AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Visa-Auto

Visa-Auto

57 Vastausta 9 101 Lukukertaa
Tervehdys Raisioon!

Kyselisin vain että minkälainen autokauppa otsikossa mainittu on? Eli olis autoja jotka kiinnostaa mutta kiinnostaa myöskin että minkälaista palvelua olette saaneet? Hinnat on aika jees näin äkkiseltään katsottuna. Kiitos etukäteen!

Heips!

Mä toivon että meillä oli yksittäistapaus, mutta oikeasti sieltä ostamastamme autosta ei ole ollut muuta kuin harmia. Ekan 7kk toimi hienosti ja sitten alkoi leviämään kaikki kansipahveista ja jarruista lähtien. Ja ruostetta on aika hyvin alullaan, oli maalattu vaan yli :( Mutta kuten sanoin, toivon että meillä oli vaan huono tuuri!

Kiitti

Olen katsellut sen verran uutta vuosimallia että en usko ainakaan siinä olevan mainittuja ongelmia. Kyselin vaan siksi kun tuo taitaa olla vain vaihtoautoihin erikoistunut liike eikä merkkiliike.

Kiitos!

ps. Kiitos kauniille naiselle asiallisesta vastauksesta!

Olepas hyvä :)

Kiva kun joskus voi olla avuksi...juu tosiaan vaihtoautoja siellä on vallan mun käsittääkseni.. nyt muuten menee sitten auto taas huoltoon, että jippii... :/

Autokauppias on aina autokauppias

Eihän se huoltoon meno ole mitenkään huono asia. Perussääntö autojen omistajilla on, että autoja kun huoltaa niin niitä ei tarvitse korjailla.

Visa- autossa on vaihoautoja ja ostaa sen mistä tahansa käytetty on aina käytetty ja niisssä voi ilmetä vikoja, mutta ei vanhasta voikkaan vaatia uuden tasoa.

Autokauppias kun on aina autokauppias kannattaa jossitella ja kysäistä, että mitä jos jotakin ilmee niin miten toimitaan. Tänäpäivänä auton vaihtoväli tiuha, joten niistä ei välitetä, saattavat olla melko huonossakin kunnossa ikäänsä nähden.

Moni sitten luulee olevansa ovelia ja tekevänsä hyviä kauppoja, kun vaatii ennen ostoja korjauksia, myyjähän ne tilaa ja korjaamo korjaa, mutta arvatkaa kuka maksaa.

Tosin...

... käytettyjenkin myyjillä pitää olla jonkinlainen takuu. Tässä jotain Tuulilasin artikkelissa kun nyt tuli asia puheeksi Kiitti kommentista! http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?article=130271&print=true

Hupsista..

mun moka..tarkoitin että auto menee taas korjaukseen, lisää vikaa vikaa...ei siis ihan perus huoltoon, ne hoidetaan kyllä kaikki aina ajallaan, oli vaan tosiaan aika susi tuo auto :/

Mutta tottahan se on, ei käytetystä autosta voi vaatia uuden veroista, vaikka ei ne uudetkaan nykyään enää ole mitään loistavia, yhtä lailla niitä tuntuu näkevän tuolla tien varsilla kuin vanhempiakin. Mutta sen verran voisi kuitenkin kuvitella, että jos liikkeestä ostaa niin että se ei ihan vallan susi olisi. Noh, ensi kerralla parempi tuuri :)

en suosittele

juu ok autokauppias muuten,mutta unohti mainita että auto on lunastus auto.myi autoa uutena.lähetti rekisteriotteen 2 päivää auto kaupan jälkeen postissa.en suosittele.mainostaa itseään suomen halvinpana,ja näin myös on jos myy lunastus autoa uutena.no käräjillä nähdään..
ost mopo

paska kauppa

ostin kanssa auton hyvässä uskossa että on toimiva. Seuraavana päivänä alkoi jo varoitus valot palamaan oli koitettu paikata imusarjan tiivistettä syyläri sementillä koko järjestelmä täynnä paskaa. Huoltokirja väärennetty ei ollut tehty huoltoja mitä olisi pitänyt joten laatikko viallinen. Pohjan ruostetta maalattu yli. Auto ollut mulla 4kk korjaus arviot n.4000-5000e.ei olisi ikinä pitänyt avata sen liikkeen ovea osaavat kyllä paskaa myydä

ok-liike

Minulla on kaksi autokauppaa tehtynä visassa ilman mitään ongelmia.Toisesta huomasin jälkeenpäin,että työkalut puutuu ja myyjä ilmoitti,että ne voi hakea vehosta heidän laskuun.

Just just

No yritti kyllä vaimo ostaa Chrysler voyagerin kysesestä kaupasta. Tuli kotiin ja kertoi että olipa löytänyt hyvän auton ja myyä lupas ja vannos että kaikki on siinä ok. Noh meninpä koeajolle ja koska auto tuntui niiiiin oudolle vein sen tutulle jolla on autokorjaamo. Vikalista oli seurvaava; Ainakin 4kohtaa maalattu ruosteen päälle, imujärjestelmässä jokin suuri vika, pakoputki vuotaa pahasti, kansitiiviste halki, öljyä jäähdytysnesteessä jne jne jne.. Noh, ei siinä mitään. Ymmärrän että autokauppiaat ei aina ehdi käydä tarkastuttamassa autoa. Mutta kun palasin autokauppaan kysyin onko auto ollut kauan myynnissä, myyjä kertoi että n. 4kk. Joten luusisi että tietäisi asiasta. En kertonut myyälle mitä vikoja autosta löytyi mutta kerroin että oltiin tarkastuksessa. Samana sekunttina myyjä tokesi että "Onhan ne viat vähän harmillisia, mutta pitää vaan löytää ostajaa joka ymmärtää näitten vikojen päältä". Kun kerroin myyjälle viat hän nyökkäs ja sanoin että "harmillista kuten sanottua".

Eli tässä seisoo kaveri edessäni, joka oli juuri toissapäivänä yrittänyt myydä niiiiin lahoa autoa (joka olisi kestänyt n.6-10kk) naiselle jolla on kaksi alle. 7v lasta mukanaansa ja lasten rattaissa n.1v ikäsen vauvan että "juu oon tämä loistava yksilö, ei pitäisi olla vikoja!!"

Totuuden nimissä minulla oli vaikeata olla tirvaisematta myyjää. Että tällainen kauppa!

En suosittele minäkään...

Itse olen tehnyt autokaupat kyseisessä liikkeessä. Paha maku jäi myyjän kaupanteko tavasta ja tehdyt kaupat ovat jääneet kaduttamaan. EN SUOSITTELE!!!

Käytettyjen jobbari

Olen joskus piipahtanu kyseisessä liikkeessä katsomassa jotain autoa, mutta ei ole edetty koskaan edes siihen asti että myyjä olisi tullut kyselemään mitä olen etsimässä.

Kyseinen liike on mainostanu että ostaa autoja. Kai ne haalii halliinsa sellaiset autot, jotka ei merkkiliikkeille kelpaa.

Mutta kuten sanottua, tämä on vain minun käsitykseni liikkeestä, en tiedä sen paremmin.

Paskapaikka

Kävin kerran katsomassa autoa joka oli 24900€ hintalapulla varustettuna ja mies kehus auton taivaisiin,olin jo tosi kiinnostunut ja kysyin lopullista hintaa ja mies sanoi silmät sinisenä että ei tipu euroakaan...sanoin että sähän kauppias olet ;) olis laittanut siihen vaikka 400€ katetta lisää et olis saanut tingata edes vähän, alkoi äijän naama vituttaa ja kävin ostamassa saman auton viereisestä liikkeestä ;)...vanhana autojen ostajana tiedän mitä ne tekee, Ne ostaa lunastettua ja persaukisilta pilkkahintaa kärryjä jota ei ole huollettu sit mies muistiin ja hintalappu kylkeen ja myyntiin...Varmaan on hyviäkin pelejä mutta suurin osa uudehkoista on huoltamattomia yksilöitä...Tiedän joku 7 tapausta eli kokemus puhuu! Ostakaa mielummin sellaisesta paikasta jossa on takuu ettei Visa-auton Perävalo TAKUU!!
Älkää hyvät ihmiset ostakaa sieltä yhtään mitään!ostin volvon sieltä missä sähöikkunat sekä nopeusmittarin varoitusvalot alkoivat reistailla jo seuraavana päivänä.ilmoitin visalle asiasta ja vastaus kuului:taakuuta koskee vain moottori ja vaihdelaatikkon.Mittarin ja ikkunat on LISÄVARUSTE?!??Ne ei voi valitettavasti auttaa tässä tilanteessa.olen omistannut satoja autoja ja suurin osa liikkeistä ostettuna mutta vastaava huijariliike saa kyllä etsiä.En suosittele sitä suomen halvin kauppa kenelle.Maksakaa muutama satasia lisää ja saatte edes jonkinnäköistä takuuta muualta.Vaarallinen kauppa sitä suomen halvin.
TÄYSIN samaa mieltä; VARO VISA-AUTOA. Oma kokemukseni on seuraava. Ostin myyntilapun mukaan mersun vuosimallia 2005; lapussa kilometrit noin 150tkm ja mittarissa 171tkm (oli helppo havaita). Auto oli tuotu Saksasta Visa-Autolle.

Heti seuraavalla viikolla alkoi moottori käydä epätasaisesti ja vein auton Veholla (Raisioon). Tuomio oli, että dieselin määränsäätöventtiili oli rikki. Valitin Visa-autoon josta todettiin, että takuu ei kata tätä vikaa ja että takuun piiriin kuuluu vain moottori ja voimansiirto-osat. Paljoa en vielä silloin tiennyt mersustani (toisin kuin nyt), mutta senverran kuitenkin että dieselin määränsäätöventtiili ei ole ilmastoinnin osa, vaan moottorin. Kun valitin aiheesta lisää Visa-Autoon, vastaus oli että jos olisin ostanut saman auton Vehosta, se olisi maksanut muutaman tonnin enemmän. Pitkään tapeltuani sain hyvitystä puolet.

Tästä sitten vasta todelliset murheet alkoivat. Samaa sähkövikaa korjattiin Raision Veholla 12 kertaa, lopputulema oli että autossani ei olekkaan vikaa vaan viaksi luulemani juttu (sähkö loppuu, akku tyhjenee ihan normaalissa päivittäisessä käytössä) onkin ominaisuus. Kävi myös ilmi, että autoni olikin vuosimallia 2004 eikä kuten lapussa oli ollut, 2005. Tämän jalkeen vikoja on piisannut; korjaamolasku huitelee siinä 5000 eurossa kaikkiaan. Se muutama tonni lisää Veholta ostettuna olisi kannattanut.

Tarinan opetus:
1) VARO Visa-Autoa
2) Vältä Mersun hankkimista; laatu on todella heikko'
3) Jos kuitenkin erehdyt hankkimaan mersun, ÄLÄ käy Vehossa sitä korjaamassa
4) VARO Visa-Autoa (#2)!!!!!!!!!!!!
Kokemusta omaavalla on melkoisen hidas sytytys....
Tuo aloittajan kysymys on vuosia vanha ja autokin vaihtunut moneen kertaan.
Tämä ainakaan ei ole vanhojen kaivelua! Ostimme auton Visa autosta 3 kk sitten. Auto myytiin meille ehjänä, mutta parin viikon kuluttua ilmeni moottorissa vikaa. Auton remontin hinnaksi on arvioitu 1500€ - 2000€. Myyjän suusta: "Olen myynyt 25 vuotta autoja ja tiedän, että häviät, jos viet asiaa eteenpäin." Kuluttajaviraston sivuilla kylläkin mainitaan selvällä suomenkielellä, että vaihtoautojen virhetakuuaika on 6kk. Muistakaa ihmiset, että liikkeestä ostetulla autolla on aina takuu 6kk, vaikka myyjä sanoisikin toisin. Huonoja kokemuksia siis tästä yrityksestä...
Kävin eilen Tampereelta katsomassa tiettyä autoa,auto jäi ostamatta en ole koskaan saanut niin huonoa palvelua kun visa-autossa = sitä ei ollut ollenkaan
tuntui siltä vanhempi "myyjä" ei tajua kuka hänenkin palkkansa loppujen lopuksi maksaa.
taisi olla onni kun sitä palvelua ei ollut,kun lukee aikaisempia kokemuksia
en suosittele kenellekkään
Visa-auton palvelu on aivan nolla tasoa, olen käynyt siellä muutaman kerran autoja katsomassa viimeksi tänään! Myyjät vaan istuu kopissa eikä palvelu ollenkaan pelaa, kävin kysymässä lisää tietoja autosta niin ei se myyjä jaksanu edes vastailla kunnolla. Erittäin huonoa palvelua en todellakaan suosittele sitä paikkaa! Jos haluaa hyvää palvelua niin Turun VV-Auto on ylivoimasesti paras! palvelu pelaa täydellisesti! KIERTÄKÄÄ KAUKAA VISA-AUTOA !!!!!
Hyvä Ali;)
Haluan tuoda keskusteluun toisen näkökulman. Automyyjä raukka ei edes itse tiedä mitä on myymässä. Kerron pienen tarinan. Itse vaihdan autoa noin 3- 4 vuoden välein, en huollata autoa mitenkään lukuunottamatta imurointia silloin tällöin sekä ulkopuolen vahausta, autoni on päältäpäin ja sisustaltaan myyntihetkellä loistavassa kunnossa, tekniikasta en olisi niin varma. Uuden auton huoltoohjelman toteuttaminen on kun heittäisi rahaa kaivoon, jos hajoaa heti takuu korvaa, jos myöhemmin niin säästetyllä rahalla voi korjata.Mitä tulee edellisen kirjoittajan kokemuksiin Wv autosta, olen siitäkin aivan toista mieltä olen aostanut kaupasta vuoden 92 jälkeen 7 uutta wv autoa, ja palvelu on huollossa ollut vähintäinkin heikkoa.
"KUTVONEN"!!!!!!!
Oletko se sinä, Kutvonen? Perhana
Päätettiin myydä keväällä perheen kakkosauto ja kiertelimme Raision autokaupat läpi. Kaikista huonoimman (ylivoimaisesti) tarjouksen antoi Visa auto. Katselin samalla myytävien autojen hintoja, eikä ne mielestäni olleet yhtään halvempia kuin muuallakaan. Eivät ainakaan minusta saa asiakasta.
Tein kanssa kauppoja autosta ja menin reteesti VISA-AUTOON ja sanoin että otan auton jos se on kunnossa. En uskonut että koskaan menisin autoliikkeeseen ja ostaisin auton apteekin hintaan -) No, ajoin koeajot ja auto vaikutti toimivan varsin mukavasti ja hintakin oli kohdallaan. Palauduin koeajolta ja kerroin että kaupat tulee, mutta auto pitäisi käyttää vielä nosturin nokassa kunnon varmistamiseksi. Auto tarkastettiin ja rikkihän se oli...ja vielä juuri katsastettu auto. Toinen vioista oli vielä sellainen että yksityishenkilön auto vastaavalla vialla olisi saanut katsastuksessa korjauskehoituksen ! Eipä muuta kuin vääntämään, korjauskustannukset noin 5 prosenttia auton hinnasta. Myyjä olisi tinkinyt 2 prosenttia. Eipä tullut kauppoja, sotii meinaan mun ajatusmaailmaa vastaan että ostan autokaupasta RIKKI olevan auton apteekin hintaan. Eikä tullut myyjälle mieleen kysyä että voisivatko he maksaa kuntotarkastuksen kustannukset, kun eivät kerran itse olleet vaivautuneet autoa tarkastamaan. Ja oli muuten jo toinen kerta kun koittivat minulle rikki olevaa autoa myydä ja kolmatta ei tule. Luokittelen Visa-Auton kategoriaan hevosmiehet ja autojobbarit !!!
jepppp itellä 2 yritystä ostaa auto tuolta, ekassa huoltokirja väärennetty (korjaamo jonka leima ei ollut kuullutkaan autosta. toisessa oli korjauskehotus jota ei tietenkään ollut korjattu (koe-ajon jälkeen sanoivat että nyt toimii, en uskalla edes ajatella millä purkalla akselit laitettiin kiinni)...tämä riitti
Ihan normaalia Suomi24 tasoa tämäkin keskustelu. Luuletteko että täällä kirjoittavat ne joiden autot ovat toimineet. Myyvät kuitenkin paljon autoja ja täällä on n.10 kokemusat 5 vuoden ajalta.. Huoh :S
Visa-Autosta ei kenenkään kannata autoa ostaa!
Myyjät kehuu auton maasta taivaisiin ja vähän aikaa kun ajat, niin totuus paljastuu = auto on täysi romu!
Vanha ketju............etkä varmaan ole ostamassakaan autoa.
Meidän ostama auto toimi muutaman kuukauden ja remontti kustannukset useampi tonni. Visa-autosta reklamaatio tilanteessa, koitti keinoilla millä hyvänsä päästä pälkähästä, pitäkää puolenne 6kk korvausvastuusta.!! Meillekkin myyjä kehuskeli autoa maasta taivaisiin myydessään ja tässä tulos. Ensimmäinen remontti 2viikon päästä ja nyt toinen parin kk päästä..Nyt tapellaan kustannuksista..Kieroja ovat! Samaa meillekkin sanoi mitä aiemmin kirjattuna tuonne että kuluttajalautakunnassa häviää..Varokaa liikettä!!
Varoituksen sana kaikille Visa-autosta. Oppilaskatsastuksiin tarvitaan "harjoitus"-kappaleita.. Perinteisesti autoliikkeistä näitä mallikappaleita on ollut saatavissa, mutta Visa-autosta oli tullut vanhemmille opiskelijoille vastauksena: "Meillä on huonoja kokemuksia, kun löytyy kauheasti vikoja...". Itse en ainakaan siis koskaan osta tuolta.
Asiakasarvio Visa-Autosta : Jotain hyvääkin.... pikainen kaupanpurku

Ostimme edullisen perheauton 2 autoksi, ajettiin viikko; öljyn katkua... siitä alkoivat epäilykset huoltokirjaa kohtaan. Osoittautui, että huoltokirjassa oli jo edellisen omistajan toimesta leimattu omia virapelihuoltoja....ihan viralllisilla yrityksen leimoilla. Huoltomies sattui olemaan itse huoltoliikkeessä töissä, minkä leimat löytyivät huoltokirjasta.Selvyyden vuoksi, että huoltoja ei oltu kuitenkaan tehty Visa-Autossa.

Kysymys oli siis asiakirjanväärentämisepäilystä.

Tämän selvittyä meni alle 3 h , niin kauppa purettiin Visa-Auton toimesta, hyvittäen koko auton kauppasumma takaisin. Auto oli "siirtomyyty" Turun talousalueelle Helsingistä.
Voisiko olla, että "vaikeammin" kaupaksi käyvien autojen kanssa toimitaan siten, että niitä siirrellään maakunnasta toiseen ja lisätään tarpeeksi leimoja huoltokirjoihin?

Olkaa tarkkoina huoltokirjojen kanssa !
Huoltokirjan leimojen kanssa kannattaa olla todellakin tarkkana, pelkät leimat eivät autoa huolla ja voivat kertoa pelkästä nesteiden vaihdosta vaikka ovat merkkiliikkeessä tehtyjä. Tarkka kertomus osien vaihdoista kertoo jo enemmän. Autohan voi olla merkkiliikkeessä huollettu, mutta suositeltuja osien vaihtoja ei ole tehty ja auto on viety vaihtoon koska huolto on kertonut kalliista tulevasta osan vaihdosta.
Kokemusta omaavalla on melkoisen hidas sytytys....
Tuo aloittajan kysymys on vuosia vanha ja autokin vaihtunut moneen kertaan. Tuttu yksinhöpöttäjä häirikkö kaikilla palstoilla.
T
R
O
L
L
I

P
A
S
K
A
!
Just Just!
Tossa kaupassa saa ihan rauhassa katsoa kaikki autot läpi. Ei tarvitse pelätä että myyjät tulisivat häiritsemään. Eipä taida kaupanteko kiinnostaa.
No lisätäänpä listaan oma kokemukseni.

Juu, puhelimessa kehuttiin taivaisiin. Paikanpäällä paljastui runsaasti vikoja, joista sain osittaisen hyvityksen ja päästiin kauppoihin. Kaupanteon jälkeen sain toiseksi avaimeksi rikkinäisen avaimen, johon ei ollut mahdollista tutustua etukäteen. Avaimen uusimisesta myyjä tarjoutui hyvittämään neljänneksen (uusi 400e), ja kehotti kysymään kuluttajaneuvonnasta apua.

Nettohinnoittelusta sinällään tykkään, eli siitä propsit visa-autolle. kunhan auto vastaisi suurinpiirtein kuvausta. Kuulemma yksittäistapaus kohdallani, että eivät tarkasta edes onko öljyä tarpeeksi (sai 0.5l lisätä ennen koeajoa). Yo. perusteella ehkä voisi päätellä toisinkin.

Ihan mukava palvelu, hakivat rautatieasemalta, kahvia sai sekä autoon sai rauhassa tutustua (ehti käyttää nosturilla). Asiantuntemusta ei kohdallani ollut (ellei sitten tahallaan puhuttu muunneltua totuutta. Perävalotakuu -mentaliteetti on joka asiassa, jokseenkaan tämä ei tullut yllätyksenä. Kuriositeettina vielä pieni yksityiskohta, eräs johtohenkilöstöstä siellä ilmeisen rapulaisen näköisenä (huom. subjektiivinen mielipide) käveli liikeessä, joka sai hieman salaperäisesti minut hymyilemään.

Kaikesta huolimatta kyllä minä jatkossakin Visalta jotain voisin ostaa, etenkin jos lähempänä olisi. Varoivaiset suosittelut jonkinverran autoja tunteville ostajille, mutta muuten ehkä parempi jättää väliin, ellei saa kaveria mukaan.
Visa-auto=Vika-auto
VAROKAA tätä kauppaa! Ostavat ylijäämäromuja ja fiksaavat päällisinpuolin myyntikuntoon. Kun ongelmia ilmenee, ei vastuunkannolla ole kiirettä.
H
A
I
S
T
A
K
A
A
P
I
K

P
A
S
K
A
!
nössö oot, poika
itsellä ei ole omakohtaisia kokemuksia paikasta, mutta olen ollut kaverin mukana kauppaa tekemässä ja sivusta seurannut kun on asioinut useasti visa-autossa.

autot on ollut pääsääntöisesti hyviä ja kohtuuhintaisia, monta kauppaa tehnyt eikä ole ollut valittamista.
kunnes kaverini osti 14tuhannen auton.
parin päivän päästä kaupanteosta varoitusvalot vilkkuu ja välkkyy ja virtalukko menee jumiin milloin tahtoo, akku osoittautui myös entiseksi, radio ei toiminut jne monta asiaa. siinä mielessä esimerkillistä toimintaa, että autoa korjattiin heti parilla tuhannella visa auton piikkiin, jotta se olisi edes jotenkuten kelvollinen auto. mielestäni jos noin isolla rahalla ostat auton, ei se voi olla täysi paska heti liikkeestä ulosajamisen jälkeen.
noh tuli aika viedä auto huoltoon, joka onkin sitten surullinen tarina. moottoriöljyn seassa metallisilppua, sama vaihdelaatikossa ja perässä. lämmityslaitekin lakkasi toimimasta ja oli talvi.
siinä kohtaa kaverin mitta tuli täyteen. visa auto otti auton takaisin ihme kyllä, pienellä välirahalla kaveri sai toisen auton tilalle.

eipä siinäkään uuden auton kanssa mennyt kuin muutama viikko kunnes vikavalot vilkkuu, visa auto lupasi maksaa vianselvityksen merkkiliikkeessä. diagnoosi: tuhannen euron remontti. no pitkän painiskelun jälkeen visa auto suostui osallistumaan 2/3 korjauskuluista.
että huonoa tuuria autojen kanssa, mutta esimerkillisesti todellakin minun mielestäni liike on toiminut näissä tapauksissa.
Ostin ekana 700e Samaran, ajoin työöajoa puoli vuotta ja vaihdoin 2 krt ajovalopolttimon, auto siis toimi, kuten kaikki Ladani, jotka ovat olleet parhaita autojani ylivoimaisesti! V2011 ostin liikkeestä MB 220 cdi:n vm-02, nyt ajanut itse autolla 50tkm ja pelkillä huolloilla selvinnyt! Maailmasta löytyy aina ruikuttajia ja ihmisiä, jotka eivät tajua autoista ja ajamisesta yhtään mitään! Visa-Auto on täyden kympin autoliike!!! Sanon 2miljoonan kmn kokemuksella.
Ostin Visa-autosta vuosi takaperin E-sarjan (W211) Mersun 270 cdi, joka on tähän mennessä palvellut täydellisesti. Suomiauto ja täysi huoltohistoria Veholta. Hinta oli ylivoimaisesti Suomen halvin. Ei pahaa sanottavaa.

Toki jotakin kuluvia osia olen vaihdattanut ja yhden suuttimen. Autolla olen ajanut kohta 80 tkm:iä.
En oo käynyt, mut veikkaan, et myy uusia ja vaihtoautoi.
Hiljaittain kuulin tarinan kaverilta, joka Visalta hankkinut auton. Oli kuulemma tehty remontit (hinat jne), mutta kuis olla reippaan tonnin ajon jälkeen alkoi olla ongelmia.
Vehoon tarkistukseen (Visa ei osannut sanoa missä vika) ja komentti oli, ettei tälle ole mitään hihnaremontteja tehty...

Vaihdossa oli antanut omansa ja käynyt sitäkin vilkaisemassa. Lapussa taas komentti että juuri huollettu... Ainakin öljyt olivat tikussa edelleen samat mustat paskat kuin ennen myyntiin vientiä...

Jää omalta osalta ainakin tulevaisuudessa väliin
ko liikkeen tarjoama hinta vanhasta autostasi on korkeintaan huono vitsi.
Ei se ole Raision ainut autokauppa! Menkää muualle!
auto jobbari eli aja ohi
Joo.. ylimieliseksi mennyt liike ja henkilökunta. Aivan oikein eivät tarjoa mitään "vanhemmasta" autostasi, tämä jo osittain kertoo liikkeen kykyyn kohdata vanhempia ja miksei nuorempiakin ostajia jotka eivät hae uutta autoa. Kiertäkää kaukaa toi liike.
Vaihtoautoja myyvät ja varmasti vaihtelevan tasoisia. Itse ostin vähän ajetun ja hyväkuntoisen ja sain kohtuullisen hyvityksen vanhasta, joten olen tyytyväinen.

Merkkiliikkeissä on tietysti merkkiliikkeen palvelu, takuuasiat ja hinnat. Vaihtoautoliikkeessä kuten Visa-autossa on tietysti tässä suhteessa vähän eri meininki, mikä näkyy tietysti halvempana hintana.

Ainahan autolle voi teettää kuntotarkastuksen ennen kauppoja. 89 e näyttäisi Autotohtorilla maksavan, mikä on pieni hinta mielenrauhasta, jos on tekemässä tuhansien eurojen kauppoja.
Itse ostin joitain vuosia sit sieltä uudehkon volvon.. oli vikoja alussa, mutta korjattiin ko liikkeen laskuun ilman mitään ongelmia.. nyt etsimässä uutta autoa.. ja sieltä meinasin sen hakea. Jäi hyvä maku suuhun..
Ostin sieltä keväällä uudehkon auton ja sitten alkoi ilmenemään kaikenlaisia vikoja ja itsehän siinä maksumieheksi joutui... Sanottiin vain että myyjän virhevastuu ei korvaa niitä käytetyssä autossa. Asia etenee kuluttajansuojaviranomaisen toimesta. Eli en voi suositella liikettä kenellekkään.
Kuvat myytävistä autoista on Visa-auton sivulla hyvät ja tarkat, mutta muuten Visa-auton toiminta on ainakin minulle ollut tylyä. Aloin tekemään ihan asiallista hintatarjousta ja hinnan kuultuaan myyjä katkaisi puhelun. Naapuripaikkakunnalta löytyi saman ikäinen ja saman verran ajettu 700€ halvemmalla ja kaupat syntyi sieltä.
Minä ostin viime vuonna Volvon ja olen tosi tyytyväinen autoon.

Ei minkäänlaista huolta ole autosta ollut.

Palvelu oli todella hyvää, harvassa paikassa sai niin hyvää palvelua.Myyjä oli viisikymppinen mies ja asiakaspalvelija viimosen päälle.

Meillä on ollut kolmekymmentä autoa ja täytyy sanoa, että Visa-Auto on autopaikoista TOP 3 listalla. Ei mitään moitittavaa, päinvastoin, suosittelemme ainakin saman myyjän kanssa tekemään kauppoja!

Mitä ihmeen provoa te oikein kirjoitatte tänne?

Olettteko kateellisia Visa-Auton kahdelle omistajalle vai mikä on?

Törkeetä mustamaalausta yksityistä liikettä kohtaan!

Oletteko miettineet, jos teillä olisi liike ja julkisesti ihmiset herjaisivat ja mustamaalaisivat teidän elinkeinoanne, nimettöminä! Repikää siitä, raukat!
Minullakaan ei ole mitään negatiivista sanottavaa ko.autoliikettä kohtaan.

Olen ostanut sieltä pari aika hinnakasta autoa ja pelanneet moitteettomasti.

En ymmärrä, että täällä kitistään sitten jälkikäteen kaikenlaista. Voin teitä köyhät:)
 /   /  /  / Visa-Auto

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta