PALJONKO SHELTTI MAKSAA?

minä....vaan...

hei! Olen etsimässä harrastuskoiraa itselleni ja mietin edelleen rotujen välisiä eroja, plussia ja miinuksia. Mutta koska opiskelijalla on aina rahasta pulaa, tahtoisin tietää, paljonko sheltit ja pyrenetenpaimenkoirat maksavat

Kiitos vastauksista!!!! :)

6

2713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yleinen hinta

      on monella kasvattajalla 1000e, tämä myös yleisesti vakuutusyhtiön hyväksymä arvo jos koiralle ottaa vakuutusta. Olen kuullut että 900 eurollakin saa, mutta riippuu niin paljon pentujen vanhempien taustasta/ näyttelytuloksista/ luonteesta ym.
      Myös jossain ollut jopa 1200 euroa. Mutta tuo 1000 tuntuu olevan yleinen, ainakin kun itse kyselin, ja 7.5. minulle tulee sitten (toivottavasti) oma sheltti! Pentuja tuppasi olemaan tosi vaikea saada, mutkan kautta sain vinkin kasvattajasta, jolla hänelläkään ei heti ollut vapaata pentua, mutta vapautui sitten kun ostajalle syntyi mieluisampi väri toiseen saman kasvattajan pentueeseen...

      • mimmu

        Shelttien hinta on tosiaan n.1000e mutta n.1200e ei ole kovin epätavallinen hinta minulle on tulossa oma sheltti viikolla 20.


    • justiinsa..mä......

      hei, minäkin olen nyt monesti etsinyt harrastuskoiraa itselleni, mutta en vain tiedä kuin paljon ne maksaa onko jollakin antaa vähän neuvoja?

    • :)

      Yleensä rotukoirat maksavat 1000-1500€, mutta alennusta voi saada esim. alapurennasta, värivirheestä tai kivesviasta. Yleisin pennun hinta tuntuu kuitenkin tällä hetkellä olevan 1200€

    • mmoiiiii

      se riippuu aika lailla kennelistä tai sen omistjan että kuinka paljon hän haluaa pyytää.Meillä on ollut Shetlanninlammaskoira joka oli ihana/kiltti ja se maksoi n.800€ ,mutta niitä on eri hintasia.Jos ne on sirutettuja,madotettuja jne.. niiin voi maksaa yli 1500€

    • Tuntematon3

      Parilla kaverilla on shelttejä parikin, ovat kertoneet hinnaksi 1300e per koira. Koirissa ei ole mitään vikaa (sairauksia yms.), mutta olivat saaneet hinnan tingittyä 1300e (hinta olisi alumperin ollut 1400e)..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1686
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1315
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1210
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1186
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1173
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1065
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1061
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      997
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      976
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      864
    Aihe