AIG Vakuutus?

....

Olen harkitsemassa AIG:n naisten syöpävakuutusta? Mitä mieltä olette? Onko joku saanut korvauksia? Myös tuo sairaalaturva ja tapaturmavakuutus vaikuttavat erittäin hyviltä. Korvaussummat ovat hyvät, mielestäni ei ole kallis vakuutus ja kaikki vaikuttaa olevan kohdillaan. Mutta onko sittenkään?

(Lapinmiehen vastauksia en sitten kaipaa, kun hän ei asioista mitään tiedä.)

136

58453

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapinmies1961

      Vaikka et halua kommentiani voisin sinua valistaa asiasta .

      • vastaajia

        oikein kun vastasit, kiellosta huolimatta, ei täällä valita vastaajia. sana on vapaa.


      • vakuuttaa
        vastaajia kirjoitti:

        oikein kun vastasit, kiellosta huolimatta, ei täällä valita vastaajia. sana on vapaa.

        parhaimmpia ehdon antajia ja myös itse voi elämän varrella tehdä muutoksia eikä ole kallistakaan.ja lapin miehellekkin saa ihan omat vakuutukset.ja puhelimessa tarjotaan se parasetu mitä ei muute tiedä tämä kysymällä kerrotaan heti.hyvää aiakaspalvelua,on vakuutus voimassa


      • petty35
        vastaajia kirjoitti:

        oikein kun vastasit, kiellosta huolimatta, ei täällä valita vastaajia. sana on vapaa.

        Täysin huijausvakuutus, ostakaa kotimainen vakuutus ne ovat varmimpia. Olen täysin pettynyt korvausrumpaan. Lupaavat ja täysin toisin tekevät kun yrittää saada korvausta. Ei lääkärin lausunnot vaikuta. Tätä rumpaa kestää vuosia ja sitten hylkäävär. ROISTO Vakuutus AIG!


      • Lähitapsalainen

      • Anonyymi

        Hyvä vakuutus sain monta tonnia nilkan murtumasta, vaikka se oli ihan kauheeta kun ei päässyt kulkemaan kunnolla vain kyynärsauoilla mut toi raha vähän lohdutti


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        100.000 euroa on aika iso summa rahaa. Olisi kiva tietää mistä tommoset rahasummat on alkujaan peräisin? Ja monta tonnia saatu muka nilkan murtumasta, niin ei kuulosta oikein uskottavalta.

        Paska vakuutus. E laskuun mielestäni pitäisi olla asiakkaan lupa. Perivät oma alotteisesti
        Väittävät että liiikamaksetut määrät palautetaan tilille. Miten on mahdollista että peritään liikaa jos on e lasku kyseessä. Kannattaa olla huolellinen, näimmä täälläkin on välistävetäjiä. Epäystävällinen vastaus tulee kun yrittää soittaa ja kysyä asioista. Periä osaavat korvaus taas toinen juttu.


      • Anonyymi

        Soittaa minulle. Kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        100.000 euroa on aika iso summa rahaa. Olisi kiva tietää mistä tommoset rahasummat on alkujaan peräisin? Ja monta tonnia saatu muka nilkan murtumasta, niin ei kuulosta oikein uskottavalta.

        Kyllä minäkin sain pohjeluun murtumasta 7500 e tää on totta ja sormen murtumasta 500 e on hyvä vakuutus jarahat tulee tilille viikossa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska vakuutus. E laskuun mielestäni pitäisi olla asiakkaan lupa. Perivät oma alotteisesti
        Väittävät että liiikamaksetut määrät palautetaan tilille. Miten on mahdollista että peritään liikaa jos on e lasku kyseessä. Kannattaa olla huolellinen, näimmä täälläkin on välistävetäjiä. Epäystävällinen vastaus tulee kun yrittää soittaa ja kysyä asioista. Periä osaavat korvaus taas toinen juttu.

        Laskusta ei käy ilmi mistä minä maksan täytyy kysyä puhelimitse että saa lopetettua


      • Anonyymi
        petty35 kirjoitti:

        Täysin huijausvakuutus, ostakaa kotimainen vakuutus ne ovat varmimpia. Olen täysin pettynyt korvausrumpaan. Lupaavat ja täysin toisin tekevät kun yrittää saada korvausta. Ei lääkärin lausunnot vaikuta. Tätä rumpaa kestää vuosia ja sitten hylkäävär. ROISTO Vakuutus AIG!

        Olen odottanut 3kk päätöstä , tänään piti tulla vaan ei tullut . Mitä voin tehdä ?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vakuutus sain monta tonnia nilkan murtumasta, vaikka se oli ihan kauheeta kun ei päässyt kulkemaan kunnolla vain kyynärsauoilla mut toi raha vähän lohdutti

        Paska vakuutusyhtiö. Olen monta b
        Vuotta maksanut tapaturma vakuutusta ja vamma sattui, niin tehdään päätös vaikka tutkimukset on pahoin vielä kesken. Siellä on. Vissiin penikat töis jotka sotkee Koko ajan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        100.000 euroa on aika iso summa rahaa. Olisi kiva tietää mistä tommoset rahasummat on alkujaan peräisin? Ja monta tonnia saatu muka nilkan murtumasta, niin ei kuulosta oikein uskottavalta.

        Samat sanat. Komppaan.
        Minustakin tuo kalskahtaa epäilyttävältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin sain pohjeluun murtumasta 7500 e tää on totta ja sormen murtumasta 500 e on hyvä vakuutus jarahat tulee tilille viikossa..

        Ei muuta kun itseään hajottelemaan? Niin muutaman viikon päästä on tonneittain käteistä.
        Ei vaisinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska vakuutus. E laskuun mielestäni pitäisi olla asiakkaan lupa. Perivät oma alotteisesti
        Väittävät että liiikamaksetut määrät palautetaan tilille. Miten on mahdollista että peritään liikaa jos on e lasku kyseessä. Kannattaa olla huolellinen, näimmä täälläkin on välistävetäjiä. Epäystävällinen vastaus tulee kun yrittää soittaa ja kysyä asioista. Periä osaavat korvaus taas toinen juttu.

        Onko kukaan tapellut aig vakuutuksen kans oikeuteen asti., olen tapaturma vakuutusta maksanut 20v. Siihen saakka on ollut hyvä kun mitään ei ole sattunut mulle nyt kun tapaturma tuli niin korveuspäätös tehtiin ilmaan mitään keskussairaala käyntejä ja mangeetti kuvia ja syyksi vakuutusyhtiö antoi välilevy vaivan vaikka en korvaus hakemuksessa puhunut sanaakaan. Välilevy stä nyt meinaan vetää aig oikeuteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin sain pohjeluun murtumasta 7500 e tää on totta ja sormen murtumasta 500 e on hyvä vakuutus jarahat tulee tilille viikossa..

        Miten se koskee murtumia, kun eikö ole syöpä vakuutus?


    • Jonezis

      Kyllä kannattaa, äitini vietti sairaalassa 117 päivää ja jokaisesta päivästä korvattiin 60e/vrk, sairaalamaksu oli 12e/vrk.
      Naisten syöpä vakuutus kannattaa tilata esite ja lukea tarkkaan mitä kattaa! rinta-kohdunkaula-munasarja ainakin, mutta on muitakin syövän muotoja joita se ei kata sitten!!

      • vakuutettu

        hyviä vakuutuksia,nyt kannattaa kysyä aig asiakas palvelusta syöpähoiva vakuutusta joka on laajempi sekä miehille että naisille


      • Parempiakin on
        vakuutettu kirjoitti:

        hyviä vakuutuksia,nyt kannattaa kysyä aig asiakas palvelusta syöpähoiva vakuutusta joka on laajempi sekä miehille että naisille

        Aig vakuutus ei ole mielestäni hyvä. Olkaa tarkkoina asian suhteen kun otatte vakuutuksen ja ehtojen kanssa.

        Ainakin matka-ja peruutusturvien osalta parempiakin vakuutuksia on!

        Aig;han on myös useiden luottokorttien takana
        ja saakin olla tarkka mitä se todellisuudessa korvaa ja mitä ei!

        Yksi kokemus ja nihkeästi korvaa vaikka ja vetoaa siihen ja siihen kohtaan; vaikka on lääk.todistus ja peruutusturva jne kunnossa. Mutta korvauksia ei anna ainakaan matkanperuuntumisista äkillisessä sairastumisessa jne.


      • hyvä vakuutus
        Parempiakin on kirjoitti:

        Aig vakuutus ei ole mielestäni hyvä. Olkaa tarkkoina asian suhteen kun otatte vakuutuksen ja ehtojen kanssa.

        Ainakin matka-ja peruutusturvien osalta parempiakin vakuutuksia on!

        Aig;han on myös useiden luottokorttien takana
        ja saakin olla tarkka mitä se todellisuudessa korvaa ja mitä ei!

        Yksi kokemus ja nihkeästi korvaa vaikka ja vetoaa siihen ja siihen kohtaan; vaikka on lääk.todistus ja peruutusturva jne kunnossa. Mutta korvauksia ei anna ainakaan matkanperuuntumisista äkillisessä sairastumisessa jne.

        Vakuutukset on todellakin hyviä ja kyseessä on lisäturvavakuutukset, eli nämä vakuutuset voivat olla muiden vakuutuksien kanssa yhtäaikaa ja molemmista saa korvaukset, kuulostaa hassulta mutta näin se menee lisäturvan kanssa.

        Tasoja on erilasiai eli itse saa valita ottaako kalliin ja kattavan vai halvan ja ei niin kattavan. ehdot samat, korvaukset eri.

        Esim sain itse korvauksia 15 000e (verotonta rahaa) kun ranne murtui... lisäksi Pohjola korvasi sairakulut ym. kk maksu vakuutuksessa on 13,95e ja korvaukset aivan hurjia.

        Nykyään nimellä Chartis (ei enää käytä Aig nimeä)


      • rpekki
        hyvä vakuutus kirjoitti:

        Vakuutukset on todellakin hyviä ja kyseessä on lisäturvavakuutukset, eli nämä vakuutuset voivat olla muiden vakuutuksien kanssa yhtäaikaa ja molemmista saa korvaukset, kuulostaa hassulta mutta näin se menee lisäturvan kanssa.

        Tasoja on erilasiai eli itse saa valita ottaako kalliin ja kattavan vai halvan ja ei niin kattavan. ehdot samat, korvaukset eri.

        Esim sain itse korvauksia 15 000e (verotonta rahaa) kun ranne murtui... lisäksi Pohjola korvasi sairakulut ym. kk maksu vakuutuksessa on 13,95e ja korvaukset aivan hurjia.

        Nykyään nimellä Chartis (ei enää käytä Aig nimeä)

        Mitähän jos unohtaisit ulkomaalaiset vakuutusyhtiöt ja otat arvalla jonkun suomalaisen vakuutusyhtiön. Jokainen suomalainen vakuutusyhtiö tarjoaa 100-250 euron VUOSIMAKSULLA sellaisen sairaskuluvakuutuksen joka korvaa kaikki sairaudet. Sellaisiakin sairaskuluvakuutuksia on, jotka kattavat sekä kaikki sairaudet, että tapaturmien hoidot ja vielä kaupan päälle lääkärin määräämät lääkkeet sairauteen liittyen. Ulkomaalaisten yhtiöiden tarjoamat vakuutukset ovat pääsääntöisesti huonompia kuin suomalaiset vakuutukset.


      • Kiiinnostunut
        rpekki kirjoitti:

        Mitähän jos unohtaisit ulkomaalaiset vakuutusyhtiöt ja otat arvalla jonkun suomalaisen vakuutusyhtiön. Jokainen suomalainen vakuutusyhtiö tarjoaa 100-250 euron VUOSIMAKSULLA sellaisen sairaskuluvakuutuksen joka korvaa kaikki sairaudet. Sellaisiakin sairaskuluvakuutuksia on, jotka kattavat sekä kaikki sairaudet, että tapaturmien hoidot ja vielä kaupan päälle lääkärin määräämät lääkkeet sairauteen liittyen. Ulkomaalaisten yhtiöiden tarjoamat vakuutukset ovat pääsääntöisesti huonompia kuin suomalaiset vakuutukset.

        Siis mitä ymmärsin tosta "hyvä vakuutus" -nimellä kirjoittaneen jutusta, niin hänellä oli jo Pohjolan vakuutus niihin sairaskuluihin, sekä chartiksen/Aig:n lisävakuutus, josta sai ranteen murtuessa käteen 15000e.

        Eli siis toki Suomalaiset vakuutusyhtiöt korvaavat ne sairauskulut, eli korvaussummaa ei saa käteen, vaan kuittia vastaan korvataan kulut. chartiksen lisävakuutuksella murtumasta napsahtaa tilille tietty summa rahaa.

        Pakko kyllä myöntää että toi "hyvä vakuutus" -nimellä kirjoittaneen juttu kuulostaa kyllä niin helvetisti mainokselta, että tekisi mieli nauraa. Mutta jos se noin menee käytännössä niin onhan erittäinkin hyvä verrattuna "Suomalaisten" vakuutusyhtiöiden touhuun.


      • Hepplaa
        hyvä vakuutus kirjoitti:

        Vakuutukset on todellakin hyviä ja kyseessä on lisäturvavakuutukset, eli nämä vakuutuset voivat olla muiden vakuutuksien kanssa yhtäaikaa ja molemmista saa korvaukset, kuulostaa hassulta mutta näin se menee lisäturvan kanssa.

        Tasoja on erilasiai eli itse saa valita ottaako kalliin ja kattavan vai halvan ja ei niin kattavan. ehdot samat, korvaukset eri.

        Esim sain itse korvauksia 15 000e (verotonta rahaa) kun ranne murtui... lisäksi Pohjola korvasi sairakulut ym. kk maksu vakuutuksessa on 13,95e ja korvaukset aivan hurjia.

        Nykyään nimellä Chartis (ei enää käytä Aig nimeä)

        Ja hopö höpö ja vielä höpö.Puhut täyttä paskaa,sontaa!!! Vakuutuksen myyjä soitti juuri minulle ja kertakorvaus ranteen murtumasta oli1000e ei todellakaan 15000e!!!!!!!! Hyväuskoiset uskoo aina kaiken mitä enemmän valehtelee sen paremmin uskotaan!!


      • Kurko429

      • Anonyymi
        Hepplaa kirjoitti:

        Ja hopö höpö ja vielä höpö.Puhut täyttä paskaa,sontaa!!! Vakuutuksen myyjä soitti juuri minulle ja kertakorvaus ranteen murtumasta oli1000e ei todellakaan 15000e!!!!!!!! Hyväuskoiset uskoo aina kaiken mitä enemmän valehtelee sen paremmin uskotaan!!

        Niitä on eri tasoja jos otta platinumin niin korvataan isompi summa mit kuukausimaksuihin isompi tietty jos ottanut hopeatason niin korvauksiin pienempi ja kuukausimaksu kans


      • Anonyymi
        rpekki kirjoitti:

        Mitähän jos unohtaisit ulkomaalaiset vakuutusyhtiöt ja otat arvalla jonkun suomalaisen vakuutusyhtiön. Jokainen suomalainen vakuutusyhtiö tarjoaa 100-250 euron VUOSIMAKSULLA sellaisen sairaskuluvakuutuksen joka korvaa kaikki sairaudet. Sellaisiakin sairaskuluvakuutuksia on, jotka kattavat sekä kaikki sairaudet, että tapaturmien hoidot ja vielä kaupan päälle lääkärin määräämät lääkkeet sairauteen liittyen. Ulkomaalaisten yhtiöiden tarjoamat vakuutukset ovat pääsääntöisesti huonompia kuin suomalaiset vakuutukset.

        kyllä sitä luvataan korvata mutta paskan vitut,ei mitään koska just kasvaimet eivät ole vakavia sairauksia vaikka olisivat sitten missä puolin ihmiskehoa,tälläinen päätös tuli yhtiöltä joka on nykyään AXA ja toimii Osuuspankin työtoverina saatanan ryöstäjät!!!!!


      • Anonyymi
        hyvä vakuutus kirjoitti:

        Vakuutukset on todellakin hyviä ja kyseessä on lisäturvavakuutukset, eli nämä vakuutuset voivat olla muiden vakuutuksien kanssa yhtäaikaa ja molemmista saa korvaukset, kuulostaa hassulta mutta näin se menee lisäturvan kanssa.

        Tasoja on erilasiai eli itse saa valita ottaako kalliin ja kattavan vai halvan ja ei niin kattavan. ehdot samat, korvaukset eri.

        Esim sain itse korvauksia 15 000e (verotonta rahaa) kun ranne murtui... lisäksi Pohjola korvasi sairakulut ym. kk maksu vakuutuksessa on 13,95e ja korvaukset aivan hurjia.

        Nykyään nimellä Chartis (ei enää käytä Aig nimeä)

        Aloitus on hyvin vanha, Olin googlettamassa AIG vakuutusytiötä, koska sellaisesta tuli puhelimella yritys myydä minulle jokin lisäturvavakuutus sairauskuluihin. Sen verran tuli keskusteltua, että usein 70 vuotta täyttäneille ei anneta tiettyjä vakuutuksia. Itse ehdin pari kk sitten täyttää 67 vuotta, ja olen kaikin puolin terve, esim. en käytä mitään lääkkeitä, paitsi siitepölyallergiaan jonkun viikon vuodesta.

        Jos todellakin lisäturvaksi toinen vakuutus on sallittu, niin kuulemma jos yleensä ottaa kahdesta vakuutusyhtiöstä vakuutukset ja maksaa ne, voi korvaustapauksessa syyllistyä vakuutuspetokseen. Siis ottaa korvaukset useammasta kuin yhdestä vakuutusyhtiöstä.

        Eikö vakuutusyhtiöillä vieläkään ole yhteistä tietokantaa, josta näkyisi ihmisten vakuutukset ja maksetut korvaukset?


    • 19

      Huuhaata koko touhu, konkursissa!

    • ---

      Montako "suomalaista" vakuutusyhtiötä vielä on?
      Ei montaa...

      Samalla tavalla ulkomaiset yhtiöt noudattavat Suomen lakeja, vakuutussopimuslakia ja ovat finanssivalvonnan alaisena kuin ulkomaiset.
      Lukekaa ihmiset vakuutusehdot, ei ne vuosi tai kuukausimaksut paljoa kerro vakuutuksesta.
      Tosin halvalla ei korkeita korvaustasoja saa, ja jos saa, niin sit on tiukat vakuutusehdot ja suppeat korvauskohdat.
      Sairauskuluvakuutusta ei saa ilman terveysselvitystä.

      Vakuutusyhtiöt tekee voittoa, ei hyväntekeväisyyttä, näin on näreet.

    • vakuutuksista

      mulle tuli tänään AIG:lta suoraveloitussopimuksen mukana ilmoitus että Chartis Finland on nyt AIG. Eli yhtiön nimeä muutetaan kun se myydään, onkohan ihan rehellistä toimintaa? uskallanko ottaa vakuutuksen tuolta? KK-maksut olisi 4,50e ja 10000 tilille jos sairastun johonkin naisten syöpään... Minulla ei ole luottotiedot kunnossa nuoruuden typeryyksien takia niin en saa mistään suomalaiselta yhtiöltä muita kuin autovakuutuksen ja sekin piti kerralla maksaa! Voiko joku suositella mitä vakuutuksia kannattaa ottaa?

    • petetty2

      AIG ei korvannu kun vaimo kaatui keittiössä vaikka käsi murtui ja selkänikama murtui. Lopetettiin koko vakuutus ja ilmoittelen kaikille vanhusjärestöille että karttavatat tämmöistä vakuutusyhtiötä.

      • ansku76

        meillä isäntä sai 2 viikossa korvaukset kun nilkkamurtui!!


    • hobbalaa

      Juuri sain kirjallisen tarjouksen. Puhelinmyyjän puheista ymmärsin, että se olisi vakuutus,mutta sehän on pelkkä lisäturva.

      Aika makaaberia mainosta kun eka sivu hehkuttaa "korvaus tapaturmaisesta luunmurtumasta jopa 7500!"

      Ja ranteen murtumasta ei takuulla saanut muutama vuosikaan sitten edes kultatasolla sitä 15000e. Maksimikorvauksen, 7500 saa NYKYÄÄN jos maksaa korkeinta kuukausimaksua (21e/k eli 252e/vuosi) ja murtaa tapaturmaisesti lantion tai lonkan. Ranteesta saa korkeimmalla tasolla kuppaiset 375e ja perustasolla 125e. Eikä ihme, onhan se yksi useimmin tapaturmaisesti murtuvista kohdista.

      Vaikka olen vakuuttanut kaiken vakuuttamiskelpoisen, niin tällaista lisäkuluerää en tarvitse.

      • juuri niin!

        Tällaiset erittäin harvoja vakuutustapahtumia kattavat "sirpalevakuutukset" ovat korvauspiiriltään suurin piirtein samaa tasoa kuin lottovoitot. Ei ihan 7 oikeaa vaadita korvauksen saamiseen, mutta ainakin 4 oikein lisänumero tarvitaan.

        Näitä minikattavuusvakuutuksia tarjoavat tyypillisesti isot eurooppalaiset tai amerikkaliset vakuutusyhtiöt. Perinteiset suomalaiset yhtiöt tarjoavat yhä ihan järjellisiä, korvauspiiriltään laajoja perusvakuutuksia. Kannattaa vertailla paitsi hintoja myös vakuutusehtoja ennen kuin valitsee vakuutuksen!


      • pierunut

        Näin AIG vakuutus toimii. esim. hoitavan lääkärin mielipidettä ei huomioida vaan vakuutuslääkärin joks ei tiedä asiasta höppäsen pölähtävää. AIG on roisto vakuutus ja toivon ettei kukaan tällaista vakuutusyhtiötä ota oikeasti koska on satoja ihmisiä huijanneet. Kuka tällaisen vakuutusyhtiön voisi lopettaa ja korvata ihmisille vaivojen vahingot oikeudenmukaisesti.


      • Anonyymi
        pierunut kirjoitti:

        Näin AIG vakuutus toimii. esim. hoitavan lääkärin mielipidettä ei huomioida vaan vakuutuslääkärin joks ei tiedä asiasta höppäsen pölähtävää. AIG on roisto vakuutus ja toivon ettei kukaan tällaista vakuutusyhtiötä ota oikeasti koska on satoja ihmisiä huijanneet. Kuka tällaisen vakuutusyhtiön voisi lopettaa ja korvata ihmisille vaivojen vahingot oikeudenmukaisesti.

        AIG:lla ei edes ole vakuutuslääkäriä, vaan korvausperuste on nimenomaan se asiakkaan oman lääkärin lausunto!! Korvaussummat ovat realistisia, jotka oikeasti maksetaan.


    • ei mitään rotua

      Mua ärsyttää eniten se että tuotakin naisten syöpävakuutusta myytiin kauppakeskuksen standillä ja myyntipuheen verran oli aiheesta opeteltu mutta kun pyysi nähtäväksi vakuutusehtoja niin köhiminen alkoi että sä saat ne sitten kun otat vakuutukset että kirjoitettaisiinko paperi? No arvaa vaan otanko mitään vakuutusta lukematta ensin ehtoja.
      Toinen tapaus on nämä puhelinmyyjät hei, tässä ois nyt tällainen lisävakuutus että korvaa sen sun 150 eur omavastuun mikä sulla on siinä normikotivakuutuksessa, ois vaan 10 eur kuukausi. Pistetäänkö tulemaan? Ja ei taaskaan tietoa sen enempää vakuutusajasta kuin irtisanomisesta tai... nopeesti laksettuna ostaisitko itse maksaen 120 eur/vuosi siitä että sitten jos sattuu jotain hajoamaan niin saat 150 eur oma vastuun kuitattua? Jos ei reilu vuoteen mitään mene rikki niin siinähän on vakuutusyhtiö joka voittaa.. Laskenpa vain milloin on viimeksi jotain mennyt rikki? En minä niin huolimaton ole. Yhdet aurinkolasit kaatuessa ja sekin tapahtu 15 vuoden aikana.
      Että ei kiitos.

      • Tyytyväinenasiakas

        Minulla on joitain vakuutuksia kyseisessä firmassa, lisäksi myivät tämän omavastuun poisto vakuutuksen siihen kk maksan jotain 13-14€ ja perheessämme on mennyt kaksi puhelinta vuoden sisällä Pohjolan kotivakuutuksen piikkiin ja oma vastuut saatiin molemmista vahingoista pois aig:ltä, eikä ollu ku lähettää hakemus ja kopiot vakuutusyhtiön myöntämistä korvauksista.


    • Hojo hojo iso pomo

      Vaikuttaa kyllä aivan turhalta lisäturvalta.

    • elämisen tuska

      Ihan hirveetä kusetusta. Käy mistä hyvänsä kotimaan vakuutusyhtiöstä kysymässä vertailevia vakuutuksia niin silmäsi saattaa avautua... Hinta näissä on vuositasolla huippukalliita ja korvaa hyvin vähän jos "hyvällä" tuurilla loukkaannut oikein tai saat juuri tietynlaisen syövän. Harmittaa niiden puolesta ketkä luulee olevansa turvattuja näillä.

    • JTPPPP

      Juuri asiakkaalleni lasken tässä meidän (kotimainen)puulaaki vs. AIG,
      Aig hinta 158 € / v ja korvaa 10.000 kun joku tietty syöpä diagnosoidaan.
      Edustamani yhtiö tarjoaa 1000 X laajemman turvan, mm. hoitokulut yksityisellä sairaus tai tapaurma 200.000 € muut lisäturvat (pysyvä haitta 200.000 jne..)
      Meidän hinta 174 € vuosi. Jos äkkiseltään leikin aktuaaria ja vertaan tarjoamaani turvaan tuota AIG:n vakuutusta niin sille olisi oikea hinta 35 €... vuodessa ;)

      Anyway - hyvä kun pikkuhiljaa ihmiset tajuaa vakuuttaa itseäänkin, mopoissa on
      kaskot ja koirilla ja kissoilla vakuutukset mutta ihmiset tahtoo luottaa liikaa hyvään haltijaan. Amen.

      • Tatti5

        Minulla murtui kevään viimeisillä liukkailla nilkka. Lähetin AIG:lle lääkärintodistuksen ja sairaslomatodistuksen. Parin kolmen viikon jälkeen olin pudota pyrstölleni, kun tililleni tupsahti 5.000 euroa. Eivät kyselleet mitään lisätietoja.

        Minulla on tapaturmavakuutus luunmurtumien, palovammojen, sijoiltaanmenojen ja sisäisten vammojen varalta. Hinta 11,30 e/kk Taso 3


      • jeps1

        et sitteJTPPPP pysty sanomaan mikä se puulaakis on.


      • hei, mikä se sun vakuutusyhtiö onkaan?


      • eyla
        Tatti5 kirjoitti:

        Minulla murtui kevään viimeisillä liukkailla nilkka. Lähetin AIG:lle lääkärintodistuksen ja sairaslomatodistuksen. Parin kolmen viikon jälkeen olin pudota pyrstölleni, kun tililleni tupsahti 5.000 euroa. Eivät kyselleet mitään lisätietoja.

        Minulla on tapaturmavakuutus luunmurtumien, palovammojen, sijoiltaanmenojen ja sisäisten vammojen varalta. Hinta 11,30 e/kk Taso 3

        Moi. Eikös tuossa tasossa ole korvaus 1800€. Ei ole noin paljon kuin väitit saaneesi.


    • diudiudiu500

      Olen miettinyt samaa, kun mulle soitettiin viime viikolla ja aig "lupasi" 6,60 kk maksulla 15000 kertamaksun syöpädiagnoosista ja 2000, jos joutuu leikkauspöydälle....kannattaakohan tuohon lähteä......?

      • Anonyymi

        Minä sain toukokuussa 2019 syöpädiagnoosista 15000 € ja leikkauksesta 2000€. Paperit vain AIG:lle ja rahat napsahti nopeesti tilille.


    • ei syöpää mutta

      Aig:n puhelinmyyjä soitti ja kerroin hänelle heti että tunnen hänen tarjoamansa syöpävakuutuksen mutta en ole kiinnostunut. Tämä rupesi inttämään että minkä takia en ole ja vielä jatkoi vaikka toistin etten ole kiinnostunut. Oletetaanpa etten ole kiinnostunut koska minulla on jo syöpä. Tai ehkä olen julkisella paikalla enkä halua ruveta siinä puhumaan syövästä. Tai olen pienten lastenlapsieni kanssa enkä halua heidän kuultensa puhua syövästä! Mitä ********* se myyjälle kuuluu!?!

      • lapinmummooooo

        Minullekkin oli todella töykeä. Sanoi että kuolen syöpään ja siinpähän sitten olet. Sanoin että on minulla säästöjä maksaa mahd. Kulut ja en usko että raha on ensimmäisenä mielessä jos syöpä tulisi.


    • nellen1

      Minulla itselläni on naisten syöpävakuutus ja miehellä on tähän päivään asti ollut AIG:ltä tapaturmavakuutus. Nyt olisi tapaturmavakuutukselle ollut tarvetta: Miehellä meni olkapää sijoiltaan ja hän terveydenhuollon ja ensiavun ammattilaisena osasi sen itse laittaa paikalleen. Olkapää jouduttiin leikkamaan ja me luultiin, että AIG:stä saataisiin aisianmukaiset korvaukset.
      Korvaukset kuitenkin evättiin seuraavasta syystä: Olkapää olisi pitänyt laittaa takaisin paikalleen PUUDUTUKSESSA terveydenhuollonammattilaisen toimesta.

      Ei kukaan tuossa tilassa jää odottamaan puudutusta antavaa ensihoitajaa, jos itse tekee samanlaisia takaisinlaittoja päivittäin. Niinpä mies hoiti homman asiallisesti itse, mutta tämän perusteella korvaushakemus hylättiin.

      Mies irtisanoo oman vakuutuksensa heti ja varmasti minäkin tuon syöpävakuutuksen. Aika tuulimyllyjä vastaan taistelemista, mutta kyllä suututtaa tällaiset vakuutukset jotka eivät tosipaikan tullen olekaan valideja.

      Pisteet IF:lle ja Tapiolaan - siellä oli esimerkillistä ja positiivisesti yllättävääkin toimintaa tässä tapaturmassa.

      • Anonyymi

        Hei vaan. Minulla on huonoja kokemuksia AIG .Sanoin irti vakuutukseni. Minulle tuli viesti sieltä. Olet keväällä lähettänyt kirjallisen irtisanomisilmoituksen vakuutuksestasi, mutta perunut irtisanomisen, kun sinulle on tuolloin asiasta soitettu. Ei pidä paikkaansa, että olisin perunut irtisanomisen. Nyt sitten katsotaan miten käy . En suosittele AIG.


    • petkuhuiputettu

      Kyllähän ne keksii aina jotain, ettei tarttis maksaa. Kyllähän jossain on sota tai maanjäristys. MIETTIKÄÄ TARKKAAN JA OTTAKAA SELVÄÄ.

    • Bkr freundin

      Ihan vedätystä oli niiden vakuutus

    • ei vakuutuksia

      Varoitan Aigista,itse menin halpaan ja otin puhelinmyyjältä vakuutuksen ,ikäni perusteella hän suositteli hopeatasoa ja edullista kuukausimaksua 10€/kk. Kuinka ollakkaan jouduin tapaturmaan ja ranne murtui niin,että se piti leikata. Tapahtumasta on nyt kulunut 5kk ja käsi on edelleen turvoksissa ja käyn fysioterapiassa. Laitoin hakemuksen Aigille ja sieltä tuli vastaus,että LUUNMURTUMIA EI KORVATA prkl,vuoden kuluttua tapahtumasta minun olisi mentävä lääkäriin ja sen aikaisen HAITTA-ASTEEN perusteella tulee korvaus 10-20% Sanoin vakuutuksen irti ja olin tosi pettynyt,onneksi tämä on vasen käsi.

      • singing

        Kyllä korvasi!
        Otin muutama vuosi sitten naisten syöpävakuutuksen koska suvussa on paljon syöpää jopa nuoria naisia kuollut. Myöhemmin tarjottiin laajennettua vakuutusta joka koskee kaikkia syöpiä. Sitten - sattumalöydöksenä löytyi kilpirauhasesta 1mm syöpäpesäke jolla on erinomainen ennuste. Hain korvausta Aig:ltä ja tasan kuukauden kuluttua oli 1500,- tilillä ja lisäksi leikkauskorvausta 2000.

        Olin mielissäni, että otin vakuutuksen! Suosittelen, korvaa varmasti jos todellinen syöpä on!


    • kertakorvaus?

      AIG-vakuutus on huijausvakuutus, kyllä tehdessä ja mainostajalla korvataan esim. pysyvän haitan STM:n lain mukaan mutta huijausvakuutus AIG:llä on aina selitys tms. negatiivisuus korvauten suhteen. Miten tällaisia vakuutuksia myydään Suomessa. Olkaa hyvin tarkkoja tehdessänne vakuutuksia, Suomalaiset vakuutukset turvallisimpia kuin nämä kansainväliset huijausvakuutukset. eli rikollisvakuutukset

      • Petetty5

        AIG on täysin huijausvakuutus, jota en millään suosittelin. Ei korvaa vaan etsii syitä vaikka kivenkolosta. Jottei tarvitsisi maksaa korvauksia. Suosittelen, että kotimaiset ovat enemmän oikeudenmukaisia ja rehellisiä vakuutuksia.


      • Anonyymi
        Petetty5 kirjoitti:

        AIG on täysin huijausvakuutus, jota en millään suosittelin. Ei korvaa vaan etsii syitä vaikka kivenkolosta. Jottei tarvitsisi maksaa korvauksia. Suosittelen, että kotimaiset ovat enemmän oikeudenmukaisia ja rehellisiä vakuutuksia.

        No en nyt sanoisi. Saa kotimaistenkin kanssa tapella että saa korvausrahat ja sitten vielä saa olla tarkkana lääkärissä käyntien määrästä itse jne.....Minulla ikävät muistot näistä suomalaisista todella.


    • Myyjä1234

      Täytyy kyllä sanoa että siinä vaiheessa kannattaa olla vaan hiljaa jos asiasta ei oikeasti tiedä yhtään mitään.. Itse olen kyseisen yhtiön vakuutuksia myynyt nyt 2 vuotta ja pikkuhiljaa siis tiedän mistä on kysymys. Ensinnäkin kyse todella on lisäturvasta joka korvaa esimerkiksi tapaturmista vamma-asteen mukaisen kerta korvauksen tilille eli täysin eri asia kun sairaskulu vakuutus. Ei silti niiden kanssa ristiin mene ja kyllä korvauksia ei voi saada kuin yhdestä paikasta KUITTIA vastaan. Toisekseen korvaus summa on tarkoitettu toipumis ajalle jonka takia korvailee sellaisia tapaturmia jotka vaativat vähän pidempää toipumisjaksoa. Kolmanneksi ne joidenka mielestä ehdot ja rajoitukset on kohtuuttomia niin suosittelen vilkaisemaan ihan sitä omaa sairaskulu vakuutusta epäilen aika paljon etteikö sieltä löydy nämä täysin samat asiat ja vielä vino pino uusiakin. Kaikissa vakuutuksissa on rajotuksia ja ehtoja ja siitä ei vaan pääse mihinkään.. Seuraava joka kertoo vakuutuksen olevan huono tai sitä kannattaa vältellä pyydän vähän tarkemmat perusteet kuin oman mielipiteen

      • akana

        Kyllä on ihan mustaa valkoisella kuinka aig kiertää korvauspäätökset ja korvausvastuun.
        Vuoden loppuun mennessä on koostettu vakuutusyhtiöiden asiakkaista dokkari,jossa suurin osa on juuri tähän kyseiseen yhtiöön kantaneet rahat turhaan ja korvauspäätökset on kierretty mitä oudoimmilla syillä.
        Tulee ulos 2017 , että siinä sitä sitten kannattaa ihan faktoja miettiä.
        Suomalainen ottaa vakuutukset oikeasta yhtiöstä , ei jostain pilipali-höpölöpö ehtojen täyttämästä rahat pois asiakkailta vakuutuksista.


      • kaikkeakanssa

        Minä ainakin kieltäydyin kohteliaasti ko. firman vakuutuksesta. Syyksi kerroin ettei mielestäni ole eettisesti oikein ratsastaa/rahastaa tietyillä syöpäsairauksilla. Minulla on op pohjolan terveskuluvakuutus ( sairaus,tapaturma,hammas), ja siihen lisäturva vielä päälle. Vakuutusmaksuni on hitusen alle 300 e/vuodessa, omavastuu 0 e. maksimaalinen korvaus 200 000 e. Eikös tällä hetken pärjää?


      • Anonyymi
        kaikkeakanssa kirjoitti:

        Minä ainakin kieltäydyin kohteliaasti ko. firman vakuutuksesta. Syyksi kerroin ettei mielestäni ole eettisesti oikein ratsastaa/rahastaa tietyillä syöpäsairauksilla. Minulla on op pohjolan terveskuluvakuutus ( sairaus,tapaturma,hammas), ja siihen lisäturva vielä päälle. Vakuutusmaksuni on hitusen alle 300 e/vuodessa, omavastuu 0 e. maksimaalinen korvaus 200 000 e. Eikös tällä hetken pärjää?

        Kyllä Pohjolan kanssakin on saanut tapella korvauksista ja olkapäävammoja ei korvaa vedoten aikaisempaan kulumaan. Kumma kun se olkapää ei ole aikaisemmin vaivannut. Nyt on kipeä koko ajan. Se siitä tapaturmavakuutuksesta.


      • Anonyymi
        kaikkeakanssa kirjoitti:

        Minä ainakin kieltäydyin kohteliaasti ko. firman vakuutuksesta. Syyksi kerroin ettei mielestäni ole eettisesti oikein ratsastaa/rahastaa tietyillä syöpäsairauksilla. Minulla on op pohjolan terveskuluvakuutus ( sairaus,tapaturma,hammas), ja siihen lisäturva vielä päälle. Vakuutusmaksuni on hitusen alle 300 e/vuodessa, omavastuu 0 e. maksimaalinen korvaus 200 000 e. Eikös tällä hetken pärjää?

        Tuo 200000 on niin epärealistinen summa, että mikään vakuutusyhtiö ei oikeasti tuollaisia summia korvaa. Kyllä siellä käännetään kivet ja kannot ja keksitään joku syy olla maksamatta!
        AIG:n lisäturva-vakuutusten korvaussummat on yleensä max 30000 , joka on sellainen määrä mikä oikeasti maksetaankin. Lääkärin todistus riittää perusteeksi. Olen kuullut monen saaneen yllättyneenä korvaussumman tililleen tosi nopeasti!


    • karvalahti

      Sain minäkin puhelin soiton AIG:ltä, tarjottiin, naisten syöpävakuutusta, Kuullosti liian helpolta jos todetaan rinta tai joku muu naisten syöpä. 10 000 € napsahtaisi tilille ja leikkausrahaa 1000€. Ehdoissa oli jos naisten syöpä on levinnyt joistakin muista syövistä/kasvaimista sitä ei korvata. otin omasta vakuutusyhtiöstä selvää oisiko heillä samanlaista vakuutusta, mutta ei ollut. Minullahan on jo olemassa henki ja sairausvakuutus. Korvaisikohan se tämänkin naistensyövän.

      • vakuutusvirkailija

        Naisilla nuo naisten elinten syöväthän kaikkein yleisimpiä on ja vakuutuksen halutessaan saa parin euron lisämaksuun korvaamaan kaikki syövät.. Kannattaa käydä ihan aig:n omilla sivuilla lukemassa miten korvataan. henkivakuutushan korvaa silloin jos ei hengissä selviä ja sairausvakuutus on melko usein kuittia vastaan hoidot, lääkkeet ja vastaavat. Tuo 10 000 euroa on sitten ihan omia kuluja ajatellen


    • suuttunut

      Minä otin murtuma/palovamma /sijoiltaanmeno -vakuutuksen. Kun sijoiltaanmeno tapahtui niin Eivät korvanneet. Lopetan sen, että sillein tässä tapauksessa. Tunnen itseäni huijatuksi

    • paskoo

      Katteettomia lupauksia korvauksista. Esitellään hienosti vakuutuskirjassa mitä mistäkin vammasta/murtumasta korvataan.
      No,itselläni murtui solisluu ja kylkiluu, josta olisi pitänyt tulla kertakorvauksena 1235euroa.No ei tullut. Kaivoivat jostai sellaisen pykälän ettei vaan tarvi maksaa korvauksia. Vakuutuskirjassa eikä myöskään aig.n nettisivuilta löydy sellaista pykälää jolla voisi evätä korvauksen.
      Älkää sekaantuko kyseiseen vakuutusyhtiöön!

    • HuijtujaSata

      Ei ole saatu korvausta eikä lääkärintodistuksella ole merkitystä AIG:n huijausvakuutus keksii aina sen ettei vaan tarvitse korvata! Ostakaa hyvät ihmiset suomalainen vakuutusyhtiö, älkää maksako vakuutuksia AIG:lle koska ei korvaa varmia tapauksia. Lieron kieroja AIG:n vakuutuskorvaus päättäjät. Olen kuullut satoja joita ne ovat huijanneet!!

    • HuihaiVakuutus

      AIG Vakuutus täysin huijausta ja pitäisi Suomesta pois ja nopeasti. On selityksiä tapaturman korvausasioissa yms. Valitukset ei auta kun konnat päättää ettei korvata vaikka hoitavan lääkärin lausunto sanoo jotta AIG on korvausvelvollinen, muut vakuutuyhtiöt korvaisivat. Älkää menkö AIG:n vakuutuksia ottamaan koska täysin huijausvakuutus. Vastuuton vakuutus. Mainos on viimeisen päälle hyvä mutta totuus toisenlainen. Olen kuullut useiden ihmisten kertomana ja kaikki ovat huijatut eikä korvausta ole saaneet.

    • Tarkkaavainen

      Älä missään tapauksessa ota AIG:n vakuutuksia koska lupaavat paljon mutta vamman tai sairauden tullessa ei korvaa kuten mainoksissa luvataan. Ota suomalainen vakuutus. AIG: vakuutus ei korvaa lupaamien tapaan. Myös huijaavat nopeat päätökset korvauksista. Nopeasti tulee päätös ettei korvata vaikka hoitavien lääkäreiden lausunnot puoltaa korvaukset. Kumpi oikeassa hoitavien lääkäreiden vai AIG: lääkäreiden jotka eivät ole potilata nähneetkään?
      Vakavasti sanottuna ettei kannata ottaa missääntapauksessa AIG: vakuutuksia.
      Lailla kieltää huijausvakuutus AIG. Josta olen ottanut tarkan selvityksen ja ihmisten mielipiteitä kuullut!

      • Kokenut45

        TARKKAAVAINEN kyllä voi mies olla urpo. AIG:lla ei edes ole omia vakuutuslääkäreitä tälläisten pikkuvakuutusten päätöksiä tekemään, eli kyllä tuli paskaa purkkiin isolla tekstimäärällä sultakin.


      • Anonyymi
        Kokenut45 kirjoitti:

        TARKKAAVAINEN kyllä voi mies olla urpo. AIG:lla ei edes ole omia vakuutuslääkäreitä tälläisten pikkuvakuutusten päätöksiä tekemään, eli kyllä tuli paskaa purkkiin isolla tekstimäärällä sultakin.

        Ei vakuutuslääkärin tarvitse olla yhtiön oma.
        Vakuutuslääkärin voi aina ostaa joka tapaukseen, vaikka vakuutuslääkärin oman firman kautta.


      • Anonyymi

        AIG:llä EI OLE omaa vakuutuslääkäriä! Koska eivät tarvitse sellaista. Eivät siis käsittele työkyvyttömyysasioita yms. Lukekaa ne ehdot, kaikista vakuutuksistanne, ennen kuin tulette tänne narisemaan. Moni hakee korvausta väärin perustein ja suurin osa ei edes tiedä mitä vakuutuksia itsellä on saatikka mitä asioita ne korvaa! Vakuutuspaperit on hukassa ja sitten itketään täällä julkisesti kun ei ymmärretä asioita. Kun otatte vakuutuksen, ottakaa paperit talteen, niin että tarvittaessa löydätte ne ja lukekaa ehdot ennenkuin haette korvausta. Jos ette ymmärrä, kysykää. AIG vakuutukset ovat selkeitä, niissä ei ole porsaanreikiä.


    • otaoikeavakuutus

      No nyt voin sanoa ihan rehellisesti, että Aig:n matkustajavakuutus on ainakin ihan huijausta.
      Sairastuin ennen matkalle lähtöä ja lääkärin kanssa neuvoteltuani hän oli sitä mieltä että vaiva pahenisi vaan reissussa ,joten kirjoitti lausunnon vakuutusyhtiölle.
      No matkan peruutusturvasta vastasi Aig jonne laitoin asiallisesti hakemukset ja kaikki tarvittavat liitteet.
      Vastaus tuli parissa päivässä, sairastumista ei katsota niin vakavaksi, että estäisi matkalle lähdön ...Öööö what? Tulehdus ja kuume ei siis riitä heille syyksi.
      Korvauskäsittelijän mielestä minun olisi pitänyt lähteä reissuun ja MATKALLA hakeutua lääkäriin JOS tulehdus tai kuume pahenisi .
      Mietin vaan että jos lääkäri on todennut matkan pahentavan olotilaa niin tässäkin tapauksessa Aig olisi pessyt kätensä mitäs lähdit kipeänä reissuun ?!

    • pettynyt58

      AIG vakuutus täyttä puppua, minäkin maksoin vakuutusta 2v, kunnes tapahtui tapaturma jossa olkapää vaurioitui ja solisluu oli paikoiltaan. Eivät hyväksyneet kun solisluun laittoi lääkäri paikoilleen, heidän mielestä lääkäri ei ole hoitohenkilökuntaa.

      SUURI VAROITUS KAIKILLE HYLKÄKÄÄ AIG VAKUUTUS, SUOMEN SUURIN HUIJARILIIKE.

      • pipeli66

        Kyllä ainakin syöpävakuutus on sitä mitä luvataan 20014 todettiin syöpä
        kilpirauhasessa kaksi kertaa leikattiin ym.radioaktiiviset hoidot ,korvaus tipahti tilille mukisematta 11,000 ,nyt olen sitten terveeksi todettu ,epäluuloinen olin minäkin mutta nyt tyytyväinen että otin vakuutuksen!


    • Lisäturvapaskaa

      Paskalaitos suuret korvaus puheet mutta sitten ku jotaki pitää korvata ni pelkkää sontaa kirjoitetaan papereihin. Kiertäkää kaukaa nii mäkin tästä lähtien

    • ddddff

      Yrittävät tarjota vieläkin näitä, äidilleni joka eläkeläinen yrittivät, onneksi äly päässä, ei suostunut.

    • Mummo54

      Murtumasta nilkassa napsahti 2500e tilille ja syövästä 50000 leikkauksesta 10000e. Kiitollinen että oli vakuutus

      • Nebmaatisus

        Eikö maksimi korvaussumma ole 30 000?


    • En edes harkitsisi. Kehottaisin hankkimaan hoitokuluvakuutuksen (kattaa sekä tapaturmat ja sairaudet), nykyinen terveydentila tietenkin ratkaisee saako vai ei. Tulee aivan taatusti halvemmaksi ja on tuhat kertaa kattavampi kuin yksittäiselle sairaudelle otettu vakuutus. On monia muitakin sairauksia joihin voi sairastua, ko. naisten vakuutus ei korvaa kuin rintasyövän, ja siinäkin on todella tiukat kriteerit.

    • Laiksade

      Myös yritannyt ota yhteyttä AIG....eikä kuka soitti takaisi...HUJAREITTA KOKO AIG.VAROKKA HYVÄT IHMISET!!!!

    • Murtuma

      Hei!
      Nilkkamurtumasta tuli rahat parissa päivässä tilille, n. 1000 euroa. Toisen vakuutusyhtiön korvatessa kulut. Se on kertakorvaus, ja hoitokuluni jäivät reilusti alle tuon summan. Tosin jos joku pitkittynyt hoidon tarve, niin silloin olisi kulujen korvaus hyvä, kunnes on parantunut. Olen ollut tosi tyytyväinen.

    • polvirikki

      Huijari pulju kiertäkää kaukaa.kovat on puheet muuta teot ei .ei korvaa MITÄÄN.

    • Nilkka

      Kannattaa lukea aina vakuutuksen rajoitukset, eli mitkä ei kuulu vakuutukseen. Tietyt syöpälajit on pois suljettu ja tapaturmavakuutuksissa voi olla esim.osteoporoosia sairastavalta poistettu oikeus korvauksiin.

    • MelkeinHaksandin

      Äsken soitti "puhelin" myyjä ja tarjosi AIG vakuutusta. Olisi pitänyt ilman mitään ehtoja lukematta ottaa ja hyväksyä, sitten sanoi katso heidän sivuilta ehdot ja soittaa myöhemmin. Kuulosti liian hyvältä ollakseen totta ja onkin kun ehdot lukee. Parempi yleisestikin on mitä vähemmän vakuutuksia, jos ei ole tapaturma altis henkilö ja sitten maksaa tarvittavat kulut pussista. Menee minullakin tuhansia vakuutuksiin, vaikka olen pyrkinyt minimoimaan kaikki mahdolliset turhat pois. EN ota AIG mitään, vain pakolliset suomalaiselta luotettavalta ja korvaukset maksavalta yhtiöltä esim. tapiolalta..

    • Zamirah

      Mulla On tuo tapaturmavakuutus, kultatasolla 13 e kuussa. Poltin vahingossa kämmenen ja korvauksia ei tullut. Ois pitänyt olla 5 kertaa isompi palovamma että korvauksia ois tullut se 20% eli 500e. Käsi oli 2 viikkoa paketissa ja arki hankalaa eikä mitään korvata. Alan katselemaan muita yhtiöitä kyllä. Käden palovamma 2 asteinen pitäs aina korvata jotenkin.

    • Tyttiri

      Jos muu vakuutus kuin huijausvakuutus AIG ja SHUBB ovat huijausvakuutuksia.Aina lisää tietoja tarvitsevat ja sitten hylkäävät. Myös hoitavien lääkäreiden todistukset ei paina huijaus vakuutuksien lääkäreiden on muka hyväksyttäviä vaikka eivät edes potilaita tunne.
      Suosittelen ettei kannata näitä vakuutuksia ottaa vaan kotimaisten

    • Tuikkaneiti

      Kiitosw, näin on Huijarihuijaus vakuutus ja samalla kieroudella AIG ja SHUBB ovat. Sanokaa vakuutuksenne irti ja menkää suomalaisten vakuutusyhtiöön tekemään vakuutus.Myös hitaita ja selittelevät maasta taivaaseen. HUIJAREITA kai henkilökuntakin!

    • 1206

      Fortumin ständillä minut pysäytetään lähimarketissa joka ikinen kerta. Tarjoavat sähkösopimusta ja nykyisin myös kotivakuutusta. Kilpailutan vakuutusyhtiöt kerran vuodessa, joten lankesin Fortumin kotivakuutukseen, jonka palveluntarjoajana AIG. Hyvät ehdot, edullinen ja pieni omavastuu. Minulla on ollut kotivakuutus eri vakuutusyhtiöissä useita vuosia ja nyt jouduin ensimmäistä kertaa ikinä hakemaan korvausta, kun rikoin puhelimeni. Korvausprosessi on edennyt seuraavan aikajanan mukaan:

      17.5. Torstaina puhelin tippuu lattialle ja särkyy. Alle vuoden vanha puhelin, arvoltaan n. 500 e, ei kannata korjauttaa.

      18.5. Perjantaina laitan nettisivuilta korvaushakemuksen liitteineen, ei tule vahvistussähköpostia eikä mitään dokumenttia, että hakemus olisi vastaanotettu.

      25.5. Perjantaina on kulunut viikko korvaushakemuksen lähettämisestä, soitan asiakaspalveluun ja kysyn että onko hakemus tullut perille, asiakaspalvelija ei osaa vastata, mutta jättää soittopyynnön.

      28.5. Maanantaina saan sähköpostin, että hakemus vastaanotettu 21.5. ja käsittelyaika ruuhkan vuoksi on n. 1-2 vkoa.

      8.6. Kuluu kaksi viikkoa, soitan asiakaspalveluun ja kysyn, että millä mallillaan korvauskäsittely on, kun hakemuksen lähettämisestä aikaa kolme viikkoa. Asiakaspalvelija sanoo, että näyttäisi siltä, ettei minulla ole kotivakuutusta (????), ottaa tietoni ylös, lupaa selvitellä asiaa ja palailla myöhemmin.

      11.6. Maanantai-iltapäivänä soitan asiakaspalveluun ja kysyn tilannetta, kerron että minulla on mustaa valkoisella Fortumin ständillä tehdystä sopimuspaperista, ja pyydän että asia otetaan pikaisesti käsittelyyn. Asiakaspalvelija sanoo, että asiaa selvitellään ja minuun päin ollaan pikimmiten yhteyksissä.

      12.6. Tiistaina laitan asiakaspalveluun sähköpostin, jossa pyydän jälleen käsittelemään korvaushakemuksen pikaisesti ja sähköpostissa liitteenä pdf-tiedostona alkuperäinen vakuutussopimus. Saan vastauksen, että viesti välitetty eteenpäin korvausosastolle ja hyvää kesää.

      Näin. Palailen asiaan, kun tilanne etenee. Tästä tapahtumaketjusta voi jokainen itse päätellä, ottako AIG:n kotarin vai ei.

      • Eemeliih

        Vieläkö juttu auki?


    • HitonFortum

      Minulla ei ole kokemusta siitä, miten hanakasti AIG maksaa korvauksia, mutta kovin asiantunteva maku ei ole kys. puljusta jäänyt ainakaan toistaiseksi.

      Joskus viime joulun tienoilla haksahdin ottamaan kauppakeskusmyyjältä AIG:n / Fortumin kotivakuutuksen, kun tuolloin oli myös sähkösoppari Fortumilla. Sanottiin erittäin selkeästi, että se laskutetaan sähkösopparin kanssa samassa eikä tarvitse tehdä erillistä e-laskusopimusta. Vakuutusehtojen tuleminen postissa kesti kolmisen viikkoa, vaikka viikon sisään piti tulla (toki se nyt voi olla postinkin vika, mutta jotenkin epäilen). Eka sen vuoden sähkölasku tuli tammikuussa, vakuutuslaskusta ei tietoakaan. Ajattelin, että no seuraavassa sitten. Seuraava tuli huhtikuussa, ei taaskaan vakuutuslaskua. Soitin Fortumin asiakaspalveluun ja kysyin mikä mättää. "Odottele vaan rauhassa, se tulee varmaan seuraavan laskun mukana. Hyvähän se vaan on ettei tarvi laskuja maksella, hö hö". ... niinpä juu. Ehkä kuitenkin mieluummin ihan haluaisin ne laskut, koska jos minä joudun ulosottoon maksamattomien laskujen takia, joita en ole saanut, niin Fortum siitä tuskin vastuuta ottaa.

      Vähän aikaa siitä eteenpäin sain Fortumilta kirjeen, jossa pahoiteltiin, että laskutusvirheen vuoksi minulta ei ole laskutettu vakuutusmaksuja, ja että ensimmäinen lasku tulisi pian sähkölaskun kanssa samassa. EI TULLUT. Soitin taas Fortumille. Aspa ei osannut siinä hetkessä auttaa, mutta lupasi palata asiaan. Vähän aikaa SIITÄ eteenpäin sain sähköpostiini vakuutuksen tilausvahvistuksen, jossa onniteltiin hyvän valinnan tekemisestä sekä ystävällisesti ilmoitettiin, että vakuutusturvani alkaa 1.6.2018. Kiva juttu, mutta kun minä luulin tehneeni sopimuksen jo viime vuoden puolella?

      Kirsikkana kakun päällä vahdoin sähkösopimukseni hiljattain toiseen yhtiöön, joten uteliaana odotan, miten tämä nyt toimii tästä eteenpäin. Huomenna soittoa AIG:lle. Jos käy ilmi, että minulla ei ole ollut vakuutusturvaa joulukuusta kesäkuuhun, nostan metelin. Ei sinä aikana mitään ole tapahtunut, mutta ihan vaan koska vituttaa tämä puljaaminen. Ja koska olisi VOINUT tapahtua.

    • Vittuuntunut10000

      Paska vakuutus. Vaaditaan tuhansia lisäselvityksiä ja lopuksi tapaaminen asiasta. Mulla mennyt puhelin enemmän kuin kerran rikki.

    • isoäiti

      Otan itse selvää asioista ja vakuutusyhtiöistä ennemmin kun uskon näitä kirjoituksia jotka ovat niin sanotusti toisenkäden tietoa,korvausasioissa on monta puolta ja usein se on vakuutuksen ottajassa vika,lukekaa vakuutusehdot mitä korvataan ja mitä ei .Kuinka moni vakuutusyhtiö on enää suomalainen?Kaikkia vakuutusyhtiöitä valvoo suomen finanssiyhtiö ja täytyy olla myös korvauksien maksamista, vakuutusyhtiö ei voi toimia niin että se kerää vain maksuja!
      Esim. naistensyöpävakuutuksesta ajattelen niin että jos en itse sairastu se on minulle vain hyvä mutta se nainen/äiti joka sairastuu ja saa korvauksen niin en todellakaan ole maksanut turhasta.Kun nykyään 15 naista joka päivä saa syöpädiaknoosin ja se on jokatoisen naisen kohdalla jossain elämänvaiheessa niin miksi se en olisi minä kun minulla ei ole kristallipalloa!

    • Vakuutus

      Äitini otti AIG RINTASYÖPÄVAKUUTUKSEN. Vuosi vakuutuksen ottamisen jälkeen äidilläni todettiin rintasyöpä. Äitini vei lääkärintodistuksen vakuutusyhtiöön ja sai vajaan viikon sisällä kertakorvauksena 14000 euroa. Suosittelen vakuutusta... Kyllä ne maksaa sen korvauksen jos se menee niiden vakuutus sääntöjen mukaan mitä ne lupaa siihen kuuluvan.

    • Janele

      Otin vuonna 2013 AIG:n syöpävakutuksen, jota puhelinmyyjä kauppasi. Muutama kuukausi sen jälkeen puhelinkauppias kauppasi muutamalla lisäeurolla laajennettua syöpavakuutusta. Otin sen. Viime vuonna sain syöpädiagnoosin ja kävin hoidot lävitse. Minulla myös toisenlainen vakuutus , jonne olen voinut laittaa syövästä aiheutuneet kulut. Tosin omavastuu osuus ei näista laskuista ole täyttynyt, joten ne ovat jäääneet ihan omaksi maksettavaksi. En edes muistanut että minulla tuo laajennettu vakuutus AIG:ltä, joten en edes heti älynnyt laittaa ilmoitusta tuonne, joten tällä viikolla tuli tieto, että kertakorvauksena syövästä tulossa 10 000 euroa.
      Paljon olen lukenut kommentteja siitä, että mihin vakuutusta tarvii kun Suomessa niin hyvä terveudenhoito. No ...itse olen kyllä todella iloinen tästä korvaussummasta. Kyllä joudut maksamaan sairaalassa olot tiettyyn pisteeseen . Voit olla hoitojen jäliltä niin huonossa kunnossa, ettet pysty itse ajamaan autoa tai kulkea bussilla. Täten taksilla sitten matkaan. Niistäkin saa helpotusta, mutta jos joudut käyttämään sädehoitomatkoihin taksia vaikkapa kuukauden päivä, niin jo siitäkin aika summa muodostuu,... 20 x 50 euroa. Voit joutua majoittumaan vieraassa kaupungissa hoitoja saadaksesi ym...... Näitä kuluja ei tule ajatelleeksi. Oitkän sairasloman jäliltä voit tippua peruspäivärahalle....ei paljoa naurata siinä tilanteessa, ......Minä ainakin pienituloisena olen todella tyytyväinen ottamaani vakuutukseen

    • Janus63

      Puhelinmyyjä kauppasi ilmeisesti ns. murtumavakuutusta. Vakuutusmaksu tietyllä tasolla n. 13. e /kk Onko kokemusta ko vakuutuksesta ? Myyjän kertoman mukaan vahinkoilmoitus ja lääkärintodistus riittää. Onko koukkuja tiedossa ?

    • Jojo

      Täyttää paska toi Aig vakuutus!!!!

    • Anonyymi

      Aig vaatii tapaturman johdosta sairaalassa oloa 7vrk ennen kuin sairaslomakorvaukset tippuu tilille. Kuinka useassa murtumatapauksessa pidetään sairaalassa 7vrk. Kokemuksia?

    • Anonyymi

      Minulle soitti Suomea puhuva, hieman vanhempi mies, oliko viime viikolla. Esitteli olevansa tästä AIG vakuutusyhtiöstä ja tarjosi vapaaehtoista syöpävakuutusta.

      Katsoin myöhemmin netistä ja en ollut kauhean vakuuttunut, kun olisi kait lopulta ollut voimassa vain 5 vuotta ( oli kaikkia ikärajoja että milloin voi ottaa ja milloin päättyy kait )

      Inhotti kun osa kysymyksistä niin kovinn yksityisiä ja tunkeilevia.

      Esin että onko HIV tartuntaa tai aidsisa ja hyvä ettei ole, sillä silloin vakuutusta ei voitaisi myöntää.

      Puhutteli koko ajan etunimellä ja puhelun edetessä oli ystävällisempi ja henkilökohtaisempi ja tuttavallisempi,ihan kuin olisimme jotenkin myyntipuhelun aikana "ystävystyneet" Sen verran sekavalta tuntui, lähestymistapa, että sanoin, että saako paperilla, johon ilahtuneena vastasi, että voi laittaa otetun vakuutuksen vakuutuskirjat heti tulemaaan.

      Korjasin ja sanoin, että jokin esite tai yhteenveto, mistä on puuttu, olsi hyvä saada, mutta sanoi, ettei näistä ole mahdollista saada mitään etukäteismateriaalia.

      Vastasin että keksutelu on nyt sitten Minun osaltani selvä ja suljin puhelimen.

      Numero taisi olla 372 alkuinen, onko latvia vai Viro, no ulkomailta kumminkin.

      Harmillista, kun yhdistyi imelä käytös, törkeä utelu, laittomat kyselyt ja rajoitukset ja teeskennelty ystävällisyys ja petollinen myyntitapa näin räikeästi

    • Anonyymi

      Kannattaa keskittää hyväksi toimivaan vakuutus yhtiöön. Väittävät että AEG yhtiöstä saa korvausta vaikka saisi toisestakin. Toi on lainvastaista.😰 Jos saisi, niin määhän ottaisin useammasta yhtiöstä valuutuksen, hankkisin itseni sairaaksi ja elelisin valuutuskorvauksilla....
      HALOO

    • Anonyymi

      Ei tietoa syöpävakuutuksista. Taisin vahingossa hankkia AIG:ltä puhelinmyyjän kautta yhden lisävakuutuksen. Myöhemmin sain yhden sopimuksen kylkiäisenä tarkasti kohdistetun vakuutuksen lisää. Siinä sitten tuli oikeasti vahinko. Mutta eipä mennytkään läpi, vaikka koski sekeästi määritettyä vahinkoa. Niissä vakuutuksissa on harhauttavia yksittäisiä sanoja, joiden määrittelyä tavallinen kansa ei tarkalla lukemisella osaa ottaa huomioon ja koituvat lopulta korvauksen saamisen esteiksi.

      Myös verotusasioissa on vastaavia piilotettuja tietoja, ts. suuri yleisö ymmärtää eri tavalla ja jopa media antaa niistä samaa väärää kuvaa.

    • Anonyymi

      Älkää menkö lankaan. Ite tyhmyyksissä näin tein halvan hinnan vuoksi.

      • Anonyymi

        ÄLKÄÄ MISSÄÄN nimessä tai tapauksessa ottako näiltä koijareilta mitään vakuutuksia.

        Sama, kun heitätte rahanne suoraan tuulen vietäväksi.

        Omapa on asianne. Olen varoittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄLKÄÄ MISSÄÄN nimessä tai tapauksessa ottako näiltä koijareilta mitään vakuutuksia.

        Sama, kun heitätte rahanne suoraan tuulen vietäväksi.

        Omapa on asianne. Olen varoittanut.

        MITÄ PITÄIS TEHDÄ ETTÄ PÄÄSEN IRTI AIG:tä Toukokuussa irtisanoin vakuutukseni. Minulle tuli viesti AIGtä, että minulle on soitettu ja olen perunut irtisanomisen. Olen nyt ainakin kolme kertaa sanonut vakuutuksen irti . Mitä pitäis tehdä. Otanko yhteyttä kuluttaja asiamieheen ? Masentunut eläkeläinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MITÄ PITÄIS TEHDÄ ETTÄ PÄÄSEN IRTI AIG:tä Toukokuussa irtisanoin vakuutukseni. Minulle tuli viesti AIGtä, että minulle on soitettu ja olen perunut irtisanomisen. Olen nyt ainakin kolme kertaa sanonut vakuutuksen irti . Mitä pitäis tehdä. Otanko yhteyttä kuluttaja asiamieheen ? Masentunut eläkeläinen

        Hei. Yritin päästä irti AIG viimeisestä vakuutuksesta . Lähetin viestiä, soitin. Sanoin ainakin3 kertaa vakuutuksen irti. Ei kannata soittaa näille myyjille, jos on esim. irtisanominen. Ainakin minä koin asiakaspalvelijoiden käytöksen huonona. Lopuksi soitin pääpaikkaan Kasarmikatu 44 Helsinki, puh. 0207010100. Kerroin asiani , sain asiallista hyvää asiakaspalvelua. Pääsin irti viimeisestä vakuutuksesta. Kiitos, kiitos sinne. Nyt pystyn nukkumaan , eikä tarvii nitroja syödä. MV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Yritin päästä irti AIG viimeisestä vakuutuksesta . Lähetin viestiä, soitin. Sanoin ainakin3 kertaa vakuutuksen irti. Ei kannata soittaa näille myyjille, jos on esim. irtisanominen. Ainakin minä koin asiakaspalvelijoiden käytöksen huonona. Lopuksi soitin pääpaikkaan Kasarmikatu 44 Helsinki, puh. 0207010100. Kerroin asiani , sain asiallista hyvää asiakaspalvelua. Pääsin irti viimeisestä vakuutuksesta. Kiitos, kiitos sinne. Nyt pystyn nukkumaan , eikä tarvii nitroja syödä. MV

        Numero josta vakuutusta tarjotaan ei ole numero johon voi soittaa takaisin saati lähettää viestiä! AIG:n asiakaspalvelu on ainoa oikea paikka. Vakuutusta myydään eri puhelinmyyntitoimistoista. Taaskaan ei ole luettu vaikutuksen tietoja / ohjeita, jotka löytyvät virallisista papereista / sähköpostista.


    • Anonyymi

      Älä missään tapauksessa, heität rahaa kaivoon.

    • Anonyymi

      Ystävällä oikeutettu korvaus, maksoi vuosia luottaen vakuutusmaksuja, veden pitäviä todisteita vastaan kieltäytyivät maksamasta. Sanoin omani irti, etteivät rullaa rahojani ja käy kuten ystävälle jos jotain sattuisi. Kusetusta. Vaihdoin vakuutusyhtiötä

      • Anonyymi

        Varmasti tapahtunut väärinkäsitys. Ei ole luettu vakuutuspapereita, mitä varten vakuutusta otettu ja mitä korvaa. Ihmiset kuvittelevat ja luulevat muuta ja sitten valitetaan tänne. Vieläpä toisen vakuutuksesta!


    • Anonyymi

      Ehdottomasti paras vakuutus. Viikossa korvaus muurtuneesta nilkasta. Omakannasta kopio riitti selvityksestä.

    • Anonyymi

      Firmasta ei vastata puhelimeen, jonottanut niin maan perusteellisesti. Laitettu sähköpostia pariin kertaan, eivätkä vastaa niihinkään. Ottakaa vain halvat vakuutukset, niin saatte kaupan päälle vastaamattomuusvakuutuksenkin.

    • Anonyymi

      Miksi nämä kommentit on täällä noin vanhoja??

    • Anonyymi

      Otin tuon vakuutuksen. Ei ole tiemmä omavastuuaikaa sairaalapäivistä.

    • Anonyymi

      Hei!
      Minä olen ottanut aig:lta naistentautien laajennetun vakuutuksen monta vuotta sitten. Syksyllä sairastuin rintasyöpään. Tein aig:lle ilmoituksen sairaudestani netin kautta. Lähetin tarvittavat paperit heille ja vakuutuksessa ilmoitetut rahat ovat jo tulleet.
      Ei valittamista ja parastapa asioida heidän kotisivuillaan ja sähköpostin kautta.

      • Anonyymi

        Sama juttu. Minulla on AIG, n naistentautien laajennettu vakuutus. Sairastuin 2017 imusolmukesyöpään. Lähetin tarvittavat paperit vakuutusyhtiölle ja päätös tuli muutamien viikkojen kuluessa , samoin rahat tilille. Sain vakuutuksesta 10000 euron kertakorvauksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu. Minulla on AIG, n naistentautien laajennettu vakuutus. Sairastuin 2017 imusolmukesyöpään. Lähetin tarvittavat paperit vakuutusyhtiölle ja päätös tuli muutamien viikkojen kuluessa , samoin rahat tilille. Sain vakuutuksesta 10000 euron kertakorvauksen.

        Olen mies ja minulla syöpävakuutus 19.7 todettu syöpä. Laitoin paperit 22.7 AIG.lle.
        Tänään 15.8 tuli päätös että rahat tilillä parin päivän päästä.
        Että toimii kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mies ja minulla syöpävakuutus 19.7 todettu syöpä. Laitoin paperit 22.7 AIG.lle.
        Tänään 15.8 tuli päätös että rahat tilillä parin päivän päästä.
        Että toimii kyllä.

        Ai ei ollut muka karenssia ollenkaan? Kaikissa noissa on yleensä 30-90 päivän karenssiaika. Kaikkienhan sit kannattaistehdä noin, että ottaa vakuutukst vasta sit kun jotain tapahtuu talo palaa tai sairaus iskee tms. Mulle ainakin puheluissa korostettu karenssiaikaa.


    • Anonyymi

      Mursin ranteeni, kisattiin. Sairaalassa noin 5tuntia. Ja viisviikkoo sairaslomaa. Mutta kun en ollut vuorokautta sairaalassa eivät korvaa, Vittu mitään. Eipä kerrottu puhelimessa moisesta pykälästä. Eli oma vika. Mutta lopettakaa tämä vakuutus.

      • Anonyymi

        Ihan varmasti sinulle kerrottu puhelimessa kaikki. Eri asia oletko ymmärtänyt kuulemasi. Myöskin paperit lähetetty sinulle joko sähköpostiin tai postitse. Eri asia oletko koskaan lukenut niitä , tai ymmärtänyt lukemasi.


    • Anonyymi

      Älä höpötä. Tuo asia on sinulle kerrottu aivan varmasti ja puhelutallenne myyntitilanteesta on saatavilla. Jokainen puhelu tallennetaan juuri tällaisten takia. Asiakkaalla on ymmärtämisvaikeuksia - sitä ei mikään vakuutus korvaa :D

    • Anonyymi

      AIG hoiva plus täysi petos. Sairastuin syöpään ja leikkauksen jälkeen sain 28 päivältä korvausta, enempää ei korvata vaikka sairausloma kestää yli 1/2 vuotta ja uusi leikkaus edessä. Vaikka halpa, rahat menee hukkaan. Kyllä puhelinmyyjä esitti toisenlaisia korvauksia.

      • Anonyymi

        Kyllä puhelimessa kerrotaan vakuutuksen sisältö sekä ehdot. Ihmiset eivät vain aina ymmärrä kuulemaansa. Lisäksi puhelun aikana lähetetään tekstiviestilinkki, josta pääsee tutustumaan ja kertaamaan asiat. Lisäksi viralliset vakuutusasiakirjat lähetetään vahvistamisen jälkeen sähköpostiin tai postitse luettavaksi vielä. Että on ihan oma vika jos ei ymmärrä . Aina voi kysyä jos ei ymmärrä.


    • Anonyymi

      Tänään soitti aig myyjä ja tarjos tapaturmavakuutus otin sen puhelimessa, onneks se vasta se on voimassa kun itse hyväksyy tekstarilla. No sain ehdot ja rajoitukset ja niihin tutustuin ja totesin että en ota kun luin kaikki. Onneks ei menettäny mitään

    • Anonyymi

      Suosikaa suomalaisia vakuutusyhtiöitä, nämä vakuutus maksut menee ulkomaille ja veroja eivät maksa suomeen

      • Anonyymi

        Valehtelet. AIG maksaa verot Suomeen.


    • Anonyymi

      Tänään soitti joku yli pirteä ämmä jostain sähkövakuutuksestam¨, oli ärsyttävä kun teko naurua yritti

    • Anonyymi

      Osa vakuudet etä pesäkkeistä varmuudeksi.

    • Anonyymi

      Luulin että kun mulle kaupattiin vakuutusta, että on rehellinen yhtiö, mutta katin kontit. Olen tapaturma vakuutusta maksanut 10v. Ja sattui vahinko olkapäähän niin aig muutti lääkärin diaknoosia ja hylkäsi korvaushakemuksen. Lsittamalla syyksi migreenin. Edelleen tappelen yhtiön kanssa. Älkää hyvät ihmiset olko sinisilmäsiä aig suhteen lupaavat kuun taivaalta

    • Anonyymi

      Kyllä ainakin rintasyöpävakuutus toimi. Ihan perus mammografiassa yllättäen häikkää ja siitä melko pikaisesti rintasyövän leikkaukseen . Heti kun sain lääkäriltä diagnoosin lähetin sen AIG:lle ja rahat tulivat nopeasti tilille. Auttoi kummasti elämää kun samaan aikaan menetin työpaikkani. Eli ainakin minun kohdallani toimi.

    • Anonyymi

      Soittivat kans tänään syöpävakuutuksesta ja kuulemma vain puhelimessa tuo tarjous voimassa. Se jo heti epäilytti. Olisi maksanut yli 200 e / v. 20 000 e kertakorvaus. Tämä kyllä mainittiin, että "vain" 17e/kk (ja onhan se vähän toistaalta, mutta ifillä vaan muutama euro kuussa ja isomman korvauksen saa) Ja IFiltä saa 20-30 000e kertakorvauksella 50-80 e / vuodessa? En käsitä mitä lisäarvoa tuo AIG antaisi? Tuo IF- vakuutus on taatusti parempi ja halvempi ja suomalainen firma. Eli suosittelen tutustumaan IF tai lähitapiola tm. muihin suomalaisiin firmoihin näissäkin asioissa. Aina kannattaa suhtautua varauksella tommoisiin asioihin mitkä vaatisi nopeita päätöksiä samantien.

    • Anonyymi

      Hyvin korvannut. Sairastuin syöpään ja syöpävakuutuksesta sain 17 000€. Lisäksi sairaalahoivasta sain korvaukset, niistä meni verot normaalin veroprosentin mukaan. Harmitti vaan, kun olisin vielä ollut oikeutettu murtuma korvaukseen. Ei kaikkea tajua, kun sairastuu.

    • Anonyymi

      Kiertäkää kaukaa kyseinen AIG. Eivät halua korvata mitään.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ihan paska. Ennen vuotta 2022 oli hyvä ja sain itsekin korvauksia, mutta sitten ehdot muuttuivat aivan älyttömäksi. Ellen väärin muista niin olisi pitänyt olla ensin sairaalassa 5 päivää ja sen ylittävältä osalta olisi saanut korvausta. Sairaslomasta sai 2vk.a, vaikka sairasloma olisi kestänyt kuukauden. Ennen tätä piti olla päivä sairaalassa ja sai korvauksen. Sairaslomasta maksettiin kuukauden ajalta ja hyvät summat maksettiinkin. Nyt ihmiset pitkitaan nopeasti sairaalasta eli harvoin 5pv.ää sairaalassa ollaan. Korvaus Summat pienenivät yli puolella. Irtisanominen oli vaikeaa. Laskuja lähetettiin, vaikka olin irtisanonut vakuutuksen. Itsellä oli sairaalahoiva+ vakuutus. En suosittele enää kenellekään. Sähköpostit tulevat varoitusmerkin kanssa eli suojaus varoittaa. Aivan hämärää touhua. Arvostelut näytti olevan 2.5 eli ei mikään hyvä yleisesti arvioidenkaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1439
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe