pösö-kerho

mikä on

se toinen keskustelupalsta, kun ei löydy, enkä tarkoita nyt peugeot-klubia, joka on maahantuojan ylläpitämä?

12

2805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pari viestiä
      • possonen

        ollaan kiinnostuneita enemmäm kieliopista kuin pösön vioista..., eivät ymmärrä että ei sitä aina voi kirjoittaa ihan kieliopin mukaan kun pösössä on jatkuvasti vikoja = unohtuu kielioppi, muutoin hyvä sivusto: näkee kuinka uskomattomia vikoja on pösöissä ja kuinka fanaattisimmat omistajat hyväksyvät uusin autoihin jos minkälaista korjauksia, esim kumiletkuja kierrejousien ympärille, moottorinkiinnikkeisiin fylliä jottei kone kolise runkoon yms....


      • olla sen enempää
        possonen kirjoitti:

        ollaan kiinnostuneita enemmäm kieliopista kuin pösön vioista..., eivät ymmärrä että ei sitä aina voi kirjoittaa ihan kieliopin mukaan kun pösössä on jatkuvasti vikoja = unohtuu kielioppi, muutoin hyvä sivusto: näkee kuinka uskomattomia vikoja on pösöissä ja kuinka fanaattisimmat omistajat hyväksyvät uusin autoihin jos minkälaista korjauksia, esim kumiletkuja kierrejousien ympärille, moottorinkiinnikkeisiin fylliä jottei kone kolise runkoon yms....

        kieliopista kiinnostuneita kun on järkevää. Pitää yleensä pystyä kirjoittamaan niin, että muutkin ymmärtävät ja asiasta saa jotenkin selvää. Ehkäpä isoja kirjaimiakin ja välimerkkejä voisi joskus käyttää, se helpottaa huomattavasti ymmärtämistä. Eikö koulussa opetettu? Auton viat eivät varmaan vaikeuta mitenkään kirjoittamista se on kuvittelua. Asiattomat provoilijat sieltä todellakin on poistettu - sen olen huomannut. Tekstisi osoittaa että näinkin väärin voi asiat käsittää. Mutta tännehän palstalle voi katkeruuttaan purkaa vapaasti vaikkapa niin ettei muut edes saa siitä selvää.


      • possonen
        olla sen enempää kirjoitti:

        kieliopista kiinnostuneita kun on järkevää. Pitää yleensä pystyä kirjoittamaan niin, että muutkin ymmärtävät ja asiasta saa jotenkin selvää. Ehkäpä isoja kirjaimiakin ja välimerkkejä voisi joskus käyttää, se helpottaa huomattavasti ymmärtämistä. Eikö koulussa opetettu? Auton viat eivät varmaan vaikeuta mitenkään kirjoittamista se on kuvittelua. Asiattomat provoilijat sieltä todellakin on poistettu - sen olen huomannut. Tekstisi osoittaa että näinkin väärin voi asiat käsittää. Mutta tännehän palstalle voi katkeruuttaan purkaa vapaasti vaikkapa niin ettei muut edes saa siitä selvää.

        menee pilkun nuss.., kyllä siellä monikin palstalle rekisteröitynyt on samaa ihmetellyt, karkeimmista virheistä voi mainita mutta menee naurettavan tarkaksi...


      • perustelluista kirjoitusohj...
        possonen kirjoitti:

        menee pilkun nuss.., kyllä siellä monikin palstalle rekisteröitynyt on samaa ihmetellyt, karkeimmista virheistä voi mainita mutta menee naurettavan tarkaksi...

        välittämätön tai häirikkö saattaa olla tuota mieltä mutta valtaosa ajattelee toisin ja noita jäseniä näytti palstalla tällä hetkellä olevan jo 1255. Koska palstalla on hyvää tietoa siellä on mukana myös muunkin merkkisten autojen omistajia. Asiallisiin kysymyksiin saa asiallisia vastauksia.


      • Anonyymi
        possonen kirjoitti:

        menee pilkun nuss.., kyllä siellä monikin palstalle rekisteröitynyt on samaa ihmetellyt, karkeimmista virheistä voi mainita mutta menee naurettavan tarkaksi...

        Näin on!


    • Total 508/208

      Moi kaikille olisko täällä sellaisia pösö faneja olis kiva vaihtaa kuulumisia olen itse fani viimeseen asti.
      Minulla nyt 508 ja 208 autona ensimmäinen pösö minulla oli 504 siitä asti kaikki autoni ovat olleet pösöjä.Käyn pariisissa katsomassa uudet tulossa olevat autot.
      Mutta olis kiva kuulla myös muiden fanien kuulumisia.
      yst: Total 5087208

      • Anonyymi

        Moi täällä on
        Total 3008 viesti mulle


      • Anonyymi

        Moi taas kuule mullakin oli eka auto Peugeot 504
        Mulla oli 2 kpl 3008 näitä uusia .
        Vaihdoin toisen juuri tähän 208 uuteen .
        Viesti vaihdetaan kuulumisia
        Tero

        Total 3008


    • Anonyymi

      Mielenkiintosia ovat mielipitehet Franskattarista lueskella usiammat taitaavat vain olla katehellisten panettelua koivat ihte uskalla ruveta ajamisesta nauttihin . Ihte teloin jalakani Motukankans parihin ottehese ennenkö ihte uskalsin tai jouvuin luopuhun rakkahasta harrastuksesta ja kahtelehen muuta tekemistä joka olis vastaava ko pyöräily . Sitte löysin oman Franskattareni peso 306 2.0 Capriolet . on siinä vain se jolu maaginen juttu tuosa Franskattaren kiihkiäsä syleilysä .

      • Anonyymi

        Fanitan malleja 604 ja 305. 504. 205. 106. 505.


    • Anonyymi

      onko kenelläkään tietoa tu - 2 ja tu - 3 moottoreiden kiertokankien pituutta ( kaulan keskeltä tapin keskelle ) ja onko myytävänä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe