Paras kumppani Leijonalle?

NaarasKatti

Hei Leijona ihmiset ja muut, kertokaa kokemuksenne ja mielipiteenne siitä mikä merkki sopii hyvin yhteen Leijonan kanssa?

50

15662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sytyttää..

      parhaiten järkevä oinas ja itsepäinen härkä ....niissä on vastusta ..ja ovat kuitenkin herkkiä ja tunteellisia.

    • Jellona..

      Jousimies se on......

    • maiju61

      kyllän se niin on et leijona ja oinas sopivat parhaiten yhteen... kokemusta on

      • sulautuu

        ja oinas uros.


    • oinaat

      jääneet jostain syystä mieleen positiivisina kokemuksina (2 kpl) vaikka mitään pysyvää niiden kanssa ei syntynytkään. Elämäniloisia tyyppejä, niinkuin jellonatkin :)

      • eioinaita!

        ei sovittu oinaan kanssa yhtään yhteen.. tai no oleskelu oli sellasta keskinkertaista yhdessä. Oinas oli sitäpaitsi liian itsekäs. Vesimies mieheni taas on toistenlaista tyyppiä. Juuri ihana ja huomaavainen. Mies,jota rakastan aina!


      • leijonaniina87
        eioinaita! kirjoitti:

        ei sovittu oinaan kanssa yhtään yhteen.. tai no oleskelu oli sellasta keskinkertaista yhdessä. Oinas oli sitäpaitsi liian itsekäs. Vesimies mieheni taas on toistenlaista tyyppiä. Juuri ihana ja huomaavainen. Mies,jota rakastan aina!

        ite oon seurustellu 2 vesimiehenkaa ja joooh...
        ei siis meijä jutusta tullut yhtään mitään!!!
        tai mun puolesta ainakaan nää molemmat kyl olivat muhun liiankin kiintyneitä mutta itellä ei kolahtanut nuo suhteet ollenkaan olivat liian kilttejä,tarvitsen miehen joka osaa sanoa EI!
        mitä ikinä sanoin tai käskin tehä niin se tapahtu ja leijonana mä pomotan aika lailla mut tollasten miestenkaa ei oo "haastetta".

        ystävyys suhde tosin toimii.


    • miijo

      ei ainakaan rapu itserakkaita pirulaisia,vain itsestään välittäviä pakittajia

      • Jellonesse

        Juu, rapu ja leijona, ei MISSÄÄN tapauksessa. Ihan kaikki menee ristiin. Uskokaa vaan.


    • Lionman35

      Oinas, melkosta, suuntaan ja toiseen, petihommat......huh huh!

    • neitileijona..

      Siis oinas...minulla ei ole hirveästi viälä elämänkokemusta, mutta oma mielipiteeni ja -kuvani on, että kaurismiehen kanssa menee hermot, sitä ei kestä kukaan..:D Vaa'an kanssa voi mennä ihan hyvin jonkun aikaa mutta siinäkään ei järki kestä.. Tähän asti Toimivin, Rakkaudellisin, Antoisin, Ihanin suhde on ollu Ehtoitta Oinasmiehen kanssa! Uskon että tiedät tämän, mutta sanonpahan nyt viälä kumminkin, että tottakai kaikki miehet kannattaa muutenkin katsoa kunnolla, ettei saa sikaa säkissä, mutta oinas se on ainakin minulle sopivin ehdottomasti! En vaihtaisi häntä kehenkään muuhun! :)

      • cinderella-_-

        oinas on jästipää, joka ei pysty joustamaan missään!!

        Omasta mielestäni paras vaihtoehto on jousimies tai vesimies.
        Molempien merkkien kanssa on ollut säpinää, mutta ei minullakaan ikää ole vielä kovin paljoa kertynyt.


    • toukokuu

      55v.leijona,paras leijonalle sopiva on ollut elämäni aikana skrppari,tarpeeksi mustis ja omansa pitävä.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä! Itse olen 36-vuotias, ollut kahteen otteeseen naimisissa (kaksonen ja jousimies), ensirakkaus oli skorppari. Tapasimme reilun 20-vuoden jälkeen uudelleen ja rakkaus roihahti. En halua enää ketään toista!


    • vaan vaaka

      siis ihan kummallista että kaikkien teidän mielestä leijona ja oinas ois hyvä pari. ne on ihan liian samanlaisia jästipäitä molemmat ja siinä ei tuu ku tappelu ja kova sellanen tuleeki. vaaka on ehdottomasti meille leijonille se upein. vaaka ymmärtää aina, tunnen vaakoja monta ja olen myös seurustellut vaakojen kanssa. niiden kanssa voisi keskustella tuntikausia ja ne on upeita ja valovoimaisia naisia, myös hieman salaperäisiäkin ja niiden kanssa tahti on aina sopiva.

      • Leijonaneiti

        Leijonat tarttee tarpeeks vastustusta ja ne tarttee jonkun joka pitää niitä kurissa, jonkun joka osaa olla tarvittaessa yhtä vahva, ja osaa sanoa ei. Eli oinas.
        Oinaan kanssa on kyllä tulta ja tappuraa, mutta rakkaus on yhtä tulista ja vahvaa. Riippuu tietty ihan oinaasta, että mikä sopii.

        Merkit jotka taas vain ymmärtävät ja ovat hiljaa ja kuuntelevat ja näin aina, eivät ole tarpeaksi vahvoja leijonalle, ainakaan tosi leijonalle.


    • Shudi

      Mitä helkuttia kukkaa uskoo tollasiin, kuka,mitä hä!
      Määeen ainakaa usko ! Serkkupoikaki sano ,ett lukee
      kaikki horoskoopit ja valittee niistä parraiman ja uskoo sitä!
      Voi Elämän Kevät

    • <<<<

      JAAA.AA HYVÄ KYSYMYS

    • suurempi

      jos rakkaus ei katsoisi horoskooppeihin,kemia ja tunteet määrää.ketään ei voisi omistaa,jos ikinä ei oo aikaa.ei jaka tärkeää lausetta.minä rakastan sinua.horoskoopit joutaa lorupussiin ja höpsytyksen jälkeen katsoa,kumppani on hyvä
      uskollinen,luotettava,ja molemminpuolinen rakkaus,neitsyt ja leijona

    • vierailija

      kauris ei suhteeseen, liian turvallisuudenhakuinen ja tylsän tasapaksu. vesimies tuttuna/kaverina hyvä mutta ehkä liian huiteleva ja kumppanina pirun omistushaluinen ja ne huonot puolet esille tuova josta seuraa liikaa riitoja. kalojen kanssa ei saa hakemaansa haastetta koska vetäytyvät sisäänsä kun riita tulee, kaverina tosin mainio. oinas mitä parhain. härkä ei ikinä, ainakaan kumppanina. kaksonen ehkä liian kaksnaamainen/epäluotettava, ei niin kokemusta. rapu kaverina myös mainio, tarjoaa sen mitä leijona kaipaa mutta takertuu ehkä liikaa. toinen leijona menee myös, joskin valtataistelua on. neitsyt ei ikinä. vaaka myös ihan ok, tosin ehkä liian lepsu ja kumppanina myös liian omistushaluinen ja mustasukkanen. skorpparin kanssa kiihkeää; myös parhaimpia. ja sokerina pohjalla jousimies joka myös ihan jees ainakin kaverina, muusta ei niin kokemusta, vaikkakin varmasti kummatkin antavat sen vapauden toisilleen mitä suhteessakin tarvitsevat.

      näin päällisin puolin kommentoitu. :)

    • puluaa

      jos olisi lämpimän ilmastoon syntynyt , voisi tajuta mistä leijjona pitää, siitä kun on kuuma helle, vaikkei ehkä osaa olla valittamatta, jos ympäristö sanoo toisin, mut saunassa on aina lämmin hrsk ja synt aukaan katsomatta, mikä onkin hrsk merkitys toimia tähti asento kellona ennen gps ja atomi kelloa ja aika meridiaaneja..

    • Leijonatar_87

      Niin se on Härkä joka mua viehättää ;D

    • ellatyttö

      Kyllä leijonalle toinen leijona ja jousimies sopivat kaikkein parhaiten.

    • JK

      EN TIEDÄ

    • keskiviikkoa

      Itse olen leijona 4.8 ja seurustellut useimmiten vesimiesmerkkisten kanssa.Tutkin paljon horoskooppijuttuja,mutten tiedä,mikä leijonalle paremmin sopii.Tietoisesti en etsi määrätyn merkkistä,enkä nyt sillaiten sitoutunut tähtimerkkeihin..se on se kolaus kai sitten,mikä "kuuluu"ja vaikuttaa..

      • Rapunen

        Vain Rapu pystyy tyydyttämään Lleojona naisen seksuaaliset vaatimukset..


      • rapzu
        Rapunen kirjoitti:

        Vain Rapu pystyy tyydyttämään Lleojona naisen seksuaaliset vaatimukset..

        Täällä yksi rapumies huutelee. Vaimo leijona, eikä aina meinaa pysyä kyydissä mukana pedin puolella!


    • Jellooona

      Vain toinen leijona tietää mitä toinen leijona haluaa joka suhteessa.

    • Leijona72

      itse olen leijona: raha asiat pidän järjestyksessä, etenen elämäntarinaani kartoittaen samalla, kumppaniksi voi kelvata kuka vain horoskooppi alueelta,
      voi olla älykäs mutta viisaksi synnytään , siksi olen aika isovaikuttaja mutta toisaalta annan ensin toisten olla vaikuttajia, mutta moni ei ole valmis ottamaan tuota vastuuta....

    • xxxx

      leijonat on itsevarmoja se pelottaa muita!!!!

    • jellona 19

      skorpioni, juuri sopivan suolainen, vastusta löytynee ja hyvää seksiä.

    • sdgsgreswg

      Taikauskoista löpinää.

    • kristine88

      Ihmiset puhuu bvaan "ei tämä, kun meillä meni vituiksi", mut hei, miksi ylipäänsä kiinnostuitte toisistanne?? Itse Leijonanaisena isolla L:llä olen todennut että kyllä sen oinas tai kaksonen pitää olla... Toinen leijonakin hyvä vaihtoehto, meinaan meidän suvun leijonat on toisensa löytäneet ja on toimineet (mummo-pappa)
      Oinaan ja kaksosen kanssa petipuuhat on "huhhuh" ja sehän jos jokin on tärkeää lämmöön ja rakkauden nälkäiselle leijonalle... (^_^)
      T:naimisissa kaksosen kanssa

      • kristine88

        "keskiviikkoa24.8.2011 22:01 1 SULJE
        Itse olen leijona 4.8 ja seurustellut useimmiten vesimiesmerkkisten kanssa.Tutkin paljon horoskooppijuttuja,mutten tiedä,mikä leijonalle paremmin sopii.Tietoisesti en etsi määrätyn merkkistä,enkä nyt sillaiten sitoutunut tähtimerkkeihin..se on se kolaus kai sitten,mikä "kuuluu"ja vaikuttaa.."

        Mutta meillähän on sama syntymä päivä :)


    • Menneissä on neitsyt mies (tylsä!), ja oinas mies (henkisesti hyvin kuluttava suhde).
      Parhaiten menee Vaaka miehen kanssa. :)

      Itse olen siis leijona nainen.

    • Kaikkihan sanoo, että jousimies, oinas tai toinen leijona. Itse olen sitä mieltä että
      skorpioni. Jotenkin ite leijonana ainakin aina retkahdan skorppareihin. Ei sillä että nämä suhteet olisivat olleet hyvin kestäviä, mutta aika ihania kuitenkin. Kannattaa ainakin kokeilla.. Ehkä pidemmän päälle ajateltuna toinen jellona sopisi parhaiten :)

    • deft

      Muistan hämärästi, kun ala-asteikäisenä omistin sellaisen Karvinen-almanakan. Siinä oli horoskooppien merkityksiä ja niin poispäin. Paras kohta omalla kohdalla (Leijona) oli ehdottomasti se, että oma planeetta oli Aurinko. Ja sen horoskoopin mukaan Leijonalle sopii parhaiten toinen Leijona.
      Tiedä sitten siitä totuudesta...
      Mutta kokemukset ovat todistaneet, että mä en onnistu olemaan paras kumppani Neitsyelle (voi sitä ironian määrä).

      Lähin onnistumisen kohde, parisuhdemielessä, on ollut Oinas.

    • N41

      Ei varmaan pelkkä horoskooppimerkki mitään kerro, mutta on se kyllä suuntaa antava...itse leijonanaisena en oikein jaksa toista leijonaa (miestä). Muutaman kerran tullut kokeiltua ja seksihän luistaa, mutta naisena hämmennyn kun mies viihtyy peilin edessä kauemmin kuin minä.

      Kaksoset ovat niin vilkkaita ja eloisia, että heidän huomionsa ei kiinnity leijonaan ja sitähän leijona ei siedä. Skorpionien kanssa on ollut huikeaa seksiä, mutta muuten kovin riitaisaa. Vaakojen kanssa juttu luistaa, mutta seksi on latteaa, mitäänsanomatonta. Viimeisin tuttavuuteni oli neitsyt ja sarkastisuudelle ei näkynyt loppua, seksi oli kohtalaista.

      Muihin merkkeihin en ole tutustunut siinä mielessä, että olisin heidän kanssaan kiinnostunut muodostamaan suhteen. Jousimies-mies minulla on kaverina ja meillä kyllä synkkaa. Leijona kyllä tarvitsee rinnalleen miehen, joka on ylpeä leijonastaan, antaa tämän huikennella ja uskaltaa ottaa tämän mahtipontisen rakkauden vastaan. Itse haluan näyttää koko maailmalle jos olen rakastunut. Jos mies on estoinen tai tätä vastaan, suhde ei toimi. Ehkä tulelle kuitenkin sopii parhaiten ilma; kaksonen, vaaka tai vesimies jos vain ilmaan saadaan puhallettua vähän tulta ja liekki roihuaisi ja kestäisi pitkään.

    • Jellonana

      Vesimies vaikutti aluks erittäin ihanalta ja täydelliseltä, sitten meni hermot kun ei mihinkään osannut sanoa "EI", vaan myöntyi kaikkeen, ja itsehän tarvin sitä vastusta. Sen jälkeen koin kiihkeän suhteen Kaksosmiehen kanssa..Siihenhän sitten ihastuin, mutta hän seurusteli koko meidän "romanssin" ajan toisen naisen kanssa lapsineen kaikkineen..vaikka minulle leperteli kaikenmaailman rakkausballaadit, joten vihelsin pelin poikki. Sittemmin kuvioissa on jostain syystä pyörinyt skorppari, ja hänet olisin ottanut vaikka heti itselleni, mutta hän taas oli ailahtelevainen kuin mikäkin, saattoi yhtäkkiä soittaa ja pyytää kahville, mutta tosipaikantullen ei vastannutkaan puhelimeen eikä hänestä taas kuulunut sen koommin muutamaan viikkoon :D Vähän aikaa sitä jaksoin, elättelin toiveita, mutta lopulta en vastannut itse enää hänen puheluihinsa, ja jatkoin matkaani eteenpäin. Saipahan itse tietää miltä tuntuu olla nukkena narujen päässä ;) Mutta sitten! Tapahtui tämä ihana Rapumies, joka vei jalat altani kokonaan.. Seksi on loistavaa, ei alistu minun kovalle luonteelleni, luonteeltaan erittäin kultainen, mutta osaa myös sanoa vastaan. Tässä nyt pari kuukautta tapailtu, ja tuntuu etten saa ikinä hänestä tarpeeksi! Toivottavasti juttu kestää pitkäänkin.. Itse olen siis Leijonanainen. Ainoa miinus hommassa on se, että Rapu ei aluksi uskaltanut näyttää tunteitansa, meni oma aikansa, että sain hänet houkuteltua kuorestaan ulos..ja menee sinne edelleenkin aina välillä, jos jotain negatiivista sattuu tulemaan esille. Mutta muutoin aivan loistava mies!

      • talvikki24

        sivusta kommentoin,ite oon aikas vaikee omantien kulkija veskari;).mut mun isovanhemmat oli just noi rapu-jellona pari.heidän liitto kesti 71 vutta,maailman suloisin pariskunta viimeseen asti,heillä jos kelläkään riitti rakkautta ja kunnioitusta toisiinsa.vaari kuoli ensin ja sit puolen vuoden päästä meni mummi.


    • Eleanore

      Tämä Leijonanaaras oli jopa naimisissa Oinas-miehen kanssa. Toimimme ystävinä paremmin: olemme molemmat verbaalisia, sosiaalisia ja nautimme kaikenlaisesta sukkeloimisesta ja leikittelystä yhdessä. Toki Oinas on myös flirtti ja viehättävä.

      Parisuhde sen sijaan sujui ensin hienosti, mutta aloimme myöhemmin riidellä oikein pahasti. Ja siis todella tyhjästä, vailla mitään todellista syytä. Jotenkni vain saimme toisistamme ne pahimmat esiin. Aika joustamattomaksi ja ehdottomaksi miehen koin, häntä taas varmaan riepoi minun "epämääräisyyteni". Minä kun en tyydy tunne-elämässä siihen, että kaikki on näennäisen hyvin, vaan ahdistun lopulta ihan hirveästi ns. hyvänkin miehen kanssa. Lisäksi talous oli aika kuralla, jotenkin emme löytäneet kohtuutta ja järkeä yhdessä.

      Nyt kierroksessa on sitten Vesimies. Äärimmäisen herkkä ja hellä visionääri, jolla on myös huumorintajua ja jämeryyttä. Se jämeryys on jotenkin... järkevissä mitoissa, Oinas oli niin joustamaton. Erilaisuus on ainakin meillä voimaa.

      Itse en oikeasti edes näihin kauhean paljon usko, ja onhän tässäkin kysymys vain erilaisista tyypeistä. Mutta on näitä kiva huvin vuoksi pyöritellä.

    • ..........

      Sängyssä. Skorpioni on jotain uskomatonta.
      Oinas. Kaverina.
      Vesimies. Tullaan hyvin toimeen sängyssä ja kavereinakin, mutta se kiihko mitä skorpionin kanssa tuntee puuttuu.

    • siinä ne

      Paras seksi skorpionin kanssa muutoin oinas ehdoton ykkönen.
      Jousimies ookoo

    • 17+20

      Ystävinä vesimies ja kalat.

      Rakkaudessa leijona ja jousimies toimii kummallakin sukupuolella. Myös toinen leijona toimii hyvin. Vaikka vesimies onkin erinomainen ystävä leijonalle, ei parisuhde toimi, koska vesimiehet ovat liian kylmiä (rationaalista älyä on paljon mutta tunneälyä ei juuri ollenkaan), huikentelevaisia ja lepsuja. Varsinkin leijonanaiset kaipaavat jämäkkää ja aikuismaista miestä, joka osaa lukea toisia ihmisiä. Kaikki nämä ominaisuudet puuttuvat joskus lapselliselta ja usein tiedemiesmäiseltä vesimieheltä.

      Yllättäen leijonamiehen ja kaksosnaisen liitto on kaikkein toimivin kahden horoskooppimerkin välinen liitto, kun taas leijonanaisen ja kaksosmiehen liitossa on samoja ongelmia kuin vesimiehen kanssa. Liitto on kuitenkin myös harvinainen, koska leijonamiestä on vaikea valloittaa. Kun kaksonen ja leijona tutustuvat ensimmäisiä kertoja, ihastuu leijona kaksosen toiseen puoleen, johon liittyy älykkyys, tietty etäisyys ja leijonan mielestä suloinen hermostuneisuus ja epävarmuus. Kaksosella on nimensä mukaisesti kaksi puolta, ja leijona kaikkien muiden merkkien tavoin yllättyy tästä toisesta, elämyshakuisesta ja häpeilemättömästä puolesta, joka tulee jossain vaiheessa esiin. Ero leijonassa muiden merkkien reaktioon on kuitenkin perustavanlaatuinen - ainoastaan leijona, joka on merkeistä kaikkein tunneälykkäin ja paras lukemaan muita ihmisiä, pystyy täysin toipumaan kaksinaisuuden tuomasta yllätyksestä ja oppimaan kaksosen molemmat puolet. Kaksonen aistii tämän ja kokee leijonan sielunkumppanikseen, siksi kaksonen tunteekin mystistä vetoa leijonaan. Kaksosnainen haluaa vietellä miehen nopeasti omakseen, ja sitten tuuliviirinä saattaakin vaihtaa kiinnostuksen kohdetta. Leijona antaakin kaksosen tavallaan maistaa omaa lääkettään, hän ei antaudu kaksoselle, mutta kaksonen haluaa ehdottomasti vietellä leijonan, koska kokee tähän vahvaa vetoa ja sielunkumppanuutta, koska sosiaalisesti ylivoimaisen älykäs leijona osaa käsitellä tämän molempia puolia. Tämä aiheuttaa sen, että kaksonen alkaa sähläämään ja sahaamaan sekavasti molempien puoliensa välillä hakien nopeaa ratkaisua, kun taas leijona pysyy tapojensa mukaisesti rauhallisena eikä lähde sähläämään liikaa. Leijona antaa narua pikkuhiljaa lisää ja pysäyttää välillä vähäksi aikaa, mutta ei vedä narua takaisin kuten muiden kanssa. Jossain vaiheessa kaksonen saa narun päästä kiinni ja vahva liitto sekä sielunkumppanuus muodostuu näiden kahden välille. Myös leijona oppii kaksoselta paljon. Leijona ei enää aina ole tilanteen kuningas tai hallitse itseään täysin. Lisäksi leijona huomaa ihailevansa kaksosen rohkeutta käyttää molempia puoliaan, olla välillä älykkään rauhallinen ja välillä menevä ja nopea, mistä johtuen leijona kiinnostuu kaksosesta eri tavoin kuin muista merkeistä.

    • leotar

      Vaakamies ( 5v ) ja Neitsytmies ( 10v ) ja nyt Rapu

      • leotarviel

        Niin ja Oinasmiehen kanssa olin myös alle vuoden yhdessä,kun enempää ei pää kestänyt :0 :) Jatkuvaa vääntämistä ,mies myös liian mustasukkainen ja omistushaluinen :/ Ystävänä kyllä ihan täydellisesti sopiva ! Eli hauskaa oli myös,kun Huumori ja Keskustelut menivät yksyhteen,mutta EI seurustelukumppanina minulle ainakaan passannu.


    • makaroni1237

      Vaakojen kanssa parasta seksiä, mutta kipu oli sen mukaista. Kalat oli ku lahna ja mielenkiinnoton. Nyt vesimies joka on viileä ja ailahteleva. Tiedä nyt sitten enää?

    • siis totanoin

      Mun mielestä kyllä ravulla ja leijonalla synkkaa hyvin. Oon ite leijona ja niinkun pitäiskin oon itse varma johtaja. Mutta leijona ja oinas kyllä parhaiten sopii.

    • 45v.kokemus

      naarasleijona ja urosvaaka = napakymppi

    • höpöä vai ei

      Minulla on ollut jo 16 vuotta itseäni pari vuotta nuorempi ja mielettömän hyvän näköinen leijonamies.Itse olen vaaka.

      Loistavan hyvä parisuhde.Ollaan parhaita ystäviä ja seksi on todella upeaa.Tylsää ei ole missään mielessä koskaan.Matkustellaan ja harrastetaan paljon.
      Leijonan ainoa huono puoli on nalkutus.Jos oppii suodattamaan,parisuhde kestää.

      Itse olen kiinalaisesa puutiikeri,syntynyt apinan tunnilla ja mies on tulikäärme joka on syntynyt lohikäärmeen tunnilla.Kiinalaisen puolella meillä menee ainakin sopivuudet täysin nappiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe