Millainen olet, skorpioni?

Zodiac-Guru

Kovasti teistä kaikenlaista puhutaan. Paljon hyvää ja joskus myös pahaa. Ainoastaan kauris tuntuu herättävän yhtä paljon keskustelua kuin skorpioni, tuo Mars-planeetan hallitsema elämän ja kuoleman merkki.

Nyt on teidän vuoronne kertoa, että miten asiat oikeasti ovat. Eli pyydän skorpionimerkkisiä ihmisiä kuvailemaan itseään muutamalla lauseella. Tai vaikka muutamalla kappaleella, jos juttua tuntuu riittävän.

Sana on vapaa!

30

9058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tumma skopu

      Tyypilliseksi skopuksi on pari kertaa haukuttu. En sitten tiedä. Oon hirmu tunnollinen ja mulla on taipumusta stressata asioista. Oikukas olen. Välillä vituttaa niin että ikkunat helisevät, välillä kehrään kuin naaraskissa. Rakastan täysillä, suutun helposti. Ystävät ovat tärkeitä mutta olen huono pitämään yhteyttä. Pikkasen erakkoluonne. Rakastan musiikkia, lukemista, urheilua, fyysistä läheisyyttä, aurinkoisia kesäpäiviä...tykkään hikoilla sekä lenkkipolulla että myöskin lakanoiden välissä ;) Kiihkeetä sen olla pitää. Elämän nimittäin.

    • Skorp-73

      Olen skorpioni vuosikertaa 1973. Olen hyvin tunteellinen ja kiltti, hyväsydänminen ihminen. Olen jonkin verran erakko ihminen. Päästän lähelleni vain hyvin harvat ihmiset. Perhe on minulle kaikki kaikessa. Tulen hyvin kaikkien ihmisten kanssa toimeen. Rakkaudessa elän hyvin suurilla tunteilla ja osoitan avoimesti tunteeni. Myönnän olevani vahvasti seksuaalinen. Nautin kosketuksesta ja toisen ihmisen läheisyydestä. Olen ehdottoman lojaali ja luotettava eläessäni suhteessa. Erot otan raskaasti ja sydänsuruista toipumiseen menee vuosia. Tunnen mielenkiintoa vastakkaista sukupuolta kohtaan kaksosen sekä kalan merkeissä. Olen työnarkomaani, rakastan työntekoa ja olen työssä huolellinen ja ahkera. Kotini on aina tiptop. Likaisuus ja sotkut ärsyttävät. Pukeudun kalliilla maulla ja olen materialistinen. En ole pitkävihainen. Eikä minulla ole sitä skorpionin piikkiä.

      • Skopu75

        .. paitsi materialistisuuden. Liian kiltiksikin minua on sanottu, mutta siinä mielessä taidan olla vähän "susi lampaan vaatteissa", että pinnan alta löytyvät tarvittaessa ne piikitkin. Loukkauksia ja ikäviä sanoja on erittäin hankala unohtaa, mutta rakastamilleni ihmisille saatan olla hyvinkin kärsivällinen. Ehkä liiankin kärsivällinen, mutta kun hermo menee, niin se menee lopullisesti eikä paluuta entiseen todellakaan ole.

        Ihmissuhteissa olen täysillä mukana ja minulle tärkeät ihmiset tietävät takuulla olevansa tärkeitä ja rakkaita, en jätä sitä epäselväksi. Vastakkaisessa sukupuolessa eniten viehättävät kalat ja neitsyet, enkä pysty edes katsomaan "sillä silmällä" muita silloin, kun joku on saanut sydämeni täysin. Eli olen hyvin uskollista tyyppiä enkä voi elää ilman hellyyttä ja seksuaalisuutta. Valitettavasti elin ilman hyvin, hyvin pitkään - ja voin pahoin. Nyt on suunta parempaan :)


      • kaksonen 59

        Kiva pidät kaksosista'niin määkin skorppareista.


    • te muut?

      miten sujuu rakkauselämä, millaiseen ihmiseen käy luontainen heikkous?

      • Ryby

        Heikkous on se, kun ei osaa olla heikko.


    • nainen_84_

      olen..

      - erittäin tunteellinen, hyvässä ja pahassa.
      - äärimmäisen oikeudenmukainen
      - todella pikkutarkka
      - organisoiva
      - helposti stressaantuva
      - kaksijakoinen suhde ihmisiin yleensäkin: olen periaatteessa todella sosiaalinen mutta kaipaan usein omaa rauhaani, ystävät ovat nimenomaan ystäviäni, minulla ei juurikaan ole ns. hyvänpäiväntuttuja.
      - rakkauselämä on aina ollut melko aktiivista, ihmissuhteet tässä mielessä melko dramaattisia.
      - vahvasti seksuaalinen ihminen.
      - toisinaan suuruudenhullu.
      - vaadin kaikilta, itseni mukaanlukien yleensä liikoja.
      - en kestä loukkauksia kovinkaan helposti.
      - inhoan seläntakana puhujia tms.
      - en unohda loukkauksia millään.
      - olen äärimmäisen kostonhaluinen.
      - luen ihmisiä hyvin.
      - useimmiten drama-queen.

      Tässä lyhyesti jonon jatkoon, olkaa hyvät.

      • skorppari-51

        jos et olisi tuonut luonnettasi esiin,,niin juuri tällainen on skorppari,siis ainakin allekirjoittanut,,,en tiedä nousevista tai laskevista merkeistä tai kuiden asennoista mutta tuosta tunnistan itseni,,,ja olen ,,siitä ylpeä


      • pystyt loukkaamaan

        ihmisiä pahasti, myös läheisiäsi, huomaamatta sitä itse, tai olemaan välittämättä siitä itse ollenkaan.
        Luullen olevasi parempi kuin läheisesi tai tuntemattomatkin ihmiset??????????????????????????????????
        T. skorpionin läheinen


      • nainen_84_
        pystyt loukkaamaan kirjoitti:

        ihmisiä pahasti, myös läheisiäsi, huomaamatta sitä itse, tai olemaan välittämättä siitä itse ollenkaan.
        Luullen olevasi parempi kuin läheisesi tai tuntemattomatkin ihmiset??????????????????????????????????
        T. skorpionin läheinen

        ...melko totta toisinaan, valitettavasti. En jaksa pitää puolustuspuheita, minun kohdallani pitää osittain paikaansa, ei varmastikaan kaikkien skorpionien.
        Kuten jo sanoin aiemmin kuvaillessani itseäni, odotan niin itseltäni kuin muiltakin yleensä liikoja ja toisinaan tämä kriittisyys saattaa purkautua ikävästi. Inhottava piirre kaikkinensa, josta olenkin pyrkinyt aktiivisesti eroon.
        MUTTA, jos loukkaan jotakuta, se ei suinkaan ole päämääräni, en halua loukata muita, varsinkaan läheisiäni.
        ( Taisi muuttua puolustuspuheeksi sitten kuitenkin.. :) )


      • mutta yksikin entinen ystäväni
        pystyt loukkaamaan kirjoitti:

        ihmisiä pahasti, myös läheisiäsi, huomaamatta sitä itse, tai olemaan välittämättä siitä itse ollenkaan.
        Luullen olevasi parempi kuin läheisesi tai tuntemattomatkin ihmiset??????????????????????????????????
        T. skorpionin läheinen

        syytti minua ja sisartaan tuosta vaikka itseasiassa se oli hän, joka jostain syystä jatkuvasti piikitteli ja mollasi minua. Kilttinä ihmisenä sallin tilanteen jatkua pitkään, kunnes toinen ystäväni näki hänet ja alkoi heti ihmetellä, miksi siedän moista.

        Minä toivon kaikille läheisilleni hyvää. Miksi siis loukkaisin heitä. Löytyy niitä puolituttujakin, joihin voi purkaa vihansa sitten, jos tulevat ilkeilemään. Ja silloin jos sen teen, niin teen tahallani, enkä välitä siitä lainkaan, miten pahalta se hänestä tuntuu. Tämä on tilanteessa, kun mittani on lopulta täyttynyt.

        Kaksi entistä ystävääni on saanut lähteä vaikutuspiiristäni. En tarvitse lähelleni ihmisiä, jotka ilkeilevät ja tekevät minulle huonon olon. Ystävät ovat minulle tärkeitä ja minulla on aina ollut muutama ystävä, jonka kanssa voi jakaa kaiken ja tuemme ja kannustamme puolin ja toisin.


      • jokaisella syyt tekoihin
        mutta yksikin entinen ystäväni kirjoitti:

        syytti minua ja sisartaan tuosta vaikka itseasiassa se oli hän, joka jostain syystä jatkuvasti piikitteli ja mollasi minua. Kilttinä ihmisenä sallin tilanteen jatkua pitkään, kunnes toinen ystäväni näki hänet ja alkoi heti ihmetellä, miksi siedän moista.

        Minä toivon kaikille läheisilleni hyvää. Miksi siis loukkaisin heitä. Löytyy niitä puolituttujakin, joihin voi purkaa vihansa sitten, jos tulevat ilkeilemään. Ja silloin jos sen teen, niin teen tahallani, enkä välitä siitä lainkaan, miten pahalta se hänestä tuntuu. Tämä on tilanteessa, kun mittani on lopulta täyttynyt.

        Kaksi entistä ystävääni on saanut lähteä vaikutuspiiristäni. En tarvitse lähelleni ihmisiä, jotka ilkeilevät ja tekevät minulle huonon olon. Ystävät ovat minulle tärkeitä ja minulla on aina ollut muutama ystävä, jonka kanssa voi jakaa kaiken ja tuemme ja kannustamme puolin ja toisin.

        minkä merkkinen ex-kaverisi horoskoopiltaan on?

        ja vielä miettimistä sinulle... mieti tarkkaan vastauksia...

        oletko miettinyt että ehkä ex-kaverillasi oli syy piikitellä ja mollata sinua? mikä se olisi? miten itse olisit suhtautunut tilanteeseen jos olisit ollut hänen tilallaan?


    • sco.61

      Ekana tulee mieleen että mitä sä sillä tiedolla teet, sähän voit käyttää sitä mua vastaan (manipuloiva!)
      Kukaan sco ei tasan kerro kaikkea itsestään. Hän voi esittää maireaa, lempeää, ihanaa, rakastettavaa, mutta totuutta et kuule sco:n suusta koskaan. Tarvittaessa sco on tunteeton, kylmä, julma, raivohullu. Luottamus on kaikki kaikessa. Sco ei luota elämässään kuin pariin hassuun ihmiseen, ei ehkä täysin niihinkään. Sco on itselleenkin mysteeri. Hän miettii, miksi teki noin taikka näin. Vain kauris on vahvempi skorpionia, niin ja tietysti skorpioninainen vahvempi miestä.
      Mulla on 5 planeettaa skorpionissa ja se kyllä tuntuu! Lisäksi olen nouseva leijona eli se mitä näet on skorppari leijonan taljassa. Joskus olen leikkinyt ajatuksella että alien olisi parempi symboli kuin skorpioni!
      Tunteet ovat juuri niin vahvat kuin puhutaankin. Äärimmäinen viha ja äärimmäinen rakkaus ovat molemmat tuttuja tunnetiloja. Vain itsesuojeluvaiston rippeet pitävät hengissä.
      Seksi on tärkeää. Jos sitä ei ole skorppari saattaa nostaa kytkintä, vaikka periaatteessa uskollinen onkin. Samoin oma perhe, lapset. Niitä puolustetaan katkeraan loppuun asti.

      Tässä aluksi...

      • että vain kauris

        on vahvempi skorpionia. Kauris ei ole vahvempi yhtään ketään, vaan yhtä läpinäkyvä, kuin esim. horoskoopeist rapu tai kaksonen.
        Jos joku on vahvempi skorpionia, se on vesimies, koska vesimies näkee skorpionin sisimpään. Myös sen kaiken tunteettomuuden ja kylmyyden läpi, minkä skorpioni haluaa ahdinkoon joutuessaan näyttää. Ja vesimiehen kanssa skorpioni joutuu ahdinkoon, koska vesimies näkee skorpionin läpi, niinkuin muidenkin merkkien ja ihmisten. Silloin on mahdotonta esittää mitään tai teeskennellä olevansa muuta kuin on ja se raivostuttaa skorpionia. T. skorpionin kumppani vesimies, joka usein osuu oikeaa ja saa skorpionin hermostumaan, koska hän (skorpioni) haluaa peittää motiivinsa ja todelliset tunteensa, mikä ei vesimiehen kanssa seurustellessa tai missään suhteessa ollessa mitenkään onnistu. Olen nouseva skorpioni, joten skorpioni saa samalla mitalla, mitä hän itsekin antaa, sekä hyvässä että pahassa. Mutta peittelemään mitään ei pysty. T veskari skorpionin kanssa. Niin ovat äärimmäinen viha ja äärimmäinen rakkaus tuttuja tunteita tälle vesimiesnaiselle, joka seurustelee skorpionin kanssa. Äärimmäinen viha ja äärimmäinen rakkaus.


      • tähän vielä
        että vain kauris kirjoitti:

        on vahvempi skorpionia. Kauris ei ole vahvempi yhtään ketään, vaan yhtä läpinäkyvä, kuin esim. horoskoopeist rapu tai kaksonen.
        Jos joku on vahvempi skorpionia, se on vesimies, koska vesimies näkee skorpionin sisimpään. Myös sen kaiken tunteettomuuden ja kylmyyden läpi, minkä skorpioni haluaa ahdinkoon joutuessaan näyttää. Ja vesimiehen kanssa skorpioni joutuu ahdinkoon, koska vesimies näkee skorpionin läpi, niinkuin muidenkin merkkien ja ihmisten. Silloin on mahdotonta esittää mitään tai teeskennellä olevansa muuta kuin on ja se raivostuttaa skorpionia. T. skorpionin kumppani vesimies, joka usein osuu oikeaa ja saa skorpionin hermostumaan, koska hän (skorpioni) haluaa peittää motiivinsa ja todelliset tunteensa, mikä ei vesimiehen kanssa seurustellessa tai missään suhteessa ollessa mitenkään onnistu. Olen nouseva skorpioni, joten skorpioni saa samalla mitalla, mitä hän itsekin antaa, sekä hyvässä että pahassa. Mutta peittelemään mitään ei pysty. T veskari skorpionin kanssa. Niin ovat äärimmäinen viha ja äärimmäinen rakkaus tuttuja tunteita tälle vesimiesnaiselle, joka seurustelee skorpionin kanssa. Äärimmäinen viha ja äärimmäinen rakkaus.

        että äärimäinen seksi, sekä henkinen että fyysinen.
        Seksihän ei ole koskaan pelkästään henkistä.
        Ymmärrys on sataprosenttinen molemmin puolin, vaikka kaikissa käytännön asioissa se ei olekaan niin. esim. lasten kasvatuksessa on rankkoja eroja. yms. Mutta muuten jos ei näitä ristiriitoja olisi. suhde olisi ihan totta täydellinen.


      • ett'ä seksihän ei ole
        tähän vielä kirjoitti:

        että äärimäinen seksi, sekä henkinen että fyysinen.
        Seksihän ei ole koskaan pelkästään henkistä.
        Ymmärrys on sataprosenttinen molemmin puolin, vaikka kaikissa käytännön asioissa se ei olekaan niin. esim. lasten kasvatuksessa on rankkoja eroja. yms. Mutta muuten jos ei näitä ristiriitoja olisi. suhde olisi ihan totta täydellinen.

        koskaan pelkstään fyysistä, enemmänkin henkistä, Ja se toimii ainakin tämän skorpioni-vesimiesparin välillä äärimmäisen loistavasti.


    • muttei läheskään kaikkea

      Ensiksinkin minua on kutsuttu ties miten moneen kertaan tyypilliseksi skorpioniksi ja syitä varmasti löytyy... Olen kiivasluonteinen innostun helposti asioista ja yleensä innostus latistuu yhtä äkkiä kuin syntyykin. Kun rakastun niin rakastun tulisesti ja kiihkeästi. Ja kun suutun se kyllä kuuluu. En kerro helposti itsestäni kuin päälisin puolin enkä tosiaankaan avaudu kuin parille ihmiselle enkä välttämättä heillekkään. Kaiken kaikkiaan olen vahva ja ennenkaikkea tulinen persoona.

    • änimöl

      Olen huono kontrolloimaan itseäni ja helposti se kääntyy sitten pätemiseksi ja faktojen poimimiseksi.
      Jos käänsin sydämeni oikeeseen suuntaan, on se ainoa asia maailmassa, josta voi olla ylpeä ja tuntea itsensä kauniiksi. Nytkin pyrin nöyrästi elää "varpaisen silmin". Jos sanat eivät riitä kuvaamaan kauneutta, on kauneus jätettävä tunteen varaan.. Kaikilla soi jokin laulu päässä kauneudesta. Minulle se on kuin lempeä kesätuuli, Aivan kuin pyyteetön enkeli hymyilisi. Kyllä, on vain harvoja, jotka eivät koskaan ihmettelisi mitä mietin tilanteessa kuin tilanteessa. Nyt en koe puhuvani skorpionina, vaan ihmisenä, joten pari asiaa skorpionina...
      -Erittäin arka.
      -Erittäin oikeudenmukainen (saa ihmetellä aina miksi ei)
      -Erittäin tulinen (se kytee, ei koskaan sammu)
      -Kaiken takana vallitsee pyhyys
      -Paras rauha suorassa katseessa kaikkea kohtaan (näin muodostan harmonian)
      -Helposti johdateltavissa ansaan.
      -Vaikka ymmärtäisikin toista, ei antaisi sydämmellään anteeksi enään koskaan, "joten jatka egollas mylvimistä, en välitä, yäk, tuntuu kuin madot vastakkain lieroilee havitellessaan tuntematonta reviiriä."
      -Kehon kieli jotenkin vaikeasti kahlittavissa (luontainen tanssija)
      -Tuhon enkeli, tuhkasta jälleen nouseva.
      -En tyydy vähään, valitettavasti.
      -En ole muuten riistäjä paitsi ajan suhteen - seison siis keskellä.
      -Seuraaja/ajattelija
      -Vaativa huomioonottamisen suhteen kaikkien puolesta
      -Monen huolen kantaja/monen ilon jakaja.
      -Estetiikan jumaloija.
      -Työn haasteellisuudesta tinkimätön.

      "Jos me ihmiset olemme sydämiltämme niin samanlaisia, niin miksi minusta tuntuu Suomessa siltä, että elän kulissien keskellä? Koska koen, että minusta tuntuu siltä."

      -Minusta on kuoriutunut se joka näkee niin paljon pahaa. Kuka siitä kärsii, olen huomannut, että vain minä.
      -Jos ei ole mitään todellista tekemistä, kokee itsensä hyödyttömäksi. Se todellinen tekeminen rajoittuu, kun elää kaupungin vilskeessä. Olen täysin äiti maan lapsi.
      -En osaa elää hetkessä, paitsi vain itseni kanssa.
      -"Kappas vain, taisin juuri nähdä myötätuntoisen hymyn."
      -Skorpioni on kuten on kautta historian ollut syvästi pohtiva ihminen ja se taitaakin olla ainoa kunnioitettava puoli hänessä, mutta mitä muut odottavat hänestä on vain ja täysin heidän oma ongelmansa..
      Mikään ei ole perätöntä.

    • kuulostaa nämä ketjuun vastanneiden kuvailut :)

      Erittäin tunteellinen, hyvä sydäminen, oikeudenmukainen, omistushaluinen, mustasukkainen, seksuaalinen, dramaattinen, äärimmäisen uskollinen, pikkutarkka, suorasanainen, taipumusta synkkyyteen (jos ei lemmenasiat mene kuten haluan niiden menevän)...luen myös hyvin muita ihmisiä, stressaan helposti, olen erittäin kiinnostunut kaikesta mystisestä (kummittelu, henkimaailma, horoskoopit, kuolema)...ikävä kyllä olen myös nolojen tilanteiden nainen :D mutta hyvällä huumorilla niistä onneksi selviää...
      Olen varmasti aika tyypillinen skorpioni...ja myös ylpeä että olen juuri skorpioni :)

      • Nolojen tilanteiden naisena...

        myös tähän horoskooppimerkkiin? Minä myös olen usein kutsunut itseäni nolojen tilanteiden naiseksi. Minulle sattuu paljon noloja tilanteita, joihin yleensä itse olen kuitenkin syytön.


      • nolot tilanteet
        Nolojen tilanteiden naisena... kirjoitti:

        myös tähän horoskooppimerkkiin? Minä myös olen usein kutsunut itseäni nolojen tilanteiden naiseksi. Minulle sattuu paljon noloja tilanteita, joihin yleensä itse olen kuitenkin syytön.

        ovat sitten olleet? Miten ne ovat johtuneet vain muista? Anna esimerkkejä.


    • scorpionez

      Olen Iloinen, ystävällinen, ulospäin suuntautunut mutta kuitenkin kätken syvimmät tunteeni sisääni, ne saa nähdä vain ihminen johon luotan täysin, ja sellaisia ihmisiä ei ole kuin yksi tai kaksi.

      Huumorintajuni on sarkastinen pystyn myös nauramaan itselleni, suuttuessani olen todella pisteliäs ja päästelen suustani sammakoita, joita lepyttyäni noin sekunnin kuluttua pyytelen anteeksi.

      Ystäville ja parisuhteessa olen uskollinen, enkä koskaan petä luottamusta. En paljasta asioita joita kuulen enkä pidä juoruilusta, seläntakan puhumisesta.

      Seksuaaliset tarpeeni ovat voimakkaat, mutta kaipaan kuitenkin sitä yhtä ja oikeaa jonka kanssa voin nauttia. Sinkkuna saatan joskus olla viettieni vietävänä.

      Jos joku loukkaa minua oikein syvältä en pysty enää koskaan luottamaan häneen ja suljen hänet elämästäni.

      Lapsilleni, puolisolleni ja perheelleni omistaudun, hellin, hoivaan ja rakastan.

    • Marraskuun lapsi

      Hauskaa spekuloida omaa luonnetta, kun siitä löytyy niin monta ristiriitaista piirettä. Tuntuu, että jokainen luonteenpiirre on vastakkainaseteltu.

      Eli olen vahva ja voimakastahtoinen, mutta samalla herkkä ja tunteellinen. Voimakastahtoisella en tarkoita itsekästä bitch-naista, joka ei suostu kompromisseihin vaan tahdonvoimaa ja päättäväisyyttä.

      Minulla on pitkä pinna, kun se palaa, niin se menee hard coren puolelle:) Läheisiä puolustan henkeen ja vereen.

      Olen jossain tilanteissa todella viileä, ilmekkään ei värähdä, vaikka sisälläni kuohuisi millainen tunnekuohu tahansa. Näytän tunteeni helpommin tekoina. Kun olen vihainen sorrun liian helposti täydelliseen väliinpitämättömyyteen.

      Olen tarkka yksityisyydetäni. Ahdistaa jos ihmiset tietää minusta liikaa.Päästän lähelle vain harvat. Avautuminen vie tolkuttomasti aikaa, minun pitää tuntea henkilö kauan ja luottaa 100% :sti.

      Skopuilla on ihan omat huumori juttunsa :) Harva ihminen minun juttuja ymmärtää, jotkut saattavat suuttuakkin niistä. Huumorini on mustaa, sarkastista ja kyynistä.

      • DarkFly

        ... elämä on.. Sinun tekstisi kuulosti ihan minulta :)


    • Dinjami

      Iloinen
      Ulospäinsuuntautunut
      Huono kertomaan herkimistä tunteistani
      Joskus ylireakoiva
      Melko pitkä vihanen ja muistan kyllä loukkaukset
      Erittäin hellä lähimäisiä kohtaan
      helposti loukkaantuva joskus ainakin :/
      äärimäisen itsepäinen ja jossain asioissa taipumaton mikä haieuttaa silloin tällöin onngelmia :D

    • Lapista**

      -en niuhota tyhjästä, mut jos minua loukataan niin muistan sen kyllä ja kosto tulee muodossa tai toisessa, ajallisesti saattaa kulua pitkäkin tovi ennenkuin piikki pistää ja teen sen hymyssä suin
      -hyvänpäiväntutut eivät usko mua skopuksi, eli olen hiljainen ja kiltti, niin kauan kun mua kohdellaan kunnolla
      -ystäville ja rakkaille uskollinen ja lojaali
      -tykkään ihmisten seurasta vaikkakin syrjempää
      -erakkoluonne
      -tunnollinen
      -ystäviä kertynyt muutama
      -mun huumori on sarkastista ja osaan nauraa myös itselleni
      -kaikki mystinen kiehtoo
      -lempivärit:keltainen, punainen ja musta
      -perhe menee kaikkien ohi
      -pieni, hoikka, vaalea
      -eroottinen
      -kehuvat seksikkääksi ja silmissä on kuulemma viekoittelevaa pilkettä

    • tähän merkkiin syntynyt

      Skorpioni on kiltti ja sisukas sekä puolisolleen ja ystävilleen uskollinen.

      Jos autat skorpparia, hän on siitä ikuisesti kiitollinen ja muistaa sen kyllä. Myös jos petät skorpparin luottamuksen tai olet hänelle ilkeä, hän ei tule enää koskaan luottamaan sinuun eikä anna täyttä sydäntään "ystävyydellenne".

      Merkkiämme haukutaan paljon, mutta lähes poikkeuksetta tuntemani skorpparit ovat olleet jopa liian kilttejä ja muut ovat polkeneet heitä jalkoihinsa. Suuttuessaan ja varsinkin jos skorppari joutuu puolustamaan rakastamaansa ihmistä, hän voi mennä vaikka kuinka pitkälle. Hän voi tuhota vihollisensa täysin ja siinä tilanteessa jopa nauttia siitä.

      Muuten koen, että meitä kiehtoo kovasti mystisyys ja otamme selvää eri uskonnoista ja filosofioista ja haluamme olla hyviä ihmisiä sekä kehittyä henkisesti mahdollisimman korkealle. Emme arvosta niinkään maallista omaisuutta ja valitsemme ammattimmekin arvojemme mukaan, mielellään jotain sellaista, mikä hyödyttää muitakin kuin itseä. Emme arvosta pinnallisuutta ihmisissä ja meihin ei tee vaikutusta varallisuus eikä korkea status millään alalla.

      Seksuaalisuus on tälle merkille tärkeä asia ja skorppari on hyvin intohimoinen. Itsestäni en voi sanoa mitään, mutta miehistä skorpparimiehet ovat kaikkein kiihottavimpia.

    • änimöl

      En ole koskaan yksin. Kun katson ylös ja etsin, he nauravat minulle niin kauan, kunnes ymmärrän, että en koskaan ole yksin. Siunaukseni. Tuli, maa, vesi ja ilma. Tuulen viemää olkoon sydämeni.

    • tepsku

      olen skorpioni nainen ja myönnän olevani tähtimerkin kaltainen. mustasukkainen ja omistushaluinen mutta myös erittäin itsenäinen ja kaikin puolin vahva.seksi on minulle erittäin tärkeää suhteessa ja usein suhteeni kaatuvat puutteelliseen seksiin mutta myös läheisyys ja syvä luottamus ovat tärkeitä jos ne puuttuvat skorpiooni antaa kenkää...ja sekin pitää paikkansa että skorpioni ei unohda koskaan mutta anteeksi voi antaa. sanotaan että skorpioni kostaa heti tilaisuuden tullen mutta henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että elämä on liian arvokas ja lyhyt kostamiseen......

    • nuoriskorppari

      Vanha keskustelu, mutta vastaan tylsyyteeni.

      Mä oon melko perus skorpioni monien mielestä. Mä oon tosi syvällinen, rakastan mystisiä asioita, kuoleman suuria kysymyksiä ja osaan lukea monia ihmisiä kuin avoimia kirjoja (jos en voi jotakuta lukea kuin avointa kirjaa, niin siinä ihmises on jotain erityistä minulle) Mä oon kiinnostunut ihmismielen toiminnasta ja mä oon melko liberaali ja mukautuvainen. Mä oon mielestäni melko lojaali ja puhun ihmisistä pahaa vain jos on siihen syy. Mä oon tosi sympaattinen - välillä liiankin - mul on taipumus ottaa muiden taakat niskoilleni ja kärsiä siitä itse. Oon myös uhrautuvainen ja melko epäitsekäs. Olen dramaattinen, mutten viihdy suuren porukan keskipisteenä huomionhaustani huolimatta. Mä oon suurimmalle osalle ihmisistä pitkävaihainen, joskus kostonhimonen ja en ikinä unohda loukkauksia mitä mulle on sanottu - myöhemmin voin mustamaalata sitten ne loukkaukset aseena ja saada tahtoni läpi. Strategioin ja olen viekas jos siihen mut pakotetaan. Olen äärimmäisen pihi ja kunnianhimoinen, ja teen paljon töitä saavuttaakseni haluamani. Olen melko seksuaalinen, aina ollut ja tulen varmaan olemaan, ja minua ei ällötä ne asiat mitä monia muita ikäisiäni ällöttää (kuolema, seksuaalisuus, veri, suolenpätkät ym) Mä yritän pysyä muille positiivisena ja iloisena ihmisenä, vaikka kuinka vaikeata olisi ja vaikka kuinka tekis vaan mieli itkeä ja tunnustaa kaikki. Mä en oo kauheen hyvä pyytämään anteeksi ja virheitäni myöntämään. Jos jostakin ihmisestä tulee mulle tärkeä, työnnän sen pois luotani helposti ja alan ilkeäksi ja piikikkääski. Oon kyl muutenkin piikikäs ja sarkastinen mut tuolloin se lisääntyy. Tykkään kiusoitella muita ja saatan antaa hieman kaksjakoista kuvaa kiinnostuksestani sen takia. Oon mustasukkainen, omistushaluinen ja suojeleva, mutta pyrin piilottamaan ne kaikilta - silti jossain kohtaa, kun noi tunteet on tarpeeksi pakoutunu, räjähdän kuin kranaatti ja satutan itselleni tärkeitä ihmisen sen takia haluamattani. Harvoin ihastun tai rakastun mutta kun niin teen niin se on syvää ja totta. Oon äärimmäisen totuudenmukainen ja olen tosi huono valehtelemaan - sekä oletan, että muutkin ovat totuudenmukaisia minulle - josta joudun usein pettymään. Totuudenmukaisuus on myös huono juttu ja olen menettänyt ystäviä suorapuheisuuteni takia. Mä en kestä mitään turhia sanahelinöitä ja kiertelyjä ja kaarteluja, mä haluun et asiat sanotaan suoraan niinku ne on ja päin naamaa. Mul mielipiteet, aatteet ja arvot on tärkeitä ja ilmaisen ne hyvin perustellen eliminoiden jokaisen vastaväitteen tarkasti mitatuilla ja mietityillä perusteluilla ja vastaväitteillä. Vaikka ulkoapäin vaikutan rohkealta ja mua usein siitä muistutetaan, sisältä oon hauras, herkkä, rikkinäinen, ujo ja epävarma sieluparka. Mul on taipumus marttyyrisyyteenkin sekä luen asioita rivien välistä loukkaukseksi itselleni.

      Terveisin, Aurinko Skorpioni, Nousu Kaksonen & Kuu Vesimies.
      (Vesimiehen huomaa varmaan mun tekstistä myös)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe