sacotec oy

Nimetön

siel on sairaan huono palkka...kuka viitsii kauaa tolla palkalla edes tehdä töitä...5 euroo tunti....eikö se ole jo minimin alapuolella ainakin meille koulaisille ja kesätyöntekijöille niin maksetaan. aamupostissa ne haki työntekijöitä muuten toissa sunnuntaina mut en viitsi edes ktysellä kiun niin huonosti maksavat.

43

8668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-.-.-

      Itse olen ollut siellä yhteensä puolitoista vuotta aikoinaan töissä. Palkka alkoi siitä viidestä eurosta ja nousi reiluun seitsemään ajan kuluessa. Ei huima palkka sekään. Saavat sinne kuitenkin työntekijöitä niinkin huonolla palkalla.

      • Nimetön

        lähtisitkö itse 5 eurolla töihin, muulla kumminkin saa paremmin ja nuoretkin tarvitsee omaa rahaa, ei me mitään ilmasta työvoimaa olla.


      • sacotec-läinen
        Nimetön kirjoitti:

        lähtisitkö itse 5 eurolla töihin, muulla kumminkin saa paremmin ja nuoretkin tarvitsee omaa rahaa, ei me mitään ilmasta työvoimaa olla.

        Eihän ole mikään pakko tulla 5 eurolla töihin, mitä täällä valitatte älkää hakeko töihin ja menkää sit sinne missä maksetaan paremmin älkääkä täällä valittako


    • joojooo1

      ja johtajan palkka heti jollekin klopille joka ei kuitenkaan tee mitään. näytä kykys ja ansaitse korotukset äläkä ruikuta

    • palkka on 12 euroa tunti

      Olen tän vuoden maaliskuun alusta ollut sacotec oy:llä työssä ja palkka on 12 euroa tunti.
      Vuorotyöstä saa vielä 1.67 euroo tunnilta lisää.
      Älkää valittako, jos ette osaa mitään.

      • vielä lisäys

        mitä sä siellä sitten teet kun mukamas noin paljon saat?


      • juuri aloittanut jokin aika a
        vielä lisäys kirjoitti:

        mitä sä siellä sitten teet kun mukamas noin paljon saat?

        Kenelle siellä noin hyvin maksetaan, ei mulle ainakaan...ketkä siellä muka 12 euroa saa tunnilta, en minä ainakaan....


      • metallimies
        vielä lisäys kirjoitti:

        mitä sä siellä sitten teet kun mukamas noin paljon saat?

        toi palkka on ihan metalliliiton teknologiateollisuutta koskevan työehto sopimuksen mukainen palkka ammattitaitoiselle työntekijälle.


      • ***

        kyse olikin koululaisista/kesätyöläisistä ja reippaasti alle 18vuotiaista


      • kertoa jo
        *** kirjoitti:

        kyse olikin koululaisista/kesätyöläisistä ja reippaasti alle 18vuotiaista

        Eikö se olisi pitänyt kertoa jo tuolla ensimmäisessä kirjoituksessa että on kysymys kesätyöläisistä ja koululaisista?


    • herrantähden

      mikäs työehtosopimus tommosessa paikassa on.sako on niin maailmankuulu että eiköhän siellä tessiä noudateta,ja minkään alan työehtosopimus ei kerro että edes aloittelijan palkka olis vaan vitosen..älkääs nyt viittikö.

      • tämä on

        olin toissa kesänä siellä töissä....ja selvennyt että sako ja sacotec ovat vierekkäin mutta eri asia


      • vain
        tämä on kirjoitti:

        olin toissa kesänä siellä töissä....ja selvennyt että sako ja sacotec ovat vierekkäin mutta eri asia

        miksi te aina haukutte meitä nuoria, me olemme tämän maan tulevaisuus kun teistä aika jättää, ja varmaan joskus tekin olette aloittaneet että ette "ole osanneet mitään" kyllä mekin opimme kun saamme töitä kohtuullisella palkalla esim wurtilläkin on paljon parempi palkka


      • on niin
        vain kirjoitti:

        miksi te aina haukutte meitä nuoria, me olemme tämän maan tulevaisuus kun teistä aika jättää, ja varmaan joskus tekin olette aloittaneet että ette "ole osanneet mitään" kyllä mekin opimme kun saamme töitä kohtuullisella palkalla esim wurtilläkin on paljon parempi palkka

        kuin perseestä. siellä suurin osa juoruavia vanhoja akkoja.kiinnostaa enemmän toisten asiat kun työt, olisi siinä pomoillekkin vähän asiaa puuttua siihen työntekoon ja ilmapiiriin.


      • HOUHOUHOU
        on niin kirjoitti:

        kuin perseestä. siellä suurin osa juoruavia vanhoja akkoja.kiinnostaa enemmän toisten asiat kun työt, olisi siinä pomoillekkin vähän asiaa puuttua siihen työntekoon ja ilmapiiriin.

        Marita :)


      • ????
        HOUHOUHOU kirjoitti:

        Marita :)

        M-L


      • metallin tessi

        Aseita valmistava Sako Oy ei ole Sacotech oy. Ne on kaksi eri firmaa vaikka toimivatkin vierekkäin. Sakon omistaa italialainen Beretta ja Sacotech:n sen toimitusjohtaja.


      • jjjjjjjjjj
        metallin tessi kirjoitti:

        Aseita valmistava Sako Oy ei ole Sacotech oy. Ne on kaksi eri firmaa vaikka toimivatkin vierekkäin. Sakon omistaa italialainen Beretta ja Sacotech:n sen toimitusjohtaja.

        jätä se hoo pois,niin puhut asiaa...


      • joojoooöl
        jjjjjjjjjj kirjoitti:

        jätä se hoo pois,niin puhut asiaa...

        sako ei sacotech okei mutta ei sacotec ole myöskään sacotech


      • Nimetön
        metallin tessi kirjoitti:

        Aseita valmistava Sako Oy ei ole Sacotech oy. Ne on kaksi eri firmaa vaikka toimivatkin vierekkäin. Sakon omistaa italialainen Beretta ja Sacotech:n sen toimitusjohtaja.

        mutta eipä sakollakaan mitkään ruhtinaalliset palkat ole. mutta kesätyöntekijöille sentään maksetaan se 7€/h...


    • ***

      Mulla oli sama palkka kun olin kesätyöläisenä siellä vuonna 2003 ja 2004!! Ja näiden viiden vuoden aikana on tullu vaik kuinka monta yleiskorotusta, että ei kannata mennä sinne töihin tai sitten vaatii rohkeesti 7euroa tunnilta niinkuin monissa muissa kesätyöpaikoissa on..V*tun pihejä ja duuni p*skasta ja rankkaa!

      • Ole onnellinen

        Olen jo vanhus, en ole enää työelämässä mukana. 1960 luvulla sain kesätyöstä palkkaa 80,00 markkaa kuukaudessa - tuntipalkka 0,45 markkaa. Rahani riittivät omiin henkilökohtaisiin menoihini seuraavaan kesään saakka. Ei silloin rahat menneet huumeisiin, viinaan ja tupakkaan, rahat säästettiin vaateostoksiin, harrastuksiin (mitä nyt silloin oli harrastettavissa).
        Tämä nykynuorison ITSESTÄÄNSELVYYS tuntuu olevan fyrkkaa taskut täyteen, jotta päästään tekemään lävistyksiä (ovat hoopon näköisiä esim huulessa), ostamaan kaljaa, joiden jätöksillä sotketaan kaikki paikat (kuset,paskat,oksennukset ja kaiken lisäksi mäyräkoiran päälliset rikoittuine pulloineen),ostamaan kaikenmaailman mömmöjä, jotka tekevät käyttäjästään apinan näköisen (koskee sekä tyttöjä, etä poikia).
        Eli ohjeeni onkin seuraava: jättäkää menemättä kesätöihin, koska ette te nassuttajat mitään osaa tehdäkään, olette vain RIESANA TYÖNANTAJALLE. Eiköhän pappa/mamma maksa "huvinne".

        Eli nämä nassuttajat: ON OLEMASSA KUNNOLLISTA NUORISOA, muistakaa tämä!!!!!!!!!!!!


      • Sen saa mitä tilaa

        NO!
        Olit sitten TUMPELO, et osannut mitään. Suosittelisin pientä itsetutkiskelua - palkka maksetaan työtulosten perusteella, etenkin kesätyöntekijöille. Miksi olit kahtena kesänä??? Olisit mennyt työpaikkoihin, joissa saisit vaikka 100 ekee tunti, kun noin "V*tun"ja
        "p*skasta ja rankkaa" työtä halveksit. Jos olet töissäsi pätevä niin MENE HYVÄ IHMINEN SELLAISEEN KESÄTYÖPAIKKAAN, jossa saat KOULUTUSTASI vastaavaa palkkaa.


    • äidinkielenopettaja

      Kas kun et ktysellyt, kiun kirjoitatkin noin sujuvasti??

    • ihastunut333

      siellä sacotecilla on yksi vaalea ja söpö nainen siellä tarkastomassa, kukahan hän on en ole ennen nähnyt??? Varsin söpö ja ihanan tuntuinen

      • tynkäjorma

        milläs kokeilit ?!


      • ...

        hieman ketä tarkoitat?


      • ihastunut333
        ... kirjoitti:

        hieman ketä tarkoitat?

        Hän istuu tarkastamon etuosassa ja hänellä on pitkät vaaleat hiuksen oikea eloveena.hän on aika pienikoinen ,ikä ehkä noin 35 v ja kun yksi kerta hän hymyn minulle soi.Voi että kun en helposti yleensä mutta silloin meinasi jalat mennä alta.Pakko kävellä siitä välillä ohi että näkee hänet, en ole vielä uskaltautunut juttelemaan hänelle.Ihana nainen meinas lentää laaki kun hänen ensimmäisen kerran näin tehtaassa.Voisi sanoa että tehtaan kaunein nainen.Kuka hän mahtaa olla on edelleen kysymykseni? uusiko?


      • sacotecläinen
        ihastunut333 kirjoitti:

        Hän istuu tarkastamon etuosassa ja hänellä on pitkät vaaleat hiuksen oikea eloveena.hän on aika pienikoinen ,ikä ehkä noin 35 v ja kun yksi kerta hän hymyn minulle soi.Voi että kun en helposti yleensä mutta silloin meinasi jalat mennä alta.Pakko kävellä siitä välillä ohi että näkee hänet, en ole vielä uskaltautunut juttelemaan hänelle.Ihana nainen meinas lentää laaki kun hänen ensimmäisen kerran näin tehtaassa.Voisi sanoa että tehtaan kaunein nainen.Kuka hän mahtaa olla on edelleen kysymykseni? uusiko?

        Tarkastajia on tasan 2 vaaleata siellä eli kumpaa tarkoitat toinen on ollut kaemmin kun toinen???


      • ihastunut sacotecläiseen
        sacotecläinen kirjoitti:

        Tarkastajia on tasan 2 vaaleata siellä eli kumpaa tarkoitat toinen on ollut kaemmin kun toinen???

        Ja se on tarkastuspuolella ainut pitkähiuksinen vaalea nainen niin kuvankaunis, näin hänet siviilissä mutta en saanut sanaa suustani.


      • Onko joku näistä
        ihastunut sacotecläiseen kirjoitti:

        Ja se on tarkastuspuolella ainut pitkähiuksinen vaalea nainen niin kuvankaunis, näin hänet siviilissä mutta en saanut sanaa suustani.

        Tarkastuspuolella on kolme vanhaa rouvvaa:Seija, M-L,Pirjo ja sitten nuorempia on tumma Jaana ja Merja.Ja kaksi blondia Jutta jolla lyhyeemmät hiukset ja silmälasit.Sitten Tuula jolla pitkät hiukset....Ketähän tarkoitat?


      • kYLLÄ
        Onko joku näistä kirjoitti:

        Tarkastuspuolella on kolme vanhaa rouvvaa:Seija, M-L,Pirjo ja sitten nuorempia on tumma Jaana ja Merja.Ja kaksi blondia Jutta jolla lyhyeemmät hiukset ja silmälasit.Sitten Tuula jolla pitkät hiukset....Ketähän tarkoitat?

        Nämä kolme rouwwaa luulee olevansa zittingin palkaamia firmaa pyörittäviä apureja, kytätään mitä toiset tekee tai mitä jätetään tekemättä ja nauretaan selän takana ja edessä ollaan niin maireita kun olla voi.Nuoremmat,tulleet ei ole heidän silmissään mitään vaan heitä käskytetään ja pompotetaan siellä.Ja mitään ei asioista kerrota vaan supisee nämä kolme rouvaa Jutta lukien keskenään KAIKKIEN ASIAT.Työympäristö sanoisin, on tosi ahdistava sacotecilla en menisi sinne töihin.


    • Tyytymätön duunari

      En kyllä suosittele kenellekkään ko. yritykseen töihin hakemista. Itse tein sen virheen ja toivon nyt, että kun vaan pääsis pois!

      Duunaria kyykyteään minkä keretään, ammattitaitoa ei arvosteta (jos katsoo miten tuolla on metallin työnvaativuusryhmät määritelty), lomautukset pyörii vaikka omistajat repii voittoja ja palkkakin on todella surkea. Keskiansio on ollut jo monta useita euroja jäljessä metallin keskipalkoista.

      Onneksi sentään duunikaverit on pääsääntöisesti mukavia.

      • Anonyymi

        Täysin totta...


    • Yxs?, Riihimäeltä

      On täysin turha valittaa liian alhaisesta palkasta silloin, kun nimikkeenä on harjoittelija. Mutta jostainhan se on aloitettava. Vasta sitten, kun ammattitaitoa kertyy, palkkakin työsuorituksen mukaan nousee.
      Aina ne, ketkä ovat käyneet ammattikoulun loppuun, heillekin on ensin koeaika, ja jos se on menny hyvin, silloin palkka nousee tehtyjen alan työsopimusten mukaisiksi.

      • Tyytymätön

        Kyse ei ole mistään harjoittelijan nimikkeellä tunaroivista, vaan usemman vuoden työkokemuksen omaavista ammattilaisista.


    • mitä

      Onko se Tarmo vielä töissä siellä?

      • Mievai

        Kukas häntä kaipailee!!!!


    • Kiinnostunut111

      Vaihetyöntekijä sulattoon, Sacotec Components Oy, Riihimäki

      Paljonkos tälläinen tienaa vuodessa lisineen?

    • Haistapaskapainu

      5 €?...Minä ei ymmärrä puhu Suomi kovin huvin. Tuo rekalla tavra vikottain Romaniasta Sacotectiin. Minule tarjottiin töy ja asunto. Palkka 18 € tunti. Riihimäki. Sacotec töysuhde asunto. Minä veljet ja serkkut kaikki iloinen. Tullaaan koko suku Suomeen. Suomi paska juopot ja nistit ei tee töytä.me tehdään.

      • Falafel.keb

        Siinä hienosti Suomi poika yrittää leikkiä ulkomaalaista, kun tänne kirjoittelee. Varmaan perjantai pullon vaikutuksen alaisena. Tottahan se on että Sacotecin palkat on vähintään mitä työehtosopimus vaatii.


    • liitonmiehiäkö

      Valittajia ei todellisuudessa työn teko kiinnosta pätkääkään.
      Tyhjät tynnyrit kolisee eniten.

    • Anonyymi

      Onko vielä työpaikkoja joissa tuntipalkka on alle 16e?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe