Olen kovin nuoren näköinen

baby face m28

Olen 28-vuotias mies, mutta näytän ennemminkin jotain 20-vuotiaalta. Olisikohan väärin, jos alkaisin esitellä itseni nettideiteillä 25-vuotiaana? Olisi helpompi käydä treffeillä niiden 17-25v tyttöjen kanssa, joille tällainen nuoren näköinen mies käy paremmin. Kertoisin sitten vaikka viisien treffien jälkeen, sanoisin syyksi että oli molempien parhaaksi vähän joustaa totuudesta.

Mitä sanotte naiset, miten reagoisitte?

15

1548

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keski-ikäinen nainen

Minulla ei ole tuohon "ongelmaan" oikein tarjota ratkaisua, mutta kerronpa vastaavanlaisen asian itsestäni. Olen huomannut, että minun ikäluokassani (40-50v) naiset ja miehet luonnehtivat itseään poikkeuksetta nuorekkaiksi. Itse en ole tuota ilmaisua käyttänyt, koska niin kauneus kuin nuorekkuus ovat katsojan, tulkitsijan silmissä.

Minulla on viisi erilaista kuvaa, erilaisista tilanteista treffi-sivustollani. Olen 47-vuotias nainen ja kuvani ovat aivan tuoreita; tämän hetkiset tänä vuonna otettuja eikä niitä suinkaan ole muokattu kuvankäsittelyohjelmilla kuten monet ilkeät niin väittävät.

Ongelma on siis siinä, että miehet laittavat minulle viestejä tyyliin "et sinä ole noissa kuvissa" tai vielä useammin "kuinkahan vanhoja kuvia nuo mahtavat olla...". En ole sanan varsinaisesa merkistyksessä kaunis. Olen aika tavanomaisen näköinen henkilö. Kohteliaisuudesta miehet laittavat joskus vieraskirjaan kehuja ulkonäöstäni kuten laittavat kaikille muillekin naisille ulkonäköön katsomatta.

Ärsyttävää vaan se, että leimaannun valehtelijaksi vain siksi, että useiden mielestä (myös live-elämässä) olen huomattavasti itseäni nuoremman näköinen ja sitten kuvitellaan, että käytän nuoruuden aikaisia kuvia profiilissani. Itse olen jäävi sanomaan miltä näytän. En ainakaan ole kovin kiintoisa henkilö verrattuna muihin naisiin täällä, joille pukkaa viestiä päivässä kymmenittäin.

Minulla on ollut profiili puoli vuotta ja yhteydenottoja (jos flirttejä ja vieraskirjatekstejä ei oteta huomioon - jälkimmäiset muuten tuhoan saman tien. En tykkää, että julkisesti laitetaan minulle viestiä) on ollut puoli tusinaa. Olen kirjoitellut jokaisen kanssa, mutta mielenkiinto on lopahtanut yleensä vastapuolen taholta. Yhden kerran olen päässyt treffeille, mutta sekin jäi yhteen kertaan. Tuskin kumpikaan jäi kaipaamaan toisiaan niiden treffien jälkeen.

• saman kokenut nainen

Olipa virkistävää lukea kirjoituksesi. Olen itse pari vuotta nuorempi, 42, pian 43 ja kuulen tuota samaa. Miksi muka laitan näytille nuoruuden kuvia tai sitten valehtelen ikääni 10v ylöspäin.
        Luulisi, että olisi kivaa jos nainen on pitänyt itsestään huolta eikä ole vielä mummomainen.

Tilanteeni tosin ratkesi odottamattomasti kun tapasin nykyisen miesystäväni. Kyllä, itseäni nuoremman ja hyvin pyyhkii edelleen.

Toivon onnea sinulle treffeille ja tiedän kyllä, miten ärsyttäviä nuo kommentit osaa olla, osan kohdalla ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa....

• live voi

olla ihan eri juttu. Kuvakulmat ja valaistus ynm vaikuttaa. Miehet panostaa noihin kuviin varmasti aika vähän ja roiskivat ihan mitä sattuu kuvia tonne. Muutama nainen on näyttänyt kuvassa ihan hyvältä mutta livenä ollut todella pettymys.

• Ninni 20

Minun kiinnostus lopahtaisi saman tien kun kuulisin että toinen on säälittävä valehtelija. Itse en ole kiinnostunut noin vanhoista miehistä, joten on todella väärin huijata. Ihan sama miltä näytät. Parempi että olet rehellinen. Jos joku nuorempi nainen tykkää noin vanhaa miestä tapailla, niin löydät oikeanlaista seuraa. Laita kuvat profiiliin, siitä voi sitten jokainen itse päätellä oletko nuoren näköinen vai et. Joka tapauksessa olet 28 etkä 25 vaikka miltä näyttäisit. Valehtelu on merkki surkeasta itsetunnosta.

• ap.

En minä mikään vanha mies ole. Kummia mielipiteitä :D Ja kummasti ne kuvat ja ulkonäkö näyttää teille naisille olevan tärkeitä, niin silloinhan olisin vain rehellinen, kun laittaisin iäksi sen, mikä on ulkonäön kannalta totuudenmukaisempi.

• Ninni 20
        ap. kirjoitti:

En minä mikään vanha mies ole. Kummia mielipiteitä :D Ja kummasti ne kuvat ja ulkonäkö näyttää teille naisille olevan tärkeitä, niin silloinhan olisin vain rehellinen, kun laittaisin iäksi sen, mikä on ulkonäön kannalta totuudenmukaisempi.

Kummia mielipiteitä muka? Kun ei tullut sinulle mieleisiä vastauksia. Minulle olet ainakin ihan liian vanha, saati jollekin 17-vuotiaalle. Minusta mies saa olla max 5 vuotta vanhempi, sen vanhempaa en huolisi. Onhan ne kuvat ja ulkonäkö tärkeitä mutta ei silti valehdella tarvitse. Anna naisen itse päättää kiinnostaako häntä selvästi vanhempi mies. Tykkäisitkö itse jos nainen kertoisikin olevansa 30 kun olet luullut häntä 27 -vuotiaaksi? Ei tuonne ole tarkoitus laittaa ulkonäön kannalta "totuudenmukaista" ikää. Suurin osa ihmisistä saisi valehdella sitten, osa kun näyttää selvästi ikästään nuoremmalta ja osa selvästi ikäistään vanhemmalta. Itsepä tuon päätät, mutta veikkaan että pilaat kyllä mahdollisuutesi typerällä huijaamisella. Minulle et ikäsi puolesta kelpaisi, ja olisin todella vihainen jos minulle olisi valehdeltu koko ajan.

• rehellinen vastaus

Kuulostaisi sen verran epätoivoiselta tapaukselta. Jos ei omalla iällä seuraa löydy, niin kehnosti on pullat uunissa. Ja kaikkihan tuolla treffisivuilla niin nuoren näköisiä ovat, ainakin omasta mielestään, hahhhah. :))

• ap.

Mietipä tätä:
        Jos olisimme tavanneet netissä ja myöhemmmin livenä, ja olisitkin ihastunut minuun yhtä lailla kuin minä sinuun, ja siksi oltaisiin tapailtu jo muutama kerta. Sitten paljastaisin ikäni. Etkö muka silloin ymmärtäisi, että olisin tehnyt ikätempun vain mahdollistaakseni sinulle ennakkoluulojesi ylittämisen?

• voi voi
        ap. kirjoitti:

Mietipä tätä:
        Jos olisimme tavanneet netissä ja myöhemmmin livenä, ja olisitkin ihastunut minuun yhtä lailla kuin minä sinuun, ja siksi oltaisiin tapailtu jo muutama kerta. Sitten paljastaisin ikäni. Etkö muka silloin ymmärtäisi, että olisin tehnyt ikätempun vain mahdollistaakseni sinulle ennakkoluulojesi ylittämisen?

ei heru naisilta ymmärrystä. miksi itse tuijotat ikää ennakkoluuloinesi? tiedä vaikka elämäsi nainen olisikin sinua himpun verran vanhempi. ;) ja se menee sulta ohi kun leikit nuorempaa.

mulla ei ainakaan ymmärrys riittäisi. liian vanha olet mulle, lillil...

• rehellinen vastaus
        ap. kirjoitti:

Mietipä tätä:

että olin niin tomppeli että ihastuin feikkaajaan. Siihen se loppuisi. Nolo tilanne sulle. En mä pellejen kanssa ala seukkaamaan. Jos ei rehellisin konstein seuraa saa, niin pellehän semmonen on. Todella surkea itsetunto jos pelkää ettei aitona itsenään kelpaa. Ja epäluotettavat ihmiset valehtelee helposti muutkin asiat. Pitäisikö sinun itsesi päästä noista ennakkoluuloistasi nuoria naisia kohtaan? Jos joku 17-v. hakee isähahmoa niin etköhän sinä ole sille just sopiva. :))

• naisellakin

Olen nelivitonen nainen ja valitettavasti olen perinyt äitini geenit ja näytän kolmikymppiseltä. Valitettavaa siksi, että kun ravintolassa käyn, keskenkasvuiset pojat yrittävät iskeä, kuitenkin haluaisin oman ikäistä seuraa. Netti treffeillä on käynyt samoin, ensimmäisenä pidetään valehtelijana ja sitten saa todistella ikäänsä. Herranpieksut, kai sitä ensin pitäisi katsoa synkkaako eikä sanoa että kun oot niin nuori. Ihan ikävuosieni mukainen kahden lapsen äiti olen ja enkä mikään hepsankeikka.

• ongelmallista...

Naismarkkinoilla tahtoo olla vaikeampaa jos näyttää ikäistään selvästi nuoremmalta. Valehtelemaan en ole kyllä sortunut, sellaisena kun on pitää kelvata.

• nuoren

näköinen myös.oon 35v ja multa kysyttiin viinakaupassa paperit viime kesänä.voi vittu sentään.muutenkin naisia tuntuu häiritsevän melko paljon se että näytän nuorelta.treffeille jos pääsee,niin yleensä se on kerrasta loppu.ihan sen takia kun näytän nuorelta.olen kuulemma ihan ok näköinen kasvoista ja naiset ovat nähneet kuvani ennen tapaamista.silti se kuitenkin vaivaa liikaa.naiset väittää monesti ettei ulkonäöllä ole loppupelissä kauheasti merkitystä.mä voin väittää kyllä ihan toista.millään muulla ei tunnu olevan väliä.miehetkö pinnallisia?????

• --m25

Olen myös ikäistäni nuoremman näköinen. Iäkseni arvioidaan usein 19-20. Kumma juttu vaan, että kelpaan näille nuoremmille naisille kyllä baarissa, vaikka kerronkin oikean ikäni. Mutta netissä olenkin sitten yhtä-äkkiä liian vanha. ;) Siksi en etsikään seuraa enää täältä.

• nettinaiset hulluja

netissä naisille iskee akuutti mielenhäiriö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      57
      3949
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      9
      2551
    3. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      54
      1932
    4. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1416
    5. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1270
    6. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      199
      1237
    7. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1081
    8. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1069
    9. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      896
    10. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      55
      894
    Aihe