Deturin määrittelemätön hotelli

uskaltaako ottaa?

Eli siis jos ottais Deturilta äkkilähdön, niin nehän on kaikki määrittelemättömiä hotelleja, eks je? Missä päin alanyaa on hotelleja ja pystyykö toivomaan minne hotelliin haluais? Eli kyselisin kokemuksia? Ja paljoko Deturin pelkät lennot on huhtikuussa? Onko tietoa?
Näin alustavasti täällä kyselen ihmisten kokemuksia etc. Jos innostun lähtemään niin kyselen tietty lisää Deturin matkatoimistosta. :) Mutta siis, jos on kokemusta Deturin äkkilähdöistä tai pelkistä lennoista niin kertokaapa! :)

14

5913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole määrittelemättömiä

      eli maksamalla muutaman kympin lisää, pääset valitsemaan hotellin. Kannattaa soittaa Deturin asiakaspalveluun mistä matka varataan.

      olen joskus ollut määrittelemättömällä. Välillä ihan kelpo hotelleja, muutaman kerran tosi luukku. Maksan ennemmin muutaman kympin enemmän ja tiedän mihin hotelliin olen menossa.

      • ollut

        Deturin matkoilla 2 kertaa huoneistohotelli Magissa ja kerran Baronessassa. Kumpikin ihan keskitasoa, Magissa tosin oli taso niin siisteydessä kuin palvelussa laskenut huimasti vuodesta 2002 vuoteen 2007. Ja hinnat esim. hotellin baarissa nousseet paljon. Viime kesänä aamiainen maksoi 13 ytl, viereisessä ravintolassa 6 ytl. Deturilla muuten ihan hyvä palvelu esim. lennoilla ja ihan ok. oppaat. Voin hyvin vielä käyttää Deturin palveluja toisin kun vaikka Takeoffin jota en enää ikinä tule käyttämään.


      • Nimetön
        ollut kirjoitti:

        Deturin matkoilla 2 kertaa huoneistohotelli Magissa ja kerran Baronessassa. Kumpikin ihan keskitasoa, Magissa tosin oli taso niin siisteydessä kuin palvelussa laskenut huimasti vuodesta 2002 vuoteen 2007. Ja hinnat esim. hotellin baarissa nousseet paljon. Viime kesänä aamiainen maksoi 13 ytl, viereisessä ravintolassa 6 ytl. Deturilla muuten ihan hyvä palvelu esim. lennoilla ja ihan ok. oppaat. Voin hyvin vielä käyttää Deturin palveluja toisin kun vaikka Takeoffin jota en enää ikinä tule käyttämään.

        Kiinnostaisi tietää mikä Take Offilla mätti niin ettet enään sen matkoille mene?
        Itsellä matka varattu Offilta,mihin tässä pitää varautua?


      • (alkup.)
        Nimetön kirjoitti:

        Kiinnostaisi tietää mikä Take Offilla mätti niin ettet enään sen matkoille mene?
        Itsellä matka varattu Offilta,mihin tässä pitää varautua?

        Olin viime kesän alussa Takeoffin matkalla Kleopatra Life Apartissa (hotelli ei ole enää Offin käytössä tänä kesänä) ja minulla ei kyllä ole mitään haukuttavaa Takeoffista! Hotelli tosin ei ollut kovin kiva(, en tykännyt huoneista joissa oli joitakin "torakan" näköisiä lentäviä vipeltäjiä. Mutta hotelli kuulemma myrkytettiin kesäkuun lopussa, joten sekin ongelma laitettiin kuriin.) Takeoffin opas oli hauska täti ja hänestä ei ole mitään pahaa sanottavaa. :)
        Sen myönnän, että takeoff on ehkä suunnattu enemmän nuorille, tai sellaisen käsityksen sain. Mutta mitään suurempaa valittamisen aihetta ei itse takeoffista ole, kaikki pelasi niin kuin piti. Ja lentokentälläkin Offin bussi oli maksettu kalliimmalle paikalle ihan lähimpään parkkiruutuun oven "eteen". Ensi kesänäkin piti mennä taas Takeoffilla, mutta matkat menivät kun kuumille kiville, varsinkin alkukesän matkat. Hinnat hieman nousivat viime kesästä (johtunee paremmista hotelleistä) mutta ovat siltikin edullisempia kuin esim Aurinkomatkoilla tai Finnmatkoilla.
        Deturista vielä, sijaitseeko hotellit kaikki ihan siinä kävelymatkan päässä rannoista vai onko niillä kauempanakin hotskuja?


      • mutta ei ollut
        Nimetön kirjoitti:

        Kiinnostaisi tietää mikä Take Offilla mätti niin ettet enään sen matkoille mene?
        Itsellä matka varattu Offilta,mihin tässä pitää varautua?

        Turkissa. Matka oli Teneriffalle Playa de las Americasiin joulukuussa. Mätti nimenomaan hotellin kohdalla. Olin ostanut yhden hengen huoneiston ja minut yritettiin väkisin tullessa tunkea samaaan kämppään tuntemattomien äidin ja pojan kanssa. Ei kuulemma ollut vapaita huoneistoja. Kun opas tarpeeksi intti niin respan heppu kaivoi laatikon pohjalta avaimen ja heitti minulle. Kun pääsin huoneeseen niin eka minkä huomasin oli suuri määrä torakoita. Siis joka puolella. Seuraavaksi totesin että parvekkeen ovi ei aukea. Ilmoitin näistä respaan ja sieltä ukko kävi katsomassa ovea mutta ei toiminut. Myrkkyä tuli oven taakse seuraavana päivänä, ihan itse sai myrkyttää koko "loman". Huomautin päivittäin partsin ovesta ja kerran respan heppu sanoi että kuule sä et vain osaa. Eipä osannut itsekään avata kun pyysin näyttämään. Tasan puolessa välissä reissua vihdoin saatiin ovi toimimaan mutta esim. parvekkeen tosi likaista lattiaa ei pesty kertaakaan. Siinä puolessa välissä myös tarjottiin toista kämppää mutta se oli oikea murju enkä huolinut. Koko loma meni siinä myrkyn katkussa (siis yöt, muuten en siellä ollut) koska ei se porukka yhdellä käsittelyllä hävinnyt. Yhtenä yönä jouduin lähtemään systerin ja sen miehen hotelliin evakkoon kun ei enää henki kulkenut. Puitteiltaan hotelli oli ihan hieno mutta näin ainakin mun huoneessani. Jälkeenpäin vasta tajusin että opas olisi voinut etsiä mulle huoneistoa Aurinkomatkojen hotellista kun toinen Takeoffin hotelli oli täysi, koska Takeoff on Aurinkomatkojen tytäryhtiö. Mutta eipä edes ehdottanut. Matkan hinta oli 572 e/viikko.


    • Reissunainen___

      Olen tuon äkkilähtöhomman tehnyt monesti, enkä kertaakaan katunut. Mutta kun lähtee seikkailumielellä eikä odota 2 tähden hinnalla 5 tähden luksusta, niin hyvin menee.

      Viime syyskuussa oli netissä myös nimellä äkkisiä,joten maksettiin jotain 20 euroo lisää, että päästiin siihen mistä jo etukäteen tykättiin.

      Rohkeasti matkaan siis!

      • (alkuperäinen viesti)

        mennyt monta kertaa äkkilähdöllä, ja kaikkia muita suomen toimistoja olen käyttänyt mutta en Deturia. Hotellilla ei sinänsä väliä kunhan olisi suht lähellä kaikkea, eli siis kävelymatkan päässä rannasta ja keskustasta. Tarkoittaa max 2km matkaa. Deturilla on niin mukavasti noita äkkilähtöjä jo maaliskuussakin! :)


    • riskin siitä

      että voi joutua todella kauas esim. keskusta-alueelta tai uimarannasta niin siitä vaan.

    • Ritu-77

      Me ollaan aina menty Deturin määrittelemättömällä ihan jopa lasten kanssa.
      Ne hotellit on siis ihan niitä samoja joita myyvät muutenkin. Ja niiden 'pahin' sijaintihan löytyy lukemalla kuvastoa.
      Tänä vuonna huomattiin että kaikki niiden hotlat sijjaitsee keskusta-alueella ja sehän meille määrittelemättömille sopii paremmin kuin hyvin!

      • alkup.

        En ole paljoa nettisivuja selaillut kun kyselin täältä vaan kokemuksia ihmisiltä. En ole Deturia ikinä käyttänyt, joten halusin vaan ihmisten kokemuksia kysellä. :)
        Se on sitten hyvä jos kaikki hotellit ovat keskusta-alueella. Pitänee alkaa tutustumaan hotelleihin enempi kun matka tulee ajankohtaiseksi. :)


      • YKXsi
        alkup. kirjoitti:

        En ole paljoa nettisivuja selaillut kun kyselin täältä vaan kokemuksia ihmisiltä. En ole Deturia ikinä käyttänyt, joten halusin vaan ihmisten kokemuksia kysellä. :)
        Se on sitten hyvä jos kaikki hotellit ovat keskusta-alueella. Pitänee alkaa tutustumaan hotelleihin enempi kun matka tulee ajankohtaiseksi. :)

        Deturin suurin ongelma ovat ahtaat lentokoneet heikko palvelu koneissa, mikäli se käyttää edelleen Atlasjetiä. Ihmettelen hieman miksi ihmeessä hotellin pitää sijaita nimenomaan keskustassa??? Alanyassa kuten monissa muissakin turisteille räätälöidyissä kohteissa keskusta on sitä pahinta basaari-, sisäänheittäjä- laukkumyyjä- ym. aluetta jossa et todellisia turkkilaisia näe ja elät keskellä muita turisteja virran mukana. Jos haluat nähdä muutakin, valitse hotelli hiemn kauempaa, saat takuulla koko maasta aivan toisenlaisen ja varmasti paremman kuvan. Turkkilaiset ovat erittäin vaatimattomia ja kohteliaita ihmisiä, mutta basaarialueet ovat oma lukunsa, pelkkää teatteria.


      • alkup.
        YKXsi kirjoitti:

        Deturin suurin ongelma ovat ahtaat lentokoneet heikko palvelu koneissa, mikäli se käyttää edelleen Atlasjetiä. Ihmettelen hieman miksi ihmeessä hotellin pitää sijaita nimenomaan keskustassa??? Alanyassa kuten monissa muissakin turisteille räätälöidyissä kohteissa keskusta on sitä pahinta basaari-, sisäänheittäjä- laukkumyyjä- ym. aluetta jossa et todellisia turkkilaisia näe ja elät keskellä muita turisteja virran mukana. Jos haluat nähdä muutakin, valitse hotelli hiemn kauempaa, saat takuulla koko maasta aivan toisenlaisen ja varmasti paremman kuvan. Turkkilaiset ovat erittäin vaatimattomia ja kohteliaita ihmisiä, mutta basaarialueet ovat oma lukunsa, pelkkää teatteria.

        Olen viettänyt Turkissa yhteensä 13vk ja viime kesänä asuin siellä 6vk, joten enköhän aikalailla tiedä jo millainen paikka ja millaisia ihmisiä siellä on. :)
        Ja Alanya ei ole ainoa paikka jossa olen Turkissa ollut. Ja ihan sen takia haluan lähelle keskustaa ja rantaa että on lyhyt matka mennä aamupäivällä biitsille ja illalla discoon. Että niin. :)
        Eli Deturko ei käytä Finnairia?? Tuo oli uusi tieto minulle. Tosin, olen matkustanut paljon muillakin lentoyhtiöillä kuten Tsekin koneella (en muista nimeä) ja Turkish Airlinesillä ja kyseiset koneet olivat parempia kun Finnairit. Joten en suhtaudu uusiin lentoyhtiöihin ennakkoluuloisesti ennen kun olen kokeillut.
        Ja olet oikeassa, keskusta-alueella ei näe sitä oikeaa Turkkilaista meininkiä, se on pelkkää teatteria, mutta olen siihen jo tottunut.


      • kristininnis34
        YKXsi kirjoitti:

        Deturin suurin ongelma ovat ahtaat lentokoneet heikko palvelu koneissa, mikäli se käyttää edelleen Atlasjetiä. Ihmettelen hieman miksi ihmeessä hotellin pitää sijaita nimenomaan keskustassa??? Alanyassa kuten monissa muissakin turisteille räätälöidyissä kohteissa keskusta on sitä pahinta basaari-, sisäänheittäjä- laukkumyyjä- ym. aluetta jossa et todellisia turkkilaisia näe ja elät keskellä muita turisteja virran mukana. Jos haluat nähdä muutakin, valitse hotelli hiemn kauempaa, saat takuulla koko maasta aivan toisenlaisen ja varmasti paremman kuvan. Turkkilaiset ovat erittäin vaatimattomia ja kohteliaita ihmisiä, mutta basaarialueet ovat oma lukunsa, pelkkää teatteria.

        Mietin tätä viestiä lukiessani että et hirveästi ole tainnut olla paikoissa missä pelkästään turkkilaisia,itse siellä puoliksi asuneesa voin kertoa että sama huuto/tarjous kilpa asiakkaista/tarjouksista pätee useimmissa istanbulin lähiöissä missä ei ole lainkaan näkynyt turisteja.Tottakai turisti paikoissa imarrellaan enemmän mutta sama huuto löytyy kyllä paikallisista lähiöistäkin(jopa itse huomasi ihmetteleväni sitä puolen vuoden jälkeen)
        Ei siis mitään erikoista


    • Sissi

      Itse olen poikani kanssa matkustanut aina Deturin äkkilähdöillä. Siis n. viikkoa ennen lähtöä varannut matkan.
      Aina on ollut hyvä hotelli ja vain kerran olaan vaihdettu hotellia kesken matkan, mikä on siis aina riskinä(lukee säännöissä), mutta silloinkin opas kuljetti meidät toiseen hotelliin (joka "by the way" oli vielä parempi kuin ensimmäinen)!

      Suosittelen suuresti!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe