kuinka lisätä siemennestettä

kiitos tiedoista herra x

Voiko joku kertoa, kuinka voi lisätä siemennesteen määrää ja parantaa laatua. Auttaako, joku vitamiini , vai mikä.

43

32100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N Crotar

      No ainaki tossa Prisman dokumentissa viikkoja sitten oli siemennesteestä, tai siittiöiden määrästä ja laadusta pikemminkin. Ite nesteen määrästä en osaa sanoa. Mutta siittiöiden laatu parani, ehkä määräkin, kun miehet söivät ruokaa missä oli paljon sinkkiä, seleeniä, ja sitten joku B ryhmän vitamiini, oisko ollu foolihappo tai B6. Sitten joivat puolen vuoden ajan 1 tai 2 hedelmä/vihannes smoothieta päivässä. Smoothien sisältämät antioksidantit paransivat siittiöiden laatua, parantamalla niiden DNAn suojausta oksidantteja eli vapaita radikaaleja vastaan.

    • Ananasvakuuttaja

      Ensimmäinen seikka on olla laukeamatta liian usein, että on jotain edes kiveksissä. 1-2 krt viikossa laukeaminen tulisi olla max. jos haluaa enemmän ja paremman laatuista spermaa. Tietenkään ei kannata myöskään olla laukeamattakaan liian pitkään.

      "Siemenneste sisältää seuraavia aineosia: sinkkiä, C-vitamiinia, antigeenejä, kalsiumia, fruktoosia, kolesterolia, magnesiumia, sitruunahappoa, B-12 vitamiinia, klooria, kreatiinia, koliinia, DNA:ta, inositolia, maitohappoa, ureaa, virtsahappoa (mautonta ja hajutonta), sorbitolia, natriumia, palorypälehappoa, pyrimidiinia, puriinia, fosforia, kaliumia, glutationia, hyaluronidaasia, spermiinia, spermidiinia, polyamiineja, prostaglandiineja ja hapanta fosfataasia"

      Sitä mitä poistuu lauetessa, sitä tulisi myös saada ravinnostakin, että varastot pystyvät täyttymään uudelleen, siis kun puhutaan ravinteista. Tossa listalla on myös ureaa yms.

      Näistä kuulemma varsinkin sinkin syöminen lisää sperman tuotantoa. (Sinkki muutenkin tärkeä aine ihmiselle)

      Tuossa myös sattumalta törmäsin juuri johonkin foorumiin jossa keskusteltu sinkin hyvästä tehosta sperman tuotantoon:
      http://kaksplus.fi/keskustelu/t966167

      Toiselta sivustolta lainaus:
      "Spermaa suojaavia ravintoaineita ovat C-vitamiini, E-vitamiini, beetakaroteeni ja sinkki"

      • asdfghjkle

        hs sivulla tai jossain luki että siemennesteen laatu pysyy parhaimpana kun saa siemensyöksyn joka päivä (mutta määrä pienenee)


      • niin?

        mihin laaduasta spefgua ihmiset tarttee kun eivät tee enää lapsiakaan,,, joka kolmas yhden....


    • Ehkä?

      Arvailun puolelle menee, mutta jotenkin tuntuu, että monet miehet juovat ihan oikeaa hanavettä tosi vähän. Kokeilepa vaikka laittaa aamuisin puoli litraa vettä kannuun ja juo se päivän/illan mittaan tyhjäksi. Lisää sitten määrä vaikka litraan. Luulisi olevan vaikutusta siihenkin asiaan... Ainakin helppo ja halpa tapa kokeilla.

      • no ny saatana

        kusi tolla määrällä vaan lentää.


      • svarog

    • Pekkaxxxx

      Kannattaa syödä jugurttia ja juoda piimää, maitoa, sekä raakoja kananmunia.
      2 litraa jugurttia, 2 litraa piimää ja 2 litraa maitoa, ja 6 raakaa kananmunaa päivässä. Kyllä toimii - hirmuisia mällejä!!!

      • HÖH-HÖHHÖH-HÖH

        "Kannattaa syödä jugurttia ja juoda piimää, maitoa, sekä raakoja kananmunia.
        2 litraa jugurttia, 2 litraa piimää ja 2 litraa maitoa, ja 6 raakaa kananmunaa päivässä. Kyllä toimii - hirmuisia mällejä!!! ""

        Johan tuolla määrällä jätkä lihoo niin että ei näe mällinsä lentoa kuin peilistä!


      • ilmarixxx
        HÖH-HÖHHÖH-HÖH kirjoitti:

        "Kannattaa syödä jugurttia ja juoda piimää, maitoa, sekä raakoja kananmunia.
        2 litraa jugurttia, 2 litraa piimää ja 2 litraa maitoa, ja 6 raakaa kananmunaa päivässä. Kyllä toimii - hirmuisia mällejä!!! ""

        Johan tuolla määrällä jätkä lihoo niin että ei näe mällinsä lentoa kuin peilistä!

        Olen itse omissa tutkimuksissani kehittänyt menetelmän jolla kaksikymmenkertaistaa sperman määrän päivässä.
        Siemensyöksy on yhtenäinen, ja kestää jopa 10 sekunttia. Orkkua ei tule.
        Kun juo paljon esim. kaljaa, tulee enemmän ja useammin.


      • jarkkopersxxx

        Tuo kananmuna kannattaa keittää. Munanvalkuainen metabolisoituu maksan ja munuaisten kautta spermaksi, ja ohjautuu suoraan pusseihin.
        Keltuainen kannattaa jättää syömättä, sillä sen on todettu sotkevan järjestelmää.
        Valkuaisi kannattaa syödä vähintään 12 kpl/vrk, mikäli haluaa huomata välittömän vaikutuksen.


      • vellipeto

        joo kokeilin tota niin kyllä lenti


      • vellihousu3

        olipa hyvä resepti kiitti sulle kyllä toimi ja muija menee ämpärin kanssa ottaan vastaan smegua 13 metrin päähän ja sit me purkitetaan ja myydään sitä bubissa valkovenäisenä tietenkin kusella terästettynä....


    • fhhfft

      Tyrnimarjamehu, huh huh kuinka paljon lastia tulee ;) vaimoni tapaa aina sanoa kun ottanu suihin, huih kuinka paljon tuli ja ihan vain tyrnin ansiosta!!! :) sitten kun ei ole enään mehua, lastin määrä tippuu...

    • Jussirrr

      Mulla toimii maito kaikkein parhaiten. Juon n.10-12 litraa päivässä ja kauheita lasteja tulee! Luin jostain että maito muuttuu spermaks elimistössä. Ja onhan se melkeen samanväristäki että kyllä se niin on.

      • piimää

        Elä narraa. Kaikki me jotka tunnemme sinut, tiedämme, että juot vain piimää.


      • ffuuuuu

        pitää kokeilla. muija on syöny paljo naudan jauhelihaa, johtuisko siitä että on lehmä?


    • Tietoaaaa

      Mulle on piimä ja kefiiri ehdoton ykkönen, juon niitä useita litroja päivässä. Samoin kuohukerma toimii hyvin. Mut hirveitä määriä kyl joutuu juomaan. Kaik rahat menee maitotuotteisiin. Mut kyl spermaaki tulee

      • reiska tööt

        Olen itse huomannu että kefiiri ja piimä toimii hyvin, samoin kuohukerma.
        Itse olen päätynyt juomaan 6 litraa kefiiriä ja 6 litraa piimää päivässä, ja siihen lisäksi 4 litraa kuohukermaa. mieliten illalla.
        Lisäksi juon maitoa ohenteeksi, sillä on muuten liian paksua eikä meinaa tulla ulos kun kokkareina.
        Maitoa litra jokaisen kefiiri,piimä ja kermalitran kanssa niin koostumus pysyy oikeana.
        Siemensyöksy kestää n.3-4 minuuttia ja noin muovipussillinen tulee joka kerta.


      • ettte tienneet?

        mamitotuotteeet kutep punanen lifa tekee mausta paskaa


      • Kiitos
        reiska tööt kirjoitti:

        Olen itse huomannu että kefiiri ja piimä toimii hyvin, samoin kuohukerma.
        Itse olen päätynyt juomaan 6 litraa kefiiriä ja 6 litraa piimää päivässä, ja siihen lisäksi 4 litraa kuohukermaa. mieliten illalla.
        Lisäksi juon maitoa ohenteeksi, sillä on muuten liian paksua eikä meinaa tulla ulos kun kokkareina.
        Maitoa litra jokaisen kefiiri,piimä ja kermalitran kanssa niin koostumus pysyy oikeana.
        Siemensyöksy kestää n.3-4 minuuttia ja noin muovipussillinen tulee joka kerta.

        TOIMII !!!


      • realisti1
        reiska tööt kirjoitti:

        Olen itse huomannu että kefiiri ja piimä toimii hyvin, samoin kuohukerma.
        Itse olen päätynyt juomaan 6 litraa kefiiriä ja 6 litraa piimää päivässä, ja siihen lisäksi 4 litraa kuohukermaa. mieliten illalla.
        Lisäksi juon maitoa ohenteeksi, sillä on muuten liian paksua eikä meinaa tulla ulos kun kokkareina.
        Maitoa litra jokaisen kefiiri,piimä ja kermalitran kanssa niin koostumus pysyy oikeana.
        Siemensyöksy kestää n.3-4 minuuttia ja noin muovipussillinen tulee joka kerta.

        Taitaa olla hyvä mielikuvitus,kenenkään mahajutskat ei läpäse tommosia määriä,Eli oikeesti Sinulla kestää kunto 3-4 sekuntia ja pikku tippa tulee nokasta


    • Nortin Petteri

      Tämä on asia, josta juuri kukaan ei tiedä júuri mitään. Eikä varsinkaan sitä, miten siemennnesteen määrää saisi lisättyä.

      Suurin osa (60%) siemennesteestä kuitenkin muodostuu eturauhasessa ja noin 30% rakkularauhasesta. Kivesten tuoton osuus on minimaalinen eli alle 5%:tia.

      Itseäni kiinnostaa myös tavaran tuoton lisäys, koska iän myötä se näyttää vähentyneen. Olisihan se mukavaa, jos tavaraa tulisi, kuin tulivuorenpurkauksesta...Näyttävää ja kiihottavaa.

      Lisäravinteiden apu on lähinnä marginaalinen eli ei juuri huomaa eroa. Toisaalta, ihminen on niin monisyinen, että sperman vähyys ei välttämättä johdu edes eturauhasesta (ellei liikakasvua), vaan monesta tekijästä.

      • helppoa

        yks hyvä keino lisätä spermaa on ottaa kaverit mukaan pano puuhiin, kyllä sellasella 5-10 kaverin porukalla yhen akan täyttää.

        toinen mitä kannattaa kokeilla on heittää virtsaa samaan aikaan ku kuti lähtee, vaikeaa mutta harjottelu tuottaa tulosta... alkuun kannattaa varoa ettei supistele anuksella samaan aikaan, saattaa roiskahtaa ulosteet lakanoille.

        kolmas hyvä keino on syödä spermaa. pyydät kavereita runkkaamaan kuppiin ja ryystät sitä päivittäin, 3l riittänee (muista harjata hampaat)


      • HÖH-HÖHHÖH-HÖHHÖH-HÖ
        helppoa kirjoitti:

        yks hyvä keino lisätä spermaa on ottaa kaverit mukaan pano puuhiin, kyllä sellasella 5-10 kaverin porukalla yhen akan täyttää.

        toinen mitä kannattaa kokeilla on heittää virtsaa samaan aikaan ku kuti lähtee, vaikeaa mutta harjottelu tuottaa tulosta... alkuun kannattaa varoa ettei supistele anuksella samaan aikaan, saattaa roiskahtaa ulosteet lakanoille.

        kolmas hyvä keino on syödä spermaa. pyydät kavereita runkkaamaan kuppiin ja ryystät sitä päivittäin, 3l riittänee (muista harjata hampaat)

        Vastaus ongelmaan on: Kerää talteen keväällä SAMMAKONKUTUA, sitä kun hörppää päivittäin kaksi desiä, niin jopa lisääntyy mällin määrä. On kivaa tuupata muijalle kolmekin desiä poskeen. Lisäksi aineet muuttuu mukavan hajuiseksi, ei öklötä elliä kun mälli on kuin karamelliä!


      • TEHOAAAA

        Höpö höpö nyt siellä. Jos ostat PANOX pillereitä sitimarketista ni vittu kyllä lähtee permat lentämähän!!!! itte vetelen 12 kapsuulia päiväsä ja muija menee aina puuhun karkuun ku tulen hulluna kiimasta paikalle!!


      • Anonyymi
        helppoa kirjoitti:

        yks hyvä keino lisätä spermaa on ottaa kaverit mukaan pano puuhiin, kyllä sellasella 5-10 kaverin porukalla yhen akan täyttää.

        toinen mitä kannattaa kokeilla on heittää virtsaa samaan aikaan ku kuti lähtee, vaikeaa mutta harjottelu tuottaa tulosta... alkuun kannattaa varoa ettei supistele anuksella samaan aikaan, saattaa roiskahtaa ulosteet lakanoille.

        kolmas hyvä keino on syödä spermaa. pyydät kavereita runkkaamaan kuppiin ja ryystät sitä päivittäin, 3l riittänee (muista harjata hampaat)

        Miehenkin voi täyttää.. 😋🍆


    • ":D"

      ota suihin itteltäs tai pyydä naisen ottaa suihin ja sylkeä ne takaisin sun suuhun nii eiköhä ne joskus laskeudu kiveksiin :DDDD

    • paavo3

      Ruusunjuuri, loppuu naisten tuska.

      • Ihan liisterissä.

        Tapettiliisteriä kun syö litran päivässä niin johan alkaa pussit täytyä.


      • cueub
        Ihan liisterissä. kirjoitti:

        Tapettiliisteriä kun syö litran päivässä niin johan alkaa pussit täytyä.

        VAI oliko se kanaviillokki,,,,,,,,,,,,,,,


      • Piikkinenpirulainen.

        --Ruusunjuuri, loppuu naisten tuska.--

        Suosittelen ihan tavallista vibraa, ruusunjuuri voi aiheuttaa melkoista tuskaa.


    • anustappi

      Minä painoin persreikään ja mälli oli mahtava! Valui vuolaasti vielä pitkään ulos.

    • Lataaminen

      Renkiä oli ampiainen pistänyt "herkkumutteriin". Oli kuullut, että sitä piimässä liottamalla tulisi helpotus tähän kovaan tuskaan. Niinpä hän tekikin.
      Mutta sattuipa talon touhukas piika näkemään tämän parannuskonstin. Niinpä hän loihe lausumaan, että kyllä minä tiedän kuinka se laukaistaan, mutta tuosta lataamisesta en tiennyt!

      Siinäpä oppia, jos laataamisessa on ongelmia!

    • Kitten88

      Nami nami sperma on hyvää ♡

    • ed2fg2hjt

      Nesteen määrään auttaa, hommassa oikea lämmittely ja asenne, kaikki on korvien välissä.

      Laatuun auttaa löysät housut ja yöllä ei lainkaan housuja. Sen tähden roikkuvat että pysyisivät viileämpänä.

    • Anonyymi

      Mä oon 53v poikamies,ennen ei tullut spermaa paljon vaikuttaako kun on testosteroni taso kohonnut

    • Anonyymi

      Ukki kertoi, että kun "juo kokkelipiimää tai syö viiliä ja hyppää tuvan pödältä tasajalkaa lattialle, niin pussit on heti täynnä ja eikun akan selkään"

    • Anonyymi

      Minä juon ämpärillisen vettä päivässä ja jokun metrin parin päähän roiskahtaa yleensä n. 1/2 litraa laaki.

      • Anonyymi

        Sama täällä tosin 3-4 litraa vettä päivässä hörpin ja kyllä lähtee pitkälle ja kovaa ehkä ei puolta litraa kuitenkaan vaan joku desi tai pari niin ja syön 20 banaania päivässä sellaisia oman kalun kokoisia n. 20 senttisiä


    • Anonyymi

      D-vitamiini

    • Anonyymi

      Sperman määrää ja laatua voi yrittää lisätä tietyillä ravintolisillä. D-vitamiini, seleeni, C-vitamiini ja sinkki ovat tärkeimpiä. Ginseng-juuri, guarana, inkivääri, sitrukset, ananas, tyrni ja selleri ovat säännöllisesti käytettynä toimivia. Näillä kaikilla on myös positiivinen vaikutus sperman makuun. Mieheni kanssa tehdään 5 päivänä viikossa aamulla smoothie kaikista näistä aineksista ja tyytyväisiä ollaan oltu toistemme spermaan jo pitkään. Jos ei jaksa vaivautua ostamaan aineksia smoothieen (voivat olla hintavia), niin on myös olemassa sperma kapseleita. Semenax ja Volume 500-kapselit lisäävät spermaa rutkasti, mutta niitä tulisi käyttää säännöllisesti kuukausien ajan. Kannattaa kalat, lihajalosteet mm. makkarat ja pekoni jättää pois, sillä tuovat oudon maun spermaan. Jotkut sanovat, että punainen liha vaikuttaa, mutta itse olen huomannut, että jos kerran, kaksi viikossa syö kypsennettyä lihaa, ei se vaikuta.

      Tärkeää on myös se, ettei laukea kokoajan. 3. päivän sperma on laadultaan paras.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4230
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4142
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      611
      3927
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      20
      2755
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2485
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2074
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2072
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      191
      1970
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1629
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe