AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / Korsetteja Helsingistä?

Korsetteja Helsingistä?

4 Vastausta 1 024 Lukukertaa
Olisiko jollain tietoa isoille tytöille suunatuista korsettti liikkeistä Helsingin seudulla? koko jotain 50 tai isompi? Kesällä häät ja pitäs saada vähän läskejä kasaan;) tuntuu, että ei oo ku nettikauppoja tai jotain epämääräsiä sexliikkeitä..että sellanen kunnonliike jos joku osais kertoo..? Kiitos paljon!

Kannattaa

korsetin teettämistä kun on aikaakin vielä. Kun koko on noinkin iso, valmiskorsettien löytäminen voi olla hankalaa. Kyllähän niitä löytyy ulkomaisilta nettikauppiailta, mutta mittatilauskorsetti on ehkäpä paras. Suomessa on useita korsettiompelijoita. Hinnat ja mallit vaihtelee paljon, joten valinnan varaa on. Myös omia toiveita voi esittää. Itsekin olen tuota kokoluokkaa ja teetin aluskorsetin. Olen tuohon korsettiini tyytyväinen koska se tehtiin omiin mittoihini. Googlettamalla löytyy useita korsettiompelijoita (hakusanaksi korsetti niin johan löytyy useampikin, sekin jota itse käytin).

kyllä

samaa mieltä myös ruotsi on lähellä sieltä ostin ihanan korsetin naruilla, käsin tehty ja istui kun mulle suunniteltu) kantsis kattoa tukholman putiikeista tai teettää

Belle Modeste

Täytyy kyllä suositella Belle Modestea. Aivan mahtavia ja laadukkaita korsetteja, ei voi edes puhua samana päivänä kaupan valmis"korseteista" ja näistä luomuksista! Siellä kaikki tehdään mittojen mukaan ja kaikenkokoisille.

Hinnathan ovat korkeita, mutta kerranhan sitä vain naimisiin mennään, ja korsetista on kyllä varmasti iloa myös myöhemminkin... Sitä paitsi laadukkaasta käsityöstähän sitä maksaa mielellään :)

Linkki Belle Modesten sivuille: http://www.bellemodeste.com/
 /   /  / Korsetteja Helsingistä?

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta