Pidennys lyhyisiin hiuksiin?

Pitkää vai pätkää

Välillä iskee lyhythiuksisena halu kasvattaa taas pitkä tukka, mutta kärsivällisyys ei oikein riitä :) Olenkin joskus harkinnut jos laittaisi pidennykset joksikin aikaa. Mutta kuinka pitkä oman tukan pitää olla, että siihen saa kampaaja laitettua esim. sinettipidennyksen? Ja näkyykö pidennyskohta helpommin lyhyessa tukassa kuin pidempään tukkaan tehdyssä?

11

10205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grodu

      Tottakai pidennys erottuu selvemmin lyhestä tukasta,pidennystähän ei voida laittaa ihan päällimmäisiin hiuksiin eikä ihan sivuille,joten oma lyhyt tukkasi jää auttamatta näkyviin jonkinverran.Itse en pidennystä suosittele kenellekään(mulla ollut 3 kertaa puolipitkässä tukassa sinettitekniikalla),päänahka kutisee ja keratiiniliimaklimppejä saa olla kokoajan piilottelemassa!Keskity vaan oman tukan kasvattamiseen,lopputulos on takuuvarmasti parempi.

    • eewa

      Omien hiusten tulisi olla 10cm että pidennyksestä tulee luonnollisen näkönen, eli omien hiusten tulisi mennä ponnarille. Tummissa väreissä kuten musta ja tummanruskea oman hiuksen raja ei näy melkein ollenkaan mutta vaaleassa melko selvästi.
      Olen tehnyt mustaan hiukseen pidennyksen joka ei mennyt kiinni, hiukset leikattiin kerroksittain jolloin pidennyksen rajaa ei enää nähnyt.
      T:Eeva

    • lyhyt

      Mulla on omat hiukset n. 5cm pituiset. Otin pidennykset teipillä Tuusulassa eräässä kotiparturissa. Maksoin 300e. Tuli kyllä todella ihanat. Ei omat hiukset erotu ollenkaan jos ei tosi tarkasti ala katselemaan. Pääasia, että nyt n pitkät hiukset. En jaksanut enän kasvattaa. Tuo jolla laitoin pidennykset ilmoittelee tuolla palvelupuolela. Johanna hän on nimeltään. Tykään kyllä todella kovasti. Ja hän työskentelee yrittäjänä joten turvallista mennä koska saan kuitinkin. Hänellä vastuu töistään.

      Tintti vain

    • laittaa..

      Riippuen miten lyhyet hiukset sinulla on. Itse laitaoin nyt itselleni teppipidennyksellä hiukset ja ihan ok on, toiselta puolelta omat hiukset on melko lyhyet, toiselta ei. Eli jos sineteillä laittaa niin näkyy aika selkeästi lyhyissä tai puolipitkissäkin hiuksissa, mutta jos teipeillä laittaa niin ne on huomattavasti mukavamman ja pehmeämmän tuntuiset päässä (itselläni ei ainakaan kutisi ollenkaan), voi laittaa korkeammalee ja sivulle jos on teipeillä. Totta on jos mustaan laittaa niin ei näy lähes ollenkaan, mutta jos vaaleaan laittaa teipeillä, niin saattaa helpommin näkyä raja. Suosittelen ehdottomasti kuitenkin noita teippihiuksia.

    • Kuinka paljon maksaa

      jos on noin 3cm pituiset hiukset niin saako siihen pidennykset ja kuinka paljon ne maksavat jos ottaa puolipitkät?

    • hehee1

      Miks ootte alun perin hiuksenne noin lyhyeks kyniny jos hommaatte nyt paniikissa pitkiä hiuksia? : D

      • Ajatteleppa

        Kokeilun halua tai vaihtelun vuoksi :-) ei kokonelämäänsä samalla hiusmallilla elää


      • millimii

        Mä en oo kyninyt hiuksiani, mutta syöpähoitojen jälkeen tuntuu kasvavan tosi hitaasti


      • Anonyymi

        Syitä on monia miks hiukset ei kasva . Ei niitä aina kynitä omasta tahdosta. Pitäs ehkä ajatella ennen kun alkaa kommentoimaan.
        Lyhyt hiuksinen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe