Raudoittajan palkka

nuorisälli

Kiinnostaisi raudoittajan työ oikein ammatiksi. Pääseekö tekeen paljon urakkaa ja millaiset ovat palkat urakassa ja tuntitöissä? Käsittääkseni raudoittajista on kohta aika helkkarinmoinen pula. Kertokaa raudoittajat omasta työelämästänne.

11

4114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seisoo....
    • Risto RL

      Pulolasta ja virosta löytyy miehiä jotka tekee homman alta minimipalkan.

      Näiden kavereiden kanssa et pysty kilpailemaan, paitsi jos asut ilmaiseksi ja jätät verot maksamatta. Parin vuoden päästä meillä on paljon yrityksiä näistä maista ja silloin vähenee duunit myös mestareilta.

      Suosittelen kouluttautumista sosiaalialalle.
      Pääset nauttimaan pientä palkkaa ja lähes olematonta eläkettä.

      • saisikin

        semmoisen raudoittajan joka osaa lukea kuvia ja todellakin raudoittaa kuvien mukaan, eikä tarvitse juosta perässä korjaamassa. Sellaiselle maksaisin vaikka 20 euroa/tunti, mutta ei niitä ainakaan suomea puhuvista löydy perkele.
        ps. kokemusta vuosikymmeneltä ;D


      • Ruostekoura
        saisikin kirjoitti:

        semmoisen raudoittajan joka osaa lukea kuvia ja todellakin raudoittaa kuvien mukaan, eikä tarvitse juosta perässä korjaamassa. Sellaiselle maksaisin vaikka 20 euroa/tunti, mutta ei niitä ainakaan suomea puhuvista löydy perkele.
        ps. kokemusta vuosikymmeneltä ;D

        Kyllä löytyy, mutta maksaa hiukan enemmän kuin 20 egee tunti. Ammattiraudoittajan tunnistat siitä, että haluu tehdä työnsä urakoina sovituilla hinnoilla. Aloittelijat eivät älyä muuta kuin tuntiliksojen päälle


    • nainen19861

      juu, itse olin raudoittajana tehtaalla, ja se oli kyllä unelmaduuni, harmi että olin yksi niistä jotka heitettiin pihalle laman myötä. Toivon todellakin että tulee raudoittajajista pula!

    • suomi rape

      meidän firmassa raudoittajilla on tunti liksa siin 18-20€ välil ja urakassa noin 28-37€tunti... kilohinta 25c/kg.. Ja joka jamppa saa saman ku samaa paskaa sitä tehdään, ei oo nuoremmilla huonompi eikä vanhemmilla parempi... ja se on reilua!

      • Ruostekoura

        Terve vaan suomirape, uskoisin että tunnemme toisemme... Toi 0, 25 €/kg on kyllä toiveajattelua!


    • pääsiskin töihi

      Kumpa pääsiskin raudoitus töihin. Rakennusmiehenä ja telineasentajana toiminut, mut halu oppia ammatti raudoittajaksi ois suuri,,.

      • Ennen eläkettä

        Tutkimusien mukaan kirkkoherrat elävät pisimään ja raudoittajat lyhimpään.


      • Ruostekoura
        Ennen eläkettä kirjoitti:

        Tutkimusien mukaan kirkkoherrat elävät pisimään ja raudoittajat lyhimpään.

        Rankka työ rankat huvit raudoittajalla, kirkkoherra hoitaa noita sielun raudoituksia enemmänkin. Olen kyllä raudoittajana elämääni ihan tyytyväinen, ei minusta olisi kirkon töihin. Saa elää täysillä, tosin finaalissa ollaan nopeammin, mutta mihin hittoon sitten tarvitsisinkaan ikävuosia 90-100??? Vaippojen kulutukseen palvelutalossa, jossa hoitajat puhuvat Thaimaan murteellaa...??


    • raakile...

      No sanotaanko että 3-4 tonnia kuussa tienaa helpommallakin,kuin raataa itsensä sairaseläkkeelle 50v jolloin elämä vasta pitäisi alkaa ei kiitos enää:)
      Jos sä muutaman satasen kuussa tienaat enemmän sillä ei oo mitään merkitystä ja kun ollaan urakkahommissa jatkuvasti sun koko elämä perustuu ainoastaan työntekoon ja pitkiin työpäiviin.
      Mitä elämistä sellainen on ja loppupeleissä muutama kymppi tunnissa on silkkaa taskurahaa kunsen voi saada helpommallakkin.
      On eriasia jos tienaa 100k vuodessa ja vaikka painaisin pitkää päivää niin silloin jää jotain sukan varteen muutamalla tonnilla ihminen elää just varojen mukaan ja saa pyyhkiä perseensä.
      Mun kirjotusta ei kannata ottaa vakavasti jokainen tehkööt mitä haluaa,mut 15v rakennuksella riitti mulle ja olen muissa hommissa ja rahaa on samanverran ja vapaa aikaa ja elämistä myös....Elämä on ihmisen parasta aikaa ja sitä on vähän ja varsinki terveys on mitä pitäs miettiä ei meitä kukaan muistele sillonku arkku on naulattu eikä näistä oo muutenkaan kerrottavaa jälkipolville olemme tusinaa niiku 5.6 miljioonaa muutakin täällä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe