säädettävä sapluuna vedinten reikien

tekoon?

mistä liikkeestä ja millä nimellä myydään sellaista metallista, säädettävää sapluunaa, jolla voi porata kaappeihin vedinten reiät? Tiedän muovisen, mutta tässä metallisessa (olen nähnyt sellaisen) on sellainen etu, että se ei kulu käytössä ja tukee myös poranterää jonkin verran (että reikä tulee suoraan kulmaan ovea vastaan).

13

5420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei...

      sapluunoita tarvi! unohda ne...

      • niitä...

        pyrin käyttämään ammattilaisten työkaluja.


      • pöh!!!!
        niitä... kirjoitti:

        pyrin käyttämään ammattilaisten työkaluja.

        "ammattilaiset" käyttävät... Kuten sanoin, tosimies ei tarvitse sapluunaa! Ei se sinusta "ammattimiestä" tee vaikka käyttäisit kahta sapluunaa!


      • ))))))))))))))
        pöh!!!! kirjoitti:

        "ammattilaiset" käyttävät... Kuten sanoin, tosimies ei tarvitse sapluunaa! Ei se sinusta "ammattimiestä" tee vaikka käyttäisit kahta sapluunaa!

        ammattimies teki itse poraussabluunan, kun laittoi keittiönoviin kahvat paikalleen. Oli tehty vanerista ja listasta.

        Tosimies tekee työkalut itse, niin kuin seppä Ilmarinen aikoinaan...


    • happppo

      mutta tee se suorakulmasta.

    • kuluu käytössä

      Tarkoittanet säädettävää sapluunaa.Keuruulla majaileva T:mi valmistaa niitä.
      Amatööriasentaja asentaa nyt vaan köökinsä kaikessa rauhassa,ammattimiehellä on aina timmit vehkeet omasta takaa varakappaleineen mukana, ei tee puupalikkavirivirejä....

      • firma?

        minkäniminen firma on kyseessä?


    • m.j.h

      itse käytän tätä muovista mallia.Tosin ekana merkkaan kynällä reijän paikat valmiiksi ja sitten vasta teen poralla reijät ja hyvin on kestänyt ja kestää!

    • silurus

      www.huuto.fi :ssä olen nähnyt niitä myytävän.

      Nimellä "Euro-Handle Vedinporaussabluuna" näyttää olevan aika hintava -- 79€.

    • hahhaa

      kyllähän nuo poraus sapluunat on sellaisia mitä käytää ne amerikkalaisten remppaohjelmien asentajat.

      itse olen keittiö asentaja enkä ole ikinä moista vehjettä kaivannut.

      ja sillä reiän suoruudella ei ole juurikaan seksuaalista merkitystä kunhan se on suunnilleen suorassa niin hyvä=)

      älkää nyt hyvät ihmiset rakentako väkisin ongelmia yksinkertaisista asioista!!

      järki käteen!! yhteen keittiöön tulee ehkä muutama kymmenen vedintä ja ne poraa sillä vaneri sabluunalla ihan hyvin!!

      ottakaa rennosti vaan ....

      • No just joo

        "Tosimies ei käytä sitä eikä tätä!" Lopettakaa! Yritättekö muka ite olla parempia?!
        Ja kyllä vedän teidän typeristä tosimies kommenteista herneen nenään. Hän kysyy vain apua ei mitään muuta.


      • siistireikä
        No just joo kirjoitti:

        "Tosimies ei käytä sitä eikä tätä!" Lopettakaa! Yritättekö muka ite olla parempia?!
        Ja kyllä vedän teidän typeristä tosimies kommenteista herneen nenään. Hän kysyy vain apua ei mitään muuta.

        Jokainen pystyy rakentamaan sabluunan muutamasta riman pätkästä ihan itsekin eikä niitä tarvitse ostaa.

        Monia remppaohjelmia katsoneena minua vaivaa, että porauksen vastapuolella ei yleensä ole mitään estämässä melamiinin murtumista, joka voi olla suurtakin eikä niin kaunista.

        Paras tapa on tehdä sabluuna, jolla saa reiät oikeisiin paikkoihin ja puristimella painaa vastapuolelle riman pätkän, jolloin pinnoitteen repeytyminen minimoituu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe