tehneelle, jos ei ole riittäviä todisteitä. Yön pimeydessä voi autoon ilmaantu lommja ja voivat kumitkin puhjeta.........

    • saman kokenut

      asuin samassa tilanteessa. 2 vuotta vuokralaista yritettiin häätää mut ei onnistunu ku se aina palkkas lakimiehen oikeuksiaan ajamaan. parempi muuttaa.

    • nupppu^^

      Minulle on käynyt samoin, mutta asialla oli juoppoja. Ne huusi ja kusi rappukäytävään, ja pimpotteli muiden asuntojen ovikelloja, ja myös meidän. vaikka olen lapsi, tiedän miltä se tuntuu .. Sitten tapahtui niin pahasti, että siskoni meni avaamaan oven, ja siellä oli yksi niistä juopoista ! sitten siskoni rupesi itkemään ja huutamaan, ja menin kattomaan mikä on tilanne . (olen itse15w) niin siellä oli se juoppo, ja se tuli sisään meille.. sitten siskoni meni hakemaan isää parvekkeelta, ja sitten se tuli sinne .. se huusi sille juopolle, ja se lähti pois . se kusi meijän oveen . sitten yöllä siskoni ja veljeni itki, että se huutaa oven takana . Äiti puoleni soitti poliisille, ja ne kaikki juopot joutu putkaan . !! jess ! sitten ne sai vielä häädön, muttta muuttivat vastakkaiseen kerrostaloon. sitten ne uhkaili meitä lapsia, ja silleen . Sitten tulimme siihen tilanteeseen, että muutetaan pois ! muutettiin toiselle paikkakunnalle, ja sitten muutimme . Sitten oli ihana kesäloma, olin kamujenkaa rannalla . sitten tuli syksy, ja ne kaikki känniläiset seurasi meitä sinne missä asuttiin ja muuttivat sinne vastakkaiseen kerrostaloasuntoon. Mutta sitten ne antoi meidän asua rauhassa !! ((;

    • ex naapuri

      Eihän tuö vielä ole mitään,kun ovellasi ei huumepoliisit juokse joka viikko,mutta sitten kun hörhö tapetaan ja joudut ite poliisien kuulusteltavaksi alat kyllä olemaan kypsä osoitteen vaihtamiseen. Meidän oli lasten vuoksi muutettava pois.

      • joku

        järkevä selitys on porukan "juoksemiselle"
        jos vaikka siellä pidetään jotain uskonnollista piiriä niin vieraita saattaa liikkua enemmänkin,turha siitä on hernettä nenään ottaa jos jollain vieraita käy.
        voisit minunkin mielestä kutsua naapurisi kahville tai saunaan ,niin voisitte tututustua..


      • dsadsad
        joku kirjoitti:

        järkevä selitys on porukan "juoksemiselle"
        jos vaikka siellä pidetään jotain uskonnollista piiriä niin vieraita saattaa liikkua enemmänkin,turha siitä on hernettä nenään ottaa jos jollain vieraita käy.
        voisit minunkin mielestä kutsua naapurisi kahville tai saunaan ,niin voisitte tututustua..

        Katoppa tää http://stadiland.myminicity.com/


      • Anonyymi
        joku kirjoitti:

        järkevä selitys on porukan "juoksemiselle"
        jos vaikka siellä pidetään jotain uskonnollista piiriä niin vieraita saattaa liikkua enemmänkin,turha siitä on hernettä nenään ottaa jos jollain vieraita käy.
        voisit minunkin mielestä kutsua naapurisi kahville tai saunaan ,niin voisitte tututustua..

        🖕mikä einstein


    • KELLOTUS

      HETI ILMOITUS TALOYHTIÖN ISÄNNÖITSIJÄLLE! HÄN HOITAA TÄLLÄISET TAPAUKSET POIS PÄIVÄJÄRJESTYKSESTÄ !

    • Likka25

      Ootkos aivan varma, että kyseessä on juurikin huumeiden käyttäjä..!? Voihan hän olla vaikka alkoholisti, tai muuten vaan "omituinen". Ei pidä heti leimata ihmistä, kun ei edes kunnolla tunne!! Tämä on vain minun mielipiteeni.....

      • järkkyy hörhön vuoksi ?

        niin mihin tämä yhteiskunta on menossa ,jos se moisen sallii ????????????????????????????????????

        JOKAISELLA ON OIKEUS RAUHALLISEEN ASUMISEEN !



        JA HÖRHÖT KUULUU SULJETULLE OSASTOLLE , 5 LUKON JA 12 RAUHOITTAVAN PÄIVÄANNOS-TABLETIN PIIRIIN !


      • HUUMEHÖRHÖILLE!
        järkkyy hörhön vuoksi ? kirjoitti:

        niin mihin tämä yhteiskunta on menossa ,jos se moisen sallii ????????????????????????????????????

        JOKAISELLA ON OIKEUS RAUHALLISEEN ASUMISEEN !



        JA HÖRHÖT KUULUU SULJETULLE OSASTOLLE , 5 LUKON JA 12 RAUHOITTAVAN PÄIVÄANNOS-TABLETIN PIIRIIN !

        Kyllä vituttaa muakin kun huumehörhöt aiheuttaneet tuhansien eurojen menetykset varkauksina ynnä muina tihutöinä,eikä ne saa mitään kunnon tuomioita kun Suomen oikeuslaitos vaan hyysää ja jakaa niille sympatiaa,WOI PERKELE KU OLIS TAAS KIRVEELLE TÖITÄ!...sanoisin että maailma olisi parempi ja rauhallisempi paikka elää kun nuo saatanan yhteiskunnan elätit huumehörhöt vietäis johonkin montun reunalle ja napsautettais niskalaukaus armotta jokaiselle,niin loppuis varastelut ja tihutyöt,kyllä näin on marjat,saatana vie!!!Koita saada taloyhtiöstä allekirjoitukset asukkailta puoltamaan noiden hörhöjen häätöä häiritsevään käytökseen vedoten,niin eiköhän ne saada sieltä heivattua helvettiin,toivon parasta! t.Rehellinen veronmaksaja jonka elämän huumehörhöt myös tehny aikamoiseksi kärsimykseksi


      • hahahahah
        HUUMEHÖRHÖILLE! kirjoitti:

        Kyllä vituttaa muakin kun huumehörhöt aiheuttaneet tuhansien eurojen menetykset varkauksina ynnä muina tihutöinä,eikä ne saa mitään kunnon tuomioita kun Suomen oikeuslaitos vaan hyysää ja jakaa niille sympatiaa,WOI PERKELE KU OLIS TAAS KIRVEELLE TÖITÄ!...sanoisin että maailma olisi parempi ja rauhallisempi paikka elää kun nuo saatanan yhteiskunnan elätit huumehörhöt vietäis johonkin montun reunalle ja napsautettais niskalaukaus armotta jokaiselle,niin loppuis varastelut ja tihutyöt,kyllä näin on marjat,saatana vie!!!Koita saada taloyhtiöstä allekirjoitukset asukkailta puoltamaan noiden hörhöjen häätöä häiritsevään käytökseen vedoten,niin eiköhän ne saada sieltä heivattua helvettiin,toivon parasta! t.Rehellinen veronmaksaja jonka elämän huumehörhöt myös tehny aikamoiseksi kärsimykseksi

        olet joku turha läski joka uhoaa täällä että huumeporukat pitäis tappaa,aika uskaliasta tekstiä.mieti pelle mitä puhut ja kenestä!


      • Anonyymi
        hahahahah kirjoitti:

        olet joku turha läski joka uhoaa täällä että huumeporukat pitäis tappaa,aika uskaliasta tekstiä.mieti pelle mitä puhut ja kenestä!

        Luuseri narkki🕵️


    • joka lähtöön.

      huumehörhöt ja puliukot ja puliakat, meitä on joka lähtöön ja onhan se nyt parempi joku hörhö tai puliukko/akka kun vaikka joku pedofiili tai massamurhaaja.

    • näihän se meni

      Ai tää tapahtu Hollolassa ?

      Ku se saatanan narkkari muutti pois niin rikollisuus rapussa väheni 200%

    • hg55ff

      Huumehörhön tunnusmerkit.

      - yleensä kalju tai sitten olalle yltävät hiukset ja paksu villapipo vedettynä syvälle päähän.
      - puhe sammaltaa ja hidasta
      - huppari josta huppu vedetty päähän. yleensä paria numeroa liian iso.
      - pillimäiset risaiset farkut tai väkivaltaverkkarit
      - silmät puoliksi kiinni ja katse tuijottava
      - kävely etukumaraista, kädet kyynärpäitä myöten työnnettynä hupparin taskuihin.
      - valkoiset skeittikengät tai väkivaltalenkkarit
      - kasvojen iho muistuttaa kuun pintaa
      - käyttää runsaasti sanaa "vi*tu"
      - käyttää etusormissa ja peukaloissa sormuksia
      - kulkee kesäisin ilman paitaa
      - housuista roikkuu ketju johon kiinnitettynä lompakko (tyhjä) ja avaimet

      • samaa paskaa ne on

        nimenomaan tuon näköinen, ja paljon mustia vaatteita, täysin mauton pukeutumistyyli. kaljuksi ajeltu ja pujoparta on yleinen. vähän niin kuin pirunpalvojilla.

        ei niihin tehoa muuta kuin luuvitonen ja kunnolla, toleranssit on sitä luokkaa että ihan kevyet iskut ei muuta kuin naurata niitä.


    • Huonot tunnusmerkit

      Etenkin mitä tarkoittaa "väkivaltaverkkarit tai väkivaltalenkkarit" ?. Ei ole huumehörhö muutenkaan tuollainen mitä kuvailit, ainakaan vanha kunnon narkomaani.

      Tässä todellisemmat tunnusmerkit:

      - Vanha esim. koffin lippis väärinpäin päässä
      -huono iho
      -huonot hampaat
      -kalpea
      -sekava kaikintavoin
      -laiha, jos on piri/tai polle narkki
      -yleensä aika kireät farkut, mustat usein
      -jokin jenkkifutistyylinen takki/paita tms
      -katse harhailee
      -Saattaa olla aggressiivinen
      -nopeat liikkeet monesti ja omituinen liikehdintä
      -ulkonäkö ja olemus on usein sellainen, ettei normaali ihminen uskalla jäädä tuijottamaan.

      • 19+11

        Noin joka kolmas vastaantulija käyttää/käyttänyt/kokeillut huumeita, mietippä sitä!


    • häätö vaan !!!

      Huumehörhön saa häädettyä kyllä. Olkaa isännöitsijään ja hallituksen puheenjohtajaan yhteydessä. Nimilista -> äänite älämölöstä->isännöitsijä laittaa 3 varoitusta kirjallisena kirjattuna kirjeenä postin kautta -> häätö.

      Saman olen kokenut, ja 3 "perhettä" (lue: sekalaista ihme nuorta sakkia vuokralla) jo häädetty tästä rapusta pois. Karmeassa kunnossa vaan se kyseinen asunto, ihan pilalle mennyt, kävimme uteliaisuudesta katsomassa kun edellinen hörhö porukka muutti pois. Olivat levittäneet jopa ulosteita seinille.

      • kirby

        ..paitsi että häädön voi nykyään perua, jos häädettävä itse sitä vastustaa rajusti. Viimeksi tänään ihmettelin isännöitsijälle, miksei naapurin sekoilijaa ole vieläkään saatu ulos, tokaisi tuskastuneen kuuloisena että häätöpäätös on periaatteessa olemassa jo, mutta oikeus joutuu vielä miettimään tämän häädetyn OIKEUKSIA tilanteessa...uskomatonta! Mitkä ovat meidän muiden oikeudet?? Ei sellaisia ole!


      • Tietävä
        kirby kirjoitti:

        ..paitsi että häädön voi nykyään perua, jos häädettävä itse sitä vastustaa rajusti. Viimeksi tänään ihmettelin isännöitsijälle, miksei naapurin sekoilijaa ole vieläkään saatu ulos, tokaisi tuskastuneen kuuloisena että häätöpäätös on periaatteessa olemassa jo, mutta oikeus joutuu vielä miettimään tämän häädetyn OIKEUKSIA tilanteessa...uskomatonta! Mitkä ovat meidän muiden oikeudet?? Ei sellaisia ole!

        Joo, voi vastustaa, ja se vastustus voidaan mitata oikeudessa. Jos näyttöä on, esim todistajat, kirjanoitoa mökäämisestä yms. niin häädettävä häviää taatusti. Prosessi ei ole vaikea. Huumehörhöt tuskin lähtee oikeuteen tämmöstä asiaa penäämään kun tietää häviävänsä jutun oitis.


    • Justiinsa juu

      No nää on just näitä jauhopäitä, jotka vuokrailee niitä kämppiään ihan minkälaisille vaan. Ei sitä paljoa katota, pääasia että sen luukun joku vuokraa.
      Mutta kun meno on tuota mitä alussa kuvailtiin, niin tuleehan se sille vuokranantajallekin halvaksi, kun vuokralainen hajottaa koko kämpän. Ei olisi ensimmäinen kerta, kun kämppä on vuokralaisen jäljiltä täysin sikasessa kunnossa. Mutta, sitä saa mitä tilaa.

    • mmm..

      Nii tarkotatte piri-nistejä ja alkoholisteja.

      Alkoholistit on pahimpia riehujia.
      Ihan normi agressiiviset viikonloppu ryyppääjät.

      Opiaattien harvemmin riehuu,
      mutta toki varastaa tavaraa minkä ehtii,
      että saa ostettua kallista kamaansa.

      Psykedeelien käyttäjät taas on rauhallisimpia
      naapureita mitä voi olla.

    • Anonyymi

      Se onnistuu yhtiökokouksen päätöksellä tuo haltuunotto.

    • Anonyymi

      Omakotitalossa naapureilla hyppää paljin äänekästä porukkaa.

      En ollut osannut ajatella, että huumehörhöjä, mutta ilmeisesti normaalia ei ole että porukkaa ramppaa.

      Miten karalahdet yms saa siis kotoaan häädettyä vai pitäisiko vai missä menee vainon raja

      Miten saa meluajat kaikki kommuuniin esim harrastusten mukaan kaiki samaan kommuuniin.

      Vai onko niin ettätoinen häirikkö tuntee toisen ja ap on varas joka yrittää peitelläjälkensä syyttämällä omista rötöksistä muita.

      Soittaisin poliisin enkä itse antaisi tuomioita naapurien kanssa

    • Anonyymi

      Helsingissä on ainakin ongelma, että kaupunki ostaa asuntoja omistusasuntoyhtiöistä ja majoittaa pelkästään roskaväkeä niihin ostamiinsa asuntoihin.

      • Anonyymi

        Onko Helsingissä muutakin kuin roskaväkeä?


      • Anonyymi

        Osittain siksi että monissa vanhoissa kerrostaloissa asuu tupakoivia ja tupakoivista ei pääse eroon. Tupakansavusta kärsivä haluaa pois omstusasunnostaan eikä saa sitä myytyä kuin kaupungille. Samoin se joka itse tupakoi ei saa myytyä tupakalle haisevaa asuntoaan kuin kaupungille tai toiselle tupakoivalle.
        Tupakointi on kuitenkin vähentynyt joten ostajana on sitten kaupunki, joka saa siihen vuokralaiseksi vain tupakoivaa roskasakkia.
        Näin on käynyt monissa lähiöissä. Kukaan ei osta asuntoa jossa naapurit tupakoi ja savut leviävät toisten asuntoihin joten ostajana ovat vain säätiöt, yritykset jotka vuokraavat raksamiehille asuntoja tai kaupunki jotka kaikki sijoittavat niihin kessuttelijoita ja metelöitsijöitä koska kukaan normaali ihminen ei viihdy kessunhajuisessa asunnossa.
        Tupakointikieltoja näihin ei saada koskaan koska enemmstö tupakoi.

        Näin aion itsekkin tehdä. Naapurit tupakoivat ja savut tulevat asuntooni eikä ketään kiinnosta. Helsingin kaupunki viimeistään ostaa ja sijoittaa siihen juoppoja, huumeitten käytäjiä ja muita addiktoituneita kuten tupakoivia. , näin saadaan kehitettyä kammottavia taloyhtiöitä ja asuinalueita. Ei kukaan, siis kukaan , halua lähelleen kessuttelijoita sillä nämä ovat hirvittävämpiä naapureita muiden juoppojen ja huumeriippuvaisten ohessa mitä olla voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osittain siksi että monissa vanhoissa kerrostaloissa asuu tupakoivia ja tupakoivista ei pääse eroon. Tupakansavusta kärsivä haluaa pois omstusasunnostaan eikä saa sitä myytyä kuin kaupungille. Samoin se joka itse tupakoi ei saa myytyä tupakalle haisevaa asuntoaan kuin kaupungille tai toiselle tupakoivalle.
        Tupakointi on kuitenkin vähentynyt joten ostajana on sitten kaupunki, joka saa siihen vuokralaiseksi vain tupakoivaa roskasakkia.
        Näin on käynyt monissa lähiöissä. Kukaan ei osta asuntoa jossa naapurit tupakoi ja savut leviävät toisten asuntoihin joten ostajana ovat vain säätiöt, yritykset jotka vuokraavat raksamiehille asuntoja tai kaupunki jotka kaikki sijoittavat niihin kessuttelijoita ja metelöitsijöitä koska kukaan normaali ihminen ei viihdy kessunhajuisessa asunnossa.
        Tupakointikieltoja näihin ei saada koskaan koska enemmstö tupakoi.

        Näin aion itsekkin tehdä. Naapurit tupakoivat ja savut tulevat asuntooni eikä ketään kiinnosta. Helsingin kaupunki viimeistään ostaa ja sijoittaa siihen juoppoja, huumeitten käytäjiä ja muita addiktoituneita kuten tupakoivia. , näin saadaan kehitettyä kammottavia taloyhtiöitä ja asuinalueita. Ei kukaan, siis kukaan , halua lähelleen kessuttelijoita sillä nämä ovat hirvittävämpiä naapureita muiden juoppojen ja huumeriippuvaisten ohessa mitä olla voi.

        Vaikeuksia hyvissä ja huonoissa paikoissa "Rakennushanke kaatui ensin käräjäoikeudessa ja viime viikolla hovioikeudessa, koska osakas ei antanut suostumustaan ja hanke todettiin lisäksi yhdenvertaisuus­periaatteen vastaiseksi." https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010264329.html

        Tuo yhdenvertaisuusperiaate ei kaikkialla päde, ehkä vähiten tuolla https://keskustelu.suomi24.fi/t/12723584/epaoikeudenmukainen-yksityistielaki#comment-106726063


    • Anonyymi

      Samassa rapussa rivitaloon tämän osaa ajaa auton toisen alueelle kyllä huumehörhö kävele

    • Anonyymi

      Narkomaani usein psykopaatti. Siksi et pääse eroon.

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe