Paras kampaamo Lapualla?

uusi kuontalo

Näin muualta tulleena kyselisin, mikä olisi hyvä kampaamo eli palvelu on ystävällistä, hinta kohdallaan ja muutenkin yksinkertaisesti se paras? Pitäisi värjäyttää hiukset. Kiitos vastauksista jo etukäteen!

50

10630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki-----

      hyviä---jokainen tykästyny omaansa

    • Se sama

      Tyyristä touhua, kun kyselin hintoja..siinä 80 euroa. On vaan kallistuneet hinnat siitä, kun viimeksi kävin kampaajalla.

      • kuluttaja hyötyi

        parturi-kampaamoiden alvin alennuksesta? Mistä johtuu alan harmaantalouden suosiminen, vaikka muut ammattiryhmät ovat aika ajoin verottajan tarkkailussa?
        Omia vuoden menojaan kirjatessa joutuu aina itse kirjoittamaan "kuitin" kampaamo käynnistään.


      • ei saa
        kuluttaja hyötyi kirjoitti:

        parturi-kampaamoiden alvin alennuksesta? Mistä johtuu alan harmaantalouden suosiminen, vaikka muut ammattiryhmät ovat aika ajoin verottajan tarkkailussa?
        Omia vuoden menojaan kirjatessa joutuu aina itse kirjoittamaan "kuitin" kampaamo käynnistään.

        mistään kampaamosta.Kahvioissakin kysytään tarttekko sä kuitin.Luulis kuitin olevan itsestäänselvyys,kun rahalla maksetaan,miksi pitää kysellä.


      • pankkikortilla
        ei saa kirjoitti:

        mistään kampaamosta.Kahvioissakin kysytään tarttekko sä kuitin.Luulis kuitin olevan itsestäänselvyys,kun rahalla maksetaan,miksi pitää kysellä.

        Minä en maksa parturia enää käteisellä. Sen verran olen vittumainen.


      • sissi
        pankkikortilla kirjoitti:

        Minä en maksa parturia enää käteisellä. Sen verran olen vittumainen.

        Asemakadulle on muuten tullu uusi parturi viimeviikolla, hokasin ku kävelin ohitte.


      • KAMPAAJA
        kuluttaja hyötyi kirjoitti:

        parturi-kampaamoiden alvin alennuksesta? Mistä johtuu alan harmaantalouden suosiminen, vaikka muut ammattiryhmät ovat aika ajoin verottajan tarkkailussa?
        Omia vuoden menojaan kirjatessa joutuu aina itse kirjoittamaan "kuitin" kampaamo käynnistään.

        Ensiksi kannattaisi hieman miettiä mitä kampaamokäynti pitää sisällään, ennenkuin urputtaa hinnoista.
        -PALKAT: mitä sinun tuntipalkkasi on?
        -SOSIAALIMAKSUT
        -ALV. 8%
        -ENNAKKOVEROT YRITYSMUODON MUKAAN 16-45%
        -AINEKUSTANNUKSET
        -VUOKRA
        -SÄHKÖ
        -VESI
        -PUHELIN
        -LUETTEKO LEHTIÄ NEKIN MAKSAA
        -SAATKO KÄYNNILLÄSI KAHVIA, SEKIN MAKSAA
        -KASSAOHJELMA JA KASSAKONE, SEKIN MAKSAA
        -KIRJANPITÄJÄ, MAKSAA
        -LIITON MAKSUT, MAKSAA
        -KALUSTEET, LÄHTÖHINNAT N. 10.000,- YHDEN HENGEN LIIKE, TUSKIN KUKAAN PYSTYY SÄÄSTÖISTÄÄN MAKSAMAAN VAAN ASIAKAS MAKSAA KÄYTTÄMILLÄÄN PALVELUILLAAN.
        -SAKSET LÄHTÖHINNAT HYVISSÄ 350,- PASKOJA EI KANNATA KÄYTTÄÄ, VEITSI 100,-, FÖÖNI 100,-, KAMMAT JNE KAIKKI MAKSAA
        -MAINONTA MAKSAA
        -SIIVOUSVÄLINEET MAKSAA
        -KAIKKI MITÄ KAMPAAMOSSA NÄET MAKSAA JA MISTÄ LUULIT OIKEASTI HINTOJEN KOOSTUVAN. PELKÄSTÄÄN SIITÄ ETTÄ SINUN HIUKSET KATKAISTAAN NIIN EI SE MITÄÄN MAKSA.

        Kun nämä kaikki kuukauden menot ynnätään yhteen ja jaetaan niin että saadaan tuntihinta, niin siitä koostuu asiakkaan maksama hinta. Esim lyhyen hiuksen värissä ja leikkauksessa menee aikaa n. 1,5 eli tuntihinta kerrotaan 1,5:llä niin saadaan väripaketin hinta.

        Kitiskää sitten hinnoista kun itse olette yrittäjiä joiden pitäisi pärjätä niin ettei tarvitse ilmaiseksi tehdä töitä.

        I GOT NEWS FOR YOU, KAIKKI MAKSAA JA LOPPUPELISSÄ ASIAKAS MAKSAA SIITÄ KAIKESTA!


      • Yrittäjä evp
        KAMPAAJA kirjoitti:

        Ensiksi kannattaisi hieman miettiä mitä kampaamokäynti pitää sisällään, ennenkuin urputtaa hinnoista.
        -PALKAT: mitä sinun tuntipalkkasi on?
        -SOSIAALIMAKSUT
        -ALV. 8%
        -ENNAKKOVEROT YRITYSMUODON MUKAAN 16-45%
        -AINEKUSTANNUKSET
        -VUOKRA
        -SÄHKÖ
        -VESI
        -PUHELIN
        -LUETTEKO LEHTIÄ NEKIN MAKSAA
        -SAATKO KÄYNNILLÄSI KAHVIA, SEKIN MAKSAA
        -KASSAOHJELMA JA KASSAKONE, SEKIN MAKSAA
        -KIRJANPITÄJÄ, MAKSAA
        -LIITON MAKSUT, MAKSAA
        -KALUSTEET, LÄHTÖHINNAT N. 10.000,- YHDEN HENGEN LIIKE, TUSKIN KUKAAN PYSTYY SÄÄSTÖISTÄÄN MAKSAMAAN VAAN ASIAKAS MAKSAA KÄYTTÄMILLÄÄN PALVELUILLAAN.
        -SAKSET LÄHTÖHINNAT HYVISSÄ 350,- PASKOJA EI KANNATA KÄYTTÄÄ, VEITSI 100,-, FÖÖNI 100,-, KAMMAT JNE KAIKKI MAKSAA
        -MAINONTA MAKSAA
        -SIIVOUSVÄLINEET MAKSAA
        -KAIKKI MITÄ KAMPAAMOSSA NÄET MAKSAA JA MISTÄ LUULIT OIKEASTI HINTOJEN KOOSTUVAN. PELKÄSTÄÄN SIITÄ ETTÄ SINUN HIUKSET KATKAISTAAN NIIN EI SE MITÄÄN MAKSA.

        Kun nämä kaikki kuukauden menot ynnätään yhteen ja jaetaan niin että saadaan tuntihinta, niin siitä koostuu asiakkaan maksama hinta. Esim lyhyen hiuksen värissä ja leikkauksessa menee aikaa n. 1,5 eli tuntihinta kerrotaan 1,5:llä niin saadaan väripaketin hinta.

        Kitiskää sitten hinnoista kun itse olette yrittäjiä joiden pitäisi pärjätä niin ettei tarvitse ilmaiseksi tehdä töitä.

        I GOT NEWS FOR YOU, KAIKKI MAKSAA JA LOPPUPELISSÄ ASIAKAS MAKSAA SIITÄ KAIKESTA!

        Laskin kerran firmaani tulevan kympin jakajat, ottajia oli kaikkiaan 62 kpl.


      • Kuititon
        KAMPAAJA kirjoitti:

        Ensiksi kannattaisi hieman miettiä mitä kampaamokäynti pitää sisällään, ennenkuin urputtaa hinnoista.
        -PALKAT: mitä sinun tuntipalkkasi on?
        -SOSIAALIMAKSUT
        -ALV. 8%
        -ENNAKKOVEROT YRITYSMUODON MUKAAN 16-45%
        -AINEKUSTANNUKSET
        -VUOKRA
        -SÄHKÖ
        -VESI
        -PUHELIN
        -LUETTEKO LEHTIÄ NEKIN MAKSAA
        -SAATKO KÄYNNILLÄSI KAHVIA, SEKIN MAKSAA
        -KASSAOHJELMA JA KASSAKONE, SEKIN MAKSAA
        -KIRJANPITÄJÄ, MAKSAA
        -LIITON MAKSUT, MAKSAA
        -KALUSTEET, LÄHTÖHINNAT N. 10.000,- YHDEN HENGEN LIIKE, TUSKIN KUKAAN PYSTYY SÄÄSTÖISTÄÄN MAKSAMAAN VAAN ASIAKAS MAKSAA KÄYTTÄMILLÄÄN PALVELUILLAAN.
        -SAKSET LÄHTÖHINNAT HYVISSÄ 350,- PASKOJA EI KANNATA KÄYTTÄÄ, VEITSI 100,-, FÖÖNI 100,-, KAMMAT JNE KAIKKI MAKSAA
        -MAINONTA MAKSAA
        -SIIVOUSVÄLINEET MAKSAA
        -KAIKKI MITÄ KAMPAAMOSSA NÄET MAKSAA JA MISTÄ LUULIT OIKEASTI HINTOJEN KOOSTUVAN. PELKÄSTÄÄN SIITÄ ETTÄ SINUN HIUKSET KATKAISTAAN NIIN EI SE MITÄÄN MAKSA.

        Kun nämä kaikki kuukauden menot ynnätään yhteen ja jaetaan niin että saadaan tuntihinta, niin siitä koostuu asiakkaan maksama hinta. Esim lyhyen hiuksen värissä ja leikkauksessa menee aikaa n. 1,5 eli tuntihinta kerrotaan 1,5:llä niin saadaan väripaketin hinta.

        Kitiskää sitten hinnoista kun itse olette yrittäjiä joiden pitäisi pärjätä niin ettei tarvitse ilmaiseksi tehdä töitä.

        I GOT NEWS FOR YOU, KAIKKI MAKSAA JA LOPPUPELISSÄ ASIAKAS MAKSAA SIITÄ KAIKESTA!

        saanu kuittia parturilta.


      • juu juu
        kuluttaja hyötyi kirjoitti:

        parturi-kampaamoiden alvin alennuksesta? Mistä johtuu alan harmaantalouden suosiminen, vaikka muut ammattiryhmät ovat aika ajoin verottajan tarkkailussa?
        Omia vuoden menojaan kirjatessa joutuu aina itse kirjoittamaan "kuitin" kampaamo käynnistään.

        Eli pelkäätkö että parturisi myös kirjoittaa kuitin verottajalle ja jäät kiinni parturikampaamokäynnistä jota et olekaan tehnyt, vaikka yrität sitä vähentää verotuksessa. Yrittäjänä varmaan tiedät mitä tarkoitan. Verovähennystä kuitenkin haet ammattisi vuoksi. :) Miksei tavallinen palkansaaja saa vähentää verotuksessa parturikampaajalla käyntiään?

        Perusta kampaamo jos kadettaa...


        "Mistä johtuu alan harmaantalouden suosiminen, vaikka muut ammattiryhmät ovat aika ajoin verottajan tarkkailussa?"

        Ehkä tuo kommentti kertoo sun tietämättömyydestä lievästi sanottuna.

        Voit kuule olla varma (jokin pien yrittäjä) että parturikampaamoja verottaja pommittaa tarkastuksillaan ihan tarpeeksi. Muutenhan olisit itse parturikampaaja etkä jokin ilmeisesti verottajan hampaisiin MYÖS joutunut Pien Yrittäjä.

        Eiks näin.


      • öljhfdpuehf
        KAMPAAJA kirjoitti:

        Ensiksi kannattaisi hieman miettiä mitä kampaamokäynti pitää sisällään, ennenkuin urputtaa hinnoista.
        -PALKAT: mitä sinun tuntipalkkasi on?
        -SOSIAALIMAKSUT
        -ALV. 8%
        -ENNAKKOVEROT YRITYSMUODON MUKAAN 16-45%
        -AINEKUSTANNUKSET
        -VUOKRA
        -SÄHKÖ
        -VESI
        -PUHELIN
        -LUETTEKO LEHTIÄ NEKIN MAKSAA
        -SAATKO KÄYNNILLÄSI KAHVIA, SEKIN MAKSAA
        -KASSAOHJELMA JA KASSAKONE, SEKIN MAKSAA
        -KIRJANPITÄJÄ, MAKSAA
        -LIITON MAKSUT, MAKSAA
        -KALUSTEET, LÄHTÖHINNAT N. 10.000,- YHDEN HENGEN LIIKE, TUSKIN KUKAAN PYSTYY SÄÄSTÖISTÄÄN MAKSAMAAN VAAN ASIAKAS MAKSAA KÄYTTÄMILLÄÄN PALVELUILLAAN.
        -SAKSET LÄHTÖHINNAT HYVISSÄ 350,- PASKOJA EI KANNATA KÄYTTÄÄ, VEITSI 100,-, FÖÖNI 100,-, KAMMAT JNE KAIKKI MAKSAA
        -MAINONTA MAKSAA
        -SIIVOUSVÄLINEET MAKSAA
        -KAIKKI MITÄ KAMPAAMOSSA NÄET MAKSAA JA MISTÄ LUULIT OIKEASTI HINTOJEN KOOSTUVAN. PELKÄSTÄÄN SIITÄ ETTÄ SINUN HIUKSET KATKAISTAAN NIIN EI SE MITÄÄN MAKSA.

        Kun nämä kaikki kuukauden menot ynnätään yhteen ja jaetaan niin että saadaan tuntihinta, niin siitä koostuu asiakkaan maksama hinta. Esim lyhyen hiuksen värissä ja leikkauksessa menee aikaa n. 1,5 eli tuntihinta kerrotaan 1,5:llä niin saadaan väripaketin hinta.

        Kitiskää sitten hinnoista kun itse olette yrittäjiä joiden pitäisi pärjätä niin ettei tarvitse ilmaiseksi tehdä töitä.

        I GOT NEWS FOR YOU, KAIKKI MAKSAA JA LOPPUPELISSÄ ASIAKAS MAKSAA SIITÄ KAIKESTA!

        no huhhuh, itse yrittäjänä tiedän että jokapaikassa muuallaki on samat kulut x 5 kuin parturilla. 10-15 000 euron lainalla firma pystyyn ja siihen starttirahat, aivan olemattomat vuokrakulut pienestä tilasta kun verrataan muihin palvelualan yrityksiin, kaikki kulut ovat minimaalisia moneen muuhun bisnekseen verrattuna. Sitten kun menen itse parturiin leikkaus kestää 10 minuuttia, maksaa 17 euroa ja parturi sanoo että minulle käy vain käteinen. että sillälailla...........


      • yrittäjä hyvä
        KAMPAAJA kirjoitti:

        Ensiksi kannattaisi hieman miettiä mitä kampaamokäynti pitää sisällään, ennenkuin urputtaa hinnoista.
        -PALKAT: mitä sinun tuntipalkkasi on?
        -SOSIAALIMAKSUT
        -ALV. 8%
        -ENNAKKOVEROT YRITYSMUODON MUKAAN 16-45%
        -AINEKUSTANNUKSET
        -VUOKRA
        -SÄHKÖ
        -VESI
        -PUHELIN
        -LUETTEKO LEHTIÄ NEKIN MAKSAA
        -SAATKO KÄYNNILLÄSI KAHVIA, SEKIN MAKSAA
        -KASSAOHJELMA JA KASSAKONE, SEKIN MAKSAA
        -KIRJANPITÄJÄ, MAKSAA
        -LIITON MAKSUT, MAKSAA
        -KALUSTEET, LÄHTÖHINNAT N. 10.000,- YHDEN HENGEN LIIKE, TUSKIN KUKAAN PYSTYY SÄÄSTÖISTÄÄN MAKSAMAAN VAAN ASIAKAS MAKSAA KÄYTTÄMILLÄÄN PALVELUILLAAN.
        -SAKSET LÄHTÖHINNAT HYVISSÄ 350,- PASKOJA EI KANNATA KÄYTTÄÄ, VEITSI 100,-, FÖÖNI 100,-, KAMMAT JNE KAIKKI MAKSAA
        -MAINONTA MAKSAA
        -SIIVOUSVÄLINEET MAKSAA
        -KAIKKI MITÄ KAMPAAMOSSA NÄET MAKSAA JA MISTÄ LUULIT OIKEASTI HINTOJEN KOOSTUVAN. PELKÄSTÄÄN SIITÄ ETTÄ SINUN HIUKSET KATKAISTAAN NIIN EI SE MITÄÄN MAKSA.

        Kun nämä kaikki kuukauden menot ynnätään yhteen ja jaetaan niin että saadaan tuntihinta, niin siitä koostuu asiakkaan maksama hinta. Esim lyhyen hiuksen värissä ja leikkauksessa menee aikaa n. 1,5 eli tuntihinta kerrotaan 1,5:llä niin saadaan väripaketin hinta.

        Kitiskää sitten hinnoista kun itse olette yrittäjiä joiden pitäisi pärjätä niin ettei tarvitse ilmaiseksi tehdä töitä.

        I GOT NEWS FOR YOU, KAIKKI MAKSAA JA LOPPUPELISSÄ ASIAKAS MAKSAA SIITÄ KAIKESTA!

        Niin noista suurimman osan saa verovähennyksiin.


      • Pankkikortille
        pankkikortilla kirjoitti:

        Minä en maksa parturia enää käteisellä. Sen verran olen vittumainen.

        Hoh-hoijaa, en oo koskaan ajatellut olevani v...mainen käyttäessäni pankkikorttia. En koskaan kanna mukanani käteistä. Maksan aina pankkikortilla. Joka paikassa. Kaikki ostokset ja palvelut. Ei liioin tarvi kysellä kuittien perään.Ostokseni näkyvät yrittäjien tiliotteilla!


    • suosituimmat

      niihin on aina niin julmetun pitkät jonotusajat, mutta itse ainakin molempiin tyytyväinen.

      • ......

        on taitava tekemään ja jutteloo niin mukavasti.. :)


      • tiiän
        ...... kirjoitti:

        on taitava tekemään ja jutteloo niin mukavasti.. :)

        yhen nuoren pitkähiuksisen joka on kova juttelemaan ja mukava :D


    • Pönsäpää

      MEK löytyy Osakarinkadulta, oon ollu tyytyväinen hiuksiini ja yrittäjäkin on mukavan juttuunen

      • nuori....

        ja tosi mukava. Mekissä en oo käyny.


      • on hyvä
        nuori.... kirjoitti:

        ja tosi mukava. Mekissä en oo käyny.

        Saxi Rollsia vastapäätä. Aika halpaakin ja parina päivänä viikos leikkaukset ilman ajanvarausta.


    • lapualaanen2010

      Niin mikähän olisi nykyään se Lapuan "paras" kampaamo. Olen kokeillut vain yhtä... Valinnanvaraahan täällä on runsaasti.

      • mnmnmnmnm

        viulu -köpi


      • mä vaan

        Jotta ei homma olisi turhan helppoa, kysyn tietäiskö joku löytyykö Lapualta eläinkokeettomia / mahd. luonnollisia värejä ja muita tuotteita..?


      • että---
        mä vaan kirjoitti:

        Jotta ei homma olisi turhan helppoa, kysyn tietäiskö joku löytyykö Lapualta eläinkokeettomia / mahd. luonnollisia värejä ja muita tuotteita..?

        tiedät jo.. Täähän on hyvä paikka mainostella ilmaiseksi.. ;)


      • eläissäni
        että--- kirjoitti:

        tiedät jo.. Täähän on hyvä paikka mainostella ilmaiseksi.. ;)

        ikään saanu kahavia parturis,enkä nähny kassakonetta.Ikää on 60 v.


      • kosoola
        eläissäni kirjoitti:

        ikään saanu kahavia parturis,enkä nähny kassakonetta.Ikää on 60 v.

        Kyllä mun tiätääkseni parturi LÄTSÄ Ritamäellä ja VIULUKÖPI Koskikyläs ne ainakin oli hyviä Lätsä jopa laittoi öljyäkin lopuksi, vaan en tiedä vieläkö saksii ja tokkopa on elossakaan.


      • ne mutta
        kosoola kirjoitti:

        Kyllä mun tiätääkseni parturi LÄTSÄ Ritamäellä ja VIULUKÖPI Koskikyläs ne ainakin oli hyviä Lätsä jopa laittoi öljyäkin lopuksi, vaan en tiedä vieläkö saksii ja tokkopa on elossakaan.

        vain taivaankodissa.


      • kultakutri 2
        eläissäni kirjoitti:

        ikään saanu kahavia parturis,enkä nähny kassakonetta.Ikää on 60 v.

        jossa käyn, tarjotaan kahvia ainakin permamentti ja hiusten värjäys käyntien yhteydessä. Yli kaksi tuntia kestävässä käsittelyssä kyllä kahvi maistuu ja on ystävällinen tapa kampaajalta.


      • rusoposkinen inkkari
        kultakutri 2 kirjoitti:

        jossa käyn, tarjotaan kahvia ainakin permamentti ja hiusten värjäys käyntien yhteydessä. Yli kaksi tuntia kestävässä käsittelyssä kyllä kahvi maistuu ja on ystävällinen tapa kampaajalta.

        Paras leikkaamaan ukkojen hiuksia? Entä kuka on kaikkein parhaan näköinen/herkkupyllyin?

        : D


      • näitä pyllyköötä
        rusoposkinen inkkari kirjoitti:

        Paras leikkaamaan ukkojen hiuksia? Entä kuka on kaikkein parhaan näköinen/herkkupyllyin?

        : D

        tapaan aina kaavun alta "vahingossa"tuikata sormella,nam....


      • kiva tiätää..
        näitä pyllyköötä kirjoitti:

        tapaan aina kaavun alta "vahingossa"tuikata sormella,nam....

        tuumas tuikkauksesta?


      • bad hair day 4 ever
        kiva tiätää.. kirjoitti:

        tuumas tuikkauksesta?

        Mikähän mahtaa olla tällä hetkellä 2014 se paras kampaamo Lapualla? Hinnat saisivat olla kohtuulliset ja ajanvaraus toimiva. Välillä on mennyt kampaamoajat monen kuukauden päähän, kun ei ole ollut antaa aikaa. On tietysti hyvä että asiakkaita riittää, mutta ärsyttää kun haluais päästä leikattavaksi ja värjättäväksi niin ei ole vapaita aikoja.

        Halusin kerran saada keltaiseen taittavan hiusväriini enemmän hopeasävyä niin kampaaja pesi hiukseni hopeashampoolla !! Paljonpa auttoi taas kun sävy lähti ensimmäisessä pesussa pois.


        Sekin ärsyttää kun hiukset kuivataan föönillä ja harjataan samalla suoraksi. Ärsyttää päänahkaa se kiskominen ja hiukset vaan katkeilee kun niitä niin voimakkaasti käsitellään. Itse kotona harjaan hiuksia hellästi enkä föönaa samaan aikaan kun harjaan!

        Mielipiteitä?


      • badhair
        bad hair day 4 ever kirjoitti:

        Mikähän mahtaa olla tällä hetkellä 2014 se paras kampaamo Lapualla? Hinnat saisivat olla kohtuulliset ja ajanvaraus toimiva. Välillä on mennyt kampaamoajat monen kuukauden päähän, kun ei ole ollut antaa aikaa. On tietysti hyvä että asiakkaita riittää, mutta ärsyttää kun haluais päästä leikattavaksi ja värjättäväksi niin ei ole vapaita aikoja.

        Halusin kerran saada keltaiseen taittavan hiusväriini enemmän hopeasävyä niin kampaaja pesi hiukseni hopeashampoolla !! Paljonpa auttoi taas kun sävy lähti ensimmäisessä pesussa pois.


        Sekin ärsyttää kun hiukset kuivataan föönillä ja harjataan samalla suoraksi. Ärsyttää päänahkaa se kiskominen ja hiukset vaan katkeilee kun niitä niin voimakkaasti käsitellään. Itse kotona harjaan hiuksia hellästi enkä föönaa samaan aikaan kun harjaan!

        Mielipiteitä?

        Voithan sanoa kampajallesi että kuivaat itse hiukset kotona eikä tarvitse viimeistellä. Luulisi käyvän.


    • Jenhair

      Ehdottomasti paras on Jenhair. Mukavat ja osaavat likat töissä. Hinnat ihan normaalia tasoa. Toivottavasti pysyyvät viälä kauan Lapualla, nottei tarvitte vaihtaa.

    • Kiharatukkainen mies

      Pääpaikka on hyvä. Minun mielestänä paras joka suhteessa.

    • Mun parturi

      SaXiiiiiihin mä aina meen. :) Ja saksia sais kyllä antaa nuatten pervojen korville.. !

    • Eeeeewww

      Tämän keskustelun avaaja kysyi hyvää Lapualaista kampaamoa. Suurin osa kommenteista käsittelee jotakin aivan muuta. Onko lukutaidossa vikaa? Yrittäkää ny pysyä oikias asias. Kommenteista ei taida puuttua kun Ukrainan tilanteen vaikutus Lapualaiseen kampaamohinnoitteluun. Kummaa hommaa....

    • Jennastina

      Kuortaneella käyn minä :)

    • 12321

      Kuortaneella ;)

    • lupakkosmi

      Jenhairin Jennit ovat aivan ykkösiä. Halvat hinnat kans. Kannattaa kokeilla!

    • intifida

      Miksi Suomessa kaikki on tehty niin "vitun" kalliiks ja vaikeeks ? Kepu ja demarit oli vallassa 40 vuotta ja kokoomus ei pysty purkamaan näitä valtarakenteita ja kartelleita. Euroopan Union lisää vielä suomalaisten ahdinkoa.
      Tarvitaan "suuri kansan-nousu ja vallankumous" ja se lähtee toreilta ja turuilta, ei kabineiteista ja norsunluutorneista. Oletko valmis ?

    • Kesäsade

      Pääpaikka on paras :)

      • MALLIA LAPUASTA

        kUITIN SAA AINA JOKA PARTURILTA; JIPPIII


    • pää

      Kampaamo Luomala paras ja ajan saat jo seuraavalle päivälle.Kuitinkin saa.

    • anastasia4

      Halvin parturi on leikkuukone. Sen saa vaikkapa tokmannilta kauhavalta hintaan 19,90. Sillä leikkaa aika monta vuotta hiuksiansa. Ja jos apuri (akka/ukko) niin vielä parempi lopputulos. Värjätä ei kannata, menöö hiukset pilalle, lähtöö luontainen rasva pois ja rasittaa hiuksia turhaan. Antakaa olla luomua vaan. Turhaa kampaajia/partureita elätätte... Kun voitte tehdä itte saman. Ei ole mitään rakettitiedettä, josta kannattaisi pulittaa euroakaan.

    • MS11

      Mä käyn nykyään Jenhairissa ja oon ollu tosi tyytyväänen. Ihania nuaria likkoja ja niin iloosia.

    • R.H 4

      Ikinään ei ole tarjottu kuittia kampaajalla kun tuli kuitti pakko niin silmiä pyöritellen kysyvät että tarvitsetko kuitin, että voi kauheeta. On se hyvä että kampaajat joutuu verottajan syyniin siinä missä muutkin. Kuinkahan paljon ovat jättäneet ilmoittamatta verottajalle??? kun näyttää olevan nykyinen kuittipakko niin kova pala.
      P.S asiakkaan ei kuulu maksaa toisen firman perustamisesta, siivousvälineitä ,tuoleja sun muuta. Asiakas maksaa vaan työn eli leikkauksen.

      • voi tyhmyyttä!

        Koittaa nyt vähän miettiä. Millä kampaaja/yritys maksaa kulunsa, perustamisensa , kalusteensa jne?
        Nimenomaan sen työn/tuotteen hinnallahan se maksetaan. Taivaasta kun ei apua esimerkiksi yrityksen perustamiseen tule. Eikä mitään saa ilmaiseksi.

        Voi kuin ihmetellä ihmisen tietämättömyyttä


    • vakituinen

      Bamela Poliisitalossa on hyvä ja aikoja löytyy sopivasti.

    • klipsklapsvaan

      Kaikki ne on hyviä. Muuten, minäki osaan hyvin leikata ja värjätä. Ihan oman väen hiukset leikkaan ja säästöä tulee aika monelle meidän sukuun :)

    • vriso

      Akoolla sen tukanleikkuun ymmärtää, mutta ukoolla ei. Itte oon pääni saksinu jo monta vuatta. Parturisakset maksoo 9 eurua, ja leikkuukones 29 eurua. Tianas hintansa jo viimeestänsä toisella leikkuukerralla. Ja on sama pilipsin kones kestäny jo 8 vuatta. Kerran kuukaures parturoon tukkani. Eka ja toka kerta oli vaikiaa, mutta siitä sitä pikku hiljaa oppi koko ajan paremmaksi. Peilikaapin kautta näköö päänsä joka pualelta, ja käsi on oppinu toimimaan peilin kautta. Oon kuullu notta ukkojen tukanleikkuusta kehrataan pyytää yli 20 eurua, johonakin jopa lähemmäs 30:ä. Laskin notta kun itte parturoottoo, niin vuares säästää 250-300 eurua. Ja saa palio paremman lopputuloksen, mitä parturit on koskaan mun päähän saanu tehtyä. Akkakin on sanonu, notta palio paremmalta tukkani näyttää verrattuna parturin kynimisjälkehen. No, tiätysti oon vähän tavallista kärellisempi miäs. Akka ei silti oo viälä suastunu siihen, että saksisin hänen hiuksiansa. Akan kun sais viälä suastumahan, niin säästääs vuares jo etelänmatkan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      87
      3654
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      577
      3425
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3279
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      50
      2141
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2061
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1918
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1895
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      152
      1599
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1341
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1322
    Aihe