Tuomittujen pedojen nimet julki..

Aradiatar

..kerrankin kannattaisin Amerikan mallia ja kannattaisin tuomittujen pedofiilien nimien julkaisemista. Nehän saa vielä suht koht rauhassa toimia suomessa ja luvut on sitä luokkaa. MURR!

16

2337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tristar

      Tosiaan, mitäpä olette mieltä? Itse en näe moisessa käytännössä varjopuolia, kyse on kuitenkin tuomituista seksuaalirikollisista, vielä pahimman laadun sellaisista.

      BV voi kiitos pitää nuppinsa ummessa, me kaikki tiedämme että sinä pidät poikarakkaudesta etkä välitä pirujakaan niisä jotka kärsivät seuraukset. Sinähän väität että seurauksia ei ole ja kaikki on aina vaan vapaaehtoista ja mukavaa, hippihei.

      Näkevätkö palstalaiset eettisiä ongelmia tuomittujen, korostan, tuomittujen pedofiilien nimien ja kuvien julkistamisessa?

      Entä tietääkö joku mikä prosentti uusii tekonsa?

      ***

      • Puusta pudonnut

        Yksi varjopuoli on se mikä tapahtui britannialaiselle miehelle. Pedofiililista julkaistiin lehdessä ja sieltä löytyi miehen kaima... eli samanniminen henkilö... pahaksi onnekseen tämä pedofiili vielä hitusen muistutti brittimiestä. Naapurusto kävi antamassa miehelle varoituksen että lähdettävä on... ja kun tämä kiisti syyllisyytensä niin mies pahoinpideltiin sairaalakuntoon.


        Suomessakin on vaikka kuinka monta Matti Niemistä ja Pekka Lahtista... heidän seastaan löytyy takuuvarmuudella myös ulkonäöllisesti samanoloisia miehiä... ja kun sitten huhut lähtevät liikkeelle, niin niiltä on todella vaikea katkaista siipiä.

        Olen kylläkin samaa mieltä siitä että jotakin tälle pedofilia ongelmalle on tehtävä, mutta mitä, siinäpä pulma.


    • Milla.M

      ja ihan siitäkin syystä, että nimien ja mielellään vieläpä kasvojen julki tuominen saattaisi ehkä jopa pedofiiliksi itsensä tietävän hakevan itselleen apua, ennen kuin joku lapsi joutuu kärsimään ja tämän elämä on pirstaleina.

      Toinen pointti on se, että näitä pedofiilejä OIKEASTI osaisi varoa. Jokainen pedofiili TIETÄÄ SYYLLISTYVÄNSÄ lainkin mukaan rikolliseen tekoon kajotessaan lapseen, joten ei voida puhua ainakaan tietämättömyydestä, jos tuomion saatuaan nimi/pärstä killuu julkisesti esillä.

      • Milla.M

        julkistetaanhan tappajien ja muidenkin rikollisten nimiä tuomioiden yhteydessä, joten miksi ei pedofiilien? Onhan siinä tietystikin se puoli, että asiassa suojellaan myös uhria, kun nimiä ei julkaista, mutta kuitenkin.


      • Aradiatar
        Milla.M kirjoitti:

        julkistetaanhan tappajien ja muidenkin rikollisten nimiä tuomioiden yhteydessä, joten miksi ei pedofiilien? Onhan siinä tietystikin se puoli, että asiassa suojellaan myös uhria, kun nimiä ei julkaista, mutta kuitenkin.

        ..julkaista tällaisen listan, oikeudenkäyntiasiakirjat voisivat pysyä salassa ja näin uhrin henkilöllisyyttä ei paljastettaisi.


    • kikkelis--kokkelis

      Kannatan! Omapa on valintansa pedofiililla, kärsiköön sitten seuraukset. Jos ei haluaisi nimeään julkiseksi, niin sitten voisi esim. tatuoida otsaan "PEDOFIILI" niin olisi helppo varoa, ei tarvitsisi tietää nimeltä kenenkään etukäteen.

      Suomessahan saa monistakin seksuaalirikoksista vain jotain ehdollista vankeutta pari kuukautta ja päänsilitystä ja ymmärrystä. Mutta annapas olla jos vaikka varastaa jonkun auton, silloin kyllä häkki heilahtaa...! Arvot ihan persiillään.

      Ja minusta olisi ihan sama miten paljon nimen julkistaminen pilaisi pedofiilin elämää, johan hän on itsekin pilannut lapsen/lasten elämän.

      • PEDOFIILIT VASTUUSEEN!!!

        Itse olen joutunut pienenä pedofiilin uhriksi. Silloin en tajunnut asiasta kertoa ja nyt kaduttaa kamalasti.
        Kyllä meni elämä pilalle. Karastin vastakkaista sukupuolta pitkään...


      • äitinä sanoisin
        PEDOFIILIT VASTUUSEEN!!! kirjoitti:

        Itse olen joutunut pienenä pedofiilin uhriksi. Silloin en tajunnut asiasta kertoa ja nyt kaduttaa kamalasti.
        Kyllä meni elämä pilalle. Karastin vastakkaista sukupuolta pitkään...

        että itse olen raivon vimmalla vatkannut näitä bedofiiliasioita.Olisi oikeus ja kohtuus,että bedofiilit joutuisivat kärsimään tekojensa seurauksista hautaan asti,mutta..olen tullut siihen lopputulokseen et suomessa ihmisen henkilökohtainen koskemattomuus ei ole paskankaan arvoinen.Häkki kun heilahtaa niin jo sieltä kipin kapin kohta pois päästetään,,jos edes joutuu linnaan asti.Ja kaiken lisäksi tuomioita kohtuullistetaan..eli jos olet jo kerran istunut lusimassa ja satut saamaan uuden tuomion samasta asiasta niin tekijä pääsee vieläkin vähemmällä,kun on RAUKKA istunut jo kerran linnassa.Aivan sairasta.Uhrit eivät pääse rauhaan asian kanssa koskaan,vaan kärsivät teoista koko ikänsä ja näin myös läheiset.Bedofiilit voi olla rauhassa ja jatkavat varmasti toimintaansa.Ei ne linnassa istumalla tai sakoilla parane.Uusia tulevia uhreja emme voi mitenkään etukäteen suojella.Tälle asialle pitäisi voida tehdä jotain.Kuinka kauan suomen kansa on valmis sietämään tätä touhua..


    • heh=)

      Toivottavasti tulee suomeen ihan yleiseksi käytännöksi.
      Ovathan nämä pedotkin pilanneet lapsen elämän lopullisesti.

      Nimet julki vaan ja sama homma raiskaajille.

    • huomioineet että

      Hei äidit! Olettehan todellakin huomioineet BV:n kirjoitusten osalta, että hänellä ei ole minkäänlaisia omakohtaisia kokemuksia pedoasiaan liittyen. Eli huono on esiintyä minkäänlaisena "asiantuntijana". Sopii vain toivoa, että hänestä ei joku päivä tule asiantuntijaa...

      • mitä ko. henkilö

        oikeastaan touhaa? Meille BV on tietysti hyvä merkki siitä että kannattaa aina olla varuillaan lapsistaan ja katsoa myös, mitä sivustoja he käyttävät. Etteivät joutuisi tuollaisten sairaiden kanssa kosketuksiin. Niin kamalaa luettavaa on ko. henkilön kirjoitukset.


      • pitäisi lisätä
        mitä ko. henkilö kirjoitti:

        oikeastaan touhaa? Meille BV on tietysti hyvä merkki siitä että kannattaa aina olla varuillaan lapsistaan ja katsoa myös, mitä sivustoja he käyttävät. Etteivät joutuisi tuollaisten sairaiden kanssa kosketuksiin. Niin kamalaa luettavaa on ko. henkilön kirjoitukset.

        Niin, pitäisi lisätä, että "oman ilmoituksensa mukaan". Mistäpä sitä oikeasti tietää, mitä BV touhuaa. On ehkä vain saanut meidät uskomaan, että ei ole omakohtahtaisia kokemuksia - samoin kuin pedofiilit saavat lapset suostuttelemalla uskomaan "rakastavaan ja lapselle vain hyvää tahtovaan setään".


      • kuin tuo
        pitäisi lisätä kirjoitti:

        Niin, pitäisi lisätä, että "oman ilmoituksensa mukaan". Mistäpä sitä oikeasti tietää, mitä BV touhuaa. On ehkä vain saanut meidät uskomaan, että ei ole omakohtahtaisia kokemuksia - samoin kuin pedofiilit saavat lapset suostuttelemalla uskomaan "rakastavaan ja lapselle vain hyvää tahtovaan setään".

        pedofiili! Muuttivat vain nimeään kun pedofiili on saanut niin "huonon maineen"! !


      • pitäisi vielä lisätä..
        kuin tuo kirjoitti:

        pedofiili! Muuttivat vain nimeään kun pedofiili on saanut niin "huonon maineen"! !

        Senpä vuoksi juuri puhunkin pedofiileistä enkä erittele mitenkään pedofiilejä ja pedoseksuaaleja. Eiköhän se ole BV:n teksteistä käynyt hyvinkin selville, että samasta asiasta on kyse, mutta pedot (onpas kuvaava nimi..) yrittävät asiaa vain kaunistella.


      • poliisille!
        pitäisi vielä lisätä.. kirjoitti:

        Senpä vuoksi juuri puhunkin pedofiileistä enkä erittele mitenkään pedofiilejä ja pedoseksuaaleja. Eiköhän se ole BV:n teksteistä käynyt hyvinkin selville, että samasta asiasta on kyse, mutta pedot (onpas kuvaava nimi..) yrittävät asiaa vain kaunistella.

        Se oli mun mielestäni mun velvollisuus!


      • bedofilinuhri
        poliisille! kirjoitti:

        Se oli mun mielestäni mun velvollisuus!

        samassa talossa Hagassa oli bedofiili, joka oli talkkari, jolla oli taloyhtiön asuntojen avaimet, ilmoitimme Haagan poliisille tästä, jolloin poliisit vain vähättelivät ja sanoivat, että se on taloyhtiön asia. pedofilin sukulaiset uhkailivat, kun ilmoitimme heidän isän käyneen tyttöihin kiinni ja riisuvan vaatteita. pedofiili sai olla vapaana ja sai vai 1/2-vuotta ehdonalaista. lapset pelkäsivät bedofili-miestä eikä poliisit tehneet mitään!


    Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe