annetaan hevonen

hevosterveisiä

olisi tarpeettomana 11-v sh-ori
ollut lähinnä pullapollena
joskus jopa kisaillu esteitä ja saanut ruusukkeita
hevonen on kiltti ei pure eikä potki,mutta
tarvitsee ratsastajaksi kokeneen ,koska on vireä
ja kuitenkin vähänlaisesti ratsastettu.
ori on 150 korkea liinakko läsi (erittäin nätti
pakkaus)
eli tälläinen tapaus annettais hoitoa vastaan,
ettei vihreät laitumet kutsuisi....
vastaa tähän niin vastailen lisää
polle on kiuruvedellä

80

15553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pia

      Olisin kiinnostunut hevosestasi, miten saan
      yhteyden ??

      • pikku-vilinä

        nro:oon 017-754433
        olen paikalla norm.iltaisin
        Voin myös soitella sinulle,jos laitat
        yhteystietosi.
        T:jaana


      • pikku-vilinä

        tavoitat minut iltaisin nro:sta 017754433.
        Voin myös soitella sinulle..jos laitat numeroo..
        T:Jaana


    • jenna

      ai ootko antamassa sitä heppaa pois?minkä ikäinen?
      onko hyväkuntoinen ym..?
      mailaa mulle:[email protected]!!!
      mailaa pian!

    • Dora

      Onko tää hepo sairas kun sitä ollaan pois
      antamassa?

      • NaZu

        Niin muakin rupesi hieman ihmetyttään et annetaan
        sellanen hevonen!?! Onkse sairas vai onko se vaan
        niin huono kuntoinen et sii ei voi pyytää rahaa?
        Ajattelin et pyydä siitä hevosesta etes vähän
        rahaa ni saa sen vastaavan hoidon! Eli yleensä
        sitä mistä on maksanut niin kunnioittaa enemmän
        kuin ilmaista!


      • ruunallinen
        NaZu kirjoitti:

        Niin muakin rupesi hieman ihmetyttään et annetaan
        sellanen hevonen!?! Onkse sairas vai onko se vaan
        niin huono kuntoinen et sii ei voi pyytää rahaa?
        Ajattelin et pyydä siitä hevosesta etes vähän
        rahaa ni saa sen vastaavan hoidon! Eli yleensä
        sitä mistä on maksanut niin kunnioittaa enemmän
        kuin ilmaista!

        Ei siinä hevosessa välttämättä ole sen ihmeempää
        vikaa. Minun yhdelle kaverille on tarjottu
        (ilmaiseksi) vaikka kuinka montaa hevosta, joiden
        ainoa vika on se, että ne ei juokse riittävän
        lujaa. Periaatteessa minäkin voisin olla
        kiinnostunut, mutta käytännössä en nyt ole lisää
        hevosia hankkimassa.


      • Jaana
        ruunallinen kirjoitti:

        Ei siinä hevosessa välttämättä ole sen ihmeempää
        vikaa. Minun yhdelle kaverille on tarjottu
        (ilmaiseksi) vaikka kuinka montaa hevosta, joiden
        ainoa vika on se, että ne ei juokse riittävän
        lujaa. Periaatteessa minäkin voisin olla
        kiinnostunut, mutta käytännössä en nyt ole lisää
        hevosia hankkimassa.

        Kyselyihin : Hevonen on 100% terve, Ja sen
        vuoksi tarpeeton meille koska sen ratsastaja ei
        enää pääse sillä ratsastamaan . itse emme
        harrasta kuin raviurheilua ja talli on
        aikaslailla täysi eli näistä ns. tarpeettomista
        meille alamme tehdä tilaa.
        Pikku vilinälläkin on kova ravisuku ,mutta
        nuorempana kokeilimme kyllä kyseiselle alalle
        mutta kun ei ollut siihen riittävää vauhtia eikä
        oikein liikkeitäkään.
        Hevonen on kyllä toki myös myytävänä. Mutta näin
        aluksi kunhan pääsisi hyvään kotiin hoitoon ettei
        todellakaan tarvitsi laittaa teuraaksi, koska
        hevonen olisi varmaan jollekkin tarpeellinen
        Ja hevonen on myös niin kiltti että voisi vaikka
        mahan alla nukkua...
        Ja todella nättipakkaus ja ihan normaali kuntoinen
        T:jaana 017754433 Soitelkaa helpompi sopia
        jatkosta ja kertoa lisää puhelimitse (iltaisin)


    • likka88

      vieläkö sulla on se heppa?mix sä annat sen pois?
      onx se kiltti?maastovarma?mistä päin?oon
      ratsastanu 7vuotta...pärjäisinkö?onx sillä ajettu?

      • jaana

        siinä lisätietoja ja hevonen on edelleen meillä
        ja voisithan sinä kokeilla pärjäätkö, hevonen on
        kyllä tosi vireä ja minun on vaikee sanoo
        pärjäätkö juuri sinä sen
        kanssa ...hevosen "vakiratsastaja ei enää ennätä
        ratsastaa sillä ja tilanpuutteen takia on myytävä
        tai annettava hoitoon ,itse en harrasta
        ratsastamista juurikaan...


    • maria

      missä päin heppa asustelee jos se asustelee 40 km
      säteellä voi alkaa vuokrata niin sinun ei
      tarvitse antaa sitä pois TEKSTAILE 0407622427
      maria salo kokemusta 11 vee

      • varsafani

        Niin puollan sinun ideaasi. Toivottavasti saat
        sen vaikka vuokralle, mutta haluaako omistaja sen
        kokonaan pois, eihän sillä välttämättä ole tilaa
        sitten kun sinä siitä luopuisit.
        Minä olen saanut hevoseni ilmaiseksi, syynä oli
        sillä omistajan ajan riittämättömyys ja kopuni on
        täydellisin, mikään ei sitä voita ja terve on
        kuin pukki! Pelottaa vaan että joku ottaa sen
        koska ei maksa mitään ja sitten myöhemmin
        tuleekin ongelmia. Toivotan hevoselle mukavaa
        tulevaisuutta!


    • Jenni

      Vieläkö heppa on sulla? Jos on niin lähesty
      sähköpostitse.

    • pikku vilinä

      tässä jäi pari kontaktia kesken ja vilinä on
      vieläkin maisemissa. Joten kiinnostuneet ottakaa
      pian yhteyttä...017-754433 (jaana ja parhaiten
      iltaisin) tai jättäkää tähän viestiä...hevosta ei
      tartteis hävetä...on nimittäin
      varsinainen "sydäntenmurskaaja"

      • silkksi

        Hei.

        laitatko sähköpostia(kuvakin kävisi) niin jutellaan sitten sen tiimoilta hevosesta jos vielä paikkaa vailla.Saattaisin olla kiinnostunut antamaan kodin,jossa kokemusta ja ratsastajiakin/liikuttajia varmasti löytyisi.

        [email protected]


    • hahhheee

      Tämäkö se sinun 11 v orisi on? http://www.sukuposti.net/fakta.php?Numero=136438 Kyllä pikkutyttöjä taas vedätetetään. Pistä ny herran jumala noin vanha papparainen pois kuin joitteinkin heppahöperöiden tyttöjen koulittavaksi. Kokemusta reippaat 15 vuotta hevosten kanssa.

      • heppanen

        Katsokaas nyt, tuo eka ilmoitus on 8 VUOTTA vanha, vuodelta 2001. Kyllä hevonenkin jo siinä ajassa vanhenee ja voi oriista ruunaksi muuttua!


      • ha
        heppanen kirjoitti:

        Katsokaas nyt, tuo eka ilmoitus on 8 VUOTTA vanha, vuodelta 2001. Kyllä hevonenkin jo siinä ajassa vanhenee ja voi oriista ruunaksi muuttua!

        Nii just


    • AIHEESTA SUUTTUNUT

      Eli siis onko näin että jos sitä ei osteta niin te lopetatte sen ?? Jos näin ON niin on kyllä järjetöntä koskaan hankkia hevosta jos tiukan paikan tullen tapatte sen koska ei ole kärsivällisyyttä myydä.
      Miettikää hevosella olisi voinut olla hieno elämä jonkun ihmisen kanssa joka VÄLITTÄÄ siitä ja tekee sen kanssa kaikkea.

      PS.JOS näin on niin miettikää ens kerralla ennenku hankitte jonkun hienon eläimen joka tarvii teitä !

      • painuvuorille

        Mistä teitä järkeä vailla olevia kettutyttöjä riittää?!? KUN pidetään ravihevosia niin ei vaan ole aikaa ratsuille, ja monessa monessa tekstissä ollut, että vakiratsastaja, joka varmasti maksanut eläimen ruuista jne, EI pääse enää niin PAKKO luopua! Ja kokoajan yritetään löytää HYVÄÄ kotia pollelle!


    • sisuksu

      Hei!
      Miksi ori on ilmainen?
      Onko ori sairas? :o

    • rasutka
    • klSAD,L
      • katsokaapvm

        tä on vuodelta 2001


    • irzuuu

      onsk se heppa sairas,vai miks se anetaan ilmaseks ???onks siitä hepasta kuvii

    • Salzu

      Onko tuo ori tai ruuna ( kumpi nyt nykyään onkin) niin vielä sinulla. Mailaa [email protected]

      • nan-nan-naa

        Elikkäs, jos "kasvattaja" on hevosta kaupannut, joka on vielä tuolloin 2001 vuonna hevosen omistanut, niin hevonen on myyty jo vuonna 2003. Tämän jälkeen hevonen on vaihtanut vielä omistajaa vuosina 2005, 2007 ja 2010. Ruunattu se on vuonna 2005.


    • i like horses

      Haittaako jos on edes vähän ratsastanut???En oo niin kokenut, mutta mitä se maksaa???Olen vasta 12 vuotias tyttö turusta..Minkä rotuinen??

      • 2+1

        Tuskin olet valmis ostamaan hevosta jos et tiedä että sh = suomenhevonen!


    • sss8383

      olisin tosi kiinnostunut ja varmaan pitäisin hyväm huolen! Soita mulleTSatu puh:0465949447 please

    • voi voi

      voi hyvä tavaton kun näitä lukee =DDDDDD ei voi olla totta! kahtokaa nyt tuota millon ilmotus on laitettu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      HALOO IHMISET!

      toi ilmotus on tyylii vuodelta 2001!!!!
      lukekaaaa!!!

    • moikks

      ne on varmaan jotain pikku tyttöjä jotka vain haaveilee omasta hevosesta ja ovat siksi kiinnostuneita kun hevonen olisi ilmainen ja vanhemmat eivät ole varmaan hevosen ostoon antaneet lupaa. en nyt tahdo loukata ketään mutta järkikäteen ennen kuin alkaa kysellä, jos ilmoitus on 12.9.2001 niin onko järkeä kysyllä hevosesta vuonna 2009 tai 2010 kun ilmoitus on jo 9 tai 10! vuotta vanha.

    • Katah0m0
    • CaMiTsU

      paljanko se maksaa vai onko se jo ostettu?

    • tanya vaan

      hahahahha.... :DDD

    • judztiina

      voi jestas teitä , meneekö jo vähän yli? miks hevonen olis alkuperäsel omistajalla jos hevonen myyty about 8 vuotta sit?!?! haloo?!?!

      • rebekkax

        ihmiset ei näköjään tajua kattoa minä vuonna ilmotus on laitettu. ja kuka pässi kysyy paljonko maksaa, jos ilmotuksessa sanotaan että ANNETAAN...


    • hevooshullu,ja ponii

      joo en voi ottaa hevosta ei oo tallii eikä oo varaa kuluihin!

    • MK

      voisiko joku antaa minulle hevosensa olen kokenut ratsastaja minulle käy minkä kokoiset vain hevoset olisiko mahdollista antaa sitten mukana traileri ja satulan,suitset,riimun,riimunarun ilmoita jos haluat antaa hevosesi tai ponisi minulle :)

    • heihei?

      minkä ikäne? onko vielä? ori tamma ruuna

    • 10 vuotta on pitkä a

      VIESTI ON KYMMENEN VUOTTA VANHA!!!! Tuskin se heppa enää vapaana!
      järkikäteen ihmiset....

    • Vilinän omistaja

      Viesti on 10 vuotta vanha, Pikku-Vilinä on meillä onnellisesti viettämässä eläkepäiviään. Ollut samassa kodissa jo 4 vuotta eikä ole siis enää myytävänä taikka annettavana!

      • Huhhuhhuh

        Toivottavasti tuo alkuperäinen omistaja Jaana ei antanut Pikku-Vilinää hevosista tietämättömälle.

        Lapset ylipuhuu vanhempia ottamaan näitä ilmaisia hevosia, siksi tämän päivän lehdessä oli artikkeli Uudeltamaalta, jossa eläinlääkäri joutuu jatkuvasti huostaanottamaan kaltoin kohdeltuja hevosia ties mistä halkoliitereistä...

        Ihmisiltä jotka on ottaneet ilmaisen hevosen ja osaamattomuuttaan hoitaa / ruokkii väärin, eläimet kärsii.

        KOSKAHAN laki kieltää hevosen ostamisen jos tarvittavaa tietotaitoa juuri hevosten pitoon ei ole ?

        Itse olen ratsastuskoulun omistaja ja koulutuksen alalle hankkinut, muttaminula ei tulisi MIELEENKÄÄN hankia esim lehmiä huvin vuoksi, kun en tiedä niiden hoidosta yhtään mitään.

        Ymmärrän että lehmä sairastuisi, jos hoitaisin sitä kuten vaikkapa hevosia hoidetaan.

        Lajin tuntemus ja ruokintaoppi yms on han eri osaamista, kuin minkä saa vain heppoja (tai lehmiä) taputtelemalla laitumen laidalta.

        Edes ratsastuskoulussa ei välttämättä pääse mukaan oppimaan hevosen koko hoitoa, ruokintaa ja kavioiden kunnossa pitoa, joten " Oon ratsinut 2 v, saanko sun heppasi" ilmoitukset ovat kauhistuttavia.

        Harva tietää, että Suomessa hevosten yleisin kuolinsyy ei ole vanhuuden vaivat, vaan väärästä ruokinnasta johtuva ähky.

        Joka haluaa oman hevosen, hankkikoon ruokinta ym. kokemuksen hevoshoitokoulun penkiltä tai tallille sekatyöläiseksi/oppipojaksi menemällä.


      • Kouluja käymättä
        Huhhuhhuh kirjoitti:

        Toivottavasti tuo alkuperäinen omistaja Jaana ei antanut Pikku-Vilinää hevosista tietämättömälle.

        Lapset ylipuhuu vanhempia ottamaan näitä ilmaisia hevosia, siksi tämän päivän lehdessä oli artikkeli Uudeltamaalta, jossa eläinlääkäri joutuu jatkuvasti huostaanottamaan kaltoin kohdeltuja hevosia ties mistä halkoliitereistä...

        Ihmisiltä jotka on ottaneet ilmaisen hevosen ja osaamattomuuttaan hoitaa / ruokkii väärin, eläimet kärsii.

        KOSKAHAN laki kieltää hevosen ostamisen jos tarvittavaa tietotaitoa juuri hevosten pitoon ei ole ?

        Itse olen ratsastuskoulun omistaja ja koulutuksen alalle hankkinut, muttaminula ei tulisi MIELEENKÄÄN hankia esim lehmiä huvin vuoksi, kun en tiedä niiden hoidosta yhtään mitään.

        Ymmärrän että lehmä sairastuisi, jos hoitaisin sitä kuten vaikkapa hevosia hoidetaan.

        Lajin tuntemus ja ruokintaoppi yms on han eri osaamista, kuin minkä saa vain heppoja (tai lehmiä) taputtelemalla laitumen laidalta.

        Edes ratsastuskoulussa ei välttämättä pääse mukaan oppimaan hevosen koko hoitoa, ruokintaa ja kavioiden kunnossa pitoa, joten " Oon ratsinut 2 v, saanko sun heppasi" ilmoitukset ovat kauhistuttavia.

        Harva tietää, että Suomessa hevosten yleisin kuolinsyy ei ole vanhuuden vaivat, vaan väärästä ruokinnasta johtuva ähky.

        Joka haluaa oman hevosen, hankkikoon ruokinta ym. kokemuksen hevoshoitokoulun penkiltä tai tallille sekatyöläiseksi/oppipojaksi menemällä.

        Minusta sinä toisaalta olet väärässä. Itse sain ensimmäisen polleni 5-vuotta sitten ja on edelleen minulla. Tamma on jo 21-vuotias mutta erittäin hyvässä kunnossa! ja itse en ole KOSKAAN käynyt ratsastallilla vaan ainoastaa yksityisellä (mistä heppaniki ostin) puolivuotta, jonka jälkeen minusta tuli suokin onnellinen omistaja ja samantien sain hevoseni omalle pihalle.

        Kukaan ei ole koskaan minulle opettanut ruokintaa, ratsastusta taikka edes kärryillä ajoa tai "oikeaoppista harjausta" :DD mutta silti hevoseni (tällä hetkellä kaksi kipaletta) ovat terveempiä kuin muiden.

        Kyllä hevosten hoitoon tarvitaan ennemmin maalaisjärkeä kuin koulunpenkillä istumista! Kun itse ottaa vastuun siinä myös oppii ja hevonen kyllä ilmoittaa kantansa jos ei jostain "pikkutyttöjen" villityksestä piittaa.


    • mulle12

      Onko evonen vielä teillä voisin ottaa sen ... tuotaisiinko se tänne vai pitääkö se hakea tuleeko hevosen mukana varusteita jos otamme sen?

    • heppaosamaksulla

      Jos tämä on vielä vailla kotia, niin otaq yhteyttä minuun [email protected]
      Saa hyvän kodin, ja hyvän loppuelämän hoidon!!

    • aattelin vaa

      Voi hyvänen aika ihmiset!! tämä ilmoitus on 1o vuotta vanha! ja vähän ylempänä on teksti pikku-vilinän uudesta omistajasta, jolla kyseinen hevonen ollut jo neljä vuotta!! Ihmiset kiitos järki käteen ja jätetään tämän vanhan ilmoituksen kouliminen ettei viä tilaa OIKEASTI uusilta viesteiltä, miten olisi?

    • HEPPAFANII

      Ilmoitus 10 vuotta vanha! :o

    • SUOKKIFANI

      Olisin kiinnostunut oristasi
      Meilaa mulle :[email protected]
      meilaa pian .
      me asumme maalla joten olisi paljon tilaa orille.

    • moro

      IHMISET OIKEESTI! Tää ilmo on 11 vuotta vanha, ja jos oisitte kiinnostunu oikeesti kyseisestä hepasta nii varmaan voisitte käydä hippoksesta kattoos omistaja vaihdokset -.-

    • HeiBBa

      Ootte aika tyhmiä, jokka kyselee vielä hevosesta. Tämä on 11 vuotta vanha viesti, ja tuolla on viesti Vilinän uudelta omistajalta!

    • miia :)

      kiitos jos kiinnostaa hyvä paikka loppuelämäksi Suomen hevosellesi niin ota yhteyttä :) [email protected]

    • Katri14

      Hei onko hevosesi mennyt jo uuteen kotiin kun olisin ystäväni kanssa kiinnostunut tästä asiasta joten jos annan sähköposti osoitteeni ja puh numeroni niin olisiko mahdollista että ottaisit minuun yhteyttä.

    • anni kristiina louhe

      mä haluisin ostaa ton hepan!! voiksä muutenn auttaa mä´inä saaan viikorahhaa 2 euroa nii kuinka kauasn munb pitää kerätä rahaa tohon hevoseen??????? minä alooitasn ratsastuksen noin 2vviikon päästä :)

    • eihelvetti

      Ei helvetti repesin!! XD ilmotus on vuodelta 2001 ja täällä on ostaja ehdokkaita vielä 2010!? XD ei helvetti

    • minä

      juu hevonen ei ole enää hengissä et ei ole enää olemassa.

    • KIIRE ;/

      Mistä sais vuokraPONIN? oisko linkkejä? tai jotain? Oon innokas ratsastaja mut en oo ratsastanu kauaa... osaan vaan perusasiat yms.?? :))

    • sufvilo

      Ei sun kantsi ottaa vuokra ponia ilman kokemusta.. kylmä fakta..
      Ja mitä tarkoitat "perusasioilla?"

    • Okdeb

      Haluaisin ostaa hevosenne mun numero: 358451716945

    • freedolf

      onko hevosenne jo löytänyt loppuelämän kodin? Minulla olisi täydellinenn koti tarjota Hänelle! ota yhteyttä: 044 951 5978 41

    • freedolf

      044 951 5978 tässä oikea numero! Soita tai laita viesti! pliiiiiis!

    • Olen kyllä kiinnostunut onko hevonen jo myyty/annettu

      • T:Joanna


    • Anonyymi

      Tuskin on enään annettavissa tai on jo laukannut vihreämmille laitumille mutta mikäli on vielä teillä voisin olla kiinnostunut t Iina

    • Anonyymi

      Ottaisin tämän! Varmaan jo aika vanhan hevosen meille mut hei ei haittaa.Mutta osaako olla yksin ettei hajota mitään. Meillä ei saa rikkoa piharakenn usta kun siellä pidetään myös meidän tavaroita ym. Ja autoakin.
      Mutta siis kerrotko mitä se syö.?
      Saako sille mukaan satulan!? Ja ne jutut mitä tulee päähän ja muut hoito väli eet? Vastaatko pian. t Tiia

      • Anonyymi

        Kuvitteletko että tämä hevonen edes olisi enään elossa? Ilmoitus jätetty 2001 niin en usko että 18 vuoden päästä enään olisi annetavissa. Ja muuten ihan vaan fakta että hevonen syntynyt -88 ja kuollut 2013. Ei herranjumala sentään et edes tiedä mitkä suitsien nimet ovat tai että mitä se syö. HUHHUH


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitteletko että tämä hevonen edes olisi enään elossa? Ilmoitus jätetty 2001 niin en usko että 18 vuoden päästä enään olisi annetavissa. Ja muuten ihan vaan fakta että hevonen syntynyt -88 ja kuollut 2013. Ei herranjumala sentään et edes tiedä mitkä suitsien nimet ovat tai että mitä se syö. HUHHUH

        Aina ei tarvii olla ilkee


    • Anonyymi

      Onko tämä jo annettu

      • Anonyymi

        On annettu laukkaamaan vihreille laitumille.(k.2013)


    • Anonyymi

      Kiuruvedellä.antaisin hyvän kodin,niitäki on tallissa,olen eläintenhoitaja,tuli ilmotus eteen, niin, tuli tosi elämän täyteinen olo.saa sulle varmaan a jtn.ehkä ulkomaille...juu että kolahti ja tarpeen mukaan maksutkin on .mun email [email protected]

    • Anonyymi

      Onko vielä mennyt? Jos ei niin meille vois tulla! Meiltä löytyy kokeneita ratsastajia ja talli on perustumassa ja aluksi tarvittaisiin halpoja heppoja.

    • Anonyymi

      jos vielä vapaana niin kerroppa lisää

    • Anonyymi

      minulla olisi tälle kauniille 33v sielulle tarjota koti. Olen itse 11 ja aloitin vasta eatsastuksen mutta osaan talutta hevosta

    • Anonyymi

      Täytyy olla täynnä trolleja, ei tuota järjen hitautta muu selitä--että ihan kieli poskessa väsätään 20 vuotta vanhaan viestiin vastauksia. Jos ei vitsi, teikeläisille nyt ei ainakaan saisi antaa luutaa ihmeellisempää, järjenjuoksu on pikkaisen liian hidasta että hevosen voisi antaa vastuulle.

    • Anonyymi

      Voisitko soittaa 0400929834

    • Anonyymi

      Soita 0400939944 9.Terveisin

    • Anonyymi

      Olen kiinnostunut hevosestasi voisin ottaa sen olisiko mitää mahdollisuutta toimittaa sitä nihattulaan

    • Anonyymi

      Miten saan yhteyden sinuun

    • Anonyymi

      Minkä rotuinen ja onko kiltti olen ratsastanut 2 vuotta olisinko mä hyvä omistaja sille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      87
      3704
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      583
      3483
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3382
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      52
      2177
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2121
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      319
      1935
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1895
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      157
      1636
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1351
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1332
    Aihe