The Sims 2 koodi Maxmotives

-Maxmotive-

Hei!
Mulla on täysin tavallinen The Sims 2 ilman mitään lisäosia (Käytän Windows XP:llä), mutta koodi Maxmotives ei toimi. ;< Olen yrittänyt kirjoittaa sen vaikka kuinka monella tavalla (MaxMotives, max motives jne.), mutta ei. Tietääköhän joku miksi (neuvoja kiitos) ja onkohan jollain samaa ongelmaa?

Kiitos jo etukäteen. :)

25

3915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mauzi

      ... maxmotives , sillä minulla toimii tuolla lailla.


      Toivotaan, että toimii.

      • Mauzi ;)

        ...jos vaikka tarvitsisit jonkun lisäosan, en ole varma...


      • Predator-X
        Mauzi ;) kirjoitti:

        ...jos vaikka tarvitsisit jonkun lisäosan, en ole varma...

        Tarvitset minkä tahansa lisäosan että tuo Maxmotives koodi toimii. se ei toimi tuossa tavallisessa The Sims 2:ssa vaan vaatii jonkun lisälevyn.


    • Joku

      Se koodi toimii vain Sims 2 - yöelämää !
      Ei millää muulla Sims 2 -pelillä.

      • Hmm..

        Kyllä se koodi toimii muihinkin lisä osiin... esim. lemmikki elämään


      • JOKUVAAAAAAaa
        Hmm.. kirjoitti:

        Kyllä se koodi toimii muihinkin lisä osiin... esim. lemmikki elämään

        Toimii lisäosissa ainakin. mulla on tua lemmikki hösseli ja toimii ^^


      • ....toimii....

        ....ihan missä vaan sims2 lisäosassa, se maxmotives.


      • simittäjä

        kyllä toimii muillakin lisäosilla kun yöelämää, itelläni ei ole sitä yöelämää, mutta käytän silti maxmotives koodia ja kyllä toimii...


      • Paska perse

        On muillakin lisäosilla esim. kaikilla!!!!! Voi LOL sun kanssa urpo!!!! :6 Trolololololololololololololololololo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD


    • sims 2 fani

      Moi!Maxmotives koodi toimii vaan jos on kauppa-auki lisäosa.(Ei koske kamasettejä).Mulla on itellä aika paljon lisäosia.

    • vstaus maxmotisille

      Juuu maxmotives ei toimikaa kun vaa lisäoissa et ehkä se ei sen taki toimi!!!
      ---------------------------------------------------

      • xD

        Mulla on se lisäosa yliopisto ja oon koittanu sitä maxmotives koodii mut ei se mullakaan toimi!


      • moipzz
        xD kirjoitti:

        Mulla on se lisäosa yliopisto ja oon koittanu sitä maxmotives koodii mut ei se mullakaan toimi!

        mullaki on se yliopisto, mut ei toimi...oon kuullu, että toi on semmonen että se ei SAATA toimia ilman yöelämää-lisäosaa...että pitäs varmaan semmonen hankkia


      • Julia089
        moipzz kirjoitti:

        mullaki on se yliopisto, mut ei toimi...oon kuullu, että toi on semmonen että se ei SAATA toimia ilman yöelämää-lisäosaa...että pitäs varmaan semmonen hankkia

        Minulla toimii maxmotives sana ja toimii sims vuodenajoissa mul toimii.
        käytän sitä aina kun simi on raskaana.


      • oNGELMIA??
        Julia089 kirjoitti:

        Minulla toimii maxmotives sana ja toimii sims vuodenajoissa mul toimii.
        käytän sitä aina kun simi on raskaana.

        Mulla toimii lemmikkielämässä, kauppa auki, yöelämää, yliopisto ja tavallinen... Missä mättäää????


    • kääkkä634276674

      ootko varma että se toimii normaali simssis mul on normaali,joulupaketti,yliopisto,yöelämää,vuodenajat,kaupunkikämppä,hmmuodinkamasetti ja se toimii se voi tulla vasta lisäosassa.

    • qwqwqwqwqw

      tietokoneen merkistäkö se johtuu ? ;o mulla kans on xp eikä toimi millää

    • The Same Problem~

      Mulla on sama ongelma. En oo varma, onko mulla Windows XP, vai mikä on, mutta mäkään en saa tarpeita täyteen koodilla. >____

    • :DDDDDDDD

      Haloo.. se on maxmotives

      • lolmitäkuuluu simi

        nii se toimii tai pitäis toimii kaikkii simsseihi


      • llaalalaaa
        lolmitäkuuluu simi kirjoitti:

        nii se toimii tai pitäis toimii kaikkii simsseihi

        ei se ihan perus the sims kakkosessa toimi vaan ainoostaa lisäosissa... mulla ainaki toimii siinä vuodenajat-lisäosassa


    • Tiuku14

      Mul se maxmotives toimi silloki ku mul oli vaa yks kamasetti lisäosa!

    • outoo

      Mul on samajuttu

      • tipuli3

        Mulla se ei toimi millää sims pelillä ei ees normaalissa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111


    • Kapa657

      Minullakaan ei toimi maxmotives olen pitkään jo miettinyt, että onko siinä todella oltava joku lisäosa mitä te olette mieltä ?? Ja olen mietti nyt miten se kirjoitetaan auttakaa pliis !!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe