Lienee paikallaan tehdä ihan oma aloituksensa aiheesta. Toisaalta olisinhan voinut pyytää hyvää ystävääni MR Kalluppia tekemään tilastotieteellisen satunnaisotantatutkimuksen asian selvittämiseksi. Oli miten oli kun nyt on asiantynkää OTTO-projektinkin tiimoilta, niin toimin näin.
Siis olenko minä vitsikäs? Itse olen jäävi vastaamaan siihen, sen saavat lukijat päättää. Kerronkin teille tosikkomielisille ilouutisen. OTTO-projekti on jäädytetty, samoin kertyneet varat. Niistä 50.000 tuhannesta EU-eurosta puolet pidätän itselleni, onhan projektin suunnittelu vienyt kallista aikaani kohtuuttoman paljon. Toisen puoliskon lahjoitan eritavalla EU:sta kärsineille. Naturalle pilkkahinnalla pakkolunastettujen maitten omistajille lahjoitan osan. Samoin niille porkkananviljelijöille, joiden tuotteiden muoto ei täytä direktiivejä. Susien suihin menettämiensä metsästyskoirien omistajat saavat osuutensa. Osa menee ammattitaitoisille susien pyydystäjille, jotka pyydystävät susia susirajan takaa ja siirtoistuttavat etelä-suomeen. Muitakin kohteita on, ne näkyvät luovutuskirjoistamme. Niin ja 5000 euroa olen varannut kustantamolle, joka omakustanteenani valmistaa kirjaa: "Karjalani rahvas, soittaa da laulaa". Tätä kirjaa teetän 1000 kappaletta, jota teosta ilmaisjakelen kaikille äskenkääntyneille tiukkapipoille. Erityisesti LOOK (Laihian oikeaoppisiksi ortodokseiksi kääntyneet) on ollut kiinnostunut kirjasta (ilmaisjakelu kun on ja tiukkapipoisia tuntuu piisaavan). Mitäkö tapahtui EU ruokarekoille? Passitin ne Värtsilän rajanylityspaikan kautta venäjän Karjalaan. Ei niillä ollut vientilupia, viisumeista puhumattakaan. Tuttu päällikkö kun raja-asemalla oli niin sovittiin meidän miesten kesken asiat. Yksi rekkalasti jäi päällikölle, 4 matkasi kohteisiinsa.
Keväthangilla
äkkiä hanki pettää ja voi upota syvälle lumeen. Huikean valkoista ja kirkasta valoa ympärillä. Kuka uskoo että parin viikon päästä koivut viheriöivät ja maailma soi!Jumala
ihmiskuntaa "rojektipiälikön" kaltaisilta humoristeilta.Älä turhaan lausu.........
Omakustanteeni "Karjalani rahvas soittaa da laulaa" ensimmäinen painoerä saapui. Ilmoittanet palstalla nimesi ja osoitetietosi, niin voin lähettää ilmaisjakeluna kirjan sinullekin.Jk. Haluatko kirjan omistuskirjoituksella varustettuna?
Minä
laulat sen minulle kun olemme kuulolla.Häh ja höh
Kukas sie oot?En kerro
on vaemo. Taijat olla tossun alla!Hetkinen ???
Onko onnenpäiväni koittanut? Löytyikö ensimmäinen hyväksyjäni? Mistäkö päättelin näin? No kun kysyin; kuka sie oot?, vastasit; en kerro, koska sulla on vaemo. Tarkoittaako tämä siis sitä, jos minulla ei olisi ollut vaemoa, olisit kertonut kuka sie oot? Entäs sitten tämä toteamuksesi; Taijat olla tossun alla. Ymmärsinkö lukemani oikein. Tarkoititko todella, että heitä sortajatyranni menemään ja vaihda sinuun?Varjelkoon
sinun kaltaisiltasi tosikoiltarojektin
se siellä koneelle patistettuna humoristista ukkoaan tukee?mitä ihmettä
vaemo?Ka onhan sillä
Suatattahan työ ihmetellä kun se alvariisa istuu nuama kuvaruuvussa, jotta akatonhan sen olla pittää. No meillä on tuon ukon kansa työnjako, hiän hoittaa netin , minä telekkarin katonnin.Kukas muukaan
Ei se oikeestaan patistanna, ihan vain siälistähän minä. En kehtoo kahtoo ukkoo kun koko ajan istuu nuama kuvaruuvussa ja vuottaa, josko joku häntäi kehus eikä koko aikoo mollattas. Sittä tuppisuuna murjottaa illat pitkät kun koko ajan vuan lyyvvään.