Räpylä on kankea

mmm...

Kuinka räpylä saadaan notkeaksi? Meillä tyttöjen räpylät ovat niin kankeita, että aikuinenkaan ei saa niillä palloa kiinni. Joitain neuvoja kiitos tai linkkejä mistä ohjeita löytyy. Kiitos

24

16409

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elastinen ja Iso-H

      Kastele ja vie mukanasi saunaan...

    • kankeaa räpylässä

      Siis mitäs kankeaa siinä räpylässä oikein on?
      Vatkaa jonkin aikaa, niin kyllä se löystyy.

    • löystyy sitten

      kyllä mut ajan kanssa ja sitä ei kannata odottaa.

      joko kastele se ja saunaan lauteiden kans tai esim .jakkaran avulla venytä sitä.

      joskus ollaan annettu B tai C kundeille rällät ja pyydetty nitä pelaamaan parit harkat niillä niin johan muuttuu homma!

      hyviä pelejä! t. Sanna

    • pesis

      Ainakin uudet karhun räpylät löystyvät jo 5-8 harjoittelu kerran jälkeen jo melkein peli kuntoisiksi.
      Uudet karhun räpylät kyllä löystyvät nopeasti pelikuntoon, mutta löystyvät myös nopeasti liian löysiksi minulla kestää yksi räpylä 1 - 2 kautta kun ennen kesti ainakin 5

    • apua.

      Laita tiukka ja kankea räpylä samaan aikaan saunaan kun olet siellä itse. Ota pois kun menet itse pois tai anna olla niin kauan kunnes sauna on kylmä. Kaiken kruunaa vielä, jos laitat räpylän sisään vähän mintunlehtiä.
      Mulla ainakin toimi tää tosi hyvin!

      • fghd

        entäs marinadi?? :D


    • ''ammattilainen''

      käännä räpylä ympäriniin että räpylän ''pussi'' on päälimmäiseksi ja käsiaukko on ''piilossa'' eli se on pussin kohdalla

      • john karhu

        laita päiväksi räpylän päälle 50kg painoa tai hakkaa sitä vasaralla.


    • 111

      Täytä pussi vedellä ja laita vaikka ämpäriin lillumaan esim. yön ajaksi sen jälkeen taas semmoiset puoli päivää vaikka saunassa tai jossain lämpimässä paikassa kuivausta. Tämän jälkeen on hyvä esim. hieroa vaseliinia tai jotain vastaavaa koska kuivuneet kulman ovat teräviä ja ärsyttävät ihoa.

      Toki räpylän pussin voi myös täyttää esim. jääkiekoilla ja laittaa sen veteen.

      Enää ei tarvitse noita kikkoja käyttää, vaan palloja kiinniottamallahan se nopeasti löystyy, kuitenkin pienissä junnuissa tämä on vähän vaikeampaa.

    • Jojo10

      Laita uuniin, varovasti 100-150 astetta, 15-20 minuuttia. Kokeile paistohansikkailla välillä, onko notkea vai ei. Tämä tietenkin vain nahkaisille räpylöille. Keinonahkaisilla räpylöillä saa uunituksen unohtaa.

    • vasara ja vesi

      Kastele ja hakaa pussi vasaralla. Itellä toimi!

    • 24rekojgpw

      älä ainakaan käännä räpylää ympäri,se on virhe.Minulla se meni huonon muotoseksi. mieluinten käytä löysäksi.

    • Puppe Puputti

      Laita vaikka ämpäriin veteen, sitte saunaan. Sitte voi kans laittaa palloja sisään ja sulkee sen räpylän esim. tuolin jalalla. Toimi täällä.

    • Äitee777

      Miten saa kämmenosan löysemmäksi? Tuo pussihan on helppo juttu...

    • ei ihmeellisyyksiä

      minulla ainakin käytössä räpylä parani aluksi se on aina kai kankea ite en tehnyt mitään ihmeennisuuksiä!

    • ps

      ensiks vääntelin sitä ja laitoin veteen ja muuta. sitten laitoin pallon pussiin ja pussin pää sohvan alle yöksi. sitten vaa aloin käydä harkoissa niin räpylä on jo ihan löysä.

    • 22e

      mikä mättää

      • 22e

        mis asut katu kiitos


    • räpylä mies

      Laittakaa joku suunnilleen 17 cm pitkö esine räpsän väliin poikittain , mulla toimi!

    • Käytössä vaan:)

      Myöhässähän tää tulee... Mut laita saunaan tai käytä!! :) Mulla pehmeni uus karhun soft melkei yhessä pelissä..:)

    • Virkiätär

      Itse olen kastellut , laittanut pallon pussiin ja vienyt saunaan. Väännellyt joka suuntaan ja venytellyt.

    • Mölli

      Suttasin autolla edestakaisin räpylän päällä.(pyyhe räpsän ympärille)

    • ura333

      itse omistan karhu vertigo 2.0 pron sitä kun vähän käytti saunassa ja nitkutteli niin hyvää tulee

    • Anonyymi

      itse vein oman räpylän saunaan ja siellä se pehmysti ja oli paljon notkeampi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4460
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      243
      2218
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1630
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      159
      1427
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      285
      1292
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1127
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1084
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      55
      980
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      118
      957
    Aihe