CRISTAL SNOW

steeveen

Mitä täällä tiedetään tyypistä? Ajatella että Kankaapäästäkin tulee hyviä artisteja.

65

11739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyylä12634

      Muuta tietoa ei ole kuin että oikea nimi on Tapio Huuska. Onneksi en muuta tiedä, kyseinen kaveri on nimittäin kammottava...

      • en tyyppiä

        mutta miksi ihmeessä noin negatiivinen asenne? Kehu yksi ihminen päivässä ja saat sen itse monin krroin takaisin! Hienoa että kankaanpääläinen vie meitä maailmankartalle!


      • werweri
        en tyyppiä kirjoitti:

        mutta miksi ihmeessä noin negatiivinen asenne? Kehu yksi ihminen päivässä ja saat sen itse monin krroin takaisin! Hienoa että kankaanpääläinen vie meitä maailmankartalle!

        Niin merkillistä todeta, että tyyppi on kammottava, varsinkin jos toteaa, että tyypistä ei mitään tiedä. Musiikin hyvyydestä en voi sanoa muuta kuin, että tuleva yhden levyn ihme.


      • Kivinainen

        Minusta hän on hyväsydäminen ja hurma
        ava!


    • Tyttö K:päästä

      Ei kukaan satu tietämään onko kyseinen artisti Tapio Huuska syntynyt vuonna -75 vai onko nuorempi?

      • Fanisani

        On syntynyt vuonna 75. Rinnakkaisluokkalaisia oltiin ja olen ylpeä ainakin itse että hän menestyy maailmalla.
        Hän on erikoinen persoona ja hienoa että uskaltaa olla. Kateellisia tollaset jotka haukkuu tuntematta ja tietämättä asiasta mitään. Hävetkää!


    • fghghg

      Asiallinen tyyppi

      • HYI!!!!!

        En voi muuta sanoa kuin, että musiikki aivan sontaa, epämääräistä vinkumista ja mulle sais maksaa aivan järjettömän summan et suostuisin sitä kuuntelee. Kaveri on muutenkin niin kammottava, että en ymmär miks jotkut viitsii sitä hyypiöö fanittaa ja läähättää perään. YÖK!!! Häipyis vaik Ruåtsiin, sopis sinne ku tehty..


      • no huh huh
        HYI!!!!! kirjoitti:

        En voi muuta sanoa kuin, että musiikki aivan sontaa, epämääräistä vinkumista ja mulle sais maksaa aivan järjettömän summan et suostuisin sitä kuuntelee. Kaveri on muutenkin niin kammottava, että en ymmär miks jotkut viitsii sitä hyypiöö fanittaa ja läähättää perään. YÖK!!! Häipyis vaik Ruåtsiin, sopis sinne ku tehty..

        Taidat olla vaan kovasti kateellinen. Kovin tuttu reaktio näillä mailla.


      • Kpää
        no huh huh kirjoitti:

        Taidat olla vaan kovasti kateellinen. Kovin tuttu reaktio näillä mailla.

        Anteeks, mun ei tarvi olla kateellinen tyypil joka meikkaa ku mikäkin ämmä. Voi herran tähde, herää jo tähän maailman, kaikki kritiikki EI ole katellisuutta! Lauoin vain mielipiteeni. Olen kylläkin yhdestä asiasta kanssasi samaa mieltä. Kateus on täällä maanvaiva! Sain sen huomata viitisen vuotta sitten muuttaessani tänne. Ja jos ei kuulu mihinkään "sisäpiiriin" on täällä ankeaa elää..


      • Kakkapääläinen
        Kpää kirjoitti:

        Anteeks, mun ei tarvi olla kateellinen tyypil joka meikkaa ku mikäkin ämmä. Voi herran tähde, herää jo tähän maailman, kaikki kritiikki EI ole katellisuutta! Lauoin vain mielipiteeni. Olen kylläkin yhdestä asiasta kanssasi samaa mieltä. Kateus on täällä maanvaiva! Sain sen huomata viitisen vuotta sitten muuttaessani tänne. Ja jos ei kuulu mihinkään "sisäpiiriin" on täällä ankeaa elää..

        Sisäsiittoista kateellista porukkaa.


      • kpääääääää

        Hauska tyyppi!


      • Anonyymi
        Kpää kirjoitti:

        Anteeks, mun ei tarvi olla kateellinen tyypil joka meikkaa ku mikäkin ämmä. Voi herran tähde, herää jo tähän maailman, kaikki kritiikki EI ole katellisuutta! Lauoin vain mielipiteeni. Olen kylläkin yhdestä asiasta kanssasi samaa mieltä. Kateus on täällä maanvaiva! Sain sen huomata viitisen vuotta sitten muuttaessani tänne. Ja jos ei kuulu mihinkään "sisäpiiriin" on täällä ankeaa elää..

        Ei täällä kuule kaikki paljasjalkaisetkaan kuulu ns sisäpiiriin. Täällä on noita tyhmiä kenkätehtalijoiden, makkaranvääntäjien ym jälkeläisiä, jotka lesoo vanhempiensa tekemällä omaisuudella ja nimellä. Koulut on läpästy lahjomalla ja naitu ristiin rastiin. Joko ymmärrät?


    • MWHA.

      En pidä kyseisestä ihmisestä millään tavalla.

      Jää BB-Extrat kattomatta ku ei jaksa kuunnella sen sössötystä.

    • umpi hetero

      homo homo homo umpi homo!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Joka on sääli koska hänellä olisi naispuolisia ottajia varmasti jotka suorastaan läähättää perään mutta silloin hän muuttuu kylmäksi kivi kasvoksi ja hylkää naiset. Hyvä mies herää nyt. Olet naisille tarkoitettu et miehille!


      • Anonyymi

        Olet vai? Kiva, että kerroit.


    • sisäsiittoinen joo

      Kaikilla on oikeus mielipiteisiin mutta aikuinen ihminen ei lähde arvostelemaan henkilökohtaisuuksiin jos ei tunne. Se on teinien touhua. Itse en esiintyjänä pidä kovin kummoisena mutta kaverina ja ihmisenä hemmetin hyvä tyyppi niihin aikoihin kun vielä kpäässä oltiin.

    • hetero myös

      Toivottavasti umpihetero saa helv.. monta bi-seksuaalista kakaraa ja käy laviaa pitemmällä maailmalla niin vähän silmät aukee ihmiskuntaa kohtaa

      • Kaikki käynee

        Lavia on aika lähellä. Taidat olla foobikko?


    • Jukka R

      Ihana Cristal, ja vielä kun hänet näkee useasti televisiossa, hieman jöpöttääkin kun häntä katselen

      • Anonyymi

        sama


    • jukka poika

      jukka r on vissii päässy kaapista ulos!!!!

    • jänninä

      luin vasta äsken wikipediasta, että tämä ihminen on Kankaanpäästä :) Liekö hänen isänsä tai muu sukulainen Ikaalisten työvoimatoimistossa töissä, kun siellä on saman sukuniminen mies töissä :)

      • Se toinen naapuri

        No ei oo kyl varmaan isä ainkaan, kun hää ol Silja Europal tooooosi pitkääään baarimestarina.


      • Se toinen naapuri
        Se toinen naapuri kirjoitti:

        No ei oo kyl varmaan isä ainkaan, kun hää ol Silja Europal tooooosi pitkääään baarimestarina.

        Eikun komento takas, siis oli Viking Isabellalla, sorry (no paatti ku paatti) :-/


      • Anonyymi

        Samoja sukuja on


      • Anonyymi

        Isä on ollut laivalla töissä.


    • Ihan sama mulle

      mIhasn sama sulle

    • Jehovan ravistaja

      Cristal on ihana.....................

    • Kamaan2012

      Taitaa olla Huuskan suku aika iso, ei ihan tavis Virtanen toi sukunimi...

    • Ms

      Ei paljo menetä jos jää BB-extrat kattomatta. Kattooko joku ihan oikeesti jotain BB sontaa?

      • Virtasi sillan alta

        En ole voinut koko kautena katsoa eXXtraa, kun se siellä pyörii. En hänestä välitä ollenkaan.


    • Petteri

      Onkos sukua näyttelijä Hannu Huuskalle , mut ei pask huuskalle ;)

      • Anonyymi

        Olipa nokkela sanaleikki, olet varmaan ylpeä osaamisestasi.


    • Irisiris

      Ihana on joka tapauksessa samoin kuin se Jouko Enkelnotko, joka perääntyi Talentissa. Hän on tosi mahtava. Koska on konsertti? Tullaan varmasti.Olalan ylpeitä pojistamme.

    • Maailman menoa

      40v. äijä meikkaa ja ihmiset fanittaa. On se vaan ihmeellistä. Mielestäni oksettavaa.

    • Petteri

      ... se on nykyaikaa se ;)

    • robinhood

      Tyypillistä Suomi nurkka patrionismia. Tiukka pipo ja vähän leikkikaluja ja nekin patterin takana jumissa. Maa joka ei suvaitse uusien virtausten kuuluvan tai näkyvä. Humppa kansaa joltakin aika kaudelta . Eirinlaisuutta ei hyväksytä se on jokin vaara joka voi pilata suomalaisen Junttikultuurin! Voi voi .

    • Häpeällistä14

      Miksi meikkaaminen kuvottaa ihmisiä? Antakaa muiden olla niin kuin ovat.
      It's not your business.
      Se on aivan normaalia. Elämmme 2014 vuonna, emme 1014.

      • mahtava tyyppi

        Cristal Snow on aivan ihana ja herkkä mies!


    • Onko hän

      MIES ???

      • Anonyymi

        No tietysti mies. Ei nyt nainenkaan. Tästä ei ole mitään epäselvyyttä.!


    • Ehkä enemmän

      tyttö kuin mies !!!

    • dhdhzdgh

      Ei kuulu tosiaaankaan suosikkiartisteihin :/ En käy paikoissa jossa esiintyy.

    • taysinsita

      Floppi sanon mä

    • Kauko J.

      Ihana Cristal....................

    • fasdfsdafaa

      En tunne koko tyyppiä, joku yhden hitin ihme mutta kun osaa ottaa kyrpää perseeseen on saanut maagiset mittasuhteet.

    • No onko hän

      poika vai tyttö vai kenties molempia ???

    • 10okymppi

      Vie kartalle joo, kpäätä verrataan kohta tukholmaan, vaikka tuo on loukkaus tukholmalle.

      Meikkaava pikkurilli pystyssä kulkeva marisija itkemässä televisiossa kun ei jatkopaikka tullut tuomarin äänen vuoksi. Eikö se ole tuomaroinnin tarkoitus? Äänestää pois sellainen jonka haluaa. Vai pitäisikö siinä olla samaa mieltä muiden tuomareiden kanssa, ihan vaan siksi että he ovat sitä mieltä...

      Eiköhän Täältä löydy esim. Janne Kanerva josta kpää voi olla ylpeä!! Näyttänyt taitonsa eri osa-alueilla ja todella hieno mies!

      • Ei ole marissut!

        Sori nyt vain, mutta Cristal ei ole missään vaiheessa marissut, ettei päässyt finaaliin. Paremminkin iltalehtien lukijat siitä marisivat..


      • Ei voi kun nauraa

        Janne kanerva?? Anna mun kaikki kestää!! Turha turhempi turhin. Sama kootan kans. Turhia.
        Cristal saanu jotain aikaseks


    • Reiska.

      Toosa-Tv...ihan lapsellista touhua ja huonoa mainosta Kankaanpäälle !!!
      Ei voi kun ihmetellä kun joka tv-ohjelmassa tai vastaavassa pitää olla vähintään homo tai pari...raivostuttavaa !!!

    • Macho-Man

      Ei kans kyseisen tyypin sketsit naurata yhtään !

    • fani10

      nytten olette aivan huonolla silmällä katsoneet toosa-tv sketsejä nehän on tosi loistavia olen jäänyt aivan koukkuun.... loistavaa ja hyvää mainosta K:päälle!

    • M.JJ.M Matti

      Kaverin kummisetä.

    • Täysi pelle

      koko tyyppi !!!

    • takkutukka,.

      kurko on paras!!!

    • sisäpiirijäbä

      Kyllä sille muna maittaa. Minultakin aikoinaan poskeen otti..

    • Jaakko Huikka

      Tulee niitä artisteja Kankaanpäässä riittää: https://www.youtube.com/watch?v=pPeJ6QJDJ1c

    • Anonyymi

      Ällöttävä

    • Anonyymi

      Peräkamaripojat täällä haukkuvat ihmistä joka elättää itsensä työllä.

      • Anonyymi

        Ei täällä työtä oo haukuttu vaan tota homppeli touhua. Siitä pitää päästä irti.


    • Anonyymi

      Ihana persoona.

    • Anonyymi

      Hieno Tapsa, että olet jaksanut ja jaksat kaikesta ala-arvoisesta käytöksestä huolimatta toteuttaa unelmias. You go girl!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe