krapulapillerit

sweaty

Onko kenelläkään kokemuksia miten toimivat esimerkiksi oliko se nyt glutamax fresh morning nimiset pillerit tai tälläkin sivulla mainostetut kaktuspillerit?? tietysti jos jotain muita vastaavia tietää niin saa ehdottaa jos nyt ylipäänsä joku on saanut niistä mitään apua...

ongelma ei ole oksentelu ja huonovointisuus vaan se että koko päivän heikottaa, turvottaa,väsyttää,päätä jyskyttää jne. ja se jatkuu iltaan asti..on outoa kun se olotila on ihan samalainen aamulla ja illalla..nuorempana kärsi aamun ja illalla oli normaali olo mutta ei enää..

19

5576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fransu1959

      haloo!Ikä tekee tehtävänsä heh heh

    • Joo.

      Vapailla markkinoilla ei ole mitään ihmepillereitä, jotka krapulan poistaisivat tuosta vaan.
      Asiantuntevilla lääkäreillä on tiedossaan pistokset, joilla pahinkin krapula on kuin pois pyyhkäisty vartissa, mutta eihän niitä tavisjuoppo saa pyytämälläkään.
      Niitä pistoksia saavat korkeintaan tutut, sukulaiset, kolleegat tai poliisit, kun pitäisi äkkiä töihin mennä.

      "..nuorempana kärsi aamun ja illalla oli normaali olo mutta ei enää.."

      Juuri noinhan se menee kaikilla, kun ei tässä ikuisia olla kukaan. Sinäkin vanhenet.
      Ihmisen elimistön rappeutuminen alkaa jo parikymppisenä, ja etenee koko ajan....

      • höhö

        höpö höpö. Se on b-vitamiinia persieen ja risolidia huuleen. Ja kyllä. Sitä saa tarvittaissa A-klinikalta jos on vaikka pitkä putki takana. Eihän sitä nyt jumalauta huvikseen ilkeiskään sinne mennä jos ei oisi pakko.


      • ?8* &
        höhö kirjoitti:

        höpö höpö. Se on b-vitamiinia persieen ja risolidia huuleen. Ja kyllä. Sitä saa tarvittaissa A-klinikalta jos on vaikka pitkä putki takana. Eihän sitä nyt jumalauta huvikseen ilkeiskään sinne mennä jos ei oisi pakko.

        > höpö höpö. Se on b-vitamiinia persieen ja risolidia huuleen.

        Ei yhdestä b-vitamiinipistoksesta ole mitään todellista hyötyä. Risolid on taasen varsin mieto bentsodiatsepiini.

        Lääkärit / sairaanhoitajat itse käyttävät Diapamia tai Temestaa krapuloihinsa. Ihan asiallisia lääkkeitä kankkuseen kunhan tietää mitä tekee.

        Onhan lääkäreillä myös omat suljetut AA-kokouksensa.


      • 48+9
        höhö kirjoitti:

        höpö höpö. Se on b-vitamiinia persieen ja risolidia huuleen. Ja kyllä. Sitä saa tarvittaissa A-klinikalta jos on vaikka pitkä putki takana. Eihän sitä nyt jumalauta huvikseen ilkeiskään sinne mennä jos ei oisi pakko.

        Itse katkolaa useasti olleena kyllä siellä toki B-vitamiinia annetaan 3x viikossa, mutta päälääke on diapam jota annetaan aluksi 40 mg/pv ja sitä vähentäen aina nollaan viikon loputtua.

        Risolidia annetaan lähinnä vanhiloissa.


    • Öy Öy ÖY

      ...kokea joskus ihan oikea krapula. Sen jälkeen ymmärtää että mitkään itsehoitolääkkeet eivät krapulaan auta tuon taivaallista. Ainoa reseptivapaa itsehoitolääke krapulaan on se, millä se krapula on tullut.

      Minulla oli vähän aikaa sitten sellainen krapula, että verenpaine oli 208 yläpaine ja 144 alapaine, ja tosiaankin pelkäsin kuolevani siihen krapulaan, mutta olo oli niin kamala ja mieli niin masentunut, että en olisi vähempää välittänyt jos olisin kuollut siihen paikkaan!

      • Hentka

        Olen kokeillut Fresh morning tabletteja jo useamman vuoden ajan ja varsin hyvällä menestyksellä eli kun vaan muistaa ottaa ne 2 tabua ennen nukkumaanmenoa ja juoda vielä vettä siihen päälle niin paljon kun pystyy niin poissa on aamulla ns perinteiset krapulan merkit eli esim minulla huimaus ja sydämentykytys ym elimistön "liikakäynti" eli suosittelen....seuraavaksi testaan nuo kaktuspillerit :)


      • errer
        Hentka kirjoitti:

        Olen kokeillut Fresh morning tabletteja jo useamman vuoden ajan ja varsin hyvällä menestyksellä eli kun vaan muistaa ottaa ne 2 tabua ennen nukkumaanmenoa ja juoda vielä vettä siihen päälle niin paljon kun pystyy niin poissa on aamulla ns perinteiset krapulan merkit eli esim minulla huimaus ja sydämentykytys ym elimistön "liikakäynti" eli suosittelen....seuraavaksi testaan nuo kaktuspillerit :)

        Mites noi Bakis-tabletit? Onko kukaan testannut niitä?


    • darrojendarra

      ei toimi Bakis ,berocca toimii

    • Siitä se

      Bentsot eli Opamox, Oxamin, Diapam jne. Alle Panacodia.

    • ainut totuus

      Viina se auttaa parhaiten

      • o00ooo0o0o

        Bentsot sopivina annoksina ovat parhaita, särkyyn Panacod. Krapula lyhenee merkittävästi.

        Viinalla vain siirrät darraan eteenpäin. Jos tämä on hienoa niin siitä vaan.


    • workhard play hard

      Paljon ryypänneenä ja kaikkea kokeilleena voin sanoa että tällähetkellä paras lääke krapulan hoitoon löytyy antihangover krapulapilleri (www.antihangover.fi). Ei ole mikään poppaskonsti mutta sisältää oikeassa suhteessa vitamiineja sekä aminohappoja & sekä muita lisäravinteita, mitkä korjaa mm kehossa tapahtuvaa nestehukkaa. Nautitaan ennen juhlimista & juhlimisen jälkeen. Ei poista morkkista, mutta teen paljon reissuhommaa ja juoksen palavereissa. Aamun aloitus ei tunnu näin pahalta.

      • erferg eg e

        Halvememmalla saat samat aineet luontaikaupasta.

        Itse vannon diapamin ja kodeiinin nimeen.


      • eioodarraa

    • jakomäestä päivää

      Ensin tenox, ja sitten menox!

    • atawset15bqdqsa

      Mihin helvettiin tälläsiä tarviin ko samantien pari olutta ja joku punsi naamaan ja krapulasta ei ole tietoakaan, ei näy eikä kuulu vaikka kuinka odottaisi.

    • juomari464646464

      juokaapa viikkoja nii mikää auta noista.. 2-4 viikkoa juo nii siitä se krapula tulee.. toivositte että kuolisitte ennemmi

    • jukka.t

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1344
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe