Lienee paikallaan tehdä ihan oma aloituksensa aiheesta. Toisaalta olisinhan voinut pyytää hyvää ystävääni MR Kalluppia tekemään tilastotieteellisen satunnaisotantatutkimuksen asian selvittämiseksi. Oli miten oli kun nyt on asiantynkää OTTO-projektinkin tiimoilta, niin toimin näin.
Siis olenko minä vitsikäs? Itse olen jäävi vastaamaan siihen, sen saavat lukijat päättää. Kerronkin teille tosikkomielisille ilouutisen. OTTO-projekti on jäädytetty, samoin kertyneet varat. Niistä 50.000 tuhannesta EU-eurosta puolet pidätän itselleni, onhan projektin suunnittelu vienyt kallista aikaani kohtuuttoman paljon. Toisen puoliskon lahjoitan eritavalla EU:sta kärsineille. Naturalle pilkkahinnalla pakkolunastettujen maitten omistajille lahjoitan osan. Samoin niille porkkananviljelijöille, joiden tuotteiden muoto ei täytä direktiivejä. Susien suihin menettämiensä metsästyskoirien omistajat saavat osuutensa. Osa menee ammattitaitoisille susien pyydystäjille, jotka pyydystävät susia susirajan takaa ja siirtoistuttavat etelä-suomeen. Muitakin kohteita on, ne näkyvät luovutuskirjoistamme. Niin ja 5000 euroa olen varannut kustantamolle, joka omakustanteenani valmistaa kirjaa: "Karjalani rahvas, soittaa da laulaa". Tätä kirjaa teetän 1000 kappaletta, jota teosta ilmaisjakelen kaikille äskenkääntyneille tiukkapipoille. Erityisesti LOOK (Laihian oikeaoppisiksi ortodokseiksi kääntyneet) on ollut kiinnostunut kirjasta (ilmaisjakelu kun on ja tiukkapipoisia tuntuu piisaavan). Mitäkö tapahtui EU ruokarekoille? Passitin ne Värtsilän rajanylityspaikan kautta venäjän Karjalaan. Ei niillä ollut vientilupia, viisumeista puhumattakaan. Tuttu päällikkö kun raja-asemalla oli niin sovittiin meidän miesten kesken asiat. Yksi rekkalasti jäi päällikölle, 4 matkasi kohteisiinsa.
Minäkö vitsikäs?
17
595
Vastaukset
- Karjalassa voi
äkkiä hanki pettää ja voi upota syvälle lumeen. Huikean valkoista ja kirkasta valoa ympärillä. Kuka uskoo että parin viikon päästä koivut viheriöivät ja maailma soi!
- varjele
ihmiskuntaa "rojektipiälikön" kaltaisilta humoristeilta.
- projetipiälikkö
Omakustanteeni "Karjalani rahvas soittaa da laulaa" ensimmäinen painoerä saapui. Ilmoittanet palstalla nimesi ja osoitetietosi, niin voin lähettää ilmaisjakeluna kirjan sinullekin.
Jk. Haluatko kirjan omistuskirjoituksella varustettuna? - vakainen luoja
sinun kaltaisiltasi tosikoilta
- haluan että
projetipiälikkö kirjoitti:
Omakustanteeni "Karjalani rahvas soittaa da laulaa" ensimmäinen painoerä saapui. Ilmoittanet palstalla nimesi ja osoitetietosi, niin voin lähettää ilmaisjakeluna kirjan sinullekin.
Jk. Haluatko kirjan omistuskirjoituksella varustettuna?laulat sen minulle kun olemme kuulolla.
- rojektipiälikkö
haluan että kirjoitti:
laulat sen minulle kun olemme kuulolla.
Kukas sie oot?
- vaimoko
vakainen luoja kirjoitti:
sinun kaltaisiltasi tosikoilta
se siellä koneelle patistettuna humoristista ukkoaan tukee?
- onko hänellä
vaimoko kirjoitti:
vaemo?
- rojektin akka
vaimoko kirjoitti:
Ei se oikeestaan patistanna, ihan vain siälistähän minä. En kehtoo kahtoo ukkoo kun koko ajan istuu nuama kuvaruuvussa ja vuottaa, josko joku häntäi kehus eikä koko aikoo mollattas. Sittä tuppisuuna murjottaa illat pitkät kun koko ajan vuan lyyvvään.
- rojektin akka
onko hänellä kirjoitti:
vaemo?
Suatattahan työ ihmetellä kun se alvariisa istuu nuama kuvaruuvussa, jotta akatonhan sen olla pittää. No meillä on tuon ukon kansa työnjako, hiän hoittaa netin , minä telekkarin katonnin.
- koska sinulla
rojektipiälikkö kirjoitti:
Kukas sie oot?
on vaemo. Taijat olla tossun alla!
- rojektipiälikkö
koska sinulla kirjoitti:
on vaemo. Taijat olla tossun alla!
Onko onnenpäiväni koittanut? Löytyikö ensimmäinen hyväksyjäni? Mistäkö päättelin näin? No kun kysyin; kuka sie oot?, vastasit; en kerro, koska sulla on vaemo. Tarkoittaako tämä siis sitä, jos minulla ei olisi ollut vaemoa, olisit kertonut kuka sie oot? Entäs sitten tämä toteamuksesi; Taijat olla tossun alla. Ymmärsinkö lukemani oikein. Tarkoititko todella, että heitä sortajatyranni menemään ja vaihda sinuun?
- rumppu-iita
Siinäpä maha missä painitaan....
- darri....
se ei mee pois... minkä taakseen jättää..
- alias...............
..jo aikojen alusta.. noh.. hyvähän se vaan on jos kuvittelee olevansa vitsikäs naistennaurattaja.. aika veitikoita sitä netissä tapaakin...
- alias...............
Hei nyt menee yli hilseen.. oliks se kalluppi se vallesmanni vai vallesmanni se saarovitsi vaiko intuitiivinen se ap.. vai miten se menikään voisko joku valaista on vähän sekavaa täällä.
- Ihan sama mulle
Johan jaksan kiinostaa. Oletko tullut minusta riippuvaiseksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k984108Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k282886Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2342249Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet602112- 721456
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911101- 71964
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57955