Sarjaraiskaaja liikkellä

kemiläiset varoittavat

Sarjaraiskaaja Simo Aulis Ruumensaari on taas päässyt vapaalle jalalle ja nähty mm. Kemin uimahallin kahviossa.

On vain ajan kysymys koska tämä hyeena iskee taas uudestaan. Pitäkää pikkutytöt kotona ja vähän isompienkin naisten on syytä olla varuillaan tämän herran kanssa. Kemistä hurauttaa Tornioon saalistamaan alta aikayksikön ja mies liikkuu autoilla. Naisen ei pidä missään tapauksessa nousta tämän pedon kyytiin. Edellisen tuomio tuli juuri liftarin raiskaamisesta ja raatelusta teho-osastokuntoon.

Ikävä kyllä yhteiskuntamme vaikuttaa olevan voimaton tämän tyyppisten petojen kanssa, joten ainoaksi vaihtoehdoksi jää varoittelu näillä keskustelupalstoilla.

Herra Ruumensaaresta lisää asiaa mm. http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=981

Googlella löytyy kuva, mutta kuulemma äijällä ei ole nykyään partaa. Silmälasitkin voivat olla erimalliset.

35

20910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tolpio

      Se kuva on Matti Pellonpäästä!! :D Tuskin se siltä näyttää.

      • +_+

        Joskus oli Simon kännykkänumero yleinen ja sain sen haltuuni Tuusniemen ajalta. Myöhemmin Suonenjoen tuomion jälkeen laittessani kyselyn tuli omistajaksi Vehmasaho Aulis Simo ja semmoinen mielenkiintoinen osoite. Joten olettaisin Simo Ruumensaaren vaihtaneen ainakin kertaalleen nimeään ja jos kuule arvon raiskaaja luet tätä ketjua niin harmi kun joudut taas paperihommiin.


      • Anonyymi

        Miks Pellonpään kuva olisi tuon uutisen yhteyteen laitettu. Eikaise nyt tänne pienelle kylälle tuu jossa hänet tiietään ja nekin jokka ei tiiä olisi hyvä jos jossain kuvaa olisi ossaisivat varroo häntä.


    • asascasasc

      Se kuva on Matti Pellonpäästä dork :D

    • yök...

      Toivottavasti tuollaiset saisivat loppu elämäkseen lukkojen taa!

      • tuomari juomari

        loppuelämästä, tää Simo Ruumensaari on jo tappanut yhden raiskaamansa naisen, sai siitä 2 vuotta linnaa
        fakta on, että se on taas vapaalla jalalla ja metsästää
        kenestä tulee Simpan 8. uhri?

        on tämä hieno maailma


      • Tappakaa tuollaiset
        tuomari juomari kirjoitti:

        loppuelämästä, tää Simo Ruumensaari on jo tappanut yhden raiskaamansa naisen, sai siitä 2 vuotta linnaa
        fakta on, että se on taas vapaalla jalalla ja metsästää
        kenestä tulee Simpan 8. uhri?

        on tämä hieno maailma

        Oli jotain tyttöä koitettu raiskata Keminmaassa tyttö oli kuuleman selvinnyt säikähdyksellä kun joku oli soittanut poliisit paikalle päivää en tiedä mutta tällä viikolla kummiskin olikohan kyseinen herra ollut metsästämässä kummiskin tyhmästi oli tehnyt rikoksen yrityksensä keskellä päivää käyvät nämäkin aina vain röyhkeämmiksi tai ,oli aika aktiivinen poliisi liikenne eilen saa nähdä tuleeko tästä vielä jotain. Vakavampaa, en suosittele kenellekkään että liikkuu ilman isompaa seuruetta. Kyseinen herra tuntee kummiskin keminmaankin aika hyvin piilotellut aikoinaan keminmaassa jonkun ihmisen kesämökillä johon oli murtautunut en nyt vaan muista minkä rikoksen jälkeen.

        Ehkä kyseinen herro haluaa vankilaan mutta ei tiedä miten pääsisi sinne takaisin mielummin tekisi vaikka omaisuusrikoksia niistä saa kovemmat tuomiot kun henkirikoksista.


      • Ninttu83
        Tappakaa tuollaiset kirjoitti:

        Oli jotain tyttöä koitettu raiskata Keminmaassa tyttö oli kuuleman selvinnyt säikähdyksellä kun joku oli soittanut poliisit paikalle päivää en tiedä mutta tällä viikolla kummiskin olikohan kyseinen herra ollut metsästämässä kummiskin tyhmästi oli tehnyt rikoksen yrityksensä keskellä päivää käyvät nämäkin aina vain röyhkeämmiksi tai ,oli aika aktiivinen poliisi liikenne eilen saa nähdä tuleeko tästä vielä jotain. Vakavampaa, en suosittele kenellekkään että liikkuu ilman isompaa seuruetta. Kyseinen herra tuntee kummiskin keminmaankin aika hyvin piilotellut aikoinaan keminmaassa jonkun ihmisen kesämökillä johon oli murtautunut en nyt vaan muista minkä rikoksen jälkeen.

        Ehkä kyseinen herro haluaa vankilaan mutta ei tiedä miten pääsisi sinne takaisin mielummin tekisi vaikka omaisuusrikoksia niistä saa kovemmat tuomiot kun henkirikoksista.

        ei kuulemma pidä paikkaansa että olisi keminmaassa raiskannut. olen ymmärtäny et poliisi on vahvistanu sen et kyseessä ei ole ruumensaari,takuuseen en mene, mutta uskon kuitenkin että kyseessä on pelkkä huhu.muistakaa myös että kaikkea ei pidä uskoa mitä kuulette, en tietenkään puolustele miestä mitenkään, mutta niitä perättömiä juttuja liikkuu kuulemma aika paljon. siinä olen samaa mieltä että yksin ei todellakaan kannata liikkua ainakaan pimeällä, eikä syrjäisissä paikoissa.


      • mjjjjjjjjjjjjjjj

      • Sui3

      • eikös
        Ninttu83 kirjoitti:

        ei kuulemma pidä paikkaansa että olisi keminmaassa raiskannut. olen ymmärtäny et poliisi on vahvistanu sen et kyseessä ei ole ruumensaari,takuuseen en mene, mutta uskon kuitenkin että kyseessä on pelkkä huhu.muistakaa myös että kaikkea ei pidä uskoa mitä kuulette, en tietenkään puolustele miestä mitenkään, mutta niitä perättömiä juttuja liikkuu kuulemma aika paljon. siinä olen samaa mieltä että yksin ei todellakaan kannata liikkua ainakaan pimeällä, eikä syrjäisissä paikoissa.

        kaikki jutut olekkaan totta????KÄÄÄK


      • jälkeenkö

    • Rebekka-70

      Joo,olin 10.lk:n päättäjäisjuhlissa Laurilan ylä-asteella kun opettaja ilmoitti että kukaan ei likoista lähde yksin kotiin ja kertoi raiskatun koulumme tyttöoppilaan..myöhemmin selvisi kuka raiskaaja oli..pelättiin hullun lailla..nyt jo vuosikymmeniä myöhemmin se sama ihminen(?)on jatkanut valitsemallaan tiellään..mutta laki on laki.Suomessa voitaisiin jo tollaiset seonneet pitää pakkohoidossa ilman pääsyä ikinä vapauteen.Onko Simoa ikinä kiinnostanut sen tytön elämä jonka silloin pilasit??Hänen elämä meni sen myötä pilalle,jo vain siksikin että pienellä paikkakunnalla tiedettiin hänet..ja muutenkin..toivon hänelle rohkeutta tulla tarinansa joskus kertomaan julkisesti..jos tämä yhteiskunta sitten miettisi voisko laeille jotain tehdä näis tapauksissa.Olkoonkin tuomionsa istunut mutta silti varoitan,olkaa aina sen verran varuillanne että katsotte kuka takananne kulkee..

      • Muistan myös..

        Samat on muistot lapsuudesta. MUTTA..

        Ymmärtääkseni tämä tyttö on kyennyt rakentamaan kaikesta huolimatta itselleen tasapainoisen elämän ja perustamaan perheen. En väitä sen olleen helppoa, enkä vähättele hänen kokemaansa, mutta olen onnellinen siitä, että hän on kuitenkin pystynyt siihen!

        Mutta se ei toki tee tätä miestä yhtään vaarattomammaksi.


    • PUUKKO PALLIIN

      SE ON KUULEMA VÄRJÄNNYT TUKKANSAKIN.
      PARAS OLISI KUN JOKU PÄÄTTÄISI TÄMÄN TYYPIN PÄIVÄT! OLEN KAHDEN LAPSEN ISÄ KEMISTÄ JA OLEN HUOLISSANI JA VIHAINEN SUOMEN " OIKEUS " LAITOKSELLE, ETTÄ TÄMÄN KALTAISET ELÄIMET PÄÄSTETÄÄN VAPAALLE JALALLE. EI MITÄÄN ARMOA TÄLLAISILLE PEDOILLE. ÄIJÄ ON RAISKANNUT 1980 LUVULLA MUUTAMAN KERRAN JA YKSI UHREISTA OLI VAIN 15 VUOTIAS! TÄMÄN JÄLKEEN 71 VUOTIAAN NAISEN RAISKAUS JA RAAKA TAPPO. KAIKEN KUKKURAKSI - 06 HÄN RAISKASI 23 VUOTIAAN NAISEN JA HAKKASI TÄMÄN HENGENVAARALLISESTI. JA MITÄ HÄN SAI! ISTUI KUULEMA ALLE KOLME VUOTTA!!!

      • xdfkkj

        eikai tuomarit tuomitte ku suurin osa samanlaisia!!!!!


      • fukc12

        Jos se nappaa mut autoon mä tapan sen puukolla kun se ajaa


    • ...nykyään...

      huhujen mukaan Lautiosaaressa

      • rämeikkö

        vapaana näkyy olevan ja kyttää jokisuun tiellä punaisessa autossa.!!!!!!!!!!!!!Kauanko odotetaan?


      • örkki
        rämeikkö kirjoitti:

        vapaana näkyy olevan ja kyttää jokisuun tiellä punaisessa autossa.!!!!!!!!!!!!!Kauanko odotetaan?

        Kallilla,lautsikassa ja jokisuulla ainaski ajelee p-pyörällä.
        Turvallisia marjastus reissuja meille kaikille!!!!!


      • örkki
        örkki kirjoitti:

        Kallilla,lautsikassa ja jokisuulla ainaski ajelee p-pyörällä.
        Turvallisia marjastus reissuja meille kaikille!!!!!

        Olkaa nyt ihmiset/vanhemmat kuitenki varuilla!Jos miehellä on noin pitkä rikostausta ja tuomiot taposta,ainakin seitsemästä raiskauksesta..Kulkee vapaana ja "seurailee edelleen lapsia ja naisia" autolla ja polkupyörällä.(tunnistettu,heinäkuussa)Kemi-Keminmaa on ollut turvallinen paikka asua..toivottavasti edelleen!!!


      • -----
        örkki kirjoitti:

        Olkaa nyt ihmiset/vanhemmat kuitenki varuilla!Jos miehellä on noin pitkä rikostausta ja tuomiot taposta,ainakin seitsemästä raiskauksesta..Kulkee vapaana ja "seurailee edelleen lapsia ja naisia" autolla ja polkupyörällä.(tunnistettu,heinäkuussa)Kemi-Keminmaa on ollut turvallinen paikka asua..toivottavasti edelleen!!!

        millainen auto tällä henkilöllä oikein on? Tuossa yhdessä puskassa ollut parina iltana jokin auto kun olen iltatyöstä lähtenyt, se aika hyvin piiloon ajettu sattumalta sen itsekkin hoksasin. Ja nyt puhun lautiosaaresta....voihan olla ihan harmitonkin kulkija. Pyörä taitaa vaihtua kuitenkin autoon.


      • Anonyymi
        rämeikkö kirjoitti:

        vapaana näkyy olevan ja kyttää jokisuun tiellä punaisessa autossa.!!!!!!!!!!!!!Kauanko odotetaan?

        Eikö näille voi syöttää jottain mömmöjä ettei niillä seisos.


    • hihhiihehhhehhehaa

      lapsellista nostaa vanhoja viestiketjuja ja sitten hihitellä kaikenmaailman vastaajille, varmaan hihittelet tällekkin...hihhiihhhihii!

    • eimitäänruumensaaria

      onko tämä tyyppi nyt vankilassa vai vapaalla? yritin googlettaa mutta "tuoreimmat" uutiset oli mielentilatutkimuksesta n.kolmen vuoden takaa. Miten on? Tietääkö joku?

    • röd volvo

      asuu haaparannalla nykyisin

    • Anonyymi

      onko se simo vielä hengissä ja jos on misäpäi se assuu

      • Anonyymi

        Täällähän minä.
        Annaks mulle??


      • Anonyymi

        Ja kuva julkiseks että osattaisii varroo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuva julkiseks että osattaisii varroo.

        Ei pitäisi vapautua ollenkaan tämän kaltaisia tekijöitä. Ei ole yhteiskuntakelpoinen, niin monta raiskausta on tehnyt ja ainakin yhden tappanut!


    • Anonyymi

      Siis perus Kemiläinen

      • Anonyymi

        Ei vaan naapurista Keminmaalta lähtöisin! Valitettavasti 🤢😒😒


    • Anonyymi

      Eikös tuoki ukko ole jo aikoja sitten kuollu

      • Anonyymi

        Senkö tietäisi, niin helpottaisi monia!


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe