Philipsin takuu/huolto

kokemusta on

Älkää hyvät ihmiset erehtykö ostamaan Philipsin tuotteita. Takuu/huolto EI TOIMI, pelaavat vain aikaa ja odottavat että asiakas luovuttaa! Minulla on päiväntasaista kokemusta, yli kymmenen kuukauden taistelun ja kymmenien yhteydenottojeni jälkeen sain tiedon ettei laitetta (ostin uutena vajaa vuosi sitten) voida korjata ja heidän lupaamaansa uutta laitetta ei tehdas pysty toimittamaan. Onko teillä toisillakin samanlaisia kokemuksia philipsin tuesta/huollosta?

40

7934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karua luettavaa
    • toimi enää,

      stokkalta ostamani sony ericsson puhelin, niin ei kuulunut enää mitään. Lähti huoltoon helsinkiin, mihin lähes kaikki kännyt suomessa menee ja tuli takaisin lausunnolla ei voi korjata.

      Ruuveista näin ettei puhelinta ollut avattu, avasin itse ja tinasin irroneen kajarin kiinni takaisin piirilevyyn ja känny on ok taas.

      Kuinkahan monta helposti korjattaava kännyä on mennyt roskiin ja immeiset joutuneet ostamaan uuden tämmöisen huollon takia.

    • vihaiinen

      kun yrittää vastata philipsiltä tulleeseen vastaukseen niin eipä onnistukkaan, viestit tulee takaisin postmasterilta, myös tällä tavalla philips pakoilee vastuutaan Suomessa!

      • StoppiPaskalle

        ole mitään Philipsiä koskaan omistanut,ovat aina olleet minun silmissäni/korvissani jotenkin rimpulavehkeitä.Näiden juttujen jälkeen vakaumukseni vain vahvistuu.Ei koskaan PHILIPSIÄ !!! BOIKOTTI PYSTYYN ! Näytettäis nyt kerrankin,että ei Suomalainenkaan mitä tahansa siedä...jaa niin minähän olen aina ollut boikotissa siihen suuntaan,mutta te muut.


      • että älä vastaa tähän viestiin

        Niin miksi vastaat? Tuskin on vastuun pakoilua vaan enemmänkin sitä että et osaa lähettää sähköpostia oikeaan osoitteeseen.


      • Jorte
        StoppiPaskalle kirjoitti:

        ole mitään Philipsiä koskaan omistanut,ovat aina olleet minun silmissäni/korvissani jotenkin rimpulavehkeitä.Näiden juttujen jälkeen vakaumukseni vain vahvistuu.Ei koskaan PHILIPSIÄ !!! BOIKOTTI PYSTYYN ! Näytettäis nyt kerrankin,että ei Suomalainenkaan mitä tahansa siedä...jaa niin minähän olen aina ollut boikotissa siihen suuntaan,mutta te muut.

        Eräs elektroniikkahuoltomies sanoi jo 60 luvun alussa että philipsin tuotteet on "risukasoja" vikoja on runsaasti kestävyydeltään alaarvoisia,ei pitäisi sortua ostamaan mitään philipsin tuotetta!!!


      • Mauriainenko

        Siinä viestissä kerrotaan, ettei siitä osoitteesta tulleeseen postiin voi vastata. Viestissä kerrotaan myös, mihin osoitteeseen voit lähettää postisi. Löytyy verkkosivuilta kohdasta "asiakaspalvelu", tai "palaute".

        Ei myyjä ole syyllinen asiakkaan idioottimaisuuteen, se on ihan vanhempiesi syytä.


    • tunnetaan
      • Anonyymi

        Ostimme melkein 1000 euron Philipsin. Teksti tv ssä alkoi valon räpsyminen. Saatiin puh no huoltoon. Piti ottaa video valon räpsymisestä. Sitä tutkivat kuukauden päästä pari viikkoa ja se video oli käynyt jopa ulkomailla, selitys. Soittaessani monta kertaa ,kysyäkseni miksi mitään ei tapahdu, maksu puhelusta on 8 euroa / minuutti. No sitten tuli sähköpostia että tv korjataan siellä ja siellä. Heti tieto, että voi kestää kauan. Nyt menemme ostopaikkaan selvittämään asiaa, että mitä ----ua tää oikein on tää pelleily. Älkää ikinä ostano Philips laitteita.


    • boyy__--*

      Aika monen muunkin merkin palvelussa on parantamisen varaa.

      Itse en osta:
      O- F- tai T-merkkisiä autoja
      S- tai I- huonekaluja
      D- vaatteita
      N- matkapuhelimia
      F-S- tietokoneita


      Mutta:
      Elektroniikkaa olohuoneesta löytyy vain ja ainoastaan kahdelta merkiltä: Sonyltä ja Philipsiltä. Ja kehtaan myöntää kyllä että Philipsin laitteet ovat kestäneet aina paremmin
      ja nykyinen Philipsin televisio oli kuvanlaadullisesti valovuoden edellä muita silloin kun sen hankin.

      Jos jotakin vikoja on tullut, on hommat menneet aina näppärästi, sillä ostan vain ja ainoastaan kivijalkaliikkeistä eli nettipelleilystä ei ole kokemusta eikä tule.

      Mikä tuo sinun laitteesi oikein on jos ei kerran myyjäliike sinulle voi antaa uutta tilalle? Heidänhän se vastuu ensikädessä on.

      • Toisenlainen kokemus

        Minulla on toisenlainen kokemus kivijalkaliikkeestä ostetusta philipsin laitteesta. Laitteessa vika, joka NELJÄN kuukauden tutkimisen jälkeen todettiin sellaiseksi ettei sitä voi korjata!!??. Luvattiin uusi tuote. Odottelin yli kuukauden mitään ei tapahtunut, vastaus tiedusteluuni mikä on tilanne kesti kolme viikkoa ja nyt onkin vastaus ettei tule uuttakaan laitetta. Että näin toimi philips minun tapauksessani.


      • takuu vielä voimassa
        Toisenlainen kokemus kirjoitti:

        Minulla on toisenlainen kokemus kivijalkaliikkeestä ostetusta philipsin laitteesta. Laitteessa vika, joka NELJÄN kuukauden tutkimisen jälkeen todettiin sellaiseksi ettei sitä voi korjata!!??. Luvattiin uusi tuote. Odottelin yli kuukauden mitään ei tapahtunut, vastaus tiedusteluuni mikä on tilanne kesti kolme viikkoa ja nyt onkin vastaus ettei tule uuttakaan laitetta. Että näin toimi philips minun tapauksessani.

        Juuri ennen littunäyttöjen läpilyöntiä ostin ison philipsin kuvaputkitöllön kikantista mikä on oma tarinansa sekin koska myyjä ei suostunut kauppaamaan varastosta löytyvää tarjoustuotetta minulle vaikka kävelin rahat kourassa tiskille ja ilmoitin ottavani tuon. Olisi pitänyt ottaa joku toinen tuote. Ihan mikä tahansa muu.

        Jo uutena huomasin että ääni oli oudon lattea ja honottava mutta en jaksanut sen takia lähteä tappelemaan huollon kanssa erikseen. 10kk ikäisenä (takuu 12kk) laite sitten mossahti ja kuva katosi kesken katselun.

        Onneksi en joutunut asioimaan suoraan philipsin huollon kanssa vaan kikantti suostui ottamaan telkun vastaan kunhan ensin itse toimitin telkun liikkeeseen ja nostin sen yksin !!! tiskille.

        Veltto parikymppinen liimanhaistelija tiskin takana pelkäsi että hartioista roikkuvat teepussinnarut ovat aamulla pipit jos hän osallistuu 59kg painavan suuren ja liukkaan muovilaatikon nosteluun. Sehän on asiakkaan hommia semmoinen.

        Telkku katosi kolmeksi viikoksi tampereelle josta kukaan ei vastannut puhelimeen kertoakseen näenkö aparaattia koskaan vai en. Hämmästyksekseni laite tuli kuin tulikin lopulta takaisin ja huollon raportin mukaan siihen oli vaihdettu käytännössä kaikki osat kuvaputkea ja muovikoteloa lukuunottamatta. Ihme kyllä se toimii edelleen.

        En jaksanut tapella siitä että muovikotelon nurkat oli kolhittu ja se oli naarmuilla. Ehkä olin liian väsynyt kannettuani telkun (59kg) taas yksin tiskiltä auton takaluukkuun jäisen pihan yli mutta tämähän on sitä kikantin palvelua eikä sen huoltotiskiin nojaavan moppipään hartioilla kannettaisi muutenkaan mitään USB muistitikkua raskaampaa.


      • kuluttajapistefi
        Toisenlainen kokemus kirjoitti:

        Minulla on toisenlainen kokemus kivijalkaliikkeestä ostetusta philipsin laitteesta. Laitteessa vika, joka NELJÄN kuukauden tutkimisen jälkeen todettiin sellaiseksi ettei sitä voi korjata!!??. Luvattiin uusi tuote. Odottelin yli kuukauden mitään ei tapahtunut, vastaus tiedusteluuni mikä on tilanne kesti kolme viikkoa ja nyt onkin vastaus ettei tule uuttakaan laitetta. Että näin toimi philips minun tapauksessani.

        Tietoa asiallisesta vuorovaikutuksesta ja takuuasioista löydät kuluttaja.fi -sivustolta. Tavara tai tuote on korjattava tai korvattava KOHTUULLISESSA AJASSA.

        Useimmilla laitemerkeillä ei ole nykyään omaa huoltoa, vaan siitä vastaavat pienet, yksityiset yritykset. Tämä aiheuttaa tiettyä epävakautta takuiden toimivuuteen käytännössä, mutta parhaaseen tulokseen pääsee aina olemalla itse aktiivinen ja asiallinen.

        Valtaviin tuotantomääriin mahtuu aina viallisia tuotteita, kuljetuksessa vikaantuu osa ja osan räpläävät asiakkaat rikki itse. Myyjällä on lupa selvittää, onko vika tullut asiakkaan väärän toiminnan vuoksi, sillä myyjä vastaa vain omista virheistään ja valmistusvirheistä takuun puitteissa, ei asiakkaan huolimattomuuksissaan aiheuttamista virheistä.


    • susi jo syntyessään

      En edes jaksa kirjoittaa koko tarinaani, mutta Philipsin dvd-soitin634, oli susi jo syntyessään.
      Kaikkein huvittavinta on, että kyseinen laite oli ostaessani useammankin lehden testivoittaja.

      Alkaa tuntumaan, että laitevalmistajat todellakin lahjovat noita testin tekijöitä, mikään ei muuten selitä miten moinen susivekotin voi olla jokin 'voittaja'.

      No, tyhmyydestä ja herkkäuskoisuudesta sakotetaan, maksava asiakas kun maksaa kaiken.

      Mutta ikinä en minäkään enää osta mitään tuotetta, jossa lukee 'philips'.

      • TahkoakinOnVäännetty

        että lahjovatko,mutta jos maahantuoja mainostaa lehdessä paljon,niin kyllähän se jonkinmoinen painostuskeino on...sitäpaitsi ne testiinmenevät vehkeet viritetään ja tarkistetaan vimosen päälle !

        Älkää nyt vaan väittäkö etteivät maahantuojat etukäteen tiedä näistä testeistä...HAH ! ja HÖH !

        Vielä PÖH !

        UGH.


      • Kuulalaakeriseppele

        Komponentteja valmistetaan samoilla liukuhihnoilla kaikille tuotemerkeille, joten turha syytellä yhtä merkkiä, etenkin jos se on testivoittaja. Testaajia ei lahjota tässä valtakunnassa. Tiedä sitten jos olet venäläisiä testejä lueskellut.

        Sinulla on käynyt huono tuuri ja olet ostanut maanantaikappaleen, joita toki mahtuu miljoonamäärin väsättyjen halpojen bulkkituotteiden joukkoon muutama.

        En minäkään luule kirjoituksesi perusteella koko sukuasi tyhmäksi, vaikka sinusta sellaisen vaikutelman saa. yksittäistapauksen perusteella yleistäminen on tollon tuntomerkki.


    • vaikeuksissa

      Taitaa olla toinen keskushuolto yrityssaneerauksessa,se jolla on alihankkija verkosto.
      Liekö Philips maksanut niin vähän takuu korjauksista vain lienevätkö niin hyviä laitteita ettei tarvitse korjata:)?
      Onhan Philipsillä vielä onneksi toinen "hyvin" toimiva huolto:).

      • kyseinen keskushuolto

        huoltaa kaikkia muitakin merkkejä.


      • Philipsin
        kyseinen keskushuolto kirjoitti:

        huoltaa kaikkia muitakin merkkejä.

        Ykköshuolto pohjoismaissa.
        Heille Philips on ilmeisesti suurin ja tärkein merkki.
        Muilla merkeillä kun taitaa olla kattavammat huolto verkostot Suomessa.
        Ellei oteta huomioon kaikkia pienempiä merkkejä.


      • näille merkeille:
        Philipsin kirjoitti:

        Ykköshuolto pohjoismaissa.
        Heille Philips on ilmeisesti suurin ja tärkein merkki.
        Muilla merkeillä kun taitaa olla kattavammat huolto verkostot Suomessa.
        Ellei oteta huomioon kaikkia pienempiä merkkejä.

        Panasonic
        Philips
        Samsung
        LG
        JVC
        Pioneer
        Yamaha
        Sanyo
        Topfield
        B&O
        Harman Kardon
        Kaon
        Force
        Grundig
        Hitachi
        Thomson
        Jamo
        Blaupunkt

        Mitä tuohon huoltoverkoston suuruuteen tulee niin kyseisiä merkkejä huolletaan 18 paikkakunnalla Suomessa, joten kyllä tuo mielestäni aika kattavaa on.


      • jos maksavat
        näille merkeille: kirjoitti:

        Panasonic
        Philips
        Samsung
        LG
        JVC
        Pioneer
        Yamaha
        Sanyo
        Topfield
        B&O
        Harman Kardon
        Kaon
        Force
        Grundig
        Hitachi
        Thomson
        Jamo
        Blaupunkt

        Mitä tuohon huoltoverkoston suuruuteen tulee niin kyseisiä merkkejä huolletaan 18 paikkakunnalla Suomessa, joten kyllä tuo mielestäni aika kattavaa on.

        tehdystä työstä.
        Ymmärtääkseni huoltoverkoston huollot saavat maksun päähuollolta eikä Philipsiltä.
        Kun päähuolto on saneerauksessa taitaa jäädä korvaus tehdyistä töistä saamatta?
        Mielenkiinto korjata ilmaiseksi saattaa olla vähäistä ,mutta ainahan harrastus maksaa:).


      • tuo sitten
        jos maksavat kirjoitti:

        tehdystä työstä.
        Ymmärtääkseni huoltoverkoston huollot saavat maksun päähuollolta eikä Philipsiltä.
        Kun päähuolto on saneerauksessa taitaa jäädä korvaus tehdyistä töistä saamatta?
        Mielenkiinto korjata ilmaiseksi saattaa olla vähäistä ,mutta ainahan harrastus maksaa:).

        vaikuta ihan yhtälailla kaikkien muidenkin merkkien huoltoihin?


      • pieneen osaan muita merkkejä
        tuo sitten kirjoitti:

        vaikuta ihan yhtälailla kaikkien muidenkin merkkien huoltoihin?

        Kun katsoo maahantuojien sivuilta ilmoitettuja
        keskushuoltoja.
        Jos erillistä keskushuoltoa ei ole ilmoitettu laskutus kulkee suoraan maahantuojalle ilman välikäsiä.


      • ServiceMAN
        pieneen osaan muita merkkejä kirjoitti:

        Kun katsoo maahantuojien sivuilta ilmoitettuja
        keskushuoltoja.
        Jos erillistä keskushuoltoa ei ole ilmoitettu laskutus kulkee suoraan maahantuojalle ilman välikäsiä.

        Vaikuttaa paljolti enemmän noihin "muihin" merkkeihin ja niiden huoltoihin, sillä eivät ole niin merkittäviä kuin Philips.

        Ainiin. Ja kaikilla merkeillä ON keskushuolto. Eli välikäsi.


    • jhvkjhkjvkjfv

      ostin denonin vahvistimen expertiltä ja se hajos. nyt oon oottanut noin 2kuukautta takuu huoltoa et se korjattais vaan ei...

    • herkkuakin

      citymarketista ostettu tv niin citymarketissa meinas että uus tv tilalle vaan sieltä otti kuitenkin yhteyttä philipsiis niin meinas siellä että tulevat ensin kotiin katsomaan mikä vikana minä että koska.niin kahdenviikon sisällä.???itellä reissu työ niin miten olet kotona?aluksi olin innoissaan että hoituupa helposti vaan eipä hoitunutkaan.

    • Apua tarvitseva.

      Ostin, Philips 46"8000-sarjan 1400 Hz television, muutama viikko sitten, siinä on metalli kehykset, jotka kuumenevan niin kuumaksi että kättä ei ilman palovamma vaaraa voi metallissa pitää. Aavistin jo ensimmäisenä katselu iltana tämän laiteen komponentit eivät tule kestämään moista kuumuutta, no neljä päivää ehdin katsella kun ääni katosi välillä kuva muuttui rakeiseksi kanavahaka lakkasi toimimasta, kun katsoi jalkapalloa pallo on kuin pyrstötähti haamukuvaa. 2 kertaa ollut huollossa kuulemma komponentti viallinen. Muutama päivä samat ongelmat taas. Soitin suomen, Philips huoltoon n. 18.00 oli mennyt kiinni, mutta jokin pomo sieltä vastasi puoliksi huutaen mitä V...ua tähän aikaan soittelet ja luuri korvaan. Soitin seuraavana päivänä Philipsille sieltä sanottiin suomen huolto ei korjaa laitettanne, kieltäytyvät, no soitin verkkokauppa.com mistä laiteen ostin sieltä sanottiin asia menee käsittelyyn kului muutama päivä verkkokauppa.co. tuli vastaus, olimme yhteydessä huoltoon teidät laitteessanne ei ole mitään vikaa, yritin kertoa että samat ongelmat ovat taas palanneet minkä takia se huoltoon vietiin. VASTAUS OLI USKOMME ENEMMÄN HUOLTOON, KUN SINUUN. SIIS MITÄ HÄH? Laiteessa on kolmen vuoden takuu mutta sitä ei suostu korjaamaan. SUOMEN HUOLTO-EI VERKKOKAUPPA.COM-PHILIPS? Pyydän anteeksi kirjoitus virheitä tässä on sen verran kuohuksissa . 040-7312498 Pepe

    • Elemies

      Olen korjannut ammatikseni televisioita 1960 -luvulta lähtien. Silloin televisiossa oli vielä muitakin elektroniputkia kuin kuvaputki.
      Philipsistä on jäänyt sellainen käsitys, että kestää se siinä kuin muutkin merkit. Sillä kaikki TV-merkit ovat ajoittain korjauksen tarpeessa.
      Esimerkiksi tanskalainen elektroniikkavalmistaja B&O, joka on profiloitunut laatulaitteiden valmistajaksi (ainakin kalliita ovat) on käyttänyt paljon Philipsin tekemiä komponentteja omissa tuotteissaan. Lisäksi B&O:n suunnittelijat osaavat tehdä yksinkertaisesta laitteestakin monimutkaisen.

      • Ei_juuri_valittamista

        Uusina ostamani Philips laitteet (televisiot) ovat toimineet mekaanisesti ok edullisesta hinnasta huolimatta. KÄytettynä ostamani kotiteatterilaittteetkin ovat toimineet ihan suht hyvin jotakin ajan patinaa lukuunottamatta (cd-rw ei lue ajoittain itse tehtyjä cd-rw audio levyjä, hauskasti kylläkin vanhempi laite jossa on tuplakasettipesät lukee niitä hyvin mutta toinen lukee vain siinä cd-r audio pesässä ei itse 3-levyn "tarjottimessa")


    • Oma kokemus

      Tässä oma kokemus Philipsistä: ostin "10-15 vuotta" sitten (en muista) DVD-soittimen millä vuoden takuu. Yhtäkkiä se ei tunnistanut levyjä, ei dvd:tä, ei musiikkia, ei valokuvia, ei alkuperäisiä eikä poltettuja. Takuu oli mennyt juuri umpeen, otin silti yhteyttä muistaakseni laitteen merkkihuoltoon. Sieltä tuli vastaus että Philips ITSE oli nostanut ko. laitteen takuun kahteen vuoteen. No, sehän mulle sopi vallan hyvin. Laite "korjaukseen" ja odottelemaan.

      Meni jonkin aikaa, tuli matkahuollosta ilmoitus että paketti noutovalmiina. Hain paketin ja siinä mukana viesti että ensimmäinen yksilö oli korjaamaton, tässä UUSI laite. No, se kotiin ja tulille...

      Siinä heti sama vika kuin ensimmäisessä! Yhteys huoltoliikkeeseen ja laite heille. Palautunut laite myöskin uusi, samoilla teksteillä kuin aiempi, ei kannata korjata, tässä uusi.

      Kun myöskin tässä laitteessa oli sama vika kuin edellisissä niin tulostin kuitit ja sähköpostikeskustelut huoltoliikkeiden kanssa ja marssin ostopaikkaan Tampereen Kalevan Giganttiin. Siellä sitten loppujen lopuksi taisin jutella myymäläpäällikön (?) kanssa koska muut myyjät eivät uskaltaneet ottaa mitään kantaa ja vaikka aikaa oli kulunut ensimmäisen laitteen ostosta kaikkien vaiheiden kanssa ehkä 1,5 vuotta, ehdotin kaupan purkua. Hetken selvittelyn jälkeen tuo olikin mahdollista! Sain hyvityksen täydestä ostohinnasta ja sain vaihdettua Philipsin soittimen Pioneerin vastaavaan, kovalevyllä ja polttavalla dvd-asemalla. Toki Pioneer oli kalliimpi mut sain käyttää tuota Philipsiä välirahana.

      Tästä edelleen täydet pinnat Gigantille! Omasta puolestani hyvin hoidettu. Eikä huoltoliikettäkään voi moittia, enää en tosin muista mikä se oli. Eihän se heidän vikansa ollut että kädet on kyynerpäitä myöten pask..... eiku Philipsissä ;)

      Ja tuo Pioneer on muuten edelleen jokapäiväisessä käytössä, ei ole ollut mitään vikoja. kop, kop.....

    • Yhteysmahdollisuus

      Philips TV huolto on suojattu siten, että siihen ei ilman sähköpostiosoitetta ja tietokonetta saa yhteyttä. Miksi ???
      Minulla ei ole käytössäni sähköpastiosoitetta, sillä en tarvitse sitä edes vuosittain, ja nämä ilmaisosoitteet poistuvat käytöstä, mikäli niitä ei käytä.
      Philipsin sivuilta ei ole mahdollista antaa yhteydenottopyyntöä puhelinnumerooni, koska siellä sähköpostiosoite on pakollinen kenttä. Netissä näkyvä puhelinnumero 0988625040 ei vastaa, vaan siellä pyörii nauhote soita numeroon 0988625041. soittaessani tänhän numeroon , siellä pyörii taas nauhote soita numeroon 0988625040, eli Philipsillä on suljettu yhteydenottojärjestelmä. Minulla on jo kaksi pimeää n. 2-3 vuotta vanhaa Philips 42" taulutelkkaria. Takuuaika on tässä luupissa jo 2-3 kk:n aikana kulunut umpeen,. Joten se siitä Philipsin palvelusta. Näin ollen käytössäni on 2 lähes uutta Philips televisiota Elektroniikkaromuna???. Mitähän pitäisi tehdä ??? . Käyntiosoitetta netistä en löytänyt. ???

    • Anonyymi

      Pitää paikkansa ja takuuhuollon puhelinnumeroa ei löydy mistään .. 2 kertaa tv ollut takuuhuollossa ja kolmannellakertaa tuli uusimalli tilalle ja n 7 kk ja taas rikki. Aivan ala arvvoisia tuotteita ..

      • Anonyymi

        https://tpvcrmplus.force.com/PhilipsTVAudioMonitorConsumerCare/s/

        Tuo on harvinaisen takaperoinen systeemi. Ensin rekisteröidyt sivuille käyttäjäksi, sitten rekisteröit tuotteen (sarjanumero) ja samalla voit jo ladata kuvan viasta ja kuitista.

        Sen jälkeen kyseisen tuotteen kohdalta löytyy vaihtoehto joko "lähetä sähköpostia" joka on oikeasti web-lomake mihin syötetään vikakuvaus tai se haluttu puhelinnumero mihin voi soittaa. Sitä en tiedä, vaihtuuko numero tuotteen mukaan koska itse olen syöttänyt tuonne vain monitoreita, hyvin monta sellaista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://tpvcrmplus.force.com/PhilipsTVAudioMonitorConsumerCare/s/

        Tuo on harvinaisen takaperoinen systeemi. Ensin rekisteröidyt sivuille käyttäjäksi, sitten rekisteröit tuotteen (sarjanumero) ja samalla voit jo ladata kuvan viasta ja kuitista.

        Sen jälkeen kyseisen tuotteen kohdalta löytyy vaihtoehto joko "lähetä sähköpostia" joka on oikeasti web-lomake mihin syötetään vikakuvaus tai se haluttu puhelinnumero mihin voi soittaa. Sitä en tiedä, vaihtuuko numero tuotteen mukaan koska itse olen syöttänyt tuonne vain monitoreita, hyvin monta sellaista...

        Tuotteet pääsee rekisteröimään, mutta mihinkään et pääse kirjautumaan, että saisit vikailmoituksen tehtyä. Huolto tietää kyllä ettei nettisivut toimi-ovat sen tehneet ihan tahallaan. Huoltoon saa yhteyden vain puhelimitse ja sieltä tulee ohjeita, jotka tarvitsevat it-koulutuksen-aivan hepreaa maallikolle


    • Anonyymi

      Minulla on vuonna 1975 ostettu Philips-kahvinkeitin, jossa ei ole koskaan ollut mitään vikaa. Saapa nähdä, mitä tapahtuu, kun se tulee vanhaksi! 😁

    • Anonyymi

      Ikinä ostaisi mitään philipsin tv;tä , partakoneita osaavat tehdä kyllä hyviäkin ,mutta tv:t on keskikastia parhaimmillaankin , oledit sitten oma lukunsa.

      • Anonyymi

        Minullakin ollut käsitys että partakoneita osaavat tehdä, joten kun edellisestä (philips tais olla sekin) pyöriväteräisestä kului ne teräsysteemit puhki niin ostin tilalle uuden philipsin. Pettymys oli suuri kun terät pyöri uudessa laitteessa selvästi laiskemmin eli tehottomammin kuin edeltäjässä. Tästä kovasti harmistuneena laitoin palauteviestiä philipsille. Lopulta sain melko ylimielisen vastauksen naisihmiseltä, joka yritti höpötellä ympäripyöreitä partakoneista ihan kuin käyttäisi sellaista päivittäin. Ehdotin että eikö siellä nyt ole ketään joka olisi oikeasti käyttänytkin näitä teidän partakoneitanne. Vastaajaksi vaihtui mieshenkilö joka jatkoi samanlaista pyörittelyä sanomatta ja myöntämättä oikeastaan mitään. Viimein kysyin kovasti johdatellen että onko tällä koneen laiskuudella ehkä haettu pitempää akun kestoa vai mitä ja tähän tarttui että juu, just sitä on haettu. Keskustelu loppui tähän, paitsi että heti seuraavaksi lähettivät asiakastyytyväisyyskyselyn että kuinka hyvin palvelivat minua. Enpä vaivautunut enää vastaamaan.
        Noo, kone on kyllä toiminut jo vuosia, mutta tehoton se on aina vaan.


    • Anonyymi

      Takuuhuolto ei toimi. Uuden TV:n runko/näyttö oli selvästi kiero. Totesivat sähköpostin välityksellä ja muutaman kuvan perusteella, että täyttää "speksit". Ilmoittivat asian "suljetuksi". Eivät vastaa enää viesteihin / reklamaatioon. EI ENÄÄ MITÄÄN PHILIPSIÄ MEILLE.

    • Anonyymi

      Vanhempi juttu ensin.
      Täysautomaattinen levysoitin Dux eli Philips toisella nimellä. Levylautasen vetohihna muuttui liimaksi, samoin kaksi pientä vetohihnaa koneen sisällä. Lautasen hihnan tein polkupyörän sisäkumista. Leikkasin sopivan levyisen suikaleen ja liimasin päät yhteen. Kesti vuosikymmenen ja liimaus aukesi. Liimasin uudelleen ja on kestänyt vuosikymmeniä. Ne koneen sisällä olleet liimaksi hajonnet hihnat korvasin koneenrakennuksessa tiivisteinä käytetyillä O -renkailla. Ovat kestäneet vuosikymmeniä. Sitten jossakin vaiheessa lopetti äänivarren noston ja pysäytyksen automaatilla. Laitteen sisällä joku muoviosa hajonnut, siruja tuli ulos. Katsoin, etteihän se tuossa kohtaa edes mahdu olemaan. Ei ollut irtikään. En alkanut korjaamaan, liian paljon pitäisi purkaa ja liian paljon pientä osaa.

      Uudempi juttu. Partakoneen teräverkot kuluivat puhki. Ei löydy netistä apua. Jostakin netin syövereistä löytyi sähköpostiosoite jonne lähetin kyselyn, mistä saisi ostaa uudet teräverkot. Ei vastausta toiseenkaan kyselykertaan. Sama juttu kyselyyn auton lisävalopolttimosta - ei reagoida mitenkään.

      Johtopäätös: Ei koskaan mitään Philipsin tuotetta tähän huusholliin! Kiinanroskaa saa paljon halvemmalla - nyt minulla on ladattava kiinalainen Remington -merkkinen partakone, maksoi Lidlissä vuosia sitten joko 15 tai 20 euroa ja toimii loistavasti. Kun se simahtaa joskus, ostan taas kiinanroskaa enkä Philipsin roskaa moninkertaiseen hintaan.

      Ja samaa se on muuallakin. Kotimaisten turvakenkine pohjat hajoavat jo käyttämättöminäkin vaikka kenkien hinnat aina yli 150 euroa. Halpatuotteitten hinnat alkaen 20 euroa ja kestävyys ja mukavuus aina paremmat. Eikä hinta takaa laatua muutenkaan: Merrellin metsästäjäkengät hintaan 305 euroa: Pohjat hajosivat jo alle 10 km:n asfaltilla kävelyssä. Materiaali samaa polyuretaanivaahtoa kuin kotimaisilla turvakengillä.
      Opetus: Köyhän ei kannata ostaa kallista. Sen laatu on jopa kehnompaa kuin halpatuotteissa.
      Kerran yritin tehdä turvakenkiin pohjat vanhasta henkilöauton renkaasta aitoon Mogadishun tyyliin. Ei vain pysty mikään työstöväline kumiin, jonka sisällä on teräskudosta...

      • Anonyymi

        Minulla on Phlipsin kahvinkeitin vuodelta 1975. Olen alkanut ihmetellä hajoaako se koskaan. Myös Philipsin partakoneita on ollut vuosien mittaan jokunen. Mutten ihan hyviä, mutta jättävät sängen. Braun leikkaa tarkemmin.

        Toisaalta Philipsin partakoneet kestävät kauemmin, koska teräverkot ovat tukevampaa tekoa kuin Braunilla.

        Myös kaksi Philips-televisiota olen omistanut. Ei valittamista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe