AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / Hamsteripussien hävitys?

Hamsteripussien hävitys?

1 Vastausta 324 Lukukertaa
Olen viisikymppinen ja reilusti yli 30 kiloa laihtunut nainen etelä - Suomesta. Tässä iässähän tuo nahka ei enää ”kutistu” samalla lailla kuin nuoremmilla. Poskipäät ovat kadonneet, mutta ”hamterinpussit” ja silmäpussit tulleet tilalle.
Onko kellään onnistunutta kokemusta näiden pussien hävittämiseksi? Olen harkinnut väkälankaa, rasvansiirtoa jne. En haluaisi eikä olisikaan varaa mihinkään suureen kirurgiseen kasvojenkohotukseen. Hinnat hipovat taivaita ja tuloskin arveluttaa.
Kiva jos joku kertoisi positiivisia kokemuksia, täällä kun tuntuu olevan vain niitä kauhukertomuksia. Toki niistäkin on hyvä kuulla, mutta haluaisin myös positiivisia palautteita

HEI!

toukokuussa face-liftiin juuri hamsteripussien ja suupielien juonteiden takia.

Kävin kirurgin kanssa läpi toimenpiteen kulun ja olen luottavaisela mielellä. Suomessa homma osataan.

Odotan innolla tulevaa, en pelkää mustelmiakaan, koska ne paranee kyllä... ja leikkauksen lopputulos tulee jo pian näkyviin.

Maksaahan se paljon, mutta laitan asiat tärkeysjärjestykseen. En matkustele, en osta paljoa vaatteita, koska liikunnalla vartalo on hyvä.
 /   /  / Hamsteripussien hävitys?

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta