Huvilan / asunnon vuokraus Agadiristä

Missy*

Ensi talvena olisi tarkoitus ottaa vuorotteluvapaata töistä ja lähteä lomailemaan useammaksi kuukaudeksi. Agadir kiinnostaa ja olemme ukkoni kanssa siellä lomailleetkin jo aikaisemmin, mutta vain pari viikkoa kerrallaan.

Mikä on paikallinen hintataso, etsimme joko ihan kunnon huvilaa, jossa olisi oma uima-allas tai sitten tasokasta asuntoa, 2-3 huonetta käsittävää....Mistä kannattaisi alkaa etsimään ja kyselemään? Olen googlannut, mutta sopivia sivuja ( englannin tai espanjankielisiä) en ole löytänyt, ja ranskaa emme kumpikaan osaa...

Miten esim takuuvuokrat ja muut kulut, sähkö/jätemaksut/vesi yms?
Olisiko linjoilla ketään pidempää Marokossa viihtynyttä?

11

2845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mats

      Tiedustelin asiaa kaveriltani, joka on asunut viisi talvea Agadirissa. Kertoi, että Agadirin keskustassa
      2-3 huoneen asunto tasosta riippuen on 300-1000 euroa/kk. Uima-altaita ei yksityistaloissa ole, vaan ainoastaan hotelleissa. Vuokrayhtiöitä varmaan löydätte googlettamalla Agadir-sanaa.
      Lämpötilakin on kuulemma koko talven samaa luokkaa kuin Suomen kesässä.
      Itse olin siellä hiljan pari viikkoa ja totesin, että Agadir on rauhallinen pieni kaupunki, jossa ei tarvitse peljätä rosvoja. Ihmiset ovat ystävällisiä ja palvelualttiita. Hintataso on Suomea edullisempi. Kyllä siellä aina yksi talvi kuluu. Hyviä lomia!!

      • Iltasin kylmää ok m

        Iltasin kylmää,tuulee muuten ok .
        Meressä vähän aaltoja , hotelleihin voi mennä uimaan .
        Alko löytyy.Helppo liikkua muihin kaupunkeihin jotka ovat mielenkiintoisempia.
        Käykää autiomaassa, vuokratkaa auto , halpaa pitemmälle ajalle otettuna.


    • ramarmi

      Hei, minulla on samanlaisia suunnitelmia eli ottaa ensi talvena vuorotteluvapaata ja viettää se Agadirissa. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia täällä Suomessa tai sitten tavata Marokossa.

    • Agadir

      Olen Itse Lähtösin Marokosta, asunut suomessa 18 vuotta ( Kirjoitan heikkosti suomea, mutta puhun paremmin). Olen järjestämässä täällä hetkellä suomalaisille loma-asuntoja, vuokrattavaksi tai ostettavaksi, varsinkin talviajaksi. Suunittelmani perustuu Asiakkaan palveluun Suomessa sekä Marokossa. Antamaan Tietoja Maan historiasta, Elämän tavoista, Birokraatiasta, Asuntojen/ Omakotitalojen vuokraamisesta sekä ostamisesta lain mukaisesti. Sekä auttaman paikan päällä Marokossa, näihin arjen asioihin. Agadir on suosittu paikka, rauhallinen, turvallinen, sopiva ja mukava ilmasto 18*-27* talviaika, meri ja vuoret, tosi edulliset luomoelintarvikkeet, palvelevat ja ystävälliset ihmiset, että vieraanvaraisuus on maan elämänperiaate. Otatte yhteittä, saate lisää tietoja.

      • ariari

        Moi,

        voisitko kertoa mistä/keneltä saisin vuokrattua Agadirista asunnon joulukuu 2008 - huhikuu 2009. Luksusta homman ei tarvitse olla, mutta vammaisen on voitava liikkua. Ja 1-2 huonetta.


      • ariari kirjoitti:

        Moi,

        voisitko kertoa mistä/keneltä saisin vuokrattua Agadirista asunnon joulukuu 2008 - huhikuu 2009. Luksusta homman ei tarvitse olla, mutta vammaisen on voitava liikkua. Ja 1-2 huonetta.

        Agadirissä on ollut useita huoneistojen vuokrausta ja myyntiä hoitavaa toimistoa.Pari sellaista on ollut Hassan II-kadulla ( keskustassa) ja yksi 20 ayot kadulla (rannan tuntumassa).Nämä tiedot eivät taida paljoakaan auttaa, koska en pysty kertomaan esim.puhelinnumetoita.Tarjontaa Agadirissä varmasti on kun otetaan vielä huomioon kadulla tarjoavia.Viimeksimainittuiohin pitää kuitenkin suhtautua tietyllä varovaisuudella. kalevi


      • matkustajat

        moi
        vieläkö järjestät asuntoja agadirista?
        ollaan kaverini ja lapseni kanssa maalis-huhtikuun vaihtees lähössä agadiriin ja tarkotus ois olla 3kk näin aluksi.
        yksiö tai kaksio tarvittais, sellanen missä ois kunnon vessa, muita vaatimuksia kämpälle ei olis :D
        jos et enää järjestä niitä ni voisitko antaa numeroa tm mistä vois kämppää kysellä ? :)


      • Abdou
        matkustajat kirjoitti:

        moi
        vieläkö järjestät asuntoja agadirista?
        ollaan kaverini ja lapseni kanssa maalis-huhtikuun vaihtees lähössä agadiriin ja tarkotus ois olla 3kk näin aluksi.
        yksiö tai kaksio tarvittais, sellanen missä ois kunnon vessa, muita vaatimuksia kämpälle ei olis :D
        jos et enää järjestä niitä ni voisitko antaa numeroa tm mistä vois kämppää kysellä ? :)

        Kyllä järjästän edelleen asunnot Agadirissa. Ota yhteytta je keskustellaan tarkemmin. Olen tullut Marokosta vastaa 12.02.2009
        Puh. 358 41 5493097


      • Abdel
        ariari kirjoitti:

        Moi,

        voisitko kertoa mistä/keneltä saisin vuokrattua Agadirista asunnon joulukuu 2008 - huhikuu 2009. Luksusta homman ei tarvitse olla, mutta vammaisen on voitava liikkua. Ja 1-2 huonetta.

        Tarvitset vuokra asunnon Agadirista, ota yhteytta : 358 41 543097
        [email protected]
        Kiitos


      • lämpö
        Abdou kirjoitti:

        Kyllä järjästän edelleen asunnot Agadirissa. Ota yhteytta je keskustellaan tarkemmin. Olen tullut Marokosta vastaa 12.02.2009
        Puh. 358 41 5493097

        Olen kiinnostunut vuokraasunnosta marokosra talveksi,miten saan sinuun yhyettä,seppo puh 0409354409 ähköposti seppo [email protected]


    • OKOKOKOK

      OK

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe