Serkkutyttö

Santeri K

...on ollut paras kaverini koko 20 v. ikämme ajan. Nyt on sellainen vaihe, että tämä todella upea kaverini on alkanut katsella mua "sillä silmällä". Jossain vaiheessa tässä tapahtuu jotain ikimuistoista...osaatteko sanoa mitää vastaavaa...
Ajattelen häntä koko ajan ja tilanne on jotenkin pii nallinen. Pitäisikö itse vaan tehdä aloite...

25

7781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekee mieli

      mun pikkusisko on seksikäs. ollaan nyt alettu katselemaan toisiamme kiimasta täristen.

      • ASDSDADSDDADSSD

        No kysyisit siltä että haluisko se imeä? Jos haluu ni eiku hommii


      • TULEE TÄTI
        ASDSDADSDDADSSD kirjoitti:

        No kysyisit siltä että haluisko se imeä? Jos haluu ni eiku hommii

        AJATELKAA, JOSKUS TUNTUUU ETTÄ OLEN KATEEELLINEN PIENELLE VAUVALLE, SIITÄ ETTÄ OME LAPSUUTENI OLI OMASTA MIELESTÄNI NIIN VAJAVAINEN, KAIKEN LISÄKXSI, TUOTA LASTAON ODOTEETTU KUIN KUUTA NOUSEVAA, JOSKUS ON NIINNEGATIIVISIAKIN TUNTEITA TÄTÄ SYNTYMÄTÖNTÄ KOHTAAN... EMPÄ VIITTI EDES MAINITA, KOSKAAAN EN VOISI VAHINGOITAA VIATTOMIA IHMISIÄ, OLEN KUITENKIN TERVE MIELELTÄNI


      • ITSEKIN ON TOISINAAN
        TULEE TÄTI kirjoitti:

        AJATELKAA, JOSKUS TUNTUUU ETTÄ OLEN KATEEELLINEN PIENELLE VAUVALLE, SIITÄ ETTÄ OME LAPSUUTENI OLI OMASTA MIELESTÄNI NIIN VAJAVAINEN, KAIKEN LISÄKXSI, TUOTA LASTAON ODOTEETTU KUIN KUUTA NOUSEVAA, JOSKUS ON NIINNEGATIIVISIAKIN TUNTEITA TÄTÄ SYNTYMÄTÖNTÄ KOHTAAN... EMPÄ VIITTI EDES MAINITA, KOSKAAAN EN VOISI VAHINGOITAA VIATTOMIA IHMISIÄ, OLEN KUITENKIN TERVE MIELELTÄNI

        HUVITANUT TUKISTAA, EN SILTI OLE TEHNYT...


      • Tonppa
        ITSEKIN ON TOISINAAN kirjoitti:

        HUVITANUT TUKISTAA, EN SILTI OLE TEHNYT...

        Onko tuo jokin uusi slougäni nykynuorten keskuudessa? Sellainen lukioikäinen heppuli hoki la iltana elokuvissa vähän väliä, että TOIMII !!!! ...:/ Nappasin kaverille nyrkin turpaan noin näytöksen puolivälissä, siihen loppui sanonnalla hekumointi...:) Moni vieressä istunut oli ilmeisen tyytyväinen ratkaisuuni, sain leffasta poistuttaessa kiitoksia ulkona ja siitä tuli hyvä mieli.


      • haluajat

        Jos tai kun oikein haluttaa niin.. Mua on alkanut haluttaa veljeni, se on mua pari vuotta nuorempi ja niin komee. Mä oon nyt 18 v. mielestäni ja tietääkseni toistenkin mielestä viehättävä tyttönen. Olen kuullut ja lukenut, että siskokset ovat naineet, siis rakastelleet ja suhde on toiminut hyvin. Tietenkin tässä yhteiskunnassa se on vähän uskaliasta. Myös ehkäisy on oltava varmaa. Olen jo melkein tehnyt aloitteen, ihana velikin on samoilla aaltopituuksilla, olen huomannut.


      • Mitä mies
        haluajat kirjoitti:

        Jos tai kun oikein haluttaa niin.. Mua on alkanut haluttaa veljeni, se on mua pari vuotta nuorempi ja niin komee. Mä oon nyt 18 v. mielestäni ja tietääkseni toistenkin mielestä viehättävä tyttönen. Olen kuullut ja lukenut, että siskokset ovat naineet, siis rakastelleet ja suhde on toiminut hyvin. Tietenkin tässä yhteiskunnassa se on vähän uskaliasta. Myös ehkäisy on oltava varmaa. Olen jo melkein tehnyt aloitteen, ihana velikin on samoilla aaltopituuksilla, olen huomannut.

        Fantasiapalstalle nämä kiitos


      • Sairasta,ihan sairas
        haluajat kirjoitti:

        Jos tai kun oikein haluttaa niin.. Mua on alkanut haluttaa veljeni, se on mua pari vuotta nuorempi ja niin komee. Mä oon nyt 18 v. mielestäni ja tietääkseni toistenkin mielestä viehättävä tyttönen. Olen kuullut ja lukenut, että siskokset ovat naineet, siis rakastelleet ja suhde on toiminut hyvin. Tietenkin tässä yhteiskunnassa se on vähän uskaliasta. Myös ehkäisy on oltava varmaa. Olen jo melkein tehnyt aloitteen, ihana velikin on samoilla aaltopituuksilla, olen huomannut.

        Mäkin oli lapsena veljeeni rakastunut,kirjoitin sen jopa hänen auton kylkeen,ja tuli satikutia!YKS MIES on ollut seksi suhteessa siskoonsa,ainut sisko on hyvin mustasukkainen hänestä,lähettää rahaa hänen tililleen vieläkin,on tottunut pienestä pitäen hyväksikäyttöön.Veli oli syöttänyt suklaata persolle,ylipainoiselle pikkusiskolleen ,siitä se oli lähtenyt...Lapasesta niin sanotusti.Eli pitää YMMÄRTÄÄ missä menee RAJA.Kyllä sä löydät vielä jonkun joka vastaa huutoosi,,tyydyttää tarpeesi.mutt älä ala veljesi kans vehtaamaan,tulee mielenterveysongelmia salailusta!


      • uiruirui
        Tonppa kirjoitti:

        Onko tuo jokin uusi slougäni nykynuorten keskuudessa? Sellainen lukioikäinen heppuli hoki la iltana elokuvissa vähän väliä, että TOIMII !!!! ...:/ Nappasin kaverille nyrkin turpaan noin näytöksen puolivälissä, siihen loppui sanonnalla hekumointi...:) Moni vieressä istunut oli ilmeisen tyytyväinen ratkaisuuni, sain leffasta poistuttaessa kiitoksia ulkona ja siitä tuli hyvä mieli.

        Turpaan kaikkia saatana!


      • HappyFamily
        haluajat kirjoitti:

        Jos tai kun oikein haluttaa niin.. Mua on alkanut haluttaa veljeni, se on mua pari vuotta nuorempi ja niin komee. Mä oon nyt 18 v. mielestäni ja tietääkseni toistenkin mielestä viehättävä tyttönen. Olen kuullut ja lukenut, että siskokset ovat naineet, siis rakastelleet ja suhde on toiminut hyvin. Tietenkin tässä yhteiskunnassa se on vähän uskaliasta. Myös ehkäisy on oltava varmaa. Olen jo melkein tehnyt aloitteen, ihana velikin on samoilla aaltopituuksilla, olen huomannut.

        Hieno juttu. Jos tuntuu sinusta oikealle niin anna mennä vaan.


      • HappyFamily
        Mitä mies kirjoitti:

        Fantasiapalstalle nämä kiitos

        Voi hyvinkin olla totta.


      • joooooojoooooooooo
        Tonppa kirjoitti:

        Onko tuo jokin uusi slougäni nykynuorten keskuudessa? Sellainen lukioikäinen heppuli hoki la iltana elokuvissa vähän väliä, että TOIMII !!!! ...:/ Nappasin kaverille nyrkin turpaan noin näytöksen puolivälissä, siihen loppui sanonnalla hekumointi...:) Moni vieressä istunut oli ilmeisen tyytyväinen ratkaisuuni, sain leffasta poistuttaessa kiitoksia ulkona ja siitä tuli hyvä mieli.

        Hohhoijaa fantasiamies. Jatka vaan sitä tumputtamista konees ääressä


      • MrLoveDoctor
        haluajat kirjoitti:

        Jos tai kun oikein haluttaa niin.. Mua on alkanut haluttaa veljeni, se on mua pari vuotta nuorempi ja niin komee. Mä oon nyt 18 v. mielestäni ja tietääkseni toistenkin mielestä viehättävä tyttönen. Olen kuullut ja lukenut, että siskokset ovat naineet, siis rakastelleet ja suhde on toiminut hyvin. Tietenkin tässä yhteiskunnassa se on vähän uskaliasta. Myös ehkäisy on oltava varmaa. Olen jo melkein tehnyt aloitteen, ihana velikin on samoilla aaltopituuksilla, olen huomannut.

        No jos kumpikin haluaa niin en näe siinä mitään väärää. Kun itse olin 18v niin kerroin siskolleni, että minulta ei ollut kukaan ottanut koskaan suihin ja minua suretti kun en tiennyt mitä se tuntuu. Siskopa siihen, että "no veli rakas minä voin näyttää/opettaa. Ota housut pois". Siinä sitten suu auki ihmettelin. En kauaa kerinnyt ihmettelemään kun sisko repi housut pois jalasta ja nappasi kullini suuhunsa ja aloitti imemisen. Ihmettely muuttui huokauksiksi ja tuntui hiton hyvältä. Sisko siinä sitten tokaisi, että "huokailet niin, että minäkin kastuin" ja työnsi karvakolmionsa naamalleni. Ei siinä kauaa mennyt kun nussittiin. Nussittiin aina kun voitiin, myös silloin kun molemmilla oli tyttö ja poikaystävät ja homma jatkuu nykypäivänä. Eikä muuten jäänyt ainoaksi sukulaiseksi kenen kanssa olen "hommaillut".

        Sulkumieliset ihmiset kuvittelee, että kaikki ovat jotain tarinoita eivätkä ymmärrä, että tätä todella tapahtuu. Omalle kohdalle on elämän aikana osunut pari sisko/veli pariskuntaa jotka joutuvat salaamaan sukulaisuutensa muilta syrjimisen pelon takia. Syy miksi minulle kertoivat oli yksinkertaisesti se, että puhuin luottavaisesti ja aloin avautumaan omista kokemuksistani.

        Ja genetiikasta tietämättömien on turha urputtaa, että "ehkäisyn pitää olla kunnossa". Se mahdollisuus, että lapsi on geneettisesti viallinen jos sisko ja veli saavat lapsen on samaa luokkaa kuin naisella joka yrittää saada lasta lähellä 40v ( -2v) ja se on noin 2,5% ja se nousee suuremmaksi VAIN jos insesti seuraavassa sukupolvessa jatkuu.

        Ja ainahan voi harrastaa ihanaa anaaliseksiä.

        Suomalaiset ihmiset voisivat olla paljon iloisempia jos heidän piponsa ei olisi aina niin kireällä. Varsinkin seksiasioissa.


      • MrLoveDoctor
        Sairasta,ihan sairas kirjoitti:

        Mäkin oli lapsena veljeeni rakastunut,kirjoitin sen jopa hänen auton kylkeen,ja tuli satikutia!YKS MIES on ollut seksi suhteessa siskoonsa,ainut sisko on hyvin mustasukkainen hänestä,lähettää rahaa hänen tililleen vieläkin,on tottunut pienestä pitäen hyväksikäyttöön.Veli oli syöttänyt suklaata persolle,ylipainoiselle pikkusiskolleen ,siitä se oli lähtenyt...Lapasesta niin sanotusti.Eli pitää YMMÄRTÄÄ missä menee RAJA.Kyllä sä löydät vielä jonkun joka vastaa huutoosi,,tyydyttää tarpeesi.mutt älä ala veljesi kans vehtaamaan,tulee mielenterveysongelmia salailusta!

        "mutt älä ala veljesi kans vehtaamaan,tulee mielenterveysongelmia salailusta!"

        Älä lässytä. Eikä tule. Se, että sinulla on, ei tarkoita, että muille tulisi.

        Minullekaan ei ole tullut vaikka siskoni (ja muutaman muun) kanssa salaa peuhataankin.


    • _Marjut

      Oltiin serkkupojan kanssa telttailemassa muutama vuorokausi. Patikkaretki siis. Näin parin illan jälkeen, että serkkupoika katteli silleen ja kysyin ohimennen haluut sä jotain? Hän vastas heti että sua. Eipä mulla mitään sitä vastaan, niinpä nautittiin se yö toisistamme.

      • *Make

        Oispas mullakin kiva serkkutyttö, mutta eipä oo niin.


      • Kysyvä Kalevi
        *Make kirjoitti:

        Oispas mullakin kiva serkkutyttö, mutta eipä oo niin.

        Tuskinpa se ilman kysymistä selviää, voihan sen tehdä vaikka vähän leikillään. Turha edetä liian kaavamaisesti.


      • gsgdbxdg

        Dream on. Fantasialle on oma palstansa täällä.


      • *Kake
        *Make kirjoitti:

        Oispas mullakin kiva serkkutyttö, mutta eipä oo niin.

        Kyssys tätiltä, josko se olis "kiva" sulle.


      • MrLoveDoctor
        gsgdbxdg kirjoitti:

        Dream on. Fantasialle on oma palstansa täällä.

        Herää pahvi...


    • Serkku

      Mitä serkumpi sen herkumpi!

    • VAJAA

      MULLA ON CAPS LOCK PÄÄLLÄ KU OON VAJAA

      • MULLAKIN

        MULLAKIN


      • JAMULLA
        MULLAKIN kirjoitti:

        MULLAKIN

        JA MULLA


    • Ihan normaalii

      Mäkin olin aikoinani rakastunut kahteenkin serkkuuni,pussailtiin,nukuttiin vierekkäin,mut ei sen pidemmälle...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe