VMAX vastaan WALTIC

palvelu ja ammattitaito

tänäpäivänä on hyvää palvelua vaikea löytää huolloista.

kävin molemmissä liikkeissä, täytyy kyllä nostaa hattua VMAXille.
VMAXilla osataan ottaa asiakas/asiakkaan tarpeet huomioon.

käykää kokeilemassa.

Waltic on Herttoniemessä.
Vmax on Jollaksessa sarvaston venekerhon vieressä.

Walticissa on pikku poikia pitkä rivi kassalla.

39

5049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mennä heikosti

      Jos ei parempaa markkinointipaikkaa löydä kuin netin keskustelupalsta. Tästä eteenpäin keskustelu jatkunee kyseisten yritysten yrityksenä peitellä omia sanomisiaan, toistaan haukkuen ja itseään kehuen, mielenkiintoista ...

      • pudottaja69

        kerran vmaxissa asioidessani. juuri tällainen 15v pikkupoika pudottu uuden moottorikelkan trukinsarvilta 5 metrin korkeudesta. oli oikein yamaha haalari päällä joten varmaankin sama kääpiö huoltaa yamahasi jollaksesssa,


    • avaus =)

      waltic on kyl ihan loistava liike. kaverit lykkää alennusta tarvikkeisiin monesti pyytämättäkin ja palvelu on ystävällistä.

      vmax on vähän niinkun.... no eikös ne vuokraile siellä vaan vesiskoottereita keskenkasvuisille, jotka sitten kaahaavat niillä sarvastonlahdella ilman järjenhäivää tai tietoa mistään rajoituksista tai säännöistä. itselläni on enemmän semmoinen moottoripyöräjengin imago vmax:ista.

      • tai taitaa

        olla hyvät huollot


      • gggghggg

        >>waltic on kyl ihan loistava liike. kaverit lykkää alennusta tarvikkeisiin monesti pyytämättäkin

        Ei pyytämätön alennus ole loistavan liikkeen merkki. Se kertoo vain että hinnat ovat vedetty reilusti ylätappiin.
        Reilu liike pistää suoraan oikeat hinnat eikä kuseta ylihinnoilla.


    • molempia

      viime viikolla, kyllä se ensimmäinen oli huomattavasti parempi.

      Arska

    • Ville Lehti / WALTIC-boatce...

      Kiitos palautteesta.

      Ikävä kuulla, että et ole saanut hyvää palvelua Walticissa. Olemme avoimia palautteelle ja otamme tästä opiksemme.

      Me "pikkupojat" omaamme keskimäärin 18,7 vuoden veneilykokemuksen / henkilö. Osaamista löytyy purje- sekä moottorivenepuolelta. Kilpaveneilyä, Atlantin ylitystä, Yamaha Tecnical Academy ja Harken Univercity koulun käyneitä. Venealan insinööri ja veneenrakennuksen tutkinnon suorittaneita. Insinöörisuunnittelua Merivoimille.

      Täällä Walticilla olemme nuoria, mutta erittäin motivoituneita ja sitoutuneita työhömme. Pyrimme palvelemaan asiakkaan mahdollisimman hyvin ja tarkoituksenamme on pitää asiakas tyytyväisenä myöskin myyntitapahtuman jälkeenkin.

    • Yanmar 2014

      Menin tekemään vahingossa kauppaa Walticiin ja kun sähköpostitarjous kolahti postiin, niin siitä ei päässyt enää irti, vaan kuulemma kaupasta oli sovittu ja millään keinolla eivät päästäneet rauhaan.

      • hevonshittiä

        Eihän tarjous ole sitova kauppa. Pönttöpääjuttuja tällaiset.


    • Tommmi
      • En tajua ihan

        Taidat olla joku sisäpiirin tyyppi kirjoituksen perusteella. Ei tässä muuta, mutta ketju liittyi huollon tasoon yms. Miten tämä mystisen Jaakon palkkaus selventää ketjun tilannetta? Eihän tämä liity asiaan mitenkään? Vai tarkoitatko että huoltoon on palkattu joku täysin osaamaton koska on saatu tukia ja se pitäisi riittää asiakkaille perusteluksi miksi huollon taso on niin huono vai oliko tämä varoitus asiakkaille?


    • valtikki

      Itse valitsin vmax oy-n. Erittäin kovatasoinen ammattiporukka siellä ja homma toimii asiakkaan ehdoilla. Omat kokemukseni eivät yhtä hyviä Walticista.
      Ylimielisiä pikkupoikia nykyään puikoissa, toista se oli Waltsun aikaan.
      Minä en Walticissa enää asioi.

    • Ex-Yamarin

      Kokemusta ei Vmaxista ole, mutta Walticilla on hommat aina hoituneet sovitusti ja huolto on ollut laadukasta. Eli omasta puolestani voin ainakin suositella.

      • Venekorjaamoiden palvelutaso on ylipäätään surkea, tuli itse todettua asia tällä viikolla.

        Kolleega onnistui alkuviikosta löytämään joko uppotukin tai merikortista löytymättömän karin (lopputuloksena kokonaan hävinnyt potkuriakseli laakereineen ja stefoineen). Minun tehtäväkseni tuli sitten huolehtia vene seuraavana päivänä valtuutetulle korjaamolle. Vasta neljäs korjaamo suvaitsi edes vastata puhelimeen (kahdelle ensimmäiselle soitin yhteensä 14 kertaa 3 tunnin aikana, toiseen sijainnin takia ja toiseen vakuutusyhtiön suosituksen takia), tilanteen aiheuttamaa verenpaineen nousua ei ainakaan hillinnyt pakko saada vene samana päivänä pois siitä paikasta minne se oli edellisiltana hinattu.

        Eli venekorjaamot ovat kiinni juuri silloin kun pitäisi tehdä suurin osa vuoden tilistä, mahtaa mennä lujaa kun on siihen varaa...


    • Veneyrittäjä

      Ihmeellistä naukumista täällä.
      Itse olen pitkän linjan vene/merkkikorjaaja. Heinäkuun alusta lyömme lapun luukulle ja lomalta palaamme elokuun alkupuolella.
      Huollot tehdään syksyllä ja talvella, siitä tehdään tili kesälomia varten.
      Kyllä ne kesälomat kuuluvat venealan ihmisillekin, jaksaa sitten taas syyshuollon kiireet ja talven korjaustyöt tehdä reippaana.

    • Tonttutomera

      Ja joululoma kuuluu joulupukillekin. Lähtekööt lomalle viikko ennen joulua ja tulkoon takaisin tammikuun alussa.

    • Sivuölinentarkkailij

      Itse olen aina ollut tosi tyytyvällinen Walticin palveluun. Kävin siellä sattumalta tänäänkin, ja kaverit olivat hyvällä tuulella ja palvelualttiita.
      Ja hienoa että sieltä laitettiin asiallinen vastaus tonne ylemmäs, vaikka siitä on jo paljon aikaa.

      Kateelliset sitten kirjoittavat skeidaa tänne.

      Vmax on vähän niin kuin joku jo kirjoitti, prätkäjengi vesillä, ja oma flybridge vene joka vetää valtavat aallot kapeissa salmissa Sipoossa kun tulee tännepäin virkistymään.

      Eihän noita nyt voi verrata keskenään...

    • Luovutus ontui

      Venekaupan jalkeen walticissa nyt heinäkuussa toimitus ontui, kun pohjamaalaus oli läikikkäinen, patjoja puuttui, osa ohjekirjoista ja takuulapuista puuttui. Edelleen ilmeisesti tässä viestiketjussakin puhutut pikkupojat olivat veneen luovutusläpikäyntiä tekemässä, vaikka eivät tunteneet edes venettä. Kertoivat että Jussi Lehti oli juuri mennyt hakemaan jotain toista venettä, vaikka veneen luovutusaika oli edellisenä päivänä sovittu tarkkaan täksi päivää klo 13-14.

    • Waltich

      Todella huonoja kokemuksia minullakin Waltichista, ammattitaidotonta toimintaa.
      Pikkupoikia ja maakrapuja palkattu, varmaan halvalla palkalla ehkä?
      Tai sitten työllistettyjä valtion avusteisella sänssikortilla.
      Veneala on taloudellisten vaikeuksien kourissa. Ammattilaisille on maksettava kunnon palkkaa ja heille ei töitä nyt ole tarjolla.
      VMAX ista sen verran että omistajat ovat vanhoja kokeneita konkareita ja merenkulkijoita.

    • Waltic oy

      Asiahan ei minulle kuulu mutta itse walticissa kerran asioineena voin todeta että paikalla oli erittäin ammattitaitoinen, motivoitunut ja työnsä vakavasti ammattiylpeydellä ottava iloinen ja raikas henkilökunta. Paikalla oli myös busterin insinööritason edustaja/korjaaja joka veti homman pitkän linjan asenteella läpi.

      • Ylimielistä

        No tilanne on sitten muuttunut. Heti kun tulee ongelmia vaikka veneen takuuajan asioissa niin ei vastata puheluihin tai sähköposteihin. Itse olen ostanut 2 venettä sekä hirveästi venetarvikkeita heiltä, mutta en tämän jälkeen suosittele Walticia.


      • Tulentallaaja

        Walticissa hirveitä tuputtajia. En asioi kuin pakosta. "Et sitten tuo takaisin, jos ei käy" jne.


    • Yammusi

      Kummassa liikkeessä parempi tekninen tietämys korjaamopuolella. Onko kokemuksia.

    • susinen

      Venehuoltopalvelua ei oikeasti olekkaan, olen molemmissa käynnyt ja tosiaan tuo veneitten kanssa leikkivä moottoripyöräkerhon jäsenten, negatiivisessa mielessä, ainakin sen näköiset Vmaxit saavat pitää tunkkinsa.Waltic on sentään jonkun tasoinen eli ääni sille.

    • Kijuyhgtrfd

      Ääni Walticille. Vmaxin saaristohäiriköt voisi muuttaa vaikka Turkuun. Prätkäjengi vesillä.... Terveisiä itäisestä saaristosta.

      • Kokemustaonjariittävästi

        En tiedä Vmaxista , mutta Walticia en todellakaan kehu. Asiakas hunohtuu heti kun rahat on saatu. Lisäksi oli niin paljon ongelmia heidän asennusten kanssa.


    • veemaksi

      Eikös vmax ole sellainen vanha yamahan valmistama wannabe harrikka?
      Jos asiantuntevaa venehuoltoa/venepalvelua kaipaatte ottakaapa suunnaksi
      venekorjaamo ML tuning, vain kivenheiton päässä stadista sipoon saaristossa!
      SUOSITTELEN, kaikki merkit.

    • ihmenillitystä

      molemmat liikkeet ovat tarjoamaltaan osaavia sekä asiallisia ja niissä on mukava asioida

      • KokemustaonWalticista

        Ainakin Walticin osalta voin vain todeta, että eivät ole jos tulee ongelmia esim. takuun tai muun kanssa. Sähköpsoteihin tai puheluih eivät halua vasta.


    • Valtik

      Waltic boatcentterilla asioineena voin todeta sen olevan osaava ammattiliike. Humlan Tommin kanssa tehtiin kauppa joka taputeltiin nopeasti maaliin. Hänestä jäi todella osaava ja ammattimainen vaikutelma. Mercguryn moottoro otettiin.

      • Mercguryn moottoro on Jurpålle aivan tuntematon laite. Mutta mikäli tuommoisen olette menneet ottamaan, palauttakaa se paikalleen ettette syyllistyisi näpistykseen.


    • Ääniwalticille

      En edes tiedä kenen kanssa olen asioinut Walticilla, kun en ole mikään venealan ihminen. Homma hoitunut mallikkaasti.

      V-MAX ei tuttu, paitsi se pyörä jossa on asennetta enemmän kuin ominaisuuksia.

    • Nimbus50

      Meikäläinen myös tyytyväinen Walticiin. Kerran keväällä käväisen siellä hakemassa öljyt Mercury -merkkiseen perämoottoriin. Pirun hyvä ja tehokas LED käsifikkari tarttui viimeksi maktaan. Kaikkea hyvää Walticin porukoille, kohta on kesä

      • Anonyymi

        Valtikki on kokenut ja suomen suurin alumiinitalo. Meille ostettiin sieltä masteri ja perään lehden jussin ukot pulttasivat mercury 60. Homma vietiin maaliin hyvällä asenteella. Vmax oy ei kokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtikki on kokenut ja suomen suurin alumiinitalo. Meille ostettiin sieltä masteri ja perään lehden jussin ukot pulttasivat mercury 60. Homma vietiin maaliin hyvällä asenteella. Vmax oy ei kokemusta.

        Vmaxista liikaakin kokemusta. Kusetus firma. Lopetin siellä asioinnin jokunen vuosisi sitten melkoisen kusetusopersaation jälkeen. Maksoi kymppitonneja oikeaa rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vmaxista liikaakin kokemusta. Kusetus firma. Lopetin siellä asioinnin jokunen vuosisi sitten melkoisen kusetusopersaation jälkeen. Maksoi kymppitonneja oikeaa rahaa.

        Kertoisitko tarkemmin miten jouduit kusetetuksi? Walticissa asioineena ei pahaa sanaa. Homma toiminut ja aina saanut osaavaa palvelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoisitko tarkemmin miten jouduit kusetetuksi? Walticissa asioineena ei pahaa sanaa. Homma toiminut ja aina saanut osaavaa palvelua.

        12v vuodessa saattanut muuttua. Ap sai huonoa palvelua 2008


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12v vuodessa saattanut muuttua. Ap sai huonoa palvelua 2008

        Walticissa on hyllyssä aina kattava portfolio tarvikkeita veneeseen. Aina olen löytänyt sieltä tarvitsemani tarvikkeet hyllystä. Kassalla lyödään aina tukevat alennukset mikä on hieno ele tiukkoina aikoina. Thumbs up!


    • Anonyymi

      Walltic Oy:n venehuolto rikkoi Mercury perämoottorin kopan. Huoltomies jatkoi trimmin painamista, vaikka moottorikoppa rutisi moottorikaivon takaseinään kiinni. Kieltäytyivät korvaamasta vahinkoa, koska moottoriin ei oltu asennettu trimmirajoitinta. En suosittele kyseistä putikkia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3481
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      185
      1567
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1297
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1162
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      825
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      48
      786
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe